-
'Aνεβάζω' το θέμα,
μιας και ανέβηκε ψηλά στις προτιμήσεις των κριτών
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... /18_2.html
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
'Aνεβάζω' το θέμα,μιας και ανέβηκε ψηλά στις προτιμήσεις των κριτών
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... /18_2.html
Στις δικές μου δεν ανέβηκε, παραμένει εκεί που ήταν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
'Aνεβάζω' το θέμα,
μιας και ανέβηκε ψηλά στις προτιμήσεις των κριτών
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... /18_2.html
Στις δικές μου δεν ανέβηκε, παραμένει εκεί που ήταν
Παρομοίως
Άλλωστε, από την αρχή κατάλαβα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό μοτέρ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Άλλωστε, από την αρχή κατάλαβα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό μοτέρΣυμφωνούμε, πρόσφατα δοκίμασα ένα GTI και τουλάχιστον δεν έδειξε πουθενά να προβληματίζεται από το -πολύ- αυξημένο βάρος, το αντίθετο μάλιστα έδειχνε πολύ δυνατό. Μόνο αρνητικό ότι 'τελειώνει' νωρίς...
Οδική συμπεριφορά δεν ξέρω συνολικά γιατί δεν το 'έστριψα' αλλά σαν συνδυασμός άνεσης - δύναμης ήταν πολύ καλό... -
Ο διλητρος i-Vtec του Integra type R ειναι μακραν ο καλυτερος. 220 ιπποι και μετα τις 6000 rpm συγκλονιζει... Κανει τον 1.8 vvtl-i της Toyota να μοιαζει προιστορικος. Ειναι πανευκολο να φτιαξεις εναν 2.0 turbo με 200 ιππους. Για να φτιαξεις ομως εναν διλητρο ατμοσφαιρικο με 220 ιππους χρειαζεσαι τεχνολογια. Σιγουρα ο F20C του S2000 ειναι λιγο καλυτερος αλλα μονο ενα test drive εχω κανει με το S2K πριν το παραγγειλω οποτε δεν μπορω να πω κατι... Για μενα ο καλυτερος διλητρος turbo ειναι αυτος του Nissan Silvia
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
'Aνεβάζω' το θέμα,μιας και ανέβηκε ψηλά στις προτιμήσεις των κριτών
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... /18_2.html
Είναι πραγματι ο καλύτερος κινητήρας (για εμένα) σ' αυτά τα κυβικά. Είναι ο άξιος διάδοχος του 1.8Τ!
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Ο διλητρος i-Vtec του Integra type R ειναι μακραν ο καλυτερος. 220 ιπποι και μετα τις 6000 rpm συγκλονιζει... Κανει τον 1.8 vvtl-i της Toyota να μοιαζει προιστορικος. Ειναι πανευκολο να φτιαξεις εναν 2.0 turbo με 200 ιππους. Για να φτιαξεις ομως εναν διλητρο ατμοσφαιρικο με 220 ιππους χρειαζεσαι τεχνολογια. Σιγουρα ο F20C του S2000 ειναι λιγο καλυτερος αλλα μονο ενα test drive εχω κανει με το S2K πριν το παραγγειλω οποτε δεν μπορω να πω κατι... Για μενα ο καλυτερος διλητρος turbo ειναι αυτος του Nissan Silviaμεγάλες αλήθειες, από φίλο της BMW! Παρότι ιταλόφιλος, πιστεύω κι εγώ ότι οι ιάπωνες αξίζουν βαθιά υπόκλιση (όπως το έθιμό τους) για τα μοτέρ που βγάζουν.
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
ιναι πανευκολο να φτιαξεις εναν 2.0 turbo με 200 ιππους. Για να φτιαξεις ομως εναν διλητρο ατμοσφαιρικο με 220 ιππους χρειαζεσαι τεχνολογιαδεν θα μπορουσα να το πω καλητερα
-
Ειναι κι αυτος ο φοβερος ηχος που μοιαζει με ηχο συκλετας που σε πορωνει ρε παιδι μου...
-
Μοτοσυκλετας ηθελα να πω...
-
Καλός, αλλά 'λίγος' (για τον TFSI μιλάω ) αυτό έλειπε να ΜΗΝ αποδίδει 200 άλογα και να ΜΗΝ έχει turbo lag. Είναι αρκετός βέβαια για να δώσει πολύ καλές επιδόσεις εκεί που τοποθετείται (αν είναι ο ίδιος )
-
Ποίο ακριβώς είναι το επίτευγμα του TFSI? Σε τί είναι καλύτερος από άλλους τούρμπο στα 2.0 λίτρα?
Για τον Honda, είναι προφανές ότι διαφέρει από τους υπόλειπους ατμοσφαιρικούς στην κατηγορία του, αλλά ο TFSI?
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Ποίο ακριβώς είναι το επίτευγμα του TFSI?Καλές δημόσιες σχέσεις!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ποίο ακριβώς είναι το επίτευγμα του TFSI?
Καλές δημόσιες σχέσεις!
φήμες αναφέρουν ότι ο διάδοχος κινητήρας θα λέγεται PRTFSi
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ποίο ακριβώς είναι το επίτευγμα του TFSI?
Καλές δημόσιες σχέσεις!
Ώστε αυτό είναι το μυστικό για καλούς κινητήρες
Να δώσουνε βραβείο και στο Α4 1.6 τότε (ή μήπως γίνομαι πολύ κακός? )
Πλάκα πλάκα οι κινητήρες του VW Group πρέπει να είναι οι πιο συζητισμένοι, τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ.
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Πλάκα πλάκα οι κινητήρες του VW Group πρέπει να είναι οι πιο συζητισμένοι, τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ.'Any publicity is good publicity'!
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Ποίο ακριβώς είναι το επίτευγμα του TFSI? Σε τί είναι καλύτερος από άλλους τούρμπο στα 2.0 λίτρα?Στο ό,τι έχει συμπίεση 10,5:1 αν και Turbo. Σημαντικό επίτευγμα, ΙΜΗΟ.
-
Εντάξει βρε Νάσο αλλά ο αντίστοιχος του Megane RS έχει +15 άλογα, ίδια ροπή, ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση και καλύτερες καμπύλες ισχύος και ροπής. Οπότε τι να την κάνω την υψηλή συμπίεση σαν επιχείρημα;
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hpπαρε μια μηχανη που σε γενικες γραμμες ειναι η ιδια για μια δεκαετια. Βαλε το μπλοκ να ειναι σιδερενιο με αλουμινενιες κεφαλες. Μετα ριξε μεσα ενα τεραστιο τουρμπο και βγαζει 400 αλογα. Δεν υπαρχει απορια. Απλως η Mitshu και η Ralliart βγαζουνε ειδικες εκδοσεις του EVO.
Νικος
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Ο διλητρος i-Vtec του Integra type R ειναι μακραν ο καλυτερος. 220 ιπποι και μετα τις 6000 rpm συγκλονιζει... Κανει τον 1.8 vvtl-i της Toyota να μοιαζει προιστορικος. Ειναι πανευκολο να φτιαξεις εναν 2.0 turbo με 200 ιππους. Για να φτιαξεις ομως εναν διλητρο ατμοσφαιρικο με 220 ιππους χρειαζεσαι τεχνολογια. Σιγουρα ο F20C του S2000 ειναι λιγο καλυτερος αλλα μονο ενα test drive εχω κανει με το S2K πριν το παραγγειλω οποτε δεν μπορω να πω κατι... Για μενα ο καλυτερος διλητρος turbo ειναι αυτος του Nissan SilviaMην υποτιμας τα υπερτροφοδοτουμενα συνολα και μην βγαζεις ευκολα συμπερασματα αν δεν γνωριζεις την ακριβη λειτουργια του καθε συστηματος.Με την απαντηση που σου εδωσα στο τοπικ Alfa Romeo περι vtec νομιζω οτι θα επρεπε πλεον να βλεπεις πιο σφαιρικα το θεμα.Ολα εχουν τα υπερ και τα κατα τους,ειναι θεμα επιλογων και οχι τεχνολογικης ανωτεροτητας. Νομιζεις οτι αν η Honda αποφασισει να φτιαξει ενα turbo θα ειναι τοσο αξιοπιστο και θα αποδιδει στο ιδιο ευρος στροφων με ενα εξελιγμενο turbo της Audi?....αυτο ισχυει και αντιστροφα.
2.0 TFSI: O καλύτερος δίλιτρος παραγωγής.....?