-
Γενικά, τονίζω ότι το φυσικό αέριο έχει ένα απίστευτο πλεονέκτημα και μόνο μειονεκτήματα. Αλλά είναι τόσο καθοριστικό το πλεονέκτημα, που δύσκολα τα μειονεκτήματα υπερνικούν. Στη δική μου περίπτωση το έκαναν. Είχα σκεφτεί να αλλάξω το υγραεριοκίνητό μου με το Arona αλλά δεν το προχώρησα. Μεγάλη υποβάθμιση σε χώρους σε σχέση με το τωρινό επταθέσιο, η σχετική οικονομία που κάνω ήδη (κάτω από 8 ευρώ στα 100), αλλά και το γεγονός ότι δύο μήνες το χρόνο κάνω διακοπές και δεν έχω κοντά πρατήριο, συν ότι το πιο κοντινό μου πρατήριο είναι αυτή τη στιγμή στα 20 χιλιόμετρα μακριά, συν ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στη δόση τη δεδομένη χρονική στιγμή, έφαγε άκυρο.
Πιο πολύ νόημα θα είχε ένα δεύτερο μικρό ηλεκτρικό να καταπίνει τα καθημερινά χιλιόμετρα τσάμπα.
Γράφεις και στο cyclist;
-
Εδω εμεις εχουμε μονο 5,8% ντιζελ στους δρομους;
Ναι, γιατί παραξενεύεσαι? Μιλάει για το σύνολο των κυκλοφορούντων οχημάτων, και τα πετρέλαια μόλις την τελευταία 6ετία σήκωσαν κεφάλι. Την περίοδο δηλαδή που η αγορά έχει πέσει δραματικά σε όγκους.
-
Μου φαινοταν πιο πολλα. Ισως στο 20-30%.
Το νουμερο αυτο δινει δυο εκ διαμετρου αντιθετα συμπερασματα.
Το ενα ειναι οτι σιγα το νουμερο δηλαδη που δεν θα καταφερει μια κυβερνηση να τερματισει τα ντιζελ στις μεγαλεις πολεις και στα κεντρα τους.Θα μπορουσαμε να ειμαστε πρωτοποροι στο μπανακι των ντιζελ χωρις μεγαλο κοστος στο συνολο των οδηγων. Θα πουλαμε και οικολογικη μουρη. Οι αλλες χωρες εχουν τεραστια ποσοστα. Πως θα τα καταφερουν αραγε;
Το αλλο ειναι πως ξανα και παλι, σιγα το νουμερο που επηρεαζει την συνολικη ατμοσφαιρικη ρυπανση, οντας πλεον στην εποχη της ουριας.
-
Μα γιατί μιλάμε για υποκρισία των διοικούντων, που καταπίνουν την κάμηλο (τα υπέργηρα λεωφορεία, ταξί, φορτηγά, μηχανήματα έργων, λέβητες πετρελαίου, τζάκια που κάνει νοβοπάν και βαμένα πορτοπαραθυρόφυλλα), και εξαντλούν την αυστηρότητά τους στο euro4 του ιχ?
Όχι ότι τα ιχ είναι κρίνοι αμόλυντοι, αλλά έλεος, το έχουν παραξηλώσει λιγάκι. -
Το ευρο 4 ειναι καρβουνιαρης απο τους λιγους.
Δεν μπαινουν αλλωστε στις δυο μεγαλες πολεις.Στο ευρο 6 με ουρια ομως, οντως εκει θελει ψαξιμο αν πρεπει να υπαρχει μπανακι ή οχι.
Πιθανοτατα οχι μεχρι το ευρο 7, ισως δυσκολα στο 8 και επειτα βλεπουμε στην εποχη της ηλεκτροκινησης σε καμια δεκαρια ετη. -
@dimsabas
Ναι γράφω, τα λέμε από τότε που είχες στήσει το 29ρι σου. Αν βρεθούμε ποτέ στο βουνό (και έχουμε φάει και καμιά φασολάδα...) θα μπορέσουμε να αναλύσουμε περεταίρω τα πλεονεκτήματα του ΦΑ -
Χαχαχα, αυτή είναι η ουσία, το βουνό. Απλά πρέπει να έχουμε το κατάλληλο όχημα για να μεταφέρουμε το ποδήλατο μέχρι εκεί.
-
Αυτός έχει δεδομένη την επιδότηση;
https://www.car.gr/17146826-fiat-panda- ... r-cng-easy
-
Άρθρο από το γερμανικό Auto Bild στο περιοδικό Αγορά Αυτοκινήτου.
Κάλυψαν μια απόσταση 780 χιλιομέτρων με μοντέλα έξι διαφορετικών καυσίμων. Με εξαίρεση το ηλεκτρικό Tesla, το οποίο φόρτιζε δωρεάν σε ταχυφορτιστές της Tesla αλλά έκανε κάμποσες ώρες παραπάνω από τα υπόλοιπα, ο απόλυτος νικητής σε θέμα κόστους ήταν το φυσικό αέριο. Με ένα Audi A5, δίλιτρο με 170 ίππους, έκαψαν 5,2 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα. Με ελληνικές τιμές, αυτό ισοδυναμεί με 4,7 ευρώ στα 100. Για μια λιμουζινάρα με σεβαστή δύναμη. Που σύμφωνα με τον συντάκτη, κινήθηκε περισσότερο κοντά στα 180 παρά στα 130. -
Λαπ, τα φώτα σου! Το πρόβλημα με τις δεξαμενές είναι η σκουριά από τα άλατα και τα νερά που λιμνάζουν εκεί.
Αν κάποιος αφαιρέσει την προστατευτική πόδια και το πλακώσει στο σπρέι πολυουρεθάνης, δεν είναι μια λογική λύση που θα μονώσει τις δεξαμενές; -
Δεν μπορείς ούτε έτσι να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ακόμα και με τέλεια, δηλαδή εργοστασιακή, κάλυψη της δεξαμενής με αδρανές υλικό οι αναπόφευκτες μικρορωγμές και χαραγές του θα εξέθεταν σύντομα το μέταλλο στο εξωτερικό περιβάλλον και τη διάβρωση. Χώρια η παγίδευση βρωμιάς/υγρασίας κατά την εργασία αν αυτή γίνει ερασιτεχνικά. Και μπορεί οπτικά η δεξαμενή να φαινόταν καινούρια αλλά την ίδια στιγμή σε λίγα σημεία η διάβρωση να προχωράει σε βάθος.
Για τέλεια κάλυψη θα χρειαζόταν όχι μόνο βαφή αλλά εξωτερική επένδυση με στρώματα συνθετικού υλικού πάχους χιλιοστών. Αλλά αν είναι να κατασκευαστεί κάτι τέτοιο πάμε κατευθείαν στις συνθετικές δεξαμενές και ξενοιάζουμε. -
Από τότε που ήταν να βγει το πόλο και το ιμπιζα με φυσικό αέριο..πριν χρόνο και δηλαδή..βρήκα και ένα ιταλικό φόρουμ που γράφουν μόνο για αυτοκίνητα με φυσικό αέριο..και μπαίνω και τους διαβάζω κάθε μέρα.
Έναν μα έναν Ιταλό..που κατέχει πολύ περισσότερο από εμάς τους Έλληνες το φυσικό αέριο..δεν έγραψε ένα παράπονο γιατί τα αυτοκίνητα έχουν σιδερενιες δεξαμενές..Δε ξέρω γιατί ορισμένοι έχουν φέρει τη καταστροφή..ότι θα σκουριασουν θα κάνουν θα ραγισουν..θα θα θα..
Αφήστε το κόσμο να χαρεί τη παραγγελία που έκανε...μιλάμε έχει γίνει πανικός από παραγγελίες...φιατ παντα..ιμπιζα και αρονα..
Σε πόλης που δεν έχει ακόμα πρατηριο..παραγγελνουν ιμπιζα και αρονα έμαθα..Έψαχνα προχθές να παραγγείλω για την δουλειά φιάλη αργκόν..200 μπαρ πίεση κι αυτές..
Έβλεπα σε μαγαζί φιάλες αβαφες..μαύρες..χτυπημενες..έξω βρεχονταν...που ήταν γεμάτες..
Δεν εχουν ανάγκη καθόλου.. -
Με την επιδότηση της Δεπα και την έκπτωση του Αρονα..είναι σαν να σου δίνουν τζάμπα την εργοστασιακή εγκατάσταση του φυσικού αερίου και τα έξοδα μετακίνησης τουλάχιστον για μια χρονιά..
2200 πλήρωσα για να βάλω φυσικό αέριο με 2 δεξαμενές στο σιβικ και το αρονα εχει 3..Δηλαδή στο χαρίζουν και εμείς γράφουμε αν αν αν θα σκουριασουν; ;;
-
Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε. Έχουν σκάσει μερικά Βαγκ στα βόρεια κλίματα κι ο κόσμος είναι επιφυλακτικός. Στο κάτω-κάτω, καλύτερα να είμαστε ψαγμένοι και προετοιμασμένοι και να μη γίνει τίποτα, παρά το ανάποδο.
Αλήθεια, στην Ιταλία δεν έχει γίνει έκρηξη; Μήπως λοιπόν συνδέεται άμεσα με το αλάτι στους δρόμους;
-
Κατι βίντεο που έχω δει που έχουν σκάσει..κάτι μαυριδερους ανθρώπους βλέπω..
Οι δε δεξαμενές στις φωτογραφίες..είναι κατασκουριασμενες..σε vw touran..στα οποία είχε βγει ανάκληση και έγινε αντικατάσταση δωρεάν από την vw.
Τώρα αν ο άλλος δεν πήγε να κάνει την ανάκληση ή αν το αμαξι πουλήθηκε σε αλλη χώρα..και ανάκληση δεν έγινε ποτέ...Τι συμπέρασμα πρέπει να βγει; ;;
Ποιος θα εβλεπε αυτες τις σκουριασμενες δεξαμενες στις φωτογραφίες και δεν θα έκανε κάτι;;;
Αυτή είναι εγκληματική ενέργεια από τους ιδιοκτήτες και από τα συνεργεία..αν ποτέ πήγαιναν ποτέ τα αυτοκίνητα αυτα στο συνεργείο στις χώρες αυτές.Με την μηρλα και την γκρίνια δεν γαιδουροδενουμε τίποτα παιδιά..
Πως θα το γαιδουροδεψουμε δηλαδή; ;; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε. Έχουν σκάσει μερικά Βαγκ στα βόρεια κλίματα κι ο κόσμος είναι επιφυλακτικός. Στο κάτω-κάτω, καλύτερα να είμαστε ψαγμένοι και προετοιμασμένοι και να μη γίνει τίποτα, παρά το ανάποδο.Αλήθεια, στην Ιταλία δεν έχει γίνει έκρηξη; Μήπως λοιπόν συνδέεται άμεσα με το αλάτι στους δρόμους;
Δεν πρέπει να ριχνουν αλατι στην Ευρώπη πλέον δίχως να είμαι σίγουρος. Η καλύτερη λύση είναι κατι διαφανές ωστε αν σκουριαζει, να το πάρεις χαμπάρι.Διαφανα κερια π. Χ. Για σασι παίζει να κανουν φοβερη δουλειά.
-
Το εξηγείς λίγο αυτό με τα διάφανα κεριά;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το εξηγείς λίγο αυτό με τα διάφανα κεριά;Σκληρο κερι της SONAX ,είναι φθηνο και κανει δουλεια από ότι λενε οσοι το χρησιμοποιουν.Αλλη εναλλακτικη μιας και μιλαμε για δεξαμενες που παιζει το θεμα ασφαλειας ειναι αυτην η εταιρεια
https://www.bilthamber.com/
Δεν εχω χρησιμοποιησει κανενα προιον τους μιας και το σασι μου πλην 1-2 σημειων δεν σκουριαζει.
Προσωπικα αν ειχα φυσικο αεριο θα εριχνα καμποσα χερια κερι (ειναι διαφανο οποτε μπορεις να δεις τι γινεται) . -
Πολύ ενδιαφέρον, σε ευχαριστώ πολύ! Χρήσιμη πληροφορία για τους αγοραστές φυσικού αερίου.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Θέλω να δω πως θα κάνετε όλο αυτό το κέρωμα.Προφανώς πρέπει να βγουν οι δεξαμενές, στην μετατροπή γίνεται, σε εργοστάσιακη εγκατάσταση όμως είναι δύσκολο.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles