-
από Tkin73 » 12 Νοέμ 2018 22:02
Για να καταλάβω για το q3 γράφεις ή για το xc40? Εγώ κατάλαβα για το δεύτερο . Αν ναι τα γράφεις σε λάθος νήμα.
Δεύτερη ερώτηση . Το c5 air το είδες στην έκθεση; Πάντως td που λες ότι τα έκανες όλα αυτό αποκλείεται να το έχεις κάνει γιατί δεν κυκλοφορεί.Ναι, είναι σε λάθος νήμα. Θα βοηθήσουν στη σύγκριση που θα γίνει με το Q3 όμως (ξέρεις είναι δύσκολο να με ρωτούν εδώ και να απαντώ αλλού. Δεν είναι και πρακτικό).
Ναι στην έκθεση το είδα. Τώρα αλήθεια, πίστεψε κανένας άλλος ότι έχω οδηγήσει αυτοκίνητο που δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα; Θα μπορούσα να το έχω οδηγήσει στην Κίνα όμως . Δεν σχολίασα την οδηγική συμπεριφορά του. Συγγνώμη εάν είπα κάτι κακό γι αυτό.
Ας μην βλέπουμε τα αυτοκίνητα οπαδικά, ξαναλέω. Τις επιλογές μου τις κοίταξα μια μια από την οικονομικότερη προς την πιο ακριβή. Το C5 ήταν μια πολύ σοβαρή υποψηφιότητα. Όπως είναι και το Q3, που είναι το τελευταίο και μάλλον ακριβότερο της λίστας μου.
Καλόπιστα, πάντα. Κουβέντα να γίνεται...
-
Ok απλά επειδή είπες ότι έκανες td ολα μου έκανε εντύπωση. Προφανώς όλα εκτός από το Σιτροέν. Επίσης νομίζω ότι το βολβο έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από το 3008. Πάντως αν μπορούσες να φτάσεις τόσο ψηλά σε μπάτζετ 62Κ εννοείται δεν κοιτάς προς Σιτροέν μεριά ούτε σε 3008 και μεταξύ μας ούτε στο xc40. Πάρα πολλά λεφτά για αυτό το αμάξι.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως αν μπορούσες να φτάσεις τόσο ψηλά σε μπάτζετ 62Κ εννοείται δεν κοιτάς προς Σιτροέν μεριά ούτε σε 3008 και μεταξύ μας ούτε στο xc40. Πάρα πολλά λεφτά για αυτό το αμάξι.
Με 62k (43 τριτεκνίας) σίγουρα αγοράζω κάτι πιο μεγάλο (π.χ. XC60, Edge) αλλά είτε χωρίς τον εξοπλισμό που θέλω είτε χωρίς κάποια από τα κριτήρια που έχω θέσει. Ειδικά για το 3008 vs xc40 προτίμησα την αίσθηση αξιοπιστίας έναντι των επιδόσεων (42κ μου έβγαινε το 3008... ένα χιλιάρικο διαφορά. Δεν ξέρω βέβαια εάν θα μου έκαναν κάποια έκπτωση πέρα των 500 ευρώ που μου σημείωσαν).
Να δούμε αύριο το Q3. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά φαίνεται ότι έχει μεγαλύτερο πλάτος εξωτερικά. Να δούμε πώς αυτό μεταφράζεται στο εσωτερικό.
-
Είναι άτοπο να υπάρχει ως κριτήριο η αξιοπιστία όταν συζητάμε για την 3πλέτα των Γερμανικών συν το Volvo και τα αντίστοιχα γαλλικά. Στο ίδιο ακριβώς καζάνι βράζουν. Ίσως μάλιστα τα γαλλικά της τελευταίας 10ετίας να έχουν και προβάδισμα στον εν λόγω τομέα.
-
από stefan147 » 13 Νοέμ 2018 09:45
Είναι άτοπο να υπάρχει ως κριτήριο η αξιοπιστία όταν συζητάμε για την 3πλέτα των Γερμανικών συν το Volvo και τα αντίστοιχα γαλλικά. Στο ίδιο ακριβώς καζάνι βράζουν. Ίσως μάλιστα τα γαλλικά της τελευταίας 10ετίας να έχουν και προβάδισμα στον εν λόγω τομέα.Θα διαφωνήσω με τη γενίκευση ότι όλα βράζουν στο ίδιο καζάνι. Τους τελευταίους μήνες που ψάχνομαι έχω ακούσει (σε εκθεσιακά) πόρτες να τρίζουν. Είδα να κολλάνε αυτόματοι μηχανισμοί και λειτουργίες (ακόμα και στην έκθεση αυτοκινήτου το μεσημέρι της πρώτης ημέρας). Κούνησα κεντρικές κονσόλες και κάποιες πήγαιναν πέρα δώθε. Έριξα τα πίσω καθίσματα και είδα ξεκολλημένες ταπετσαρίες. Δυστυχώς σε κάποιες εταιρείες πληρώνεις αλμυρά μια κάποια αυξημένη αξιοπιστία (θεωρώ και την ποιότητα κατασκευής μέρος της).
Ωστόσο, μίλησα για 'αίσθηση αξιοπιστίας'. Ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος.
-
giannis3011, με γνωρίζεις τόσο καλά για να με χαρακτηρίζεις κι όλας;
Εγω δεν σε γνωρίζω καθόλου παρ' ολα αυτά απ' τα λεγόμενα σου αυτοχαρακτηρίζεσαι, με κεφαλαία γράμματα! -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
giannis3011, με γνωρίζεις τόσο καλά για να με χαρακτηρίζεις κι όλας;
Εγω δεν σε γνωρίζω καθόλου παρ' ολα αυτά απ' τα λεγόμενα σου αυτοχαρακτηρίζεσαι, με κεφαλαία γράμματα!Οποιος εχει τη μυγα...τωρα αν θες να αρχισουμε τς κεφαλαια κανενα προβλημα...
Τωρα αν θες να μιλησουμε σοβαρα δειξε μας τις κριτικες του xc40 που μας ειπε ειναι μετριες κατα γενικη ομολογια...Αλλιως απλα λες οτι ναναι...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
Θα διαφωνήσω με τη γενίκευση ότι όλα βράζουν στο ίδιο καζάνι. Τους τελευταίους μήνες που ψάχνομαι έχω ακούσει (σε εκθεσιακά) πόρτες να τρίζουν. Είδα να κολλάνε αυτόματοι μηχανισμοί και λειτουργίες (ακόμα και στην έκθεση αυτοκινήτου το μεσημέρι της πρώτης ημέρας). Κούνησα κεντρικές κονσόλες και κάποιες πήγαιναν πέρα δώθε. Έριξα τα πίσω καθίσματα και είδα ξεκολλημένες ταπετσαρίες. Δυστυχώς σε κάποιες εταιρείες πληρώνεις αλμυρά μια κάποια αυξημένη αξιοπιστία (θεωρώ και την ποιότητα κατασκευής μέρος της).
Ωστόσο, μίλησα για 'αίσθηση αξιοπιστίας'. Ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος.
Οι τελευταίες δύο προτάσεις είναι όλη η ιστορία.
Όντας παθών αλλά και έχοντας εικόνα από πλήθος μοντέλων λόγω δουλειάς, οι αντιλήψεις που επικρατούν περί αξιοπιστίας είναι τουλάχιστον αμφισβητούμενες οπότε προσωπικά σαν κριτήριο το αφήνω χαμηλά. Μακράν σημαντικότερη η πολυετής εγγύηση και το καλό after sales.
-
giannis3011 Δε συνηθίζω να αυτοϊκανοποιούμαι με τα πλήκτρα.
Εσύ χαρακτήρισες εμένα κολλημένο με συγκεκριμένες μάρκες χωρίς καν να με ξέρεις, αυτό είναι το γαμώτο. Ούτε τι αυτοκίνητα είχα και έχω δεν ξέρεις.
Το μόνο που έχω σαν αρχή μου είναι να μην χαρακτηρίζω εύκολα τον άλλο, ειδικά αν δεν τον ξέρω και δε μου έχει δώσει δικαιώματα γιατί πολύ απλά δε μου αρέσει να προσβάλω. Απ' την άλλη έχω μάθει να λέω την άποψή μου ελεύθερα όσο κι εσύ, χωρίς να λογοκρίνομαι και να έχω και δικαίωμα στο λάθος και να το παραδεχτώ. Γι αυτό είμαστε σε αυτό το φόρουμ. -
Για να επανέλθω για το μέτριο που είπα και να μην παρεξηγηθώ από τον ενδιαφερόμενο. Ένα αυτοκίνητο σε αυτές τις κατηγορίες και χρήματα δεν περιμένεις να το συγκρίνεις με τα Citroen/ pegeut/ Skoda/ VW/ Suzuki/ Ford. Δεν θα πρέπει να συγκρίνεται καν με αυτά. Αναφέρομαι σε σχέση με τον ανταγωνισμό που σε αυτή την περίπτωση είναι το Q3 και το X1/X2, Mercedes, (κυρίως τα προηγούμενα) Jaguar Ε-pace κτλ.
Είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο, ξεκινάει στην 3κίλινδρη έκδοση από τα 1560Kg και ξεπερνά τα 1700 με άλλους κινητήρες. Ενώ γενικά είναι ένα πολύ καλά ζυγιζμένο σύνολο για τον μεσο οδηγό, από επιδόσεις δε λέει και πολλά (λόγο βάρους), διαβάζω για θόρυβο στη καμπίνα από το δρόμο (παρόλο που όλοι λένε πόσο άνετο είναι) από χώρους αποσκευών μακράν τον μικρότερο για οικογένεια και γενικά μια ουδέτερη επίγεύση οδηγικά που για πολλούς είναι ότι ψάχνουν, βέβαια.
Σίγουρα βέ είναι όμορφο και μοντέρνο σχεδιαστικά. -
https://www.google.gr/amp/s/www.autogui ... -x1/%3famp
https://www.google.gr/amp/s/www.autoexp ... w-x1%3famp
https://www.topgear.com/car-news/big-re ... -vs-bmw-x1
https://www.autocar.co.uk/car-news/feat ... a-and-cx-5
Μερικες προχειρες αναζητησεις για τις μετριες κριτικες..Οντως ειναι βαρυ οπως ολα(λιγοτερο ομως απο τη jaguar), εχει μικροτερο πορτ μπαγκαζ απο τη x1 και εννοειται απο e pace και μαλλον ειναι ησυχοτερο απο ολα.
Στα του θεματος το νεο q3 ειναι φαινεται να ειναι μια αναβαθμιση σε σχεση με το παλιο...Εγω δυστυχως δεν ειχα την υπομονη να το περιμενω να βγει,τοτε ισως και να το επελεγα..Θα παω ομως για τεστ drive οταν το φερουνε και βλεπουμε...
Aν ισορροπει αναμεσα στη απιστευτη ανεση του xc40 και τη σπορ λογικη του bmw x1 ισως ειναι καλυτερη λυση...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
από fidelio » 13 Νοέμ 2018 13:25
Για να επανέλθω για το μέτριο που είπα και να μην παρεξηγηθώ από τον ενδιαφερόμενο. [...] Αναφέρομαι σε σχέση με τον ανταγωνισμό που σε αυτή την περίπτωση είναι το Q3 και το X1/X2, Mercedes, (κυρίως τα προηγούμενα) Jaguar Ε-pace κτλ.
Είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο, ξεκινάει στην 3κίλινδρη έκδοση από τα 1560Kg και ξεπερνά τα 1700 με άλλους κινητήρες. Ενώ γενικά είναι ένα πολύ καλά ζυγιζμένο σύνολο για τον μεσο οδηγό, από επιδόσεις δε λέει και πολλά (λόγο βάρους), διαβάζω για θόρυβο στη καμπίνα από το δρόμο (παρόλο που όλοι λένε πόσο άνετο είναι) από χώρους αποσκευών μακράν τον μικρότερο για οικογένεια και γενικά μια ουδέτερη επίγεύση οδηγικά που για πολλούς είναι ότι ψάχνουν, βέβαια.
Σίγουρα βέ είναι όμορφο και μοντέρνο σχεδιαστικά.Δεν παρεξηγώ καθόλου. Ως προς τα αυτοκίνητα που αναφέρεις μόνο το νεο Q3 θεωρώ οτι μπορεί να ξεπεράσει το XC40 ως προς τα κριτήριά μου (κυρίως ως προς τους χώρους). Η Jaguar είναι πιο ακριβή οπότε την έχω βγάλει από το κάδρο.
Δεν τρελαίνομαι για σπορ οδήγηση και για επιπλέον επιδόσεις. Θεωρώ πως είναι μια χαρά, σε αυτόν τον τομέα, για τις ανάγκες της οικογένειάς μου. Όσο για τον θόρυβο, έχω κάνει 2 test drive και δεν παρατήρησα κάτι....
-
Το μέγιστο κριτήριο είναι οι προσωπικές ανάγκες και προσλαμβάνουσες. Από κει και πέρα ότι λένε οι άλλοι είναι υποκειμενικά. Με το καλό ότι και να διαλέξεις, σίγουρα θα είναι κάτι καλό γιατί σε αυτήν την κατηγορία δεν μπορεί και αλλιώς. Ενημέρωσέ μας
-
Το q3 αυτη τη στιγμη ειναι το πιο ποιοτικο απο τη τριαδα πριμιουμ. Οποιος το παρει εχει αμαξι που ειναι μια καλη αναβαθμιση του προηγουμενου πρις το καλυτερο
-
δεν ξερω αν εχει επισημανθει ηδη, αλλα εχει ανοιξει ο ελληνικος configurator
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
δεν ξερω αν εχει επισημανθει ηδη, αλλα εχει ανοιξει ο ελληνικος configuratorΔουλεύει κανονικά.
Με λίγα έξτρα (όπως θα το ήθελα σχεδόν...δεν έβαλα ακόμα 4-5 έξτρα που θα ήθελα) πήγε €56.000!
-
Εγώ έβαλα μόνο όσα έχει το Tiguan που έχω παραγγείλει και βγαίνει 42700. Δεν ξέρω όμως τι εκπτώσεις θα κάνουν από την τιμή καταλόγου.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εγώ έβαλα μόνο όσα έχει το Tiguan που έχω παραγγείλει και βγαίνει 42700. Δεν ξέρω όμως τι εκπτώσεις θα κάνουν από την τιμή καταλόγου.Και το Tiguan πόσο βγήκε?
-
35 και κάτι ψιλά
-
Εμένα βγήκε 58000 Ένα μικρό διαμέρισμα στο κέντρο.
Εκνευριστικό αυτό με τον υποχρεωτικό εξοπλισμό.
Audi Q3 2018