-
Στην Γερμανία που δεν έχει όρια και έχω ταξιδέψει αρκετά, οι ταχύτητες που πιάνω ειναι απο 180-240. Μαζι με εμένα συνοδηγός συνήθως μια κοπέλα που οδηγεί και αυτή και το πάει μέχρι 200-210. Όσες φορές βγαίνει αριστερά ποτε δεν της έχουν ανάψει φωτα ούτε της έχουνε κολήσει στον πόντο για να την κάνουν να τρομάξει. Κι αν τα 210 φαίνονται πολλα, μπορει την ίδια στιγμή πίσω της να έρχεται Ferrari με τελικές. Απλά περιμένει να κάνεις δεξιά και συνεχίζει. Την ίδια ώρα η ΛΕΑ παραμένει αδεια -αχρείαστη να είναι- ενω σε περίπτωση ατυχήματος δεν καταλαβαίνεις για ποτε έρχονται ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομία, και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ξέρουν και τι ακριβώς πρέπει να κάνουν. Τέλος όσες φορές μου έχει τύχει να είμαι καλεσμένος σε εταιρικα γεύματα-δείπνα, ειδικα στην Γερμανία έρχονται συνήθως με ταξί (το όριο ειναι μια μπύρα απο αυτές με το λεμόνι μέσα).
-
Πάντως για να λέμε και τα πράγματα ως έχουν οι νόμοι δε βγαίνουν τυχαία.
Οφείλουν να λαμβάνουν υπόψιν το κοινό καλό και ευτυχώς το κάνουν.
Στην περίπτωση των ορίων ταχύτητας τα 130 είναι ένα ασφαλές όριο για να προστατέψουν τόσο εσένα αλλά και όλους τους υπόλοιπους.
Λαμβάνουν υπόψιν τους νόμους της φυσικής και ότι όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδιο, όπως και όλοι οι οδηγοί δεν είναι το ίδιο.
Οπότε όσο καλό αυτοκίνητο και να έχεις εσύ, όσο καλός οδηγός και να είσαι, αν πηγαίνεις με 200 δεν θα προστατευτείς. Από το πιο απλό με ένα ζώο στον αυτοκινητόδρομο μέχρι τον κουλό οδηγό που δεν σε είδε στον καθρέφτη (και πως να σε δει αφού πας με 200 ) και άλλαξε λωρίδα.
Διαφωνώ για την Γερμανία και τον τρόπο που οδηγούν στον αυτοκινητόδρομο και τον θεωρώ τραγικό και αυτοκτονικό.
Μια χαρά σου έρχονται από πίσω (χωρίς να αναβοσβήνουν φώτα, πάντα, ναι), αλλά σου κολλάνε σε απόσταση αναπνοής και δεν έχεις επιλογή να μην κάνεις αριστερά. Βασικά και μόνο που του βλέπεις πως έρχονται χωρίς να κόψουν μέχρι την τελευταία στιγμή, σου φεύγει το σκ@τό!! Απλά εκεί τους σώζει το γεγονός (άγραφος νόμος) πως αν δεν κινείσαι με 200 και πάνω δεν μένεις στην αριστερή λωρίδα πάνω από 5 δευτερόλεπτα. Βέβαια από την άλλη αν κάτσει στραβή 90% των περιπτώσεων είναι πολύνεκρο. -
Οι Γερμανοί δλδ είναι οι μόνοι έξυπνοι στον πλανήτη και όλοι οι άλλοι είναι λάθος?
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Στην Γερμανία που δεν έχει όρια και έχω ταξιδέψει αρκετά, οι ταχύτητες που πιάνω ειναι απο 180-240. Μαζι με εμένα συνοδηγός συνήθως μια κοπέλα που οδηγεί και αυτή και το πάει μέχρι 200-210. Όσες φορές βγαίνει αριστερά ποτε δεν της έχουν ανάψει φωτα ούτε της έχουνε κολήσει στον πόντο για να την κάνουν να τρομάξει. Κι αν τα 210 φαίνονται πολλα, μπορει την ίδια στιγμή πίσω της να έρχεται Ferrari με τελικές. Απλά περιμένει να κάνεις δεξιά και συνεχίζει. Την ίδια ώρα η ΛΕΑ παραμένει αδεια -αχρείαστη να είναι- ενω σε περίπτωση ατυχήματος δεν καταλαβαίνεις για ποτε έρχονται ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομία, και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ξέρουν και τι ακριβώς πρέπει να κάνουν. Τέλος όσες φορές μου έχει τύχει να είμαι καλεσμένος σε εταιρικα γεύματα-δείπνα, ειδικα στην Γερμανία έρχονται συνήθως με ταξί (το όριο ειναι μια μπύρα απο αυτές με το λεμόνι μέσα).Ο,τι ακριβώς γίνεται και στη χώρα μας, δηλαδή. Τα όρια ταχύτητας μόνο μας έμειναν. Τα αλλάζουμε/καταργούμε και αυτά και είμαστε έτοιμοι.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Τα λάστιχα δεν είχαν τίποτα απο αυτά που έλεγαν τότε κάτι 'ζούγκλες ',το πόρισμα που διάβασα έλεγε οτι προσπερνώντας μια Mercedes λίγα χλμ πριν το κακό ακούμπισε ο πίσω αριστερός τροχός το διάζωμαΕ τι άλλο να πούμε από εδώ και πέρα; Είναι προφανές το τι έφταιξε.
Διαφωνώ για την Γερμανία και τον τρόπο που οδηγούν στον αυτοκινητόδρομο και τον θεωρώ τραγικό και αυτοκτονικό.
Οι Γερμανοί είναι ήρεμοι, σε σχέση με τους Ιταλούς! Εντελώς βλακωδώς οδηγούνε οι Αμερικανοί που και αργοί είναι και κάνουν ό,τι τους κατέβει!!!
Πάντως διαφωνώ με την κρίση σου. Τα πολύ μικρότερα ποσοστά δυστυχημάτων που έχουν αυτές οι χώρες, σε σχέση με εμάς, δείχνει ότι δεν είναι και τόσο αυτοκτονικοί...Fun fact: Στο Τέξας αυξήσανε σε έναν interstate το όριο στα 85 μίλια, από τα 70 (αν θυμάμαι καλά). Τα τροχαία μειώθηκαν!!!
-
Εγώ το αντίθετο είπα.
Το αστείο είναι όταν από Γερμανία πας Αυστρία, μόλις μπείς έχει κάτι τεράστιες πινακίδες που σου εφιστά την προσοχή πως μεγάλε εδώ κρατάμε τις αποστάσεις και έχουμε όρια και είναι τα 130. Μάλιστα δείχνει ΄μια Γερμανική πινακίδα να τρακάρει μια Αυστριακή -
Οι Γερμανοί το μονο που έχουν να δείξουν ειναι η ταχύτητα και τα αμαξια τους ειναι καλα στην ευθεια. Η οδηγική απόλαυση ξεκιναει απο Βαυαρία (πισωκουνες), Γαλλία και κατω..
-
Στην Ελλάδα δε φταίνε τα χαμηλά όρια που σκοτωνόμαστε μη τρελαθούμε.
Φταίνε οι δρόμοι πρωτίστως, η έλλειψη παιδείας και σεβασμού και το ότι οδηγούμε με τον πιο αλλοπρόσαλλο τρόπο, σα να είμαστε Ιταλοί και Αμερικάνοι μαζί με ολίγον από Γερμανούς -
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Η οδηγική απόλαυση ξεκιναει απο ΒαυαρίαΤσουφενχάουζεν (Porsche) και Στουτγάρδη (AMG), όχι, ε;
-
Μήπως είμαστε εκτός θέματος ?
-
Καθόλου, ένα Tiguan από τη Γερμανία την άναψε τη φωτιά
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Στην Γερμανία που δεν έχει όρια και έχω ταξιδέψει αρκετά, οι ταχύτητες που πιάνω ειναι απο 180-240. Μαζι με εμένα συνοδηγός συνήθως μια κοπέλα που οδηγεί και αυτή και το πάει μέχρι 200-210. Όσες φορές βγαίνει αριστερά ποτε δεν της έχουν ανάψει φωτα ούτε της έχουνε κολήσει στον πόντο για να την κάνουν να τρομάξει..Κοτουλα είναι να την μαλώσεις! Άκου εκεί με 210! Άμα δεν πιάσεις 290 δεν έχει νόημα η οδήγηση....τσ τσ ... θυμάμαι μια φορά πρέπει να είχα πιάσει ...340 και είχε ακόμα...με έπαιρνε αλλά είπα να μην τσιτωσω τα γκάζια....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η οδηγική απόλαυση ξεκιναει απο Βαυαρία
Τσουφενχάουζεν (Porsche) και Στουτγάρδη (AMG), όχι, ε;
Για 5ψηφια ποσα του φτωχού. Με μεχρι 5 μπροστα
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Η οδηγική απόλαυση ξεκιναει απο Βαυαρία
Τσουφενχάουζεν (Porsche) και Στουτγάρδη (AMG), όχι, ε;
Για 5ψηφια ποσα του φτωχού. Με μεχρι 5 μπροστα
Δε νομίζω ότι η τιμή παίζει ρόλο. Παίρνει μεταχειρισμένη Cayman με 20.000. Η διαφωνία μου ήταν στο ότι οι άλλοι Γερμανοί δεν βγάζουν αυτοκίνητα που προσφέρουν απόλαυση. Αν και είναι γνωστό ότι δεν είμαι Γερμανόφιλος, μια Cayman πολύ θα την ήθελα.
θυμάμαι μια φορά πρέπει να είχα πιάσει ...340
Σε Airbus ή Boeing ήσουν επιβάτης;
-
Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά;
160-180 με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο 120 ίππων σε σύγχρονους αυτοκινητοδρομους χωρίς κίνηση είναι σχετικά ασφαλής ταχύτητα. Και 200-210 σε μια τεράστια ευθεία με τέλεια ορατότητα για μικρά διαστήματα δεν είναι έγκλημα.
130 στην αριστερή αν δεν υπάρχει εμπόδιο στην δεξιά;
Γιατι; για ποιο λόγο;
Με 110 τέρμα δεξιά και με 130 στην μεσαία.
Και για το αναμα των φώτων οταν κάποιος μένει με το έτσι θέλω στην αριστερή με 130 όταν βλέπει από τα 500 μέτρα κάποιον να τον πλησιάζει γρηγορότερα μόνο επίτηδες μπορεί να το κάνει διαφορετικά έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και δεν θα έπρεπε αν οδηγεί.
Τόσο δύσκολο είναι με άπειρο ελάχιστη κινιση του τιμονιού να μπει στην δεξιά;
Ή που κλείνουν τις στροφές με 130 λες και είναι σε πίστα και τους γλιστρυσει το αγωνιστικό;
Που μόλις πιάσει ψιλόβροχο κόβουν στα 100;
Ποιος βακακης που πήγαινε με 300 με χιονολαστιχα δεκαετίας;
Μέ 120 εγώ κινούμαι μόνο στην 3η δεξιά και προσπερνάω από την μεσαία.
160 αριστερά και μετά αμέσως μεσαία.
Και στα τούνελ χωρίς κίνηση τι κακό έχουν τα 140 - 150;
Αν σου γλιστρυσει αυτοκίνητο σε στροφή της ΕΟ με 140-150 χωρίς να έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή λιωμένα λάστιχα προφανώς και δεν θα έπρεπε ποτέ να έχεις πιάσει τιμόνι στα χέρια σου εξαρχής.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βασικα συνηθως οι λωριδες ειναι 2 και αυτος π παει με 180 πρεπει να περασει πανω απο αυτον π παει με 150 κ προσπερναει τη νταλικα η το παππου στα δεξια.
Και επισης το ψιλοβροχο ειναι οτι χειροτερο για τα λαστιχα των περισσοτερων που εχουν να αλαχθουν καμμια 10ετια...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Αθήνα - Κόρινθος, Αττική οδό που συνήθως οδηγώ είναι τρεις.
Στις δύο λωρίδες τα 120 άλογα δεν είναι αρκετά αν κινείσαι σβέλτα οκ. Πρέπει να επιταχύνεις περισσότερες φορές πιο δυνατά μόλις κάποιος που κινείται με 130 προσπερνά κάποιον που κινείται με 110 και περιμένεις πίσω του.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καθόλου χάρος, αν οι συνθήκες το επέτραπαν!!!
**Ποιός **κρίνει αν οι συνθήκες το επέτρεπαν; Ο χάρος, μάλλον.... ε;
Ο οδηγός. Για αυτό υπάρχει! Οι καινούριοι μας αυτοκινητόδρομοι δεν διαφέρουν από τις Autobahn που δεν έχουν όρια. Καθαρά πολιτικό είναι το θέμα με τα αστεία (για τα σημερινά αυτοκίνητα) όρια ταχύτητας.
Τον οποίο οδηγό ποιος τον κρίνει; Το αξιόπιστο και αδιάβλητο σύστημα εξετάσεων που έχουμε; Η εξέταση σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε κάτι έρημες περιοχές κάνοντας οπισθογωνία;
Συγκρίνεις τους δικούς μας δρόμους με τις Autobahn, μόνο που στην Γερμανία γνωστή μας την έκοψαν τρεις (3!) φορές στις εξετάσεις οδήγησης, όχι επειδή έκανε κάποιο λάθος, αλλά επειδή δεν είχε αυτοπεποίθηση/σιγουριά στο τιμόνι. Πόσους γνωστούς σου ξέρεις που να μην κατάφεραν να πάρουν δίπλωμα στην Ελλάδα; ΌΛΟΙ στην Ελλάδα με δέκα - δεκαπέντε μαθήματα είναι έτοιμοι να βγουν στους δρόμους και να 'κρίνουν τις συνθήκες!'
Για να μην μιλήσω για την κατάσταση των αυτοκινήτων που οδηγούν οι Έλληνες οδηγοί και την σύγκριση μεταξύ Ελληνικών και Γερμανικών ΚΤΕΟ, όπου εδώ μόλις το 2% κόβεται (από όσους μας κάνουν την τιμή να περάσουν το όχημα τους από ΚΤΕΟ).
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τον οποίο οδηγό ποιος τον κρίνει; Το αξιόπιστο και αδιάβλητο σύστημα εξετάσεων που έχουμε; Η εξέταση σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε κάτι έρημες περιοχές κάνοντας οπισθογωνία;Συγκρίνεις τους δικούς μας δρόμους με τις Autobahn, μόνο που στην Γερμανία γνωστή μας την έκοψαν τρεις (3!) φορές στις εξετάσεις οδήγησης, όχι επειδή έκανε κάποιο λάθος, αλλά επειδή δεν είχε αυτοπεποίθηση/σιγουριά στο τιμόνι. Πόσους γνωστούς σου ξέρεις που να μην κατάφεραν να πάρουν δίπλωμα στην Ελλάδα; ΌΛΟΙ στην Ελλάδα με δέκα - δεκαπέντε μαθήματα είναι έτοιμοι να βγουν στους δρόμους και να 'κρίνουν τις συνθήκες!'
Ο οδηγός θα πρέπει να βελτιώνεται από μόνος του. Θα μου πεις, και δικαίως, ο 18χρονος τι να ξέρει, ειδικά αν δεν είναι κάποιος δικός του γνώστης για να του δείξει. Ε αυτός, ας πάει αργά και δεξιά. Το έχω πει: Θα έπρεπε κάθε οδηγός πριν πιάσει τιμόνι να γράψει ένα συγκεκριμένο χρόνο σε πίστα. Αν δεν τον γράψει, σημαίνει ότι δεν ξέρει την δυναμική συμπεριφορά του οχήματος. Και θα κόβονταν και πολλοί στο εξωτερικό έτσι...
Ελληνικών και Γερμανικών ΚΤΕΟ
Από τότε που στην Ελλάδα άνοιξαν τα ιδιωτικά, περνάει ο πάσας ένας!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τότε που στην Ελλάδα άνοιξαν τα ιδιωτικά, περνάει ο πάσας ένας!
Ενώ το ελληνικό δημόσιο είναι συνώνυμο της αδεκαστης εφαρμογής του νόμου και των διαδικασιών, γνωστό για την υπευθυνότητα και την αποτελεσματικότητα του σε ο,τι εμπλέκεται.
VW Tiguan 2016