-
Τα all weather όπως τα cross climate της Michelin είναι και ικανά και σε εκτός δρόμου διαδρομές;
Δηλαδή είναι σε όλες τις συνθήκες καλύτερα από τα mud&snow που μπαίνουν στα περισσότερα SUV ως πρώτη τοποθέτηση όπως αυτά των Peugeot και Citroen που εκμεταλλεύονται καλύτερα το grip control που διαθέτουν;Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προφανώς τα M&S είναι καλύτερα εκτός δρόμου. Τα οποία M&S υπάρχουν σε καλοκαιρινή (πιο πολύ all weather) και θερινή εκδοχή.
-
Πέρα από τα GY τα υπόλοιπα δεν έχουν πολλές χαραξεις. Τα bridgestone φαίνονται τα πιο ενδιαφέροντα για τις δικές μας συνθήκες, πιο καλοκαιρινά...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με τα 4ων εποχων μονο ευθεια μπορείς στο χιονι. Μην σκέφτεστε μονο οταν θα είναι καινουργια. Τα 4ων εποχων με πελμα 1/2 μονο για χιονι δεν είναι. Αφού δν υπάρχει εναλλακτική βαλε καλοκαιρινα και ΑΝ τύχει χιονι αλυσίδες ή τερμα ξεφουσκωμα. Θα θυσιασεις επιδόσεις σε ολες τις συνθήκες αλλά μόλις φαγωθεί το πελμα θα είναι σαν καλοκαιρινό στο χιονι.
-
Απλά να ενημερώσω ότι τελικά στο Φίατ μπήκαν τα Toyo cf2 και μέχρι στιγμής (200χλμ) είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
-
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά παραπάνω.. Από τη στιγμή που δεν πατάς χιόνι όπως λες δεν υπάρχει λόγος για χειμερινό σετ. Για την μια αυτή φορά που λες θα έχεις ακυσιδες-χιονοκουβερτες και είσαι έτοιμος. Τις έχεις και για 'παντα' ενω τα χειμερινά μετα απο 4-5 χρόνια θα θες καινούργια τετράδα..
Όπως το είπε ο Δίας.. μέτρια παντού τα all weather. -
Πάντα, και με τα άλλα αυτοκίνητα που είχα, από Νοέμβριο και μετά τα αισθάνομαι τα λάστιχα να σκληραίνουν και να πατιναρουν και να ενεργοποιείται το ABS πιο εύκολα.
Στο micra που φορούσα Nokian wrg2 all weather δεν το είχα αυτό.
Στο Avensis με τα χειμερινά επίσης δεν το είχα αυτό.
Στο micra έβαλα sailun atrezzo 4s και επίσης δεν έχω αυτό το φαινόμενο ( δεν τα περίμενα τόσο καλά σαν κινέζικα και τα έβαλα με μισή καρδιά αλλά μέχρι τώρα φαίνονται μια χαρά για εντός πόλης).
Για αυτό τον λόγο θέλω all weather αλλά με πιο θερινό προσανατολισμό...Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Απλά να ενημερώσω ότι τελικά στο Φίατ μπήκαν τα Toyo cf2 και μέχρι στιγμής (200χλμ) είμαι απόλυτα ευχαριστημένοςΕξαιρετική επιλογή! Καλοταξιδα......
-
Σε ευχαριστώ φίλε μου...να πω ότι τα βρήκα με 230 με τοποθέτηση (μετά από υπόδειξη φίλου ταξιτζή) και πως παίζει 'προσφορά'.
Για ένα χρόνο ή 20χχιλιομετρα αν καταστρέψεις ένα λάστιχο (λακούβα, πεζοδρόμιο κλπ) στο αντικαθιστά εντελώς δωρεάν -
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Σε ευχαριστώ φίλε μου...να πω ότι τα βρήκα με 230 με τοποθέτηση (μετά από υπόδειξη φίλου ταξιτζή) και πως παίζει 'προσφορά'.
Για ένα χρόνο ή 20χχιλιομετρα αν καταστρέψεις ένα λάστιχο (λακούβα, πεζοδρόμιο κλπ) στο αντικαθιστά εντελώς δωρεάνsuper service πηγές ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης pagalo έγραψε:
Τα Bridgestone τα έχουν σαν τα πιο summer biased all weather, κάπως έτσι είναι και τα 5 που σκέφτομαι, με τα GY να είναι πιο 'χειμωνιάτικα' και τα υπόλοιπα ενδιάμεσα.
Ζω Θεσσαλονίκη και ταξιδευω συχνά προς Λάρισα και Σέρρες. Χιόνι δεν έχω πατήσει παρα 2-3 φορές τα τελευταία 7 χρόνια, αλλά φορούσα τα Nokian Hakapellita R2 τα οποία δεν είχαν κανένα πρόβλημα στο χιονι.
Λογικά όλα για τις συνθήκες της Ελλάδας θα τα πάνε μια χαρά, απλά σε περίπτωση χιονιού, μην μείνω 'ξεκρέμαστος', αν και πιστεύω ότι θα τα πηγαίνουν πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με το οποιοδήποτε θερινό.Η ύπαρξη 2 σετ χειμερινών-θερινών είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη λύση. Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβή (ανάλογα τη διάσταση και τη μάρκα των ελαστικών), όχι και τόσο συνολικά εάν υπολογίσεις ότι κρατάνε παραπάνω χρόνια, κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με 1 σετ. Ειδικά εάν υπάρχει και 2ο σετ ζαντών, οπότε γλιτώνεις τουλάχιστον 40-60 ευρώ το χρόνο. Για την αποθήκευση κάποιοι λαστιχάδες το κάνουν και χωρίς χρέωση.
Τα hakkapeliitta είναι βαριά χειμερινά, υπάρχουν π.χ. τα WR4 της ίδιας εταιρίας που είναι κανονικά επαρκέστατα για την Ελλάδα, με λιγότερη φθορά σε υψηλές θερμοκρασίες, άρα θα κρατήσουν περισσότερο.
Εάν πρέπει να πας σε όλων των εποχών, εγώ θα διάλεγα τα πιο χειμερινά από τα διαθέσιμα γιατί είναι πιθανότερο να γίνει η στραβή το χειμώνα (γλίτσα, πάγος, πάχνη, παγωνιά) παρά το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Τα Bridgestone τα έχουν σαν τα πιο summer biased all weather, κάπως έτσι είναι και τα 5 που σκέφτομαι, με τα GY να είναι πιο 'χειμωνιάτικα' και τα υπόλοιπα ενδιάμεσα.
Ζω Θεσσαλονίκη και ταξιδευω συχνά προς Λάρισα και Σέρρες. Χιόνι δεν έχω πατήσει παρα 2-3 φορές τα τελευταία 7 χρόνια, αλλά φορούσα τα Nokian Hakapellita R2 τα οποία δεν είχαν κανένα πρόβλημα στο χιονι.
Λογικά όλα για τις συνθήκες της Ελλάδας θα τα πάνε μια χαρά, απλά σε περίπτωση χιονιού, μην μείνω 'ξεκρέμαστος', αν και πιστεύω ότι θα τα πηγαίνουν πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με το οποιοδήποτε θερινό.Η ύπαρξη 2 σετ χειμερινών-θερινών είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη λύση. Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβή (ανάλογα τη διάσταση και τη μάρκα των ελαστικών), όχι και τόσο συνολικά εάν υπολογίσεις ότι κρατάνε παραπάνω χρόνια, κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με 1 σετ. Ειδικά εάν υπάρχει και 2ο σετ ζαντών, οπότε γλιτώνεις τουλάχιστον 40-60 ευρώ το χρόνο. Για την αποθήκευση κάποιοι λαστιχάδες το κάνουν και χωρίς χρέωση.
Τα hakkapeliitta είναι βαριά χειμερινά, υπάρχουν π.χ. τα WR4 της ίδιας εταιρίας που είναι κανονικά επαρκέστατα για την Ελλάδα, με λιγότερη φθορά σε υψηλές θερμοκρασίες, άρα θα κρατήσουν περισσότερο.
Εάν πρέπει να πας σε όλων των εποχών, εγώ θα διάλεγα τα πιο χειμερινά από τα διαθέσιμα γιατί είναι πιθανότερο να γίνει η στραβή το χειμώνα (γλίτσα, πάγος, πάχνη, παγωνιά) παρά το καλοκαίρι.Εγώ με τα goodyear ultra grip 7+ μπαίνω στον 9ο χρόνο και είναι ακόμα απόλυτα αξιόπιστα.
Αποθηκεύονται σε υπόγειο και φοριούνται για 2-3 μήνες το χειμώνα. Έτσι γλυτώνεις και την φθορά των καλοκαιρινών. Η καλύτερη λύση είναι αυτή που γράφει ο φίλος με 2 τετράδα ζάντες σιδερένιες μικρής αξίας και μάλιστα όσο πιο στενά τόσο καλύτερα. (195/65/15)
-
Όχι δε πήγα στα super service(δε ξέρω καν τι είναι).
Είμαι από Πύργο Ηλείας οπότε τα έβαλα εκεί.
Σε ένα λαστιχα που πάνε και οι περισσότεροι ταξιτζήδες -
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Όχι δε πήγα στα super service(δε ξέρω καν τι είναι).
Είμαι από Πύργο Ηλείας οπότε τα έβαλα εκεί.
Σε ένα λαστιχα που πάνε και οι περισσότεροι ταξιτζήδεςη super service ειναι κατι σαν δίκτυο που έχουν τα βουλκανιζατέρ που δουλεύουν Goodyear-Dunlop κυρίως και δίνουν γραπτή εγγύηση άμεσης αλλαγής για οποιαδήποτε φθορά
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αποψεις για τα Hankook S1Evo2. Ενδιαφερομαι για σκληροπροφιλα ελαστικα, καλη πληροφορηση, στο στεγνο να δινουν ρεστα (δεν κανω κοντρες ουτε θα τα στησω με καμια Σκουντερια) και οσο το δυνατον λιγοτερους συμβιβασμους στο βρεγμενο. Επιασα το πλαϊνο τους και μου εδωσαν την εντυπωση οτι ειναι εφαμιλλα των 002 που φοραω τωρα
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Οι εντυπώσεις μου απο τα Falken 914 (διάσταση 205/55/16) μετά απο 250 χλμ είναι πολύ καλές.
Πολύ ισορροπημένο λάστιχο, αρκετά αθόρυβο και στιβαρό, στο Mazda δίνει πολύ σταθερή αίσθηση, καμία σχέση με τα παλιά μου Primacy 3
Δίνει αρκετή πληροφόρηση στο τιμόνι αλλά κυρίως όταν περνάς από σαμαράκια και πετρωτά οδοστρώματα
Τα έβαλα με 250 ευρώ και τα συστήνω ανεπιφύλακταUpdate
Μετά απο περίπου 1000 χλμ οι εντυπώσεις μου απο τα Falken 914 είναι ακόμη καλύτερες
Μαζί με όλα τα παραπάνω, σε ταξίδι που έκανα πρόσφατα έχω την εντύπωση πως κάνουν και οικονομία στα καύσιμαΑπλά να ενημερώσω ότι τελικά στο Φίατ μπήκαν τα Toyo cf2 και μέχρι στιγμής (200χλμ) είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
Εξαιρετική επιλογή! Καλοταξιδα......
Τα CF2 δεν είναι 10ετίας ή κάνω λάθος ;
-
Δεν σημαίνει ότι επειδή ξεκίνησε η παραγωγή τους πριν 10 χρόνια, σήμερα δεν εξακολουθεί να είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο!
-
Δεν διαφωνώ καθόλου
-
Νομίζω ότι τα CF2 είναι περίπου 5 ετών, πριν έβγαινε το CF1.
-
Για την ακρίβεια πρέπει να είναι 6ετια, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]