-
9-10 lt/100χλμ καλά λες για τον ανταγωνισμό γιατί ακούγονται και κάποια 12-14 σε συνθήκες πόλης.
-
καλησπερα και απο μενα,ειμαι ευτυχης κατοχος του υβριδικου chr εδω και ενα μηνα!
Ακομα το μαθαινω και ελπιζω τους επομενους μηνες να τελειωποιησω και τροπο οδηγησης μου ετσι ωστε
τη χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση.
Σε ενα βιντεο στο youtube παρατηρησα οτι εβγαζε τη καμερα οπισθοδρομησης στον κεντρικο καθρεφτη.
ξερουμε σε ποια εκδοση ειναι διαθεσιμο αυτο?.......οσο και να εψαξα δεν μπορεσα να βγαλω ακρη!
εγω εχω την εκδοση club -
η καμερα οπισθοπορειας στον καθρεπτη,απο οσο εχω καταλαβει απο το youtube,ειναι εξοπλισμος σεΑμερικη και Καναδα.
-
Ο χρήστης splitapsou έγραψε:
Μετά από 12.000 χλμ με το υβριδικό, με τις 17' ζάντες, έχω από 4-4,5 μέσα στην πόλη και σε διαδρομές μικτές, δηλαδή κίνηση πχ στο κέντρο και μετά σε λεωφόρο με 60-100 αναλόγως συνθηκών. Πάντα στρωτά με την ρύθμιση στο eco και εκμεταλλευόμενος την ηλεκτρική ενέργεια όσο περισσότερο μπορώ.Εκτός πόλης σε ταξίδι έχω από 5 έως 5,8 ανάλογα με την ταχύτητα που θα ταξιδέψω και το φορτίο. Συνήθως στα 5 λίτρα είμαι με φορτωμένο αυτοκίνητο (2 ενήλικες + 2 παιδιά) με φουλ ως τον ουρανό το πορτμπαγκάζ και 120-130. Για να δω 5,8 θα πρέπει να κινούμαι με 140 - 160+ σε όλη την διαδρομή. Μια φορά που κατέβαινα με 180 σε όλη την εθνική, είδα 6,2 μ.ο.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Σε παρακαλω μπορεισ να αναφερεις με ενα γεματο ρεζερβουαρ ποσα χιλιομετρα κανεις μεχρι να ξαναγεμισεις?Σε ευχαριστω πολυ.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Σε παρακαλω μπορεισ να αναφερεις με ενα γεματο ρεζερβουαρ ποσα χιλιομετρα κανεις μεχρι να ξαναγεμισεις?Σε ευχαριστω πολυ.
Από 630 έως και 750, λίγο πριν το λαμπάκι ή μόλις ανάψει γεμίζω.
-
Ο χρήστης splitapsou έγραψε:
Σε παρακαλω μπορεισ να αναφερεις με ενα γεματο ρεζερβουαρ ποσα χιλιομετρα κανεις μεχρι να ξαναγεμισεις?Σε ευχαριστω πολυ.
Από 630 έως και 750, λίγο πριν το λαμπάκι ή μόλις ανάψει γεμίζω.
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!
-
Είμαι κάτοχος του Chr εδώ και 2.5 μήνες.
Ξεκινώντας θα πω ότι η επιλογή του συγκεκριμένου έγινε σκεπτόμενος την οικονομία και την ευχρηστία(αυτόματο)!Θα αναφέρω κάποια πράγματα με την μέχρι τώρα συμβίωση .
Η έκδοση που έχω ειναι το υβριδικό cult με το tech pack!Ξεκινώντας απο αυτά που είχα κάποιες αμφιβολίες όπως ότι Στην αρχή με φόβιζε λιγο η ζάντα των 18 ιντσών και το χαμηλό προφίλ ειδικά για κίνηση μέσα στην πόλη αλλα στην καμπίνα δεν φτάνει κανένα κοπανημα,αν το συγκρίνω δε,με το δεύτερο αυτοκίνητο που έχουμε το Yaris 2012 με 16'αρες τότε ειναι μαγικό χαλί. Βέβαια στο τεστ ντραιβ που είχα για ενα 2ημερο με τις 17 άρες ηταν πραγματικά μαγικό χαλι!
Ένας λόγος επιλογής ηταν και η πίσω ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων παρόλο που περιορίζει το πορτ μπαγκάζια σε 377 λίτρα,στα οποία όμως χώρεσαν ενα καρότσι stokke,ενα καρότσι βόλτας ,ενα παρκοκρεβατο,2 σακ βουαγιάζ μια μεγάλη τσάντα θαλασσης και κάποια μικροπράγματα ακόμη. Χρειάστηκε λιγο Tetris αλλα μπορώ να πω ότι χώρεσαν με μια σχετική άνεση.Οποτε το ενα σημαντικό μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό εμένα με κάλυψε.
Στο εσωτερικό τώρα η αίσθηση που αποκομίζεις δεν ειναι σίγουρα ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με καλή ορατότητα και αρκετό φως αλλα ενός κουπέ που καταφέρνει περιέργως να μας χωράει με άνεση . Στα πίσω καθίσματα που αποκαλούνται και κλειστοφοβικα με τα μικρά φιμέ τζάμια το ενα παιδί 3 ετών δεν έχει διαμαρτυρηθεί ακόμα αλλα οταν μπαίνει στο Yaris αναφέρει ότι το προτιμάει.Βεβαια το καλοκαίρι με τόσο ήλιο μας βόλεψε!
Μεγάλο μείον ειναι η οθόνη, καμία σύγχρονη συνδεσιμότητα παρά μόνο με Bluetooth με καθόλου καλά γραφικά και πολυ κακή ανάλυση ,τουλάχιστον η κάμερα οπισθοπορείας έχει καλή γωνία θέασης ,μπορεί να καλύπτει και 180μοιρες αν και δεν είμαι σίγουρος. Βέβαια σε χώρες της Ανατολής μετα απο παράπονα η μαμά Τουοτα τοποθετεί άλλες οθόνες.
Υπάρχει κάτι ακόμα που έχω παρατηρήσει και ειναι ενοχλητικό ,ο αεροδυναμικός ήχος που παράγει το αυτοκίνητο μετα τα 90-100χλμ και απο τα λάστιχα αλλα και απο τον αέρα.
Να πω εδώ ότι έχω τοποθετήσει ανεμοθραυστες όπου νομίζω το κάνουν χειρότερο,αν κάποιος έχει εμπειρία μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Αυτό βέβαια γίνεται αντιληπτό γιατι πολλές φορές σε αυτές τις ταχύτητες πηγαίνει μόνο με μπαταρία και ειναι το μόνο που ακούγεται!Κατα τα αλλα το αμάξι χαίρομαι να το βλέπω ,άσπρο με διχρωμία και μαύρες ζάντες. Χαίρομαι να το οδηγώ χωρίς να σκέφτομαι την κατανάλωση, η οποία ειναι γύρω στο 4.8, χωρις να με απαςχολει η κίνηση και το 1η 2α. Το cvt μπορεί να γίνεται αντιληπτό αλλα δεν ενοχλεί καθόλου, ειδικά οταν σκέφτομαι ότι δεν θα χρειαστώ και αλλαγή συμπλέκτη κάποια στιγμή!
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά εκτός απο τις σχεδόν μηδαμινές κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα δεν έχω προλάβει να κλέψω λιγο χρόνο για κανένα ορεινό στροφιλικι και να έχω κάποια άποψη.
Αυτά τα ολιγα είχα για αρχή!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καταργείται το βενζινοκίνητο 1.2 Toyota C-HR
http://www.zougla.gr/automoto/news/article/katargite-to-venzinokinito-toyota-c-hr -
Νομίζω ότι η Toyota θα είναι πιθανόν η πρώτη που θα πουλάει αποκλειστικά υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά, καταργώντας πλήρως τα οχήματα μόνο με θερμικό κινητήρα.
-
Το μερίδιο του 90% για το υβρίδιο, είναι εντυπωσιακό σαν είδηση.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το μερίδιο του 90% για το υβρίδιο, είναι εντυπωσιακό σαν είδηση.Αν το δεις από άποψη οικονομίας, είναι μονόδρομος σε σχέση με το 1.2 και αναμενόμενο να έχει τρελές πωλήσεις έλλειψη πετρελαίου...
-
Η Toyota καθορίζει μόνη της τις εξελίξεις, την ώρα που άλλοι ακόμα ψάχνονται προς τα πού να πάνε.
-
Το 1.2 με υγραέριο έχει χαμηλότερο κόστος κίνησης σε σχέση με το υβριδικό. Και χαμηλότερη τιμή κτήσης και δε σε νοιάζει μη χαλάσουν οι μπαταρίες. Αν χαλάσουν οι βαλβίδες λόγω υγραερίου, η επισκευή είναι πολύ χαμηλότερου κόστους σε σχέση με τις μπαταρίες.
Όσο για το ποιος θα βάλει υγραέριο σε καινούριο όχημα και θα χάσει την εγγύηση, η Toyota έχει δικό της συνεργείο που βάζει συστήματα υγραερίου και δε χάνεις την εγγύηση. Ένα υπάρχει σίγουρα στον Toyota Γιαννίτσας στο Μοσχάτο. Το αρνητικό είναι ότι το κοστολογούν διπλάσια τιμή από τους νορμάλ εγκαταστάτες υγραερίου. -
Αν το υγραέριο ήταν η κορυφαία λύση, οι μεγάλοι κατασκευαστές θα το είχαν ήδη ενσωματώσει παντού.
Ποιός σοβαρός θα πάρει καινούριο αυτοκίνητο και θα κάνει μετατροπή;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το 1.2 με υγραέριο έχει χαμηλότερο κόστος κίνησης σε σχέση με το υβριδικό. Και χαμηλότερη τιμή κτήσης και δε σε νοιάζει μη χαλάσουν οι μπαταρίες. Αν χαλάσουν οι βαλβίδες λόγω υγραερίου, η επισκευή είναι πολύ χαμηλότερου κόστους σε σχέση με τις μπαταρίες.
Όσο για το ποιος θα βάλει υγραέριο σε καινούριο όχημα και θα χάσει την εγγύηση, η Toyota έχει δικό της συνεργείο που βάζει συστήματα υγραερίου και δε χάνεις την εγγύηση. Ένα υπάρχει σίγουρα στον Toyota Γιαννίτσας στο Μοσχάτο. Το αρνητικό είναι ότι το κοστολογούν διπλάσια τιμή από τους νορμάλ εγκαταστάτες υγραερίου.Με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας , ας χαλάει κάθε μήνα...Δεν με νοιάζει...
Υγραέριο σε καινούριο με μετατροπή; Γιατί; Πάρε έτοιμη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ λύση από άλλους κατασκευαστές για να έχεις σίγουρα εγγύηση και σωστή λειτουργία σε βάθος χρόνου και χιλιομέτρων. Αλλιώς πετρέλαιο...
-
Δύσκολο κάποιος να πάρει καινούργιο και να πάει να κάνει μετατροπή σε υγραέριο,αλλά δεν αποκλείεται κάποιος να την κάνει σε δεύτερο χρόνο μετά το πέρας της εγγύησης αν σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.
Επίσης λογικό ότι πουλάει τόσο μεγάλο ποσοστό υβριδικών γιατί πέρα του ότι αυτή είναι η calling card της Toyota το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω περιορισμένων χωρών μάλλον για δεύτερο οικογενειακό εντός της πόλης κάνει όπου αυτόματο και υβριδικό είναι σούπερ συνδυασμός. Βέβαια στην Ελλάδα που δεν πολυπαιζει 25-30Κ για δεύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο πιστεύω ότι το Τούρμπο θα έχει πάει αναλογικά καλύτερα. -
Μα μιλάμε για μετατροπή στην επίσημη Toyota με την εγγύηση να παραμένει σε ισχύ. Επί προσωπικού, πέρα από το οικονομικό κομμάτι, θεωρώ ότι το υβριδικό είναι σαφώς ανώτερο ως αυτοκίνητο, αφού προσφέρει χάρες που βρίσκεις μόνο στα ηλεκτρικά. Ησυχία, έλλειψη κραδασμών, αγχολυτική εμπειρία. Ιδανικά; Ένα υβριδικό CHR με υγραέριο. Με τις καταναλώσεις που γράφετε εδώ μέσα (κάτω από 5 λίτρα μέσα στην πόλη), με το υγραέριο θα είχε κόστος κίνησης γύρω στα 5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Μιλάμε δηλαδή για κόστος πολύ κοντά στο Arona TGI, έχοντας ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Χωρίς το άγχος του πρατηρίου φυσικού αερίου, αφού υγραέριο βρίσκεις σχεδόν παντού. Το μειονέκτημα είναι ότι κοστίζει 10 χιλιάρικα παραπάνω, ενώ όταν πας να το πουλήσεις σε 10 χρόνια, θα είσαι τυχερός αν πουληθεί στα 2/3 της τιμής του Seat.
-
Στο Ελληνικό site έχει ακόμα τιμή για τον 1.2 Το θέμα είναι ότι μόνο τον 1.2 δείχνει 4χ4, Το υβριδικό δεν το δίνει. Βγαίνει στο εξωτερικό έκδοση 4χ4 για το υβριδικό ή μόνο 2κίνητο από εδώ και πέρα;
-
Για μένα η ιστορία του υγραέριου ήταν από πάντα 'πως να κάνετε ένα αυτοκίνητο εντελώς αναξιόπιστο'. Γι 'αυτό και κάποτε στην ερώτηση μου 'να βάλω' αρκεστηκα στην απάντηση 'όχι'.
Στο QQ του 10' όλες σχεδόν οι αντιπροσωπιες είχαν προσφορές αυτά τα συστήματα και με τις 'επίσημες' εγγυήσεις τους κλπ και όλοι οι συνεργειατζηδες της Nissan έλεγαν ΜΗΝ πειράξετε τον 1.6 βενζίνης, 100% θα βγάλει πρόβλημα... Και φυσικά μαντέψτε ποιοι επαληθευονταν!!! Η χ, ψ κάθετη μονάδα επίσημης αντιπροσωπίας δεν είναι εξυπνοτερη της μαμάς εταιρείας. Η αλεπού 100 και τα αλεπουδακια 101 ... [emoji16] -
Ήμουν σε αντίστοιχη θέση πέρσι. Έριξα ΤΟ διάβασμα, ξεκοκκάλισα όλο το ελληνικό φόρουμ και πολλά του εξωτερικού.
Στο ελληνικό φόρουμ υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει τις 600Κ χιλιόμετρα, τα τελευταία 400Κ με υγραέριο. Υπάρχουν μέλη που απλώς σώθηκαν, όπως ο Φωκίων που έγραφε παλιότερα εδώ μέσα. Ο οποίος έχει ένα Sportage κι ήταν τόσο ασύμφορο με βενζίνη, που θα είχε παραδώσει πινακίδες απαξιώνοντας τελείως την περιουσία του. Αντίστοιχα, ένας είχε ένα Vectra, η βενζίνη τον είχε γονατίσει. Το έβαλε αγγελία, δε χτύπησε το τηλέφωνο ποτέ. Τελικώς του έβαλε υγραέριο. Μέχρι σήμερα έχει ήδη αποσβέσει το κόστος εγκατάστασης κι ήδη κερδίσει τα χρήματα που ζητούσε στην αγγελία. Δηλαδή είναι σαν να του αγόρασε κάποιος το Vectra κι αμέσως μετά του το χάρισε για να συνεχίσει να κυκλοφορεί. Οι 9 στους 10 εκεί μέσα λένε ότι ήταν χαζοί που δεν το είχαν κάνει νωρίτερα.Τι έχω καταλάβει από αυτή την ιστορία:
- τα σύγχρονα συστήματα υγραερίου δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιότερα. Σύγχρονοι εξελιγμένοι εγκέφαλοι, παράλληλοι ψεκασμοί βενζίνης σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών με μεταβαλλόμενο ποσοστό, ανάλογα με το φορτίο.
- ακόμα σημαντικότερο από το σωστό σύστημα είναι να ρυθμιστεί σωστά. Και δόξα τω Θεώ και τα φόρουμ, υπάρχει άπειρη πληροφόρηση για το ποιοι είναι σωστοί.
- αν υποθέσουμε ότι θες ένα χιλιάρικο για ένα πολύ καλό σύστημα σε πολύ καλό μάστορα, το αποσβένεις σε 20-25Κ χιλιόμετρα. Ακόμα κι αν σου βγάλουν βλάβη οι βαλβίδες μετά από 150Κ χιλιόμετρα (απαισιόδοξο σενάριο, εφόσον μιλάμε για σωστή δουλειά αλλά το χρησιμοποιώ για χάρη της κουβέντας), το χιλιάρικο της επισκευής έχει βγει στο εξαπλάσιο.
- όσοι έχουν καεί από το υγραέριο, είχαν πέσει σε απατεώνες. Αν διαβάσεις στο αντίστοιχο φόρουμ, θα δεις ότι υπήρξε μια εποχή γύρω στο 2011 που λόγω της κρίσης, είχαν πέσει όλοι με τα μούτρα. Είχε ανοίξει ο κάθε άσχετος (ακόμα κι αν πριν έβαζε συναγερμούς) κι υπήρχαν περιπτώσεις εννιάμηνης λίστας αναμονής. Το ξαναγράφω: 9 μήνες αναμονή για να σου βάλουν υγραέριο στο αμάξι!!! Όπως καταλαβαίνεις, πολλοί γλέντησαν στου Κασίδη το κεφάλι. Πλέον, η αγορά έχει έλθει σε μια ισορροπία. Οι απατεώνες έχουν κλείσει, έχουν μείνει τα καλά μαγαζιά που έκαναν σωστή δουλειά (με μια εξαίρεση για τον Τσοπελογιάννη, ο οποίος ΔΕΝ έχει καλή φήμη ανάμεσα στους γνώστες αλλά έχει τρελή δουλειά γιατί είναι ο μόνος που κάνει σοβαρή διαφήμιση), λίστες αναμονής ΔΕΝ υπάρχουν κι αν κάνεις το homework σου, θα απολαύσεις ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
- για το αν αξίζει ένα υβριδικό CHR, ας ρωτήσουμε τους ταρίφες με τα υγραεριοκίνητα Prius, που λένε ότι έχουν κόστος 3-3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
- κάποια μοντέλα είναι εντελώς ασύμβατα με το υγραέριο. Αν googlάρεις 'brc black list' και 'prins black list', θα βρεις τις μαύρες λίστες δύο εκ των μεγαλύτερων εταιριών υγραερίου. Δυστυχώς, τα μοτέρ της Nissan για τα τζιπάκια της είναι απαγορευμένα. Ειδικά το δίλιτρο, δεν το αγγίζει κανείς σοβαρός εγκαταστάτης.
Toyota C-HR 2016