Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda CR-V 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda CR-V 2015
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 70
    • 71
    • 57 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    1413
    10829
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rscenic last edited by

      Ειναι γεγονος οτι οσο περνουν τα χρονια και τα αμαξια εξελισσονται και επι πλεον εμπλουτιζονται με ηλεκτρονικα, αυτοματισμους και καθε ειδους gadgets γινομαστε πιο απαιτητικοι, ακομα και κακομαθημενοι. Παλια που δεν ειχε ουτε ηλεκτρικα παραθυρα κοιτουσαμε αναγκαστικα τα ουσιωδη, τον κινητηρα, την αναρτηση, το στησιμο ενος αυτοκινητου γενικοτερα και τιποτε αλλο. Σημερα, ενας που δινει χρηματα (που δυσκολα βγαινουν πια) για αυτοκινητο εχει περισσοτερες απαιτησεις, βλεπε π.χ. τον 'υποφαινομενο' που δεν ευχαριστιεται με τιποτα
      Οσο για τα λαστιχα, μαλλον θα αγορασω δευτερες ζαντες για να φοραω καλοκαιρινα τον υπολοιπο καιρο, αφου τα χειμερινα το καλοκαιρι θα τα φτυσουν. Για δε το θεμα με τον αερα θα τα φουσκωσω στο σπιτι πειραματικα μην μου τυχει στο δρομο και ψαχνω την..εγκυκλοπαιδεια..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Δεν νομιζω οτι ειναι 'παραξενια' ο τροπος προσεγγισης της αγορας αυτοκινητου που αναφερεις. Θεωρω οτι εχει βελτιωθει η ποιοτητα των αυτοκινητων σε τετοιο σημειο που (με καποιες εξαιρεσεις που ειναι και τυχαιες πολλες φορες) θεωρει ενας υποψηφιος αγοραστης οτι τα 'βασικα' του αυτοκινητου δεν θα του δημιουργησουν προβλημα. Επομενως το 'πεδιο μαχης' μεταξυ εταιρειων και μοντελων μεταφερεται σε αλλα θεματα που εχουν να κανουν με την αισθητικη και το ποσο διευκολυνουν τη ζωη μας. Ποιοτητα πλαστικων, ηχομονωση, θηκες, ποτηροθηκες, infotainment, χωροι επιβατων και αποθηκευτικος χωρος αλλα και πως μπορουν να μεταβληθουν ωστε να επιτρεψουν πολλαπλες χρησεις. Εννοειται ολα αυτα ως συναρτηση της τιμης αγορας.

        Αν εβλεπε ο πατερας μου τι πραγματα προσεχα πριν αποφασισω ποιο αυτοκινητο θα αγορασω, θα εβαζε τα γελια. Δεν ξερω αν ειναι προοδος ή χαζομαρα, αλλα σιγουρα εχει αλλαξει ο τροπος συμπεριφορας των καταναλωτων.
        Για παραδειγμα, προτιμησα το tiguan σε σχεση με το karoq, επειδη στο tiguan μπορω να παω μπρος-πισω το καθισμα των επιβατων, ωστε να μεταβαλλω το χωρο του πορτ μπαγαζ και επειδη στο tiguan μπορει να μπει area view (360 καμερες), ενω στο karoq οχι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis27 last edited by

          Σχετικά με τον θόρυβο...

          Κοιτάζοντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι τιμές που δίνει η αντιπροσωπεία στον κατάλογό της είναι 64 για το τέταρτης γενειάς και 68/69 για το νέας γενειάς. Βλέπω ότι το νέο είναι πιο θορυβώδες. Λογικά οι μετρήσεις πρέπει να γίνονται με τα εργοστασιακά λάστιχα, σε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού π.χ. 120 ή 140 Km/h. Μου κάνει πραγματικά εντύπωση για το ότι το νέο είναι πιο θορυβώδες. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά και να είχα, δε μπορώ να μετρήσω 'εργαστηριακά' με ένα απλό τεστ-ντράιβ. Δεν γνωρίζω για το σύστημα ενεργού ελέγχου θορύβου (Active Noise
          Control), που είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις του νέου μοντέλου πόσο ρόλο παίζει στην ησυχία της καμπίνας κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

          Άλλο ένα σημείο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η Honda βάζει τις μετρήσεις του θορύβου στα τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμό των εκδόσεων καθαρά και ξάστερα, χωρίς να ντρέπεται ή να φοβάται. Ψάχνω στα, ελληνικά τουλάχιστον, site άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών και δε βρίσκω κάτι. Κάτι που πραγματικά με προβληματίζει... Έχουν καλή ηχομόνωση τα Honda και το διαφημίζουν διακριτικά?... Δεν έχουν καλή ηχομόνωση τα άλλα και το κρύβουν? Καταρρίπτει η Honda το μύθο των, δήθεν και μη, Premium αυτοκινήτων, όσο αφορά το θέμα της ηχομόνωσης?... Μήπως τελικά είμαι μια πολύ μικρή λεπτομέρεια που εγώ δίνω πολύ σημασία? Τόσο κακό είναι που θέλω να ξέρω πόσο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω όταν ταξιδεύει στην εθνική με π.χ.140km/h? Μήπως τελικά έχω γίνει γεροξεκούτης? Μήπως έχω το σύμπλεγμα 'αμάξια είναι μόνο τα μερτσεντές'?

          Όσο αφορά τα ελαστικά, αυτά που φοράει το από το εργοστάσιο, κάτι Goodyear M+S, πρέπει να έχουν θόρυβο κύλισης 68dB(βρίσκομαι κάτι εκατοντάδες χλμ μακριά από το αυτοκίνητο και δεν μπορώ να πώ με σιγουριά). Κοιτάω τα site της MICHELIN και της Continental και παρατηρώ ότι τα θερινά είναι πιο θορυβώδη,71-72dB. Γνωρίζει κανείς κάτι επιπλέον?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis27 last edited by

            george1977, αυτό με τις πιέσεις των ελαστικών ήταν η πρώτη ένδειξη που μου άναψε στο αυτοκίνητο στα πρώτα χλμ του πλησιάζοντας στη Τραγάνα από Αθήνα. Και τα κοίταξα πριν ξεκινήσω για το ταξίδι. Ανησυχία και άγχος, καθότι ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Κάτσε ψάξε τον τόμο για να δεις τί είναι.... To συμπέρασμα? Tα παλιότερα αυτοκίνητα είναι λιγότερο σπ@σ@ρχίδικ@, λιγότερο εγωιστικά('έλα ασχολήσου λίγο περισσότερο μαζί μου', 'δε μου δίνεις σημασία πια'). Νιώθω ότι έχουμε γίνει, παραγίνει political correct. Η αλήθεια είναι ότι καλά κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες τέτοια συστήματα, βάρος δεν έχουν, οι αισθητήρες υπάρχουν, ένα λογισμικό είναι. Όλα για την ασφάλεια. Απλά είναι τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να καθήσεις να μάθεις πλέον, που σε ξενίζουν λίγο αν είσαι της παλιάς σχολής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rscenic last edited by

              Ο χρήστης dettol έγραψε:
              Δεν νομιζω οτι ειναι 'παραξενια' ο τροπος προσεγγισης της αγορας αυτοκινητου που αναφερεις. Θεωρω οτι εχει βελτιωθει η ποιοτητα των αυτοκινητων σε τετοιο σημειο που (με καποιες εξαιρεσεις που ειναι και τυχαιες πολλες φορες) θεωρει ενας υποψηφιος αγοραστης οτι τα 'βασικα' του αυτοκινητου δεν θα του δημιουργησουν προβλημα. Επομενως το 'πεδιο μαχης' μεταξυ εταιρειων και μοντελων μεταφερεται σε αλλα θεματα που εχουν να κανουν με την αισθητικη και το ποσο διευκολυνουν τη ζωη μας. Ποιοτητα πλαστικων, ηχομονωση, θηκες, ποτηροθηκες, infotainment, χωροι επιβατων και αποθηκευτικος χωρος αλλα και πως μπορουν να μεταβληθουν ωστε να επιτρεψουν πολλαπλες χρησεις. Εννοειται ολα αυτα ως συναρτηση της τιμης αγορας.
              Αν εβλεπε ο πατερας μου τι πραγματα προσεχα πριν αποφασισω ποιο αυτοκινητο θα αγορασω, θα εβαζε τα γελια. Δεν ξερω αν ειναι προοδος ή χαζομαρα, αλλα σιγουρα εχει αλλαξει ο τροπος συμπεριφορας των καταναλωτων.
              Για παραδειγμα, προτιμησα το tiguan σε σχεση με το karoq, επειδη στο tiguan μπορω να παω μπρος-πισω το καθισμα των επιβατων, ωστε να μεταβαλλω το χωρο του πορτ μπαγαζ και επειδη στο tiguan μπορει να μπει area view (360 καμερες), ενω στο karoq οχι.

              Σιγουρα με την εξελιξη που εχουν υποστει τα αυτοκινητα σημερα (συζητησιμο το ποσο καλο ειναι) οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα. Εγω προσωπικα διαλεξα αυτοκινητο (το CRV) διαβαζοντας οτι πληροφοριες ευρισκα στο διαδικτυο μια που η πλησιεστερη επαφη που ειχα με το συγκεκριμενο ηταν καποιες τυχαιες συναντησεις οδηγωντας στο δρομο, παραλληλα με την πιεση κατω απο την οποια ημουν να προλαβω εστω το τελευταιο κομματι της προσφορας Δεν μετανοιωσα για την αγορα του μια που οπως ανεφερα υπερειχε απο αλλα σε καποια ουσιαστικα σημεια (για μενα) τα οποια καθορισαν και την αποφαση μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rscenic last edited by

                @giannis27
                Ο θορυβος του CRV μας ειναι οπως λες στα χαρτια χαμηλοτερος απο το νεο μοντελο. Να σου πω την αληθεια εμενα δεν με ενδιαφερει ο αριθμος αυτος καθ εαυτος, αλλα η εντυπωση που αποκομιζω οδηγωντας το. Η αισθηση μου ειναι πως δεν ειναι υπερβολικος αλλα και ουτε το θεωρω απο τα 'αθορυβα' diesel. Για να πω την αληθεια δεν εχω παει ταξιδι σε καλο οδοστρωμα να το προσεξω καλυτερα.
                Τα Goodyear Efficient Grip M+S που φοραμε ειναι θερινα ελαστικα αξιας περιπου 100Ε το ενα ειναι C/C με 68db που θεωρειται χαμηλος. Βεβαια βλεπω και τα ιδια με E/C στα 67 db, δεν ξερω ποια εχουμε, αλλα δεν νομιζω το 1db να κανει την διαφορα. Υπαρχουν παντως λαστιχακια της ιδιας κατηγοριας τιμης με 67db οπως Nexen Roadian, Falken Ziex κλπ. Ο θορυβος ομως μαλλον απο την μηχανη προερχεται και λογω ανεπαρκους ηχομονωσης περναει μεσα.
                Σκεφτομαι την ανοιξη (τον χειμωνα θα βαζω παλι τα M+S) να του φορεσω μια τετραδα ζαντολαστιχα 19' ετσι για να μην μου τρεχουν τα σαλια οταν βλεπω αλλα SUV στο δρομο με μεγαλες ζαντες.. Ελπιζω να μην σκληρυνει αρκετα μια που ειναι ηδη σκληρουτσικο. Ο λαστιχας βεβαια (που θελει να πουλησει) λεει οτι το αμαξι ειναι σκληρο στην αναρτηση επειδη ειναι ακομα καινουριο και οτι τελικα με τα 235 η 245 που θα φορεσω στις 19ρες δεν θα δω ιδιαιτερη διαφορα. Ιδομεν..
                Οσο για τον αερα..χμμ..σου εδωσαν ξεφουσκωτα λαστιχα, μη στεναχωριεσαι, εμενα ηταν ξεκουμπωτη η φισσα και στο καντραν μπροστα μου δουλευε μονο το στροφομετρο και τα οργανα καυσιμου και θερμοκρασιας. Καταλαβαινεις λοιπον οτι ο ελεγχος που εγινε (αν εγινε και καθολου) ηταν με συνοπτικες διαδικασιες..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nam last edited by

                  Να γράψω και τα δικά μας, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης.
                  Τριξίματα, αστοχίες υλικών, αρνητικά.
                  Κατανάλωση 6,6/100.
                  Σε καλό οδόστρωμα- Κόρινθος Πάτρα, Ιωνία οδός, ελάχιστος θόρυβος.
                  Πολλές φορές κοντερίσια ταχύτητα, 180-200.
                  Πήγε σε βουνά με πάγο (Ζαγοροχώρια,Μέτσοβο), με καλή συμπεριφορά.
                  MOTER εξαιρετικό. Θα ταίριαζε σε ένα civic, σχεδιασμένο όμως, από mazda team.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    george1977 last edited by

                    Ο χρήστης nam έγραψε:
                    Να γράψω και τα δικά μας, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης.
                    Τριξίματα, αστοχίες υλικών, αρνητικά.
                    Κατανάλωση 6,6/100.
                    Σε καλό οδόστρωμα- Κόρινθος Πάτρα, Ιωνία οδός, ελάχιστος θόρυβος.
                    Πολλές φορές κοντερίσια ταχύτητα, 180-200.
                    Πήγε σε βουνά με πάγο (Ζαγοροχώρια,Μέτσοβο), με καλή συμπεριφορά.
                    MOTER εξαιρετικό. Θα ταίριαζε σε ένα civic, σχεδιασμένο όμως, από mazda team.

                    Πόσα χλμ έχεις κάνει.

                    Εγώ αισιώς έχω πιάσει τα 36.000 και δεν έχω κλείσει τα δυο χρόνια ακόμη. Και δεν έχει ξεκινήσει η σεζον των χιονοδρομικών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Ο θορυβος εκτος απο ντεσιμπελ εχει και συχνοτητες οι οποιες ειναι διαφορετικες απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο.

                      Αυτο εκτος του οτι μπορει να μην ενοχλει τους επιβατες, παρα δηλαδη την ενταση του, αλλα ακομα και με τον ανεμιστηρα του κλιμα μπορει να εξουδετερωθει σε μεγαλο βαθμο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ils last edited by

                        Ο χρήστης dettol έγραψε:
                        Δεν νομιζω οτι ειναι 'παραξενια' ο τροπος προσεγγισης της αγορας αυτοκινητου που αναφερεις. Θεωρω οτι εχει βελτιωθει η ποιοτητα των αυτοκινητων σε τετοιο σημειο που (με καποιες εξαιρεσεις που ειναι και τυχαιες πολλες φορες) θεωρει ενας υποψηφιος αγοραστης οτι τα 'βασικα' του αυτοκινητου δεν θα του δημιουργησουν προβλημα. Επομενως το 'πεδιο μαχης' μεταξυ εταιρειων και μοντελων μεταφερεται σε αλλα θεματα που εχουν να κανουν με την αισθητικη και το ποσο διευκολυνουν τη ζωη μας. Ποιοτητα πλαστικων, ηχομονωση, θηκες, ποτηροθηκες, infotainment, χωροι επιβατων και αποθηκευτικος χωρος αλλα και πως μπορουν να μεταβληθουν ωστε να επιτρεψουν πολλαπλες χρησεις. Εννοειται ολα αυτα ως συναρτηση της τιμης αγορας.

                        Αν εβλεπε ο πατερας μου τι πραγματα προσεχα πριν αποφασισω ποιο αυτοκινητο θα αγορασω, θα εβαζε τα γελια. Δεν ξερω αν ειναι προοδος ή χαζομαρα, αλλα σιγουρα εχει αλλαξει ο τροπος συμπεριφορας των καταναλωτων.
                        Για παραδειγμα, προτιμησα το tiguan σε σχεση με το karoq, επειδη στο tiguan μπορω να παω μπρος-πισω το καθισμα των επιβατων, ωστε να μεταβαλλω το χωρο του πορτ μπαγαζ και επειδη στο tiguan μπορει να μπει area view (360 καμερες), ενω στο karoq οχι.

                        Οταν τα πάσα μπροστά ποσά λίτρα είναι ο χώρος αποσκευών ;

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol last edited by

                          Ο χρήστης ils έγραψε:

                          Δεν νομιζω οτι ειναι 'παραξενια' ο τροπος προσεγγισης της αγορας αυτοκινητου που αναφερεις. Θεωρω οτι εχει βελτιωθει η ποιοτητα των αυτοκινητων σε τετοιο σημειο που (με καποιες εξαιρεσεις που ειναι και τυχαιες πολλες φορες) θεωρει ενας υποψηφιος αγοραστης οτι τα 'βασικα' του αυτοκινητου δεν θα του δημιουργησουν προβλημα. Επομενως το 'πεδιο μαχης' μεταξυ εταιρειων και μοντελων μεταφερεται σε αλλα θεματα που εχουν να κανουν με την αισθητικη και το ποσο διευκολυνουν τη ζωη μας. Ποιοτητα πλαστικων, ηχομονωση, θηκες, ποτηροθηκες, infotainment, χωροι επιβατων και αποθηκευτικος χωρος αλλα και πως μπορουν να μεταβληθουν ωστε να επιτρεψουν πολλαπλες χρησεις. Εννοειται ολα αυτα ως συναρτηση της τιμης αγορας.

                          Αν εβλεπε ο πατερας μου τι πραγματα προσεχα πριν αποφασισω ποιο αυτοκινητο θα αγορασω, θα εβαζε τα γελια. Δεν ξερω αν ειναι προοδος ή χαζομαρα, αλλα σιγουρα εχει αλλαξει ο τροπος συμπεριφορας των καταναλωτων.
                          Για παραδειγμα, προτιμησα το tiguan σε σχεση με το karoq, επειδη στο tiguan μπορω να παω μπρος-πισω το καθισμα των επιβατων, ωστε να μεταβαλλω το χωρο του πορτ μπαγαζ και επειδη στο tiguan μπορει να μπει area view (360 καμερες), ενω στο karoq οχι.

                          Οταν τα πάσα μπροστά ποσά λίτρα είναι ο χώρος αποσκευών ;

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Ξέρεις, το νούμερο δεν έχει απόλυτο νόημα. Πας το βλέπεις και αποφασίζεις αν σου κάνει.
                          Υποτίθεται πάντως ότι η μέγιστη χωρητικότητα του Πορτ μπαγαζ με τα καθίσματα τέρμα μπροστα, είναι 615 l. Δεν ξέρω όμως αν αυτό το νούμερο είναι με ρεζέρβα ή χωρίς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            rscenic last edited by

                            Παιδια καλημερα. Μου εχει δημιουργηθει μια απορια σχετικα με τα Goodyear Efficient Grip M+S που φοραει το αμαξι απο τη μαννα του. Μεχρι τωρα ηξερα οτι τα M+S ειναι χειμωνιατικα. Ψαχνοντας το διαδικτυο διαπιστωσα οτι μερικοι τα αναφερουν σαν καλοκαιρινα (οι υπολοιποι δεν αναφερουν καθολου τι ειναι). Λαθος ειναι η υπαρχουν M+S καλοκαιρινα και M+S χειμωνιατικα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Τα απλά M&S είναι συνήθως καλοκαιρινά ή all season με αυξημένες ικανότητες στο χιόνι και στην λάσπη (λόγω χάραξης κυρίως), αλλά όχι απαραίτητα χειμερινά (τα οποία έχουν και άλλη γόμα). Υπάρχουν και M&S που είναι χειμερινά και υπάρχει η ανάλογη σήμανση (ένα βουνό με μια χιονονιφάδα μέσα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rscenic last edited by

                                Αυτα τα M+S που ειχα φορεσει εγω σε αλλο μου αυτοκινητο (δεν προσεξα αν ειχε βουνο με χιονονιφαδα) πηγαιναν γ@μ@τ@ σε χιονι, αλλα σε ενα καλοχαιρι αρχισαν να ξεφλουδιζονται και αρχες του επομενου καλοκαιριου ηταν για πεταμα. Προφανως ηταν χειμερινα, συμφωνα με τα λεγομενα σου. Αυτα που φοραει το CRV γραφουν M+S αλλα συννεφακι δεν βλεπω. Προφανως, οπως σωστα τα αναφερουν, ειναι καλοκαιρινα M+S. Η ερωτηση μου ειναι, πρεπει το καλοκαιρι να τα βγαζω η δεν εχουν προβλημα να χαλασουν?
                                Thanks

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Αν δεν είναι χειμερινά (αν δεν έχει το βουνό με την νιφάδα), δεν έχουν κανένα πρόβλημα το καλοκαίρι. Απλά μην περιμένεις να είναι τόσο καλά στην γρήγορη οδήγηση όσο ένα καθαρόαιμο λάστιχο δρόμου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    george1977 last edited by

                                    Οπως λεει ο Διας υπάρχουν συμβιβασμοί ακόμη και στα καλοκαιρινά M+S

                                    px το φρενάρισμα , χάνεις αρκετά
                                    Επίσης εαν η κύρια χρήση είναι σε γρήγορες ασφάλτινες διαφρομές (ΕΟ) τότε στα 40.000- 50.000 θέλεις εμφανώς αλλαγή.
                                    Δεν είναι υπερβολικά μικρό το διάστημα αλλά είναι στα πλαίσια των συμβιβασμών.

                                    Πάντως μετα από δυο χρόνια μπορώ να πω πάντως οτι παρά τους συμβιβασμούς έαν πρόκειται να κινηθείς στο χιόνι το M+S αξίζει τους συμβιβασμούς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rscenic last edited by

                                      Παιδια ευχαριστω για τις πληροφοριες. Βασικα αναρωτιομουν εαν τα M+S του CRV ερθουν μετα απο ενα καλοκαιρι στα ιδια χαλια με τα M+S που φορουσα στο αλλο αυτοκινητο μου, το Ρενω, που ηταν πραγματικα χειμωνιατικα (φορεθηκαν στη Βουλγαρια Δεκεμβριο). Πραγματικα, τα M+S αξιζουν και ειδικα με τα χειμωνιατικα που φορεσα εγω (για πρωτη φορα στη ζωη μου) επαθα πλακα. Το αμαξακι πηγαινε σε μικρη ανηφορα χωματοδρομο με 25 ποντους χιονι σαν να ηταν τετρακινητο. Ομως μετα ενα καλοκαιρι χρησης επαθα παλι πλακα οταν προσεξα σε τι χαλια ηταν..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Τα χειμερινά καταστρέφονται εύκολα το καλοκαίρι. Ακόμα και να μην υπάρχει εμφανής φθορά, 'καίγεται' η γόμα, με αποτέλεσμα να σκληρύνει και να χάσει τις χειμερινές του ιδιότητες. Για αυτό πάντοτε πρέπει να αλλάζουμε τα χειμερινά λάστιχα όταν ζεσταίνει ο καιρός.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rscenic last edited by

                                          Ο χρήστης nam έγραψε:
                                          Να γράψω και τα δικά μας, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης.
                                          Τριξίματα, αστοχίες υλικών, αρνητικά.
                                          Κατανάλωση 6,6/100.
                                          Σε καλό οδόστρωμα- Κόρινθος Πάτρα, Ιωνία οδός, ελάχιστος θόρυβος.
                                          Πολλές φορές κοντερίσια ταχύτητα, 180-200.
                                          Πήγε σε βουνά με πάγο (Ζαγοροχώρια,Μέτσοβο), με καλή συμπεριφορά.
                                          MOTER εξαιρετικό. Θα ταίριαζε σε ένα civic, σχεδιασμένο όμως, από mazda team.

                                          Μιλας για τα Goodyear Efficient Grip?
                                          Εδω μεσα υπαρχει καποιος να εχει αλλαξει λαστιχα να μας πει την γνωμη του για θορυβο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rscenic last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Τα χειμερινά καταστρέφονται εύκολα το καλοκαίρι. Ακόμα και να μην υπάρχει εμφανής φθορά, 'καίγεται' η γόμα, με αποτέλεσμα να σκληρύνει και να χάσει τις χειμερινές του ιδιότητες. Για αυτό πάντοτε πρέπει να αλλάζουμε τα χειμερινά λάστιχα όταν ζεσταίνει ο καιρός.

                                            Απλα ηθελα να το διαπιστωσω μονος μου και το διαπιστωσα, 'πανηγυρικα'..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 57 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr