-
Μήπως ξέρει κανένας τι προσφορές παίζουν στις εκθέσεις της Peugeot σχετικά με black friday?
-
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις ευχές.
Έχω ξαναποστάρει την τιμή του σε προηγούμενη σελίδα πιο παλιά με όλα τα έξτρα που έβαλα.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει βήμα-βήμα πως να ανεβάσω φωτό; Προσπάθησα μια φορά και δεν το κατάφερα.
Όσο για την 7η - 8η θα το προσέξω άμεσα και θα απαντήσω.
5 μήνες το περίμενα παρεμπιπτόντως. Ίσως να έπεσα και στην καθυστέρηση του Αυγούστου που δεν βγαίνουν τόσα πολλά αυτοκίνητα εκείνο το μήνα. -
Καλοτάξιδο και με υγεία να το χαρείτε! Σαφώς πιο ολοκληρωμένο από το 3008 για τον οικογενειάρχη πάτερ φαμίλια με 2 παιδιά και άνω. Επίσης θα νιώθεις μοναδικός, στην Καλαμάτα κυκλοφορούν λίγα 3008 και νομίζω κανένα 5008.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο σε αυτές τις λίγες μέρες που το κινώ τραβάει τα βλέμματα πολύ. Δεν υπάρχει άλλο στην πόλη και ειδικά gt είναι δύσκολο να συναντήσεις και στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Από αυτή την άποψη έχεις ένα δίκιο. Αντίθετα στην Καλαμάτα υπάρχουν αρκετά Χ3, κάμποσα Χ5 και Q5 κλπ. Οι χώροι του είναι ένα ακόμη μεγάλο προσόν του αναφισβήτητα.
-
Φωτο;
-
Για φωτό χρειάζομαι τη βοήθεια του ‘ειδικού’ kiloMeater. Δεν μπόρεσα να ανεβάσω. Χρειάζομαι οδηγίες βήμα-βήμα. Τόσο άσχετος είμαι τι να πω!
-
Δεν ξέρω ποιες εκδόσεις του 5008 έχουν το κουμπάκι ‘sport’ αλλά χθες που το χρησιμοποίησα για λίγο ήταν πολύ διασκεδαστικό. Είναι τόσο εθιστικός ο ήχος που βγάζει η εξάτμιση που πορώνεσαι και θες να πατάς το γκάζι όλο και περισσότερο. Νομίζεις ότι οδηγείς ‘cayenne turbo’ τόσο δυνατά περνάει ο ήχος στα αυτιά σου.
-
Έχεις δει διαφορά με το sport? Όσο παράξενο και αν σου φανεί ζήτημα να έχω κάνει 2-3 χιλιόμετρα με αυτό πατημένο.
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Δεν ξέρω ποιες εκδόσεις του 5008 έχουν το κουμπάκι ‘sport’ αλλά χθες που το χρησιμοποίησα για λίγο ήταν πολύ διασκεδαστικό. Είναι τόσο εθιστικός ο ήχος που βγάζει η εξάτμιση που πορώνεσαι και θες να πατάς το γκάζι όλο και περισσότερο. Νομίζεις ότι οδηγείς ‘cayenne turbo’ τόσο δυνατά περνάει ο ήχος στα αυτιά σου.Καλοταξιδο! Ποια έκδοση έχεις ; Βενζίνη η πετρέλαιο?
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Δεν ξέρω ποιες εκδόσεις του 5008 έχουν το κουμπάκι ‘sport’ αλλά χθες που το χρησιμοποίησα για λίγο ήταν πολύ διασκεδαστικό. Είναι τόσο εθιστικός ο ήχος που βγάζει η εξάτμιση που πορώνεσαι και θες να πατάς το γκάζι όλο και περισσότερο. Νομίζεις ότι οδηγείς ‘cayenne turbo’ τόσο δυνατά περνάει ο ήχος στα αυτιά σου.Καλοτάξιδο να είναι είναι και να το χαρείς με Υγεία!!!
Να σημειώσω ότι ο ήχος δεν βγαίνει από την εξάτμιση αλλά από τα ηχεία (αλά BMW), για αυτό τον ακούς τόσο δυνατά!
-
Δεν νομίζω να βγαίνει από τα ηχεία γιατί άκουγα μουσική και ένοιωθα τον ήχο να έρχεται κάτω από το αυτοκίνητο. Θα το προσέξω όμως ξανά και θα ενημερώσω. Εγώ έχω το 2,0 lit GT EAT 8 με 180 ίππους πετρέλαιο. Παρατήρησα ότι ενώ η 7η μπαίνει στα 80 χιλιόμετρα και κάπου στα 100 η 8η με την επιλογή sport το αυτοκίνητο έχει πιάσει πάνω από 100 χιλ και μετά μπαίνει η 7η. Θα το ξανά τσεκάρω μιας και το δοκίμασα μόνο μια φορά και θα επανέλθω. Πάντως είχα την αίσθηση ότι επιτάχυνε γρηγορότερα στο sport.
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Δεν νομίζω να βγαίνει από τα ηχεία γιατί άκουγα μουσική και ένοιωθα τον ήχο να έρχεται κάτω από το αυτοκίνητο. Θα το προσέξω όμως ξανά και θα ενημερώσω.Είναι 100% από τα ηχεία...μου το είπαν στο Test Drive και το έχω διαβάσει. Δεν έχει ενεργά κλαπέτα στην εξάτμιση ούτε κάποιο άλλο σύστημα. Απλά αλλάζει χαρτογράφηση στο γκάζι και στο κιβώτιο (εξ ου και η αίσθηση της καλύτερης επιτάχυνσης) και αλλάζει και ο ήχος που παράγεται από τα ηχεία (κόλπο της BMW αυτό!). Δεν αυξάνεται η ιπποδύναμη, απλά η αίσθηση.
-
Από τα ηχεία είναι. Το χει και το 308 όταν το βάλεις στο sport και είναι ΑΠΕΙΡΑ ενοχλητικό!
-
Και τώρα που έχουμε καινούριο αυτοκίνητο μπήκαμε στο τρυπάκι «προστασία χρώματος» και μου έχει κολλήσει η «κεραμική επίστρωση» που δεν ήξερα κάνει ότι υπήρχε. Υπάρχει και το κέρωμα και πάει λέγοντας. Έχει εφαρμόσει κάποιος την εν λόγω προστασία; Αξίζει τα λεφτά της; Εγκυμονεί τίποτα κινδύνους για το χρωμα ή όντως αποτελεί τόσο καλή προστασία για το αυτοκίνητο;
-
Κάνει κανα χιλιαρικο το καλο προϊόν και ο προσεκτικός μάστορας. Θα τα έδινες ;
-
Από τη στιγμή που είναι νέο το αμάξι και το χρώμα δε χρειάζεται διόρθωση, το κόστος είναι αρκετά πιο κάτω. Από κει και πέρα εννοείται δε συντρέχει λόγος ανησυχίας για το χρώμα και ότι πρόκειται για μία αρκετά καλή προστασία. Το βασικότερο είναι ότι θα λερώνεται πιο δύσκολα από τα καιρικά φαινόμενα και ότι θα καθαρίζει πολύ πιο εύκολα στο πλύσιμο. Θέλει βέβαια κάθε χρόνο επίβλεψη και ανανέωση.
Από μαστόρους ο Swell είναι ο πιο γνωστός αλλά σε παλαιότερη επικοινωνία μου ήταν αγενέστατος και έφαγε άκυρο. Τώρα έμαθα μεταφέρθηκε στις πρώην εγκαταστάσεις του Παζαρόπουλου στη Φιλοθέη. Επίσης μου αρέσουν πολύ οι δουλειές του ADS και του Details Car Care Specialist. Υπάρχουν κι άλλοι πάντως. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν προϊόντα Polarchem.
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Και τώρα που έχουμε καινούριο αυτοκίνητο μπήκαμε στο τρυπάκι «προστασία χρώματος» και μου έχει κολλήσει η «κεραμική επίστρωση» που δεν ήξερα κάνει ότι υπήρχε. Υπάρχει και το κέρωμα και πάει λέγοντας. Έχει εφαρμόσει κάποιος την εν λόγω προστασία; Αξίζει τα λεφτά της; Εγκυμονεί τίποτα κινδύνους για το χρωμα ή όντως αποτελεί τόσο καλή προστασία για το αυτοκίνητο;Για εμένα δεν αξίζει (το είχα κάνει στην BMW). Κανείς δεν θα το εκτιμήσει στην μεταπώληση και τα χρήματα που χρειάζονται για να διορθωθεί το χρώμα μετά από 5 χρόνια (εάν θες) είναι λιγότερα από το κόστος του κεραμικού. Δηαδλή πληρώνει ένα ποσό σήμερα για να διατηρήσεις το χρώμα σου σαν 'καινούργιο' για 5 χρόνια ενώ μπορείς σε 5 χρόνια να το κάνει σαν καινούργιο με μικρότερο κόστος. Προσωπική άποψη.
Από τη στιγμή που είναι νέο το αμάξι και το χρώμα δε χρειάζεται διόρθωση, το κόστος είναι αρκετά πιο κάτω. Θέλει βέβαια κάθε χρόνο επίβλεψη και ανανέωση.
Από μαστόρους ο Swell είναι ο πιο γνωστός αλλά σε παλαιότερη επικοινωνία μου ήταν αγενέστατος και έφαγε άκυρο.
Μην το λές...το δικό μου 3 ημερών αυτοκίνητο και ήθελε διόρθωση και μάλιστα ήταν λευκό που είναι πολύ πιο ανθεκτικό σε αράχνες κλπ. Συνήθως κάνουν τόσο κακό πλύσιμο πριν το παραδώσουν, που 8 στα 10 αυτοκίνητα θέλουν επιδιόρθωση χρώματος.
Για τον Swell έχει δίκιο. Το ίσιο γνωστός (ίσως και περισσότερο) και πολύ καλύτερος είναι ο Πλάτωνας στην Πεύκη. Χρησιμοποιεί και πιο καλό προϊόν αλλά ίσως είναι ακριβότερος.
-
Γι' αυτό αν είσαι αποφασισμένος να το κάνεις με την παραλαβή, τους λες να μην το ακουμπήσουν το αμάξι και από την αντιπροσωπεία το αφήνεις κατευθείαν στο detailer. Όντως είναι πολύ πιθανό το αμάξι να αποκτήσει τις πρώτες του αράχνες στο πλύσιμο πριν την παράδοση.
Εγώ στο Peugeot που είναι ματ τους είπα να μην το ακουμπήσουν και το πήγα κατευθείαν σε δικό μου πλυντηριά που εμπιστεύομαι και το πλύναμε μαζί στο χέρι.
-
Κι εγώ στο Karoq ζήτησα επίμονα να μην το πλύνουν. Ούτε μέσα ούτε έξω. με κοιτούσαν σαν εξωγήινο και μου έλεγαν μα δε γίνεται κτλ. Τελικά τους έπεισα και δεν το έπλυναν. Αν και έχω την εντύπωση πως η πρώτη 'κρούση' γίνεται στην εκτελωνιστική. Προσωπικά το πλένω μόνος μου και κάνω και 4 στάδια γυαλίσματος-κερώματος μόνος μου. Δεν είναι σαν την προστασία με νανοπρωιόντα αλλά κάποια προστασία την παρέχει για ένα 3-μηνο minimum. Επίσης η περισσότερη προσοχή για την αράχνη είναι στο πλύσιμο και στο σκούπισμα (με σφουγγάρι από μαλλί προβάτου και σκούπισμα με μικροίνα πετσέτα μεγάλη ταμποναριστά ).
-
Κάποτε τα έκανα και εγώ αυτά Fidelio (ZAINO προϊόντα συνήθως....κορυφαία μέχρι και 6 μήνες προστασία με το CS).
Πλέον δεν ασχολούμαι ΚΑΘΟΛΟΥ...σε πλυντήριο (σχετικά καλό) και μια χαρά. Κάποτε είχα πολύ χρόνο και πίστευα ότι έχει ουσία αυτό που κάνω. Πλέον με το παιδί δεν υπάρχει χρόνος (ή πιο σωστά προτιμώ να περνάω χρόνο μαζί του αντί με το αυτοκίνητο) και τελικά δεν είχε κανένα νόημα και ουσία όλο αυτό που έκανα, παρά μόνο στην ψυχολογία μου!
Peugeot 5008 (SUV)