-
Το Rapid ήταν στο κάτω άκρο της μικρομεσαιας κατηγορίας παρέα με κάποια άλλα low budget αυτοκίνητα.
Η αποδοχή από τον κόσμο θα εξαρτηθει από την προώθηση του. Θα πετύχει (ίσως) αν λειτουργήσει ως 'Octavia hatchback', 'φτηνό Golf' ή 'άλλο Leon'. Σαν διάδοχος του Rapid θα εκμεταλλευτει απλά την μετρια εικόνα του γερασμενου Fabia (1, 2 χρόνια μέχρι την ολική του αντικατάσταση). -
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πολυ καλή τοποθέτηση του μοντέλου από την Skoda.
Ξεκάθαρα οικογενειακό και πρακτικό αυτοκίνητο, μοντέρνα σχεδίαση που ξεφεύγει από το συντηρητικό octavia και έχει περισσότερο νόημα ύπαρξης από το rapid spaceback λόγω μεγαλύτερων χωρών εσωτερικά ανώτερη από το fabia σχεδίαση εσωτερικά και πλουσιότερο σε multimedia κοκοψινια κλπΣτάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το rapid spaceback μια χαρά ήταν χωροταξικά, απλώς έμπαινες μέσα και σκεφτόσουν με την μια φτώχεια καταραμένη .
-
-
Οι οθονες θα περασουν στην παραγωγη, ετσι και με πανοραμικη οροφη μια χαρα αυτοκινητο φαινεται.
Σε φυσικο λογικα θα βγαινει αρα μια χαρα τελειο φαινεται
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
https://m.youtube.com/watch?v=0UhOTiVvUPIΣτην αρχή νόμιζα πως ήταν το Skala και έπαθα σοκ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στην αρχή νόμιζα πως ήταν το Skala και έπαθα σοκ...
Είναι το concept car στο οποίο βασίζεται το Scala. Σκέψου το σαν την καλύτερη και με photoshop φωτογραφία μιας γυναίκας στο Facebook, η πραγματικότητα θα σε απογοήτευσει από λίγο ως πολύ
-
Είμαι σίγουρος ότι η πραγματικότητα θα είναι εντελώς διαφορετική.
Έχω μία βάσιμη υποψία ότι το Scala θα είναι σχεδόν ίδιο με το Rapid. -
Πρεμιέρα στις 6 Δεκεμβρίου και εδώ μια πρώτη γεύση από το εσωτερικό του.
-
-
Τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά συμπαθητικό.
Το clima στην βάση της κονσόλας μοιάζει σαν πρόσθετο. Έτσι έβαζαν σε παλιά περιπολικα την μοτορολα... [emoji16] -
Λίγο είναι το 'συμπαθητικό'; Για φτηνό αμαξάκι μιλάμε.
-
Άλλη μια παραλλαγή VAG....άχρωμο, άοσμο και βαρετό.
-
Αξιόπιστο να είναι, ασφαλές να είναι, φυσικό αέριο να καίει, χώρους να έχει, αυτά θέλουμε πλέον, να κάνουμε τη δουλειά μας. Τα φιγουριλίκια και τα παντιλίκια υπάρχουν πλέον μόνο στο YouTube.
Μιλάω αυστηρά για την αφεντιά μου.
-
Να είναι και λίγο όμορφο μέσα αι να σου φτιάχνει την διάθεση δεν είναι κακό, ειδικά εάν μιλάμε για VAG με τα τόσα αρνητικά...ας έχει τουλάχιστον κάποια θετικά όπως το όμορφο εσωτερικό!
-
Πάντως σε κανένα vag δεν είναι έτσι η οθόνη και το clima. Μήπως είναι κανένα παλιό computer render αυτό;
-
Πες μου ρε συ Φάνη μια BMW που είναι λιγότερο 'άχρωμη' (όπως τη λες) από ένα VW, που δεν είναι και premium. Για να μη κάνω σύγκριση BMW AUDI, γιατί εκεί δεν υπάρχει σύγκριση.
Ας μην έχουμε παρωπίδες.
Το απλό και εργονομικό design (σκανδιναβικό μινιμάλ) έχει μεγαλύτερη απήχηση από το φουτουριστικό - 'μοντέρνο' στο μέσο όρο του Ευρωπαίου πολίτη. Γι’ αυτό και o όμιλος VW έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην αγορά.
Είπαμε υποκειμενικό, αλλά όταν εκφράζει πάνω από τον μέσο όρο, τείνει να γίνεται αντικειμενικό. -
Υποκειμενικά είναι αυτά...προσωπικά π.χ. δεν βάζω με τίποτα το Audi δίπλα σε BMW σε εσωτερικό, κλάσεις ανώτερο της BMW. Ούτε το Σκανδιναβικό μίνιμαλ μου αρέσει, π.χ. το εσωτερικό του XC40 δεν μου αρέσει καθόλου, το βρίσκω απαράδεκτο για τόσο ακριβό αυτοκίνητο, σε πολύ κόσμο όμως αρέσει.
Γούστα είναι αυτά...και η Corolla είναι κορυφή σε πωλήσεις αλλά δεν μου αρέσει, τι να κάνουμε? Το ότι ένα προϊόν πουλάει πολύ δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι για το design του ή την ποιότητα του, το έχουμε πεί πολλές φορές αυτό.
Ο όμιλος έχει τις υψηλότερες πωλήσεις, γιατί έχει και τις περισσότερες εταιρείες κάτω από την σκέπη του, λογικό είναι.
-
Μιλάμε για Design και μόνο, στο παρόν. Και μου λες δλδ ότι η BMW έχει πιο παιχνιδιάρικο (μοντέρνο, κτλ) από ένα AUDI Πχ.
Κάποια πράγματα έχουν και έναν αντικειμενικό ορισμό. Μην τρελαθούμε κι όλας (τρόπος του λέγειν). -
Εμένα πάντως το εσωτερικό του Scala μου αρέσει, καθώς έχει πολύ καθαρές γραμμές. Και αν και το εξωτερικό είναι κοντά στο πρωτότυπο, νομίζω ότι το σύνολο θα αρέσει πολύ.
Skoda Scala