-
Εγώ λέω να μπεις στο spritmonitor και να δεις τις ακριβείς καταναλώσεις τους. Δεν υπάρχει πιο αξιόπιστο δείγμα.
Δες και την επίσημη κατανάλωση που έδιναν οι δύο εταιρίες. Όχι να τα πιστέψεις, απλώς να κάνεις τη σύγκριση μεταξύ τους. -
Από τα δύο παραπάνω, ψηφίζω 6άρι χωρίς δεύτερη σκέψη.
-
DIMSABAS σ ευχαριστώ για την πληροφορία! Μπηκα και ειδα τις αναφορες διαφορων ιδιοκτητων πχ του μαζντα 6 και ειδα ενα ευρος μεταξυ 6,2-10 lt/100km... Δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι ενδεικτικο...Παντως καταλαβαινω που κυμαινεται περιπου μεταξυ της χαμηλότερης και υψηλότερης τιμης..Κατι ειναι κι αυτο..
-
Ο χρήστης lagman έγραψε:
Τι εικονα εχετε οσον αφορα την καταναλωση του, αξιοπιστια τους και τις εν γενει επιδοσεις τους?Ουσιαστικά είναι ο ίδιος κινητήρας, ο MZR της Mazda. Ως Mazda είναι άθραυστος! Επιδόσεις έχουν παρόμοιες. Προσωπικά θα έπαιρνα το Mazda για δύο λόγους: α) πάτωμα μιας κατηγορίας πάνω (το Mazda για παράδειγμα έχει διπλά ψαλίδια μπροστά, αντί για McPherson) και ποιότητα Made in Japan!
Υπάρχουν 2 6άρια στον ευρύτερο κύκλο μου. Γύρω στα 8 λίτρα και τα δύο, σε συνθήκες Θεσσαλονίκης.
-
Αρχικά για το Πικάσσο που ρώτησα . Για τον 1,8 πράγματι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα . Μου είπαν όμως να αποφύγεις τα μεγάλα τα 7θέσια που έχουν αερανάρτηση γιατί εκεί έχει θέματα . Γενικά οι αεραναρτήσεις δεν περπάτησαν σε πολλά μοντέλα κυρίως σε μεγάλα τζίπ .
Ο κινητήρας αυτός ο 1,8 υπάρχει και στο 407 , αλλά και σε C5 1,8 που είναι νεότερες . Το μάζντα 6 είναι πολύ καλό αμάξι , το μόνο πρόβλημα ότι δεν υπάρχει εδώ πλέον η εταιρεία .
Καταναλώσεις στα μεγάλα σεντάν , να υπολογίζεις από 7-8 στο ταξίδι , σε ταχύτητες μέχρι 150 χαω .
Το κρούζ κοντρόλ βοηθάει . Αν πας γύρω στα 110 μπορείς να δεις και κάτω από 7 .https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... =1700-1900
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... t_damage=f
-
Mazda 6 και από εμένα!
Πανέμορφο, διαχρονικό και αλεξίσφαιρο . -
Realzeus: Ενθαρρυντικο το ποστ σου, μαλλον κατα εκει κοιταζω και γω (προς mazda 6)..Ειδα ενα βιντεακι στο YouTube που δειχνει την στιγμιαια καταναλωση σε σταθερη ταχύτητες, και ιδίως στα 90km/h εχει 5,6 - στα 120km/h εχει 7,6 και στα 140km/h παει στα 10,0ltr/100km...
https://m.youtube.com/watch?v=IZcX9jGNDDU
Παντως μια μεση τιμη στα 8 λιτρα με ικανοποιει και την θεωρω εντος των οικονομικών μου δυνατοτητων.. Ευχαριστω!
Sargus: Ακριβως την ιδια σκεψη εχω κανει, θενξ! Μακαρι να ειχε εδραιωθει και στην συνείδηση των αγοραστων ως ενα premium μοντελο!
Cruiser: Τελευταια σεργιανιζω στο Ελληνικό φόρουμ της σιτροεν και χω ακουσει καλα λογακια για τον 1.8..Ο 1.6 thp βεβαια εχει καποιες ιδιαιτεροτητες και θελει προσοχη στην συντήρηση του...Απλα φοβαμαι οτι το Πικάσσο θα φτανει τα 11 λίτρα και αυτο με αποτρεπει...Ισως ο ντιζελ στην προκειμενη περίπτωση να ήταν ο πιο κατάλληλος.. Ευχαριστω
-
Να ρωτησω και κατι αλλο...Τις προαλλες, εντελως συμπτώματικα ετυχε και μπηκα ως συνοδηγος σε ενα bmw 316 4d e90 του 2007 με τα 120hp και μου είπε ότι έχει μεση γύρω στα 7,5 λιτρα... Το διαπιστώσα και γω στη συνέχεια απ το trip computer και σαν αμαξι δεν μου πέρασε απαρατήρητο..Στον δρομο στεκόταν αρκετά καλα και φαινοταν καλή κατασκευή...Απ οτι μου δηλωσε το μονο προβλημα που αντιμετωπισε ηταν οι πολλαπλασιαστές..
Εχω βρει καποια στα 7-8 χιλιαρικα αλλα δεν ξέρω αν αξιζουν την υπέρβαση...Εσας πως σας φαίνεται αυτο το μοντελο; Εχει θεματακια; Καποια αρνητικα στοιχεια που πρεπει να λάβω υποψη μου;; -
Χαίρε lagman,
Τo i10 δεν μπορω να το πουλησω γιατι το οδηγει συζυγος και πεθερα και ενδεχομενη προταση για πωληση του ισοδυναμει με διαζυγιο...
Τελικά δεν είμαι ο μόνος με σχετικές παρεμβάσεις Είχαμε μία σχετική κουβέντα πριν από 3 χρόνια..
Συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχω να σου προτείνω, αλλά θα μπορούσες να λάβεις υπόψη τα ακόλουθα.
-
Σε θέματα αξιοπιστίας συμβουλεύσου αυτό. http://www.anusedcar.com/ Χωρίς να είμαι ειδικός, θα πήγαινα σε Ιάπωνα.
-
Για χώρους, η μη επιλογή τελικά s/w (ήμουν ανάμεσα σε Octavia CNG s/w και SX4 S-Cross) μου έμαθε κάτι. Με 1000 ευρώ παίρνεις ένα κορυφαίο σετ από μπάρες και μπαγαζιέρα και κάνεις το μικρό αυτοκίνητο μεγάλο. Ενώ το αντίθετο δεν γίνεται. Άρα το μόνο που αναζητάς είναι μια αξιοπρεπή καμπίνα η οποία μπορεί να βρεθεί και σε ένα ευρύχωρο hatch.
-
Στο κόστος κτήσης πρέπει να υπολογίσεις οπωσδήποτε και το κόστος λειτουργίας. Και εάν δεν έχεις ρευστότητα να δεις για δάνειο. Το δάνειο είναι απαγορευτικό μόνο εάν θεωρείς ότι, εάν στραβώσουν τα πάντα, θα πάψεις να διανύεις τα 30.000χλμ.. Με 30.000χλμ ετησίως, το cng σου εξοικονομεί πάνω από 2.500 ευρώ ετησίως. Πιθανά να φτάνουν για την αποπληρωμή του δανείου σε 5 χρόνια.
Αν από την άλλη ψάχνεις να στριμώξεις και οδική απόλαυση, και καλούδια και μαλακά πλαστικά και ... ε τότε ζορίζει το πράγμα.
Καλή ευκολία!
-
-
Έγραψες ότι η αγορά καινούριου αυτοκινήτου είναι πέταμα χρημάτων. Συμφωνώ γενικώς και μέχρι στιγμής, και τα πέντε μου οχήματα αγοράστηκαν μεταχειρισμένα.
Για να δούμε όμως τα νούμερα στο συγκεκριμένο σενάριο. Mazda 6 του 2008 με 100Κ χιλιόμετρα ενάντια σε καινούριο Seat Arona CNG, τα οποία θα κρατήσεις για μια πενταετία, στην οποία θα διανύεις 30Κ χιλιόμετρα ετησίως.Για να δούμε τα έξοδα του 6.
7.000 αγορά (θεωρούμε ότι θα σου κόψει το 500άρικο)
8 λίτρα στα 100 σημαίνουν 12.000 λίτρα στην πενταετία, δηλαδή 18-19 χιλιάρικα με την τιμή στο 1.50-1.60.
Τέλη κυκλοφορίας 1.500 ευρώ.
Όταν πουληθεί, θα είναι 15 ετών με 250Κ χιλιόμετρα. Να πιάσει πάνω από 3.500 ευρώ; Δύσκολο.
Συνολικά έξοδα: 23.500.Seat Arona CNG.
Αγορά 17.000 ευρώ (λέγεται ότι θα αυξηθεί από τον Δεκέμβρη), με μεγάλη πιθανότητα να είναι 16.000 διότι τρέχει επιδότηση από τη ΔΕΠΑ.
Για 150.000 χιλιόμετρα, υπολογίζεις 5.250 ευρώ αν γίνουν όλα με φυσικό αέριο. Επειδή όμως όλο και κάποιο μακρινό ταξίδι θα πας, ας το στρογγυλοποιήσουμε στα 6.000.
Τέλη κυκλοφορίας 500 ευρώ.
Όταν πουληθεί, θα είναι 5 ετών με 150Κ χιλιόμετρα. Αν δεις τις αγγελίες με μοντέλα φυσικού αερίου, θα δεις ότι κρατάνε παράλογα υψηλές τιμές. Ας υποθέσουμε όμως ότι θα πουληθεί κάτω από τη μισή τιμή, στα 8 χιλιάρικα.
Συνολικά έξοδα: 15.500 (14.500 αν πάρεις την επιδότηση, αλλά αν βάλεις δόσεις, θα δώσεις και κάποιους τόκους).Στα παραπάνω οικονομικά δεν υπολογίσαμε καθόλου ότι το ένα είναι καινούριο αυτοκίνητο, μονίμως μες στην εγγύηση. Όλα του τα μηχανικά μέρη και τα αναλώσιμα είναι καινούρια.
Την ίδια στιγμή, το άλλο θα θέλει μαζέματα κι όλα του τα μηχανικά μέρη θα έχουν 10 χρόνια επιπλέον στην καμπούρα τους.
Επίσης, αγνοήσαμε το γεγονός ότι ένα μοντέλο 10 χρόνια νεότερο προσφέρει ανώτερη παθητική ασφάλεια. Κι ενεργητική, από τη στιγμή που το Arona έχει αυτόματο φρενάρισμα κι αναγνώριση πεζού στον βασικό εξοπλισμό.
Ούτε ότι το ένα μπορείς να το φέρεις στα γούστα σου, επιλέγοντας χρώμα κι έξτρα (κάτι που θα ανεβάσει βέβαια την τιμή), ενώ το άλλο είναι δεδομένο.
Ούτε ότι λούζεσαι σχεδόν όλη την απαξίωση, αφού το αγόρασες καινούριο. Που σημαίνει ότι αν αποφασίσεις να το κρατήσεις παραπάνω, λογική σκέψη αφού θα είναι 10 χρόνια νεότερο και πολύ οικονομικό, θα είσαι ακόμα πιο κερδισμένος. -
Ευχαριστω luckies και dimsabas γαι τις εμπεριστατωμενες αποψεις σας αλλα μιλαμε για ενα τελειως ολοκαινουργιο κροσοβερ (arona), το πρωτο οχημα που βγαινει απ το εργοστασιο με cng, χωρις να μπορουμε καν να εικασουμε τι ειδους παιδικες ασθενειες μπορει να βγαλει, με χαμηλη αποδοση 90hp και με περιορισμενο αποθηκευτικο χωρο 280 λιτρων...Σιγουρα απο αποψη καταναλωσης να αποδεικνυεται ως μια καλη προταση για καποιον που ψαχνει ενα φθηνο και θελτικο εμφανησιακα κομπακτ suv αλλα δεν ειναι αυτο ζηταω...Βρηκα ενα corolla verso 1.8 και μαλιστα κατω απ 5k € και μπορω να πω πως εχει αυτα που ζηταω..Εγω θελω να δωσω μαξιμουμ εξιμιση χιλιαρικα και να βγαλω την επομενη 5-6ετια και μαλιστα χωρις να νιωθω δεσμευμενος δανειοληπτικα για ενα οποιοδηποτε οχημα το οποιο μπορει πχ και να στουκαρω και να το κλαιω..
-
Το Arona είναι ένα ψηλωμένο Ibiza και Polo. Έχουμε εδώ κατόχους των δύο αυτών μοντέλων με τον χιλιάρη φυσικού αερίου. Οπωσδήποτε δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο με 90 άλογα. Έχει όμως πολύ καλό στήσιμο, σωστούς χώρους για τις περιορισμένες διαστάσεις του. Το πορτ μπαγκάζ είναι όσο και του κανονικού Arona με το δάπεδο στην επάνω θέση.
Από εκεί και πέρα, λογικά το Verso είναι αυτό:
https://www.car.gr/16281768-toyota-corolla-versoΠολύ καλή τιμή, λογικά τα χιλιόμετρα. Έχει cruise control και κλιματισμό, όχι start stop και φώτα που στρίβουν, όπως γράφει. Στην πενταετία, λογικά θα σου βγει κάμποσο ακριβότερο από το Arona CNG. Ως πολύ, ανάλογα με τα μαζέματα και τις ζημιές. Έχει όμως σημαντική αύξηση στους χώρους, αυτή τη γενιά έχω κι εγώ. Συν τις επτά θέσεις, για όποτε...
Επίσης, είναι πολύ πιο σωστό αυτοκίνητο από αυτό που προϊδεάζει η εμφάνισή του. Στιβαρό πάτημα, ουδέτερη συμπεριφορά, μικρές κλίσεις για την κατηγορία, πολύ συμπαθητικά τιμόνι και σασμάν. Προφανώς δεν είναι σπορ μοντέλο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η πέρκα που δείχνει.Αν σε ανησυχεί η στούκα, μπορείς να κάνεις μικτή ασφάλεια. Πόσο βγαίνει παραπάνω το χρόνο; Κάνα 300άρι; Κι ησυχάζεις.
-
Βασικα αυτο εδω ειδα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/17857396/ Κοιτα, αν σκεφτομασταν ολοι συμφωνα με ποιο κοστιζει, παντα σε θεωρητικο επιπεδο, φθηνοτερα ολοι θα πουλουσαμε τα οχηματα μας και θα περναμε arona..Για τα δικα μου τα δεδομενα δεν με καλυπτει το arona..Και μαλιστα μιλαμε για group vag απ το οποιο εχω καει καθως εχουν περασει τρια οχηματα απ τα χερια μου, δυο σεατ ιμπιζα και ενα αουντι και ειχα βαρεθει να ειμαι αιμοδοτης..
Βρες μου σ´αυτα τα λεφτα ενα ενα s/w, sedan ή mpv με cng και μ´αυτα που θελω, ητοι 120 αλογα, διαθεσιμα παραπανω απο 400 λιτρα πορτμπαγκαζ και αποδεδειγμενη αξιοπιστια (εντος λογικων πλαισιων) και το συζηταμε..
Οποτε ας κανουμε focus σε οσο το δυνατον αξιοπιστα μεταχειρισμενα βενζινης.. Αν καποια στιγμη το cng αποκτησει την δυναμικη του υγραεριου, ασε που πιστευω οτι θα το υπερφορολογησουν σταδιακα το πρωτο, τοτε ισως εξετασω την περιπτωση τοποθετησης του, λεμε τωρα.. -
Η Octavia έχει τα χαρακτηριστικά που θες, εκτός της απέχθειας του Ομίλου. Εκεί θα πρέπει να κάνεις υπομονή γιατί κανείς δεν ασχολείται με το φυσικό αέριο όπως ο Όμιλος.
Θεωρείται αξιόπιστη, κυκλοφορούν πολλές τέτοιες ως ταξί. Η τιμή αγοράς είναι λίγο παραπάνω, στα 20 χιλιάρικα. Και πάλι όμως, σε βάθος πενταετίας, θα είσαι κερδισμένος σε σχέση με το 6, όπως υπολογίσαμε. Λίγο λιγότερο από όσο θα κέρδιζες με το Arona, περίπου ένα διχίλιαρο λιγότερο κέρδος.
Κάτι τέτοιο θα σου άρεσε;
https://www.car.gr/15110679-fiat-500lΜην κοιτάς που είναι σε μάντρα, μπορείς να εισάγεις εσύ όποιο διαλέξεις. Έχει άπειρα στη γείτονα:
I found this offer on AutoScout24. Fiat 500L 0.9 TwinAir Turbo Natural Power Lounge - Final price: € 7,900.-
https://www.autoscout24.com/offers/fiat ... f3cc1dc4e0I found this offer on AutoScout24. Fiat 500L 0.9 TwinAir Turbo Natural Power Pop - Final price: € 7,970.-
https://www.autoscout24.com/offers/fiat ... 50040af79cI found this offer on AutoScout24. Fiat 500L 0.9 TwinAir Turbo Natural Power Eas - Final price: € 8,250.-
https://www.autoscout24.com/offers/fiat ... 50040a076c -
Να σε ρωτησω μιας και σε βλεπω ενθερμο υποστηρικτη του cng..Μιας και ειχα υγραεριο στο audi a4 1.8 tq εχω μια εικονα του κοστους τοποθετησης και κοστος χρησης/μετακινησης..Διαβαζω ομως οτι το φ.α. απαιτει τον 5πλασιο ογκο σε δεξαμενες απ´οτι το υγραεριο..Συνεπως δεν μπορεις να βγαλεις τα ιδια χλμ..Οι φθορες/βλαβες που παρουσιαζονται με τον καιρο με το υγραεριο (πχ στις βαλβιδες) ειναι ιδιες και στο φ.α.? Επηρεαζει την αξιοπιστια ενος βενζινοκινητου μετα την μετατροπη του σε cng?
-
Ο χρήστης lagman έγραψε:
Επηρεαζει την αξιοπιστια ενος βενζινοκινητου μετα την μετατροπη του σε cng?Οποιαδήποτε μετατροπή επηρεάζει την αξιοπιστία , οι εργοστασιακοί κινητήρες με cng έχουν διαφορετικά μέταλλα από την μάνα τους , ας σε βοηθήσω να καταλάβεις την οικονομία του cng
Με 11 κιλά (ibiza tgi) 10€ βγάζω 280χλμ
Με 30λτρ υγραερίου (punto 2002 16v) έβγαζα 350χλμ 22€
Να σου πω και 14,524χλμ με cng κόστος 523€ , μέση τιμή 3,6€/ 100χλμ -
Καταρχάς, να δηλώσω ένθερμος υποστηρικτής όχι του φυσικού αερίου αλλά της φτηνής κι οικολογικής μετακίνησης. Αυτό εκφράζεται με ποικίλους τρόπους. Άλλοτε με το φυσικό αέριο, όπως στην περίπτωσή σου, άλλοτε με κηρύγματα για την ηλεκτροκίνηση κι άλλοτε υπέρ του υγραερίου. Ενίοτε μου κολλάνε ταμπέλες και με κατηγορούν για κόλλημα σε ένα από τα τρία.
Ας πούμε, αν είχες ήδη το Corolla, θα σε πιπίλιζα για το υγραέριο.
Αν ήσουν κάτοικος Βιέννης, τότε για το ηλεκτρικό Kia Niro.
Αν Έλληνας που έκανε πολλά κοντινά αστικά χιλιόμετρα και 2-3 ταξίδια το χρόνο, τότε θα σε έπρηζα για plug-in hybrid.Στο ερώτημά σου τώρα. Αν googlάρεις 'CNG tank', θα φρίξεις βλέποντας τεράστιες δεξαμενές να καταλαμβάνουν όλο το πορτ μπαγκάζ.
Θεωρητικά, το φυσικό αέριο δεν ενοχλεί τις βαλβίδες όπως το υγραέριο. Εμένα πιο πολύ θα με ανησυχούσε ότι:
*η μετατροπή κοστίζει πολύ πιο ακριβά. Αν ένα καλό υγραέριο είναι στο χιλιάρικο, εκεί υπολογίζεις 2-2,5.
*οι καλοί μάστορες είναι λίγοι. Προσωπικά, ξέρω μόνο έναν στον Βόλο.
*καταργείται ο χώρος αποσκευών.Για αυτό μιλάμε για εργοστασιακά μοντέλα, όπου οι δεξαμενές είναι κρυμμένες και το μοτέρ ενισχυμένο εξαρχής.
Με 30.000 χιλιόμετρα ετησίως, το να κινείσαι με βενζίνη είναι αυτοκτονία. Κατά τη γνώμη μου, ή πας για φυσικό αέριο και το κρατάς παραπάνω από το σύνηθες ή (αν δε θες να χρεωθείς, σου αρέσει να αλλάζεις τακτικά αυτοκίνητο, δε σου αρέσει ο Όμιλος) κοιτάς για πετρέλαιο ή παίρνεις τo Corolla και βάζεις ένα ΚΑΛΟ υγραέριο. Μην κοιτάς τι πάθανε όσοι έβαλαν σε απατεώνες. Προφανώς μιλάμε για ανθρώπους που το τοποθέτησαν όταν υπήρχε εννιάμηνη λίστα αναμονής κι έβαζε ο κάθε πικραμένος μάστορας. Έχω ακούσει ακόμα και για τύπο που πριν έβαζε συναγερμούς.
Τα συστήματα δεν έχουν πλέον καμία σχέση με τα παλιά. Χωρίς λαδιέρες αλλά με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης. Εμένα ψεκάζει βενζίνη από τις 1.500 σαλ και πάνω από τις 4.500 σαλ ρίχνει μόνο βενζίνη. Σε ποσοστό που μεταβάλλεται ανάλογα με το φορτίο. Στην οποία βενζίνη ρίχνω κι ένα ενισχυτικό υγρό για ακόμα καλύτερη λίπανση των βαλβίδων. Και βέβαια, το λαδάκι που καίει το μοτέρ μου λιπαίνει κι αυτό. -
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Επηρεαζει την αξιοπιστια ενος βενζινοκινητου μετα την μετατροπη του σε cng?
Οποιαδήποτε μετατροπή επηρεάζει την αξιοπιστία , οι εργοστασιακοί κινητήρες με cng έχουν διαφορετικά μέταλλα από την μάνα τους , ας σε βοηθήσω να καταλάβεις την οικονομία του cng
Με 11 κιλά (ibiza tgi) 10€ βγάζω 280χλμ
Με 30λτρ υγραερίου (punto 2002 16v) έβγαζα 350χλμ 22€
Να σου πω και 14,524χλμ με cng κόστος 523€ , μέση τιμή 3,6€/ 100χλμΠοσοοοοο;;;; Το σκουτερακι 250cc που εχω μου καίει 5€ στα 100km... Απιστευτη καταναλωση!! Εγω το κοβω να κανω γυρω στις 15.000 τον χρονο, κι αν είναι να χάσω αποθηκευτικο χωρο θα μου κακοφανει...
Dimsabas εσυ ποιας εταιρειας συστημα υγραερίου εχεις τοποθέτησει? Σου καιει καθολου λαδι? Ακουω συχνα οτι τσιμπανε λάδι απ τα τσιμουχακια των βαλβιδων, εχεις παρατηρήσει κατι?
-
15.000 θα κάνεις το χρόνο; Οι υπολογισμοί μου έχουν γίνει για 30.000 το χρόνο, είχα καταλάβει λάθος.
Εγώ έχω το ιταλικό BRC sequent 32. Λάδι έκαιγε έτσι κι αλλιώς, όχι λόγω του υγραερίου. Αν ψήνεσαι, έχω και μάστορα εξαιρετικό. Έγραφαν για αυτόν τα καλύτερα λόγια στο φόρουμ κι επαυξάνω κι εγώ.
-
Την καλησπερα μου και παλι! Μιας και αγορασα σημερα ενα mazda 6 statuon wagon του 2005 με την πλουσια -για τοτε- εκδοση του, σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση απο ιδιωτη με 107.000χλμ..
Θα θελα να ευχαριστησω ολους οσους συμμετειχαν στη συζητηση αυτη! Οι πρωτες μου εντυπωσεις ηταν πολυ θετικες στα πρωτα 300 χλμ που του εκανα σε πολη, επαρχιακο και εθνικη..Σφιχτο κιβωτιο, ελαστικος κινητηρας, ευρυχωρια, καλη οδηγικη συμπεριφορα, δεν ετριζε τιποτα και οχι υπερβολικη καταναλωση, η οποια με σωστες αλλαγες στο κιβωτιο πεφτει χωρις να το κυνηγας γυρω στο 7...Βεβαια γινεται καπως τραχυς ο κινητηρας μετα τις 3.500 στροφες και μετα τα 130 ο θορυβος ειναι αισθητος...Μικρο το κακο, προσωπικα το βρισκω ομορφο και πληροι τα δικα μου στανταρ στις καθημερινες μου μετακινησεις!
Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 6.500€