-
Εξαρτάται πώς εννοεί ο καθένας το οδηγοκεντρικό. Για εμένα βασικά είναι η αίσθηση των χειριστηρίων, η ρυθμισιμότητα και αμεσότητα του πλαισίου, η συμμετοχικότητα της ουράς, η δυνατότητα να απενεργοποιείται το esp (και αν δεν υπάρχει τουλάχιστον να είναι διακριτικό).
Υπό αυτό το πρίσμα δεν μπορώ να κατατάξω καλύτερη την mito με τον 135αρη multiair από το χιλιάρι fiesta με τα 140 άλογα ούτε βέβαια την qv με τα 170 από το st. Επαναλαμβάνω δεν είναι θέμα δύναμης. -
Προφανώς και δεν είναι μόνο θέμα δύναμης, αν και η ταχύτητα στην ευθεία έχει και αυτήν τον ρόλο της. Το ότι δεν απενεργοποιείται πλήρως ένα ESP προσωπικά δεν μου λέει κάτι, αρκεί αυτό να σου αφήνει αρκετά περιθώρια να παίξεις. Το Fiesta για παράδειγμα (το Μκ7, το 8 δεν το έχω οδηγήσει), έχει αργό τιμόνι σε σχέση με την Mito και λιγότερο κοφτερό μπροστινό. Για μένα το turn in είναι πολύ σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο.
-
Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας με γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά (τουλάχιστον στα σπορτίφ ρυθμισμένα όπως της ιουλίας). Όμως σε γλιστερό τερέν ή εντός πίστας σε οριακούς ρυθμούς υπάρχει πρόβλημα γιατί συνήθως κόβουν το αυτοκίνητο υπερβολικά. Οπότε ούτε να παίξεις μπορείς ούτε να πας τάπα με γραμμές. Ακόμα και τα τελειότερα ηλεκτρονικά αφαιρούν τον απόλυτο έλεγχο και κοστίζουν σε χρόνο εντός πίστας και σε απόλαυση εκτός αυτής. Φαντάζεται κανείς ferrari ή ακόμα και μια m3 με το esp μονίμως στο on? Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Ακόμα και στο kuga θα ήθελα να βγαίνει (σαν γνήσιο ford έχει δραστήρια ουρά).
Η mito μπορεί να έχει λίγο πιο γρήγορο (και ελαφρύ) τιμόνι από το fiesta αλλά σίγουρα χωρίς την ίδια αίσθηση. Επίσης δεν νομίζω ότι έχει τόσο μεγάλη διαφορά στο turn in. Και σίγουρα δεν μπορεί να στρίψει με τις γωνίες που μπορεί το φιεστάκι. Οπότε για μένα είναι λιγότερο οδηγοκεντρική.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
κόμα και τα τελειότερα ηλεκτρονικά αφαιρούν τον απόλυτο έλεγχο και κοστίζουν σε χρόνο εντός πίστας και σε απόλαυση εκτός αυτής. Φαντάζεται κανείς ferrari ή ακόμα και μια m3 με το esp μονίμως στο on?Μιας και αναφέρθηκες σε Ferrari, εδώ και χρόνια, ακόμα και οι επαγγελματίες δοκιμαστές της φίρμας, γράφουν τον καλύτερο χρόνο του κάθε μοντέλου με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα!!! Δέχομαι φυσικά ότι τέτοια ηλεκτρονικά έχουν μόνο τα supercars, οπότε δεν έχει νόημα η σύγκριση με τα καθημερινά αυτοκίνητα, ακόμα και αν αυτά είναι Giulia ή 330.
Και σίγουρα δεν μπορεί να στρίψει με τις γωνίες που μπορεί το φιεστάκι.
Προσωπική άποψη θα εκφράσω (όπως όλοι μας): Οι 'καγκουριές' με τις γωνίες κουράζουν μετά από 10-20 φορές. Σπορ οδήγηση για μένα είναι η τέλεια ισορροπία, όχι το ανάποδο τιμόνι, κι ας το έχω κάνει πολύ αυτό το τελευταίο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιας και αναφέρθηκες σε Ferrari, εδώ και χρόνια, ακόμα και οι επαγγελματίες δοκιμαστές της φίρμας, γράφουν τον καλύτερο χρόνο του κάθε μοντέλου με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα!!! Δέχομαι φυσικά ότι τέτοια ηλεκτρονικά έχουν μόνο τα supercars, οπότε δεν έχει νόημα η σύγκριση με τα καθημερινά αυτοκίνητα, ακόμα και αν αυτά είναι Giulia ή 330.Δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό. Αφενός γιατί τα ηλεκτρονικά των τελευταίων ferrari είναι πολύ κοντά σε αυτά της formula 1 αφετέρου γιατί έχουν πολλές 'σκάλες' παρεμβατικότητας, οπότε σίγουρα δεν κόβουν το αυτοκίνητο στο όριο όπως συμβαίνει με την πλειοψηφία των υπόλοιπων αυτοκινήτων. Πάντα όμως υπάρχει το race mode το οποίο είναι και η επιλογή όσων μπαίνουν σε πίστα
Επίσης η giulia έχει κατακριθεί παγκοσμίως ακριβώς γιατί δεν απενεργοποιείται το esp (εκτός από την qv βέβαια). Και όσοι την έχουν βάλει στην πίστα συμφωνούν ότι κοστίζει σε χρόνους ενώ εκτός πίστας απαγορεύει το παιχνίδι. Όταν ακόμα και στην ταπεινή 116d είχα αυτή την επιλογή άσχετα αν δεν πήγαινα συνεχώς με το πλάι. Στην οποία στο sport mode και σε γρήγορη οδήγηση έμπαινε περισσότερο από όσο θα ήθελα όταν γλίστραγε ο δρόμος (και θεωρείται ότι έχει ήπιο esp). Οπότε όταν είχα όρεξη για οδήγηση απλά το έβγαζα εκτός και ησύχαζαΠροσωπική άποψη θα εκφράσω (όπως όλοι μας): Οι 'καγκουριές' με τις γωνίες κουράζουν μετά από 10-20 φορές. Σπορ οδήγηση για μένα είναι η τέλεια ισορροπία, όχι το ανάποδο τιμόνι, κι ας το έχω κάνει πολύ αυτό το τελευταίο...
Μα δεν μιλάμε για καγκουριές του τύπου κάνω τιμονιά για να κάνω μισό ανάποδο και να μαζέψω την ουρά. Η εν γένει υπερστροφική συμπεριφορά των καλοστημένων μπροστοκίνητων βοηθάει στην εξάλειψη της υποστροφής και σε πολλές περιπτώσεις στην καλύτερη τοποθέτηση και είσοδο στην στροφή. Είναι λογικό ότι όταν κυνηγάς τον απόλυτο χρόνο τα γλιστρήματα πρέπει να είναι ελάχιστα. Αλλά αυτό ισχύει εντός πίστας όταν κυνηγάς χρόνους και η άσφαλτος κρατάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μόνο προβλήματα δημιουργούν τα ηλεκτρονικά στην γρήγορη οδήγηση. Σε έναν κλασικό επαρχιακό ελληνικό δρόμο ο συντελεστής πρόσφυσης είναι μέτριος. Οπότε με τα ηλεκτρονικά στο on απλά θα ρίξεις ρυθμό για να μην μπαίνει το esp ή θα οδηγάς μέχρι εκεί που θα παρέμβει το esp. Το λες και ξενερωτικό
Δέχομαι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί οδηγοί που δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιες καταστάσεις και στο όνομα της ασφάλειας οι εταιρείες δεν το επιτρέπουν. Αλλά το κάνουν -και- για να κρύψουν τις αδυναμίες του πλαισίου ή της ανάρτησης.
Προσωπικά λοιπόν το βρίσκω αδιανόητο να έχω το esp μπάστακα όταν μιλάμε για σπορτίφ κατασκευές. Ή για εταιρείες που απευθύνονται στον Πραγματικό οδηγό. Όπως η alfa romeo καλή ώρα.
-
Είπες:
'
Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας με γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά (τουλάχιστον στα σπορτίφ ρυθμισμένα όπως της ιουλίας). Όμως σε γλιστερό τερέν ή εντός πίστας σε οριακούς ρυθμούς υπάρχει πρόβλημα γιατί συνήθως κόβουν το αυτοκίνητο υπερβολικά. Οπότε ούτε να παίξεις μπορείς ούτε να πας τάπα με γραμμές.'
Για να ακολουθήσει το
'Είναι λογικό ότι όταν κυνηγάς τον απόλυτο χρόνο τα γλιστρήματα πρέπει να είναι ελάχιστα. Αλλά αυτό ισχύει εντός πίστας όταν κυνηγάς χρόνους και η άσφαλτος κρατάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μόνο προβλήματα δημιουργούν τα ηλεκτρονικά στην γρήγορη οδήγηση. Σε έναν κλασικό επαρχιακό ελληνικό δρόμο ο συντελεστής πρόσφυσης είναι μέτριος. Οπότε με τα ηλεκτρονικά στο on απλά θα ρίξεις ρυθμό για να μην μπαίνει το esp ή θα οδηγάς μέχρι εκεί που θα παρέμβει το esp. Το λες και ξενερωτικό
'
και ολοκληρώνεις την ανάλυση σου με το:'Προσωπικά λοιπόν το βρίσκω αδιανόητο να έχω το esp μπάστακα όταν μιλάμε για σπορτίφ κατασκευές. Ή για εταιρείες που απευθύνονται στον Πραγματικό οδηγό. Όπως η alfa romeo καλή ώρα.'
Μάλιστα. Πολύ σωστά. Εχω κατανοήσει πλήρως πως οι ικανότητες σου είναι πολύ άνω του μέσου όρου των οδηγών. Τόσο που πιστεύεις πως η Τζούλια θα έπρεπε να έχει πλήρη απενεργοποίηση του esp ώστε να είναι πιο διακεδαστική στους ίδιους δρόμους που κινούμαστε και οι υπόλοιποι. Καλώς δεν την προτίμησες και πήρες κούγκα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Είπες:
'
Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας με γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά (τουλάχιστον στα σπορτίφ ρυθμισμένα όπως της ιουλίας). Όμως σε γλιστερό τερέν ή εντός πίστας σε οριακούς ρυθμούς υπάρχει πρόβλημα γιατί συνήθως κόβουν το αυτοκίνητο υπερβολικά. Οπότε ούτε να παίξεις μπορείς ούτε να πας τάπα με γραμμές.'
Για να ακολουθήσει το
'Είναι λογικό ότι όταν κυνηγάς τον απόλυτο χρόνο τα γλιστρήματα πρέπει να είναι ελάχιστα. Αλλά αυτό ισχύει εντός πίστας όταν κυνηγάς χρόνους και η άσφαλτος κρατάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μόνο προβλήματα δημιουργούν τα ηλεκτρονικά στην γρήγορη οδήγηση. Σε έναν κλασικό επαρχιακό ελληνικό δρόμο ο συντελεστής πρόσφυσης είναι μέτριος. Οπότε με τα ηλεκτρονικά στο on απλά θα ρίξεις ρυθμό για να μην μπαίνει το esp ή θα οδηγάς μέχρι εκεί που θα παρέμβει το esp. Το λες και ξενερωτικό
'
και ολοκληρώνεις την ανάλυση σου με το:'Προσωπικά λοιπόν το βρίσκω αδιανόητο να έχω το esp μπάστακα όταν μιλάμε για σπορτίφ κατασκευές. Ή για εταιρείες που απευθύνονται στον Πραγματικό οδηγό. Όπως η alfa romeo καλή ώρα.'
Μάλιστα. Πολύ σωστά. Εχω κατανοήσει πλήρως πως οι ικανότητες σου είναι πολύ άνω του μέσου όρου των οδηγών. Τόσο που πιστεύεις πως η Τζούλια θα έπρεπε να έχει πλήρη απενεργοποίηση του esp ώστε να είναι πιο διακεδαστική στους ίδιους δρόμους που κινούμαστε και οι υπόλοιποι. Καλώς δεν την προτίμησες και πήρες κούγκα.
Φίλε Σπύρο δεν ξέρω αν τα alfisti γυαλιά που φοράς σε οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα. Αλλά ειλικρινά δεν βγάζω κανένα νόημα. Καταρχήν κανείς πραγματικά καλός οδηγός δεν το διατυμπανίζει. Ας πούμε ότι θέτω εαυτόν στον μέσο όρο με λίγη εμπειρία από οδήγηση σε πίστες και μερικά χρόνια karting. Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από αλλού. Είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι ηλεκτρονικά και απόλαυση στην οδήγηση -συνήθως- δεν πάνε μαζί. Στον βωμό της ασφάλειας ας πάμε όλοι σε αυτόνομα αυτοκίνητα να μην στρίβουμε ούτε το τιμόνι και θέτουμε εαυτούς και αλλήλους σε κίνδυνο.
Προφανώς δεν ήθελα sport sedan αλλά κάτι πιο πρακτικό και οικονομικό. Άλλωστε προέρχομαι από οδηγοκεντρικό hatch. Και πριν από αυτό είχα forester turbo. Και γενικά πάντα είχα την τύχη να οδηγώ αυτοκίνητα που είχαν κάτι να προσφέρουν στον οδηγό.
Αλλά ναι, αν ήμουν στο δίλλημα giulia ή τριάρα πιθανόν να πήγαινα στην βαυαρή. Και ένας από τους λόγους θα ήταν και το esp.Στην bmw επιμένουν να αφήνουν την επιλογή για απενεργοποίηση, είναι βλαμμένοι? Πισωκίνητη alfa romeo που δεν μπορεί να γυρίσει. Γελάνε -και κλαίνε- όλοι οι alfisti ανά την υφήλιο.Το ότι εσύ πήγες στο duster από την alfa είναι -προφανώς- ζήτημα κάλυψης κάποιων αναγκών. Επίσης μπορεί να μην σε συγκινεί γενικά η οδήγηση. Αυτό είναι απόλυτα σεβαστό. Αντίστοιχα σεβαστό πρέπει να γίνει από εσένα ότι υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την οδήγηση και έχουν με το αυτοκίνητο μια σχέση -ας πούμε- διαφορετική. Το sex με προφυλακτικό ποτέ δεν είναι το ίδιο χωρίς αυτό
Απολαύστε υπεύθυνα λοιπόν, είτε μιλάμε για sex είτε για οδήγηση σε δημόσιους δρόμους. -
Απολαύστε υπεύθυνα και βγάλτε το. Αυτό μας λες.
Εγώ συμφωνώ με τα ηλεκτρονικά που κόβουν τους 'καλούς' οδηγούς από το να 'παίζουν' στους δημόσιους δρόμους γιατί σε αυτούς κυκλοφορούμε κι εμείς και δε φταίμε τίποτα. Η πλειονότητα των ατυχημάτων από 'καλούς' οδηγούς γίνονται και κάποιες φορές καταλήγουν και θανατηφόρα και για τους απέναντι. Ο καλός οδηγός είναι μόνο σε πίστα. Έξω πρέπει να είναι ο υπεύθυνος οδηγός.
ΥΓ: έχω την εντύπωση πως η απενεργοποίηση του esp έστω και μερικώς από πολλούς κατασκευαστές (ειδικά για τους Γερμανούς) είναι γαι συνθήκες ολισθηρού οδοστρώματος (πχ εκκίνηση σε παγωμένο δρόμο) περισσότερο και λιγότερο για την οδηγική απόλαυση.Φιλικά και με εκτίμηση σε όλες τις απόψεις.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Εγώ συμφωνώ με τα ηλεκτρονικά που κόβουν τους 'καλούς' οδηγούς από το να 'παίζουν' στους δημόσιους δρόμους γιατί σε αυτούς κυκλοφορούμε κι εμείς και δε φταίμε τίποτα. Η πλειονότητα των ατυχημάτων από 'καλούς' οδηγούς γίνονται και κάποιες φορές καταλήγουν και θανατηφόρα και για τους απέναντι. Ο καλός οδηγός είναι μόνο σε πίστα. Έξω πρέπει να είναι ο υπεύθυνος οδηγός.Σε βρίσκω υπερβολικά politically correct... Υπάρχουν άδειοι δρόμοι, όπου ένας καλός οδηγός μπορεί να παίξει χωρίς να διακινδυνεύσει τους υπόλοιπους. Αν θες να πας δολοφονικά, κανένα ESP δεν θα σε σταματήσει!!!
Συμφωνώ εν πολλοίς με τον mrclouzo, αν και εγώ θα έπαιρνα την Giulia έναντι της F30, και ας μην απενεργοποιείται εντελώς το ESP, καθώς κατά τα άλλα η Alfa είναι ανώτερη στον δρόμο.
-
Μπορεί να με θεωρείς υπερβολικό αλλά αυτό πιστεύω. Επίσης δεν είπα ότι το esp θα σε σώσει. Θα σε περιορίσει είπα.
Τέλος δεν υπάρχει άδειος δημόσιος δρόμος και εκεί είναι η παγίδα. Νομίζεις πως είναι άδειος και τον οικειοποιήσαι, αλλά την 'κακιά' στιγμή (που την απεύχομαι για τον καθένα) θα σου έρθει σε μια κλειστή στροφή κάποιος που δεν τον περίμενες κι εσύ (όχι προσωπικά) θα έχεις υπερβεί τα όρια της λωρίδας σου.
Μακάρι να είχαμε την παιδεία και περισσότερο τις υποδομές και την κουλτούρα να πηγαίναμε κάθε Σαββατοκύριακο σε μια κοντινή πίστα και να ξεκαυ*ώναμε. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αυτό και είμαι επιφυλακτικός με τους 'καλούς' οδηγούς. Από την άλλη για να είμαστε ρεαλιστές κακιά στιγμή μπορεί να έχει ο καθένας χωρίς απαραίτητα να πηγαίνει γρήγορα και 'αγωνιστικά'. -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Απολαύστε υπεύθυνα και βγάλτε το. Αυτό μας λες.
Εγώ συμφωνώ με τα ηλεκτρονικά που κόβουν τους 'καλούς' οδηγούς από το να 'παίζουν' στους δημόσιους δρόμους γιατί σε αυτούς κυκλοφορούμε κι εμείς και δε φταίμε τίποτα. Η πλειονότητα των ατυχημάτων από 'καλούς' οδηγούς γίνονται και κάποιες φορές καταλήγουν και θανατηφόρα και για τους απέναντι. Ο καλός οδηγός είναι μόνο σε πίστα. Έξω πρέπει να είναι ο υπεύθυνος οδηγός.
ΥΓ: έχω την εντύπωση πως η απενεργοποίηση του esp έστω και μερικώς από πολλούς κατασκευαστές (ειδικά για τους Γερμανούς) είναι γαι συνθήκες ολισθηρού οδοστρώματος (πχ εκκίνηση σε παγωμένο δρόμο) περισσότερο και λιγότερο για την οδηγική απόλαυση.Φιλικά και με εκτίμηση σε όλες τις απόψεις.
Αυτό το λες εσύ. Εγώ λέω ότι ο καθένας οφείλει να σέβεται εαυτόν και αλλήλους και να οδηγεί υπεύθυνα με βάση το αυτοκίνητο που οδηγεί, τις ικανότητές του (ναι, χρειάζεται αυτογνωσία) και φυσικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες και τον δρόμο στον οποίο κινείται. Το να βγει το esp και να παίξει ένας συνειδητοποιημένος οδηγός σε έναν ερημικό δρόμο είναι σαφώς λιγότερο επικίνδυνο από τον τύπο που κάνει σφήνες στην κίνηση χωρίς αύριο ή τον μάγκα που επειδή έχει όλα τα ηλεκτρονικά και πολλά άλογα θα προσπεράσει εκεί που δεν πρέπει και θα πάρει τον απέναντι στο λαιμό του. Στατιστικά τα περισσότερα θανατηφόρα γίνονται εντός των πόλεων και η συνήθης αιτία είναι η υπερβολική ταχύτητα ή η απροσεξία (πχ μιλάω στο κινητό με την γκόμενα και σφάζω το stop ή το κόκκινο).
Αυτό που επιτρέπουν όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές είναι η απενεργοποίηση του traction control και ο λόγος είναι αυτός που περιγράφεις βασικά. Άλλη ιστορία το esp.
Είτε με είτε χωρίς esp όταν δεν υπάρχει αυτογνωσία το αυτοκίνητο είναι φονικό όπλο. Και ξέρω αρκετούς τύπους που νομίζουν ότι το esp (και το κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα) είναι πανάκεια. Και πιστεύουν ότι θα σωθούν ότι μακακία και να κάνουν. Και οδηγούν πιο γρήγορα και απρόσεκτα από όσο οι ίδιοι μπορούν και ο δρόμος το επιτρέπει. Μακάρι η Ελλάδα να είχε 10 πίστες γιατί σαφώς είναι το πιο κατάλληλο πεδίο για να παίξει και να μάθει ο καθένας με ασφάλεια. Αλλά δεν έχουν οι περισσότεροι αυτή την πολυτέλεια ούτε υπάρχει στην Ελλάδα η αντίστοιχη παιδεία.
Συνεπώς δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας είναι το esp. Το οποίο οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ούτε πώς λειτουργεί. Οπότε και να υπήρχε η δυνατότητα απενεργοποίησης δεν θα το έβγαζαν ποτέ (από άγνοια). Αντιθέτως είναι πολύ πιο εύκολο για τον μέσο οδηγό να σανιδώσει το γκάζι (γιατί είναι ωραία η αίσθηση της επιτάχυνσης) ή να πιει 4 ποτηράκια παραπάνω και να την δει σουμάχερ στη Συγγρού. Και όποιον πάρει ο χάρος.
Φιλικά πάντα και καλά μυαλά σε όλους μας
-
Για τα στατιστικά έχεις δίκιο, εκεί που διαφωνώ εγώ είναι στην αυτογνωσία και στη σιγουριά και σε ποιο βαθμό.
Ακόμα και στους αγώνες καλός οδηγός είναι αυτός που κινείται γρήγορα και κάνει τα λιγότερα λάθη ώστε να τερματίσει πρώτος. Τα λάθη σ' ένα όμως 'ασφαλές' περιβάλλον αγώνων (πιστα) κοστίζουν χρόνο ή και ένα ατύχημα με τις περισσότερες φορές υλικές ζημιές.
Σε 'ένα δρόμο όμως που δεν είναι ασφαλές περιβάλλον (λακκούβες, κακή άσφαλτος, ζώα κάθε είδους) σε συνδυασμό με την υπερεκτίμηση ή το λάθος που όλοι καλοί κακοί) θα κάνουμε, αυξάνουν πολύ τις πιθανότητες τραγικού αποτελέσματος ακόμα και για τον ίδιο τον οδηγό και μόνο, χωρίς εμπλοκή άλλου αυτοκινήτου. Από παραδείγματα πάρα πολλά.
Η αυτογνωσία σε βοηθάει να θέσεις τα όρια σου. Ε, εγώ προτείνω να τα θέτουμε λίγο λιγότερο από εκεί που νομίζουμε για να μαστε όλοι περισσότερο ασφαλείς!
Safe dreams -
Παιδιά η Giulietta τι λέει;Την είδα στην έκθεση και έπαθα πλάκα.Την έχει κάποιος να μου πει εντυπώσεις; Βλάβες; Κατανάλωση; Σκέφτομαι για την super με τα 150 άλογα
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
... αν και εγώ θα έπαιρνα την Giulia έναντι της F30, και ας μην απενεργοποιείται εντελώς το ESP, καθώς κατά τα άλλα η Alfa είναι ανώτερη στον δρόμο.Giulia θα έπαιρνα είτε veloce είτε την qv (απλά κορυφαία ). Σε αυτές τις εκδόσεις θα την προτιμούσα και εγώ από την τριάρα. Η veloce σαν τετρακίνητη έχει καντάρια πρόσφυσης οπότε και το esp είναι πιο διακριτικό. Η qv είναι το απόλυτο. Όμως στις απλές εκδόσεις θα πήγαινα στην τριάρα. Και ας μην λησμονούμε ότι η f30 παρουσιάστηκε το μακρινό 2011, η καινούρια g20 λογικά θα είναι σαφώς αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα (οδηγοκεντρική δεν ξέρω, το ελπίζω).
Για τα στατιστικά έχεις δίκιο, εκεί που διαφωνώ εγώ είναι στην αυτογνωσία και στη σιγουριά και σε ποιο βαθμό.
Ακόμα και στους αγώνες καλός οδηγός είναι αυτός που κινείται γρήγορα και κάνει τα λιγότερα λάθη ώστε να τερματίσει πρώτος. Τα λάθη σ' ένα όμως 'ασφαλές' περιβάλλον αγώνων (πιστα) κοστίζουν χρόνο ή και ένα ατύχημα με τις περισσότερες φορές υλικές ζημιές.
Σε 'ένα δρόμο όμως που δεν είναι ασφαλές περιβάλλον (λακκούβες, κακή άσφαλτος, ζώα κάθε είδους) σε συνδυασμό με την υπερεκτίμηση ή το λάθος που όλοι καλοί κακοί) θα κάνουμε, αυξάνουν πολύ τις πιθανότητες τραγικού αποτελέσματος ακόμα και για τον ίδιο τον οδηγό και μόνο, χωρίς εμπλοκή άλλου αυτοκινήτου. Από παραδείγματα πάρα πολλά.
Η αυτογνωσία σε βοηθάει να θέσεις τα όρια σου. Ε, εγώ προτείνω να τα θέτουμε λίγο λιγότερο από εκεί που νομίζουμε για να μαστε όλοι περισσότερο ασφαλείς!
Safe dreamsΔεν διαφωνούμε επί της ουσίας. Είναι γεγονός ότι ο άσχετος/μέτριος οδηγός είναι περισσότερο επικίνδυνος από έναν καλό και συνειδητοποιημένο οδηγό που θα παίξει εντός ορίων στον κατάλληλο δρόμο. Και φυσικά οφείλει ο καθένας μας να γνωρίζει πότε πλησιάζει τα όριά του (και του αυτοκινήτου) ώστε να μην προκαλέσει ατύχημα. Θα έπρεπε να υπάρχουν μαθήματα εντός πίστας και κατόπιν δοκιμασίες για όλους όσους αποκτούν δίπλωμα. Και δωρεάν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης χρηματοδοτούμενα από το κράτος. Αλλά ζούμε στην Ελλάδα. Όπου οι περισσότεροι αγνοούν ακόμα και τον τρόπο λειτουργίας του abs, όχι του esp.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
η καινούρια g20 λογικά θα είναι σαφώς αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα (οδηγοκεντρική δεν ξέρω, το ελπίζω).Οι Άγγλοι που οδήγησαν τα προπαραγωγής είπαν ότι δεν είναι τόσο sharp όσο η Giulia, και σε μικρότερο βαθμό η ΧΕ.
-
Ο χρήστης sailor247 έγραψε:
Παιδιά η Giulietta τι λέει;Την είδα στην έκθεση και έπαθα πλάκα.Την έχει κάποιος να μου πει εντυπώσεις; Βλάβες; Κατανάλωση; Σκέφτομαι για την super με τα 150 άλογαΣτάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για την multiair δεν ξέρω, εγώ για την diesel μπορώ να σου μιλήσω.
Από βλάβες ελάχιστες. Ένα κολάρο intercooler μπορώ να θυμηθώ μόνο. Μηχανικά είναι αρκετά αξιόπιστη. Παράπονα υπάρχουν για την ποιότητα του εσωτερικού (τριγμοί και πλαστικά, σε κάποιους εχει σπάσει το χερούλι της πόρτας του οδηγου) και για την κύλιση που είναι σφιχτή απόρροια του ότι είναι σπορ στημένη.
Στις καινούριες νομίζω ότι έχουν περιοριστει εν μέρει αυτά.
Για εμένα είναι σαφώς το πιο οσηγοκεντρικο την κατηγορίας, με τίμημα όπως είπα την κύλιση, ενώ και οι χώροι είναι πλέον μέτριοι για την κατηγορία.
Η diesel καιει γύρω στα 6 lt , εκτίμηση μου είναι ότι η ΜΑ θα ειναι γύρω στα 2 με 2,5 παραπάνω. Ότι άλλο θες εδώ είμαστε. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδιά η Giulietta τι λέει;Την είδα στην έκθεση και έπαθα πλάκα.Την έχει κάποιος να μου πει εντυπώσεις; Βλάβες; Κατανάλωση; Σκέφτομαι για την super με τα 150 άλογα
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για την multiair δεν ξέρω, εγώ για την diesel μπορώ να σου μιλήσω.
Από βλάβες ελάχιστες. Ένα κολάρο intercooler μπορώ να θυμηθώ μόνο. Μηχανικά είναι αρκετά αξιόπιστη. Παράπονα υπάρχουν για την ποιότητα του εσωτερικού (τριγμοί και πλαστικά, σε κάποιους εχει σπάσει το χερούλι της πόρτας του οδηγου) και για την κύλιση που είναι σφιχτή απόρροια του ότι είναι σπορ στημένη.
Στις καινούριες νομίζω ότι έχουν περιοριστει εν μέρει αυτά.
Για εμένα είναι σαφώς το πιο οσηγοκεντρικο την κατηγορίας, με τίμημα όπως είπα την κύλιση, ενώ και οι χώροι είναι πλέον μέτριοι για την κατηγορία.
Η diesel καιει γύρω στα 6 lt , εκτίμηση μου είναι ότι η ΜΑ θα ειναι γύρω στα 2 με 2,5 παραπάνω. Ότι άλλο θες εδώ είμαστε.Ευχαριστώ πολύ koralli.Θα πάω μια βόλτα από την αντιπροσωπεία να την ξαναδώ και αν υπάρχει δυνατότητα να κάνω και test drive και αν μου μείνουν κενά επανερχομαι
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η diesel καιει γύρω στα 6 lt , εκτίμηση μου είναι ότι η ΜΑ θα ειναι γύρω στα 2 με 2,5 παραπάνω. Ότι άλλο θες εδώ είμαστε.
Eπειδή είχα την 1.4 ΜΑ 170hp, επιβεβαιώνω για την κατανάλωση (με συχνά πατήματα όμως ανέβαινες 1-2 μονάδες παραπάνω ).Ίσως με τα 150 άλογα να έχεις λίγο μικρότερη κατανάλωση,κανένα μισόλιτρο/100km.
+1 και για τα υπόλοιπα που λέει για την Giulietta ο koralli (αν κι εμένα ~ 6μησι χρόνια δεν παρουσίασε τριγμούς ή κάποιο πρόβλημα στα πλαστικά του ταμπλώ,μόνο η μπίλια από το λεβιέ ταχυτήτων που χαλάρωσε κι έφυγε στην 4ετία-γνωστό πρόβλημα-,αλλά 'επανήλθε' με λίγη κόλλα).
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Είπες:
'
Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας με γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά (τουλάχιστον στα σπορτίφ ρυθμισμένα όπως της ιουλίας). Όμως σε γλιστερό τερέν ή εντός πίστας σε οριακούς ρυθμούς υπάρχει πρόβλημα γιατί συνήθως κόβουν το αυτοκίνητο υπερβολικά. Οπότε ούτε να παίξεις μπορείς ούτε να πας τάπα με γραμμές.'
Για να ακολουθήσει το
'Είναι λογικό ότι όταν κυνηγάς τον απόλυτο χρόνο τα γλιστρήματα πρέπει να είναι ελάχιστα. Αλλά αυτό ισχύει εντός πίστας όταν κυνηγάς χρόνους και η άσφαλτος κρατάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μόνο προβλήματα δημιουργούν τα ηλεκτρονικά στην γρήγορη οδήγηση. Σε έναν κλασικό επαρχιακό ελληνικό δρόμο ο συντελεστής πρόσφυσης είναι μέτριος. Οπότε με τα ηλεκτρονικά στο on απλά θα ρίξεις ρυθμό για να μην μπαίνει το esp ή θα οδηγάς μέχρι εκεί που θα παρέμβει το esp. Το λες και ξενερωτικό
'
και ολοκληρώνεις την ανάλυση σου με το:'Προσωπικά λοιπόν το βρίσκω αδιανόητο να έχω το esp μπάστακα όταν μιλάμε για σπορτίφ κατασκευές. Ή για εταιρείες που απευθύνονται στον Πραγματικό οδηγό. Όπως η alfa romeo καλή ώρα.'
Μάλιστα. Πολύ σωστά. Εχω κατανοήσει πλήρως πως οι ικανότητες σου είναι πολύ άνω του μέσου όρου των οδηγών. Τόσο που πιστεύεις πως η Τζούλια θα έπρεπε να έχει πλήρη απενεργοποίηση του esp ώστε να είναι πιο διακεδαστική στους ίδιους δρόμους που κινούμαστε και οι υπόλοιποι. Καλώς δεν την προτίμησες και πήρες κούγκα.
Φίλε Σπύρο δεν ξέρω αν τα alfisti γυαλιά που φοράς σε οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα. Αλλά ειλικρινά δεν βγάζω κανένα νόημα. Καταρχήν κανείς πραγματικά καλός οδηγός δεν το διατυμπανίζει. Ας πούμε ότι θέτω εαυτόν στον μέσο όρο με λίγη εμπειρία από οδήγηση σε πίστες και μερικά χρόνια karting. Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από αλλού. Είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι ηλεκτρονικά και απόλαυση στην οδήγηση -συνήθως- δεν πάνε μαζί. Στον βωμό της ασφάλειας ας πάμε όλοι σε αυτόνομα αυτοκίνητα να μην στρίβουμε ούτε το τιμόνι και θέτουμε εαυτούς και αλλήλους σε κίνδυνο.
Προφανώς δεν ήθελα sport sedan αλλά κάτι πιο πρακτικό και οικονομικό. Άλλωστε προέρχομαι από οδηγοκεντρικό hatch. Και πριν από αυτό είχα forester turbo. Και γενικά πάντα είχα την τύχη να οδηγώ αυτοκίνητα που είχαν κάτι να προσφέρουν στον οδηγό.
Αλλά ναι, αν ήμουν στο δίλλημα giulia ή τριάρα πιθανόν να πήγαινα στην βαυαρή. Και ένας από τους λόγους θα ήταν και το esp.Στην bmw επιμένουν να αφήνουν την επιλογή για απενεργοποίηση, είναι βλαμμένοι? Πισωκίνητη alfa romeo που δεν μπορεί να γυρίσει. Γελάνε -και κλαίνε- όλοι οι alfisti ανά την υφήλιο.Το ότι εσύ πήγες στο duster από την alfa είναι -προφανώς- ζήτημα κάλυψης κάποιων αναγκών. Επίσης μπορεί να μην σε συγκινεί γενικά η οδήγηση. Αυτό είναι απόλυτα σεβαστό. Αντίστοιχα σεβαστό πρέπει να γίνει από εσένα ότι υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την οδήγηση και έχουν με το αυτοκίνητο μια σχέση -ας πούμε- διαφορετική. Το sex με προφυλακτικό ποτέ δεν είναι το ίδιο χωρίς αυτό
Απολαύστε υπεύθυνα λοιπόν, είτε μιλάμε για sex είτε για οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.Πως να αντιπαρατεθώ σε τέτοιο επιτηδευμένο - βαθυστόχαστο κείμενο? Για αυτό σου είπα καλά έκανες και πήρες Κούγκα. Πουν το κακό? Από τα πιο οδηγοκεντρικά της κατηγορίας του...
-
Είσαι και χωρατατζής ρε μπαγάσα, μας έκανες και γελάσαμε . Φυσικά και δεν περίμενα αντιπαράθεση από εσένα. Γιατί η πολιτισμένη αντιπαράθεση προϋποθέτει επιχειρήματα, γνώση και διάλογο. Με είρωνες συνήθως δεν ασχολούμαι. Οπότε άσε με εμένα -να αναγκάζομαι- να οδηγήσω το παλιο kuga (τέτοια τραγωδία μου έμελλε να πάθω) και εσύ μπορείς να το παίζεις Ιαβέρης του πληκτρολογίου. Και μην ξεχνάς να κουνάς και το δάκτυλο, έτσι? Γίνεσαι πιο αληθοφανής
ΑLFA ROMEO FORUM