Όπου υπάρχει οικονομικό πρόβλημα και πολλά πρατήρια, το φυσικό αέριο χτυπά λυσσαλέα το πετρέλαιο. Βλέπε Ινδία. Σε Ρωσία, Γεωργία και κάποιες βαλκανικές χώρες, επίσης πουλάει πολύ το φυσικό αέριο. Όχι ως εργοστασιακά μοντέλα αλλά ως μετατροπή. Σε κάποιες χώρες δεν πουλάει γιατί το τρώει το υγραέριο. Στο Βέλγιο, για παράδειγμα, το υγραέριο πωλείται στη μισή τιμή από το φυσικό αέριο κι έτσι, έχει τελικά χαμηλότερο κόστος κίνησης.
Από τις πλούσιες χώρες της Ευρώπης, μόνο δύο χώρες έχουν σοβαρά πρατήρια: η Ιταλία (όπου το φυσικό αέριο ΚΑΙ το υγραέριο πουλάνε πάρα πολύ, 1.050 πρατήρια φυσικού αερίου) κι η Γερμανία (όπου το φυσικό αέριο πουλάει αλλά όχι να χτυπά το πετρέλαιο. Φαντάζομαι ότι για αυτό ευθύνεται η οικονομική άνεση των Γερμανών).
Πολλές χώρες έχουν υποτυπώδεις υποδομές. Ολόκληρη Ισπανία, με πόσα ισπανικά μοντέλα φυσικού αερίου, έχει αστείο αριθμό πρατηρίων. 56 σε μια τεράστια χώρα. Πώς να πιάσει μετά;
Η Γαλλία 77 και τιμή πάνω από 1.20 το κιλό. Ε πώς να πιάσει;
Η Αγγλία έχει 6 σταθμούς, έναν παραπάνω από την Αττική, κανείς τους κοντά στο Λονδίνο. Τι να περιμένει κανείς;
Και βέβαια, δεν έχουμε αγγίξει ακόμα το θέμα των διαθέσιμων μοντέλων, σωστά;