george1977, αυτό με τις πιέσεις των ελαστικών ήταν η πρώτη ένδειξη που μου άναψε στο αυτοκίνητο στα πρώτα χλμ του πλησιάζοντας στη Τραγάνα από Αθήνα. Και τα κοίταξα πριν ξεκινήσω για το ταξίδι. Ανησυχία και άγχος, καθότι ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Κάτσε ψάξε τον τόμο για να δεις τί είναι.... To συμπέρασμα? Tα παλιότερα αυτοκίνητα είναι λιγότερο σπ@σ@ρχίδικ@, λιγότερο εγωιστικά('έλα ασχολήσου λίγο περισσότερο μαζί μου', 'δε μου δίνεις σημασία πια'). Νιώθω ότι έχουμε γίνει, παραγίνει political correct. Η αλήθεια είναι ότι καλά κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες τέτοια συστήματα, βάρος δεν έχουν, οι αισθητήρες υπάρχουν, ένα λογισμικό είναι. Όλα για την ασφάλεια. Απλά είναι τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να καθήσεις να μάθεις πλέον, που σε ξενίζουν λίγο αν είσαι της παλιάς σχολής.
giannis27
@giannis27
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by giannis27
-
RE: Honda CR-V 2015
-
RE: Honda CR-V 2015
Σχετικά με τον θόρυβο...
Κοιτάζοντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι τιμές που δίνει η αντιπροσωπεία στον κατάλογό της είναι 64 για το τέταρτης γενειάς και 68/69 για το νέας γενειάς. Βλέπω ότι το νέο είναι πιο θορυβώδες. Λογικά οι μετρήσεις πρέπει να γίνονται με τα εργοστασιακά λάστιχα, σε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού π.χ. 120 ή 140 Km/h. Μου κάνει πραγματικά εντύπωση για το ότι το νέο είναι πιο θορυβώδες. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά και να είχα, δε μπορώ να μετρήσω 'εργαστηριακά' με ένα απλό τεστ-ντράιβ. Δεν γνωρίζω για το σύστημα ενεργού ελέγχου θορύβου (Active Noise
Control), που είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις του νέου μοντέλου πόσο ρόλο παίζει στην ησυχία της καμπίνας κατά την διάρκεια του ταξιδιού.Άλλο ένα σημείο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η Honda βάζει τις μετρήσεις του θορύβου στα τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμό των εκδόσεων καθαρά και ξάστερα, χωρίς να ντρέπεται ή να φοβάται. Ψάχνω στα, ελληνικά τουλάχιστον, site άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών και δε βρίσκω κάτι. Κάτι που πραγματικά με προβληματίζει... Έχουν καλή ηχομόνωση τα Honda και το διαφημίζουν διακριτικά?... Δεν έχουν καλή ηχομόνωση τα άλλα και το κρύβουν? Καταρρίπτει η Honda το μύθο των, δήθεν και μη, Premium αυτοκινήτων, όσο αφορά το θέμα της ηχομόνωσης?... Μήπως τελικά είμαι μια πολύ μικρή λεπτομέρεια που εγώ δίνω πολύ σημασία? Τόσο κακό είναι που θέλω να ξέρω πόσο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω όταν ταξιδεύει στην εθνική με π.χ.140km/h? Μήπως τελικά έχω γίνει γεροξεκούτης? Μήπως έχω το σύμπλεγμα 'αμάξια είναι μόνο τα μερτσεντές'?
Όσο αφορά τα ελαστικά, αυτά που φοράει το από το εργοστάσιο, κάτι Goodyear M+S, πρέπει να έχουν θόρυβο κύλισης 68dB(βρίσκομαι κάτι εκατοντάδες χλμ μακριά από το αυτοκίνητο και δεν μπορώ να πώ με σιγουριά). Κοιτάω τα site της MICHELIN και της Continental και παρατηρώ ότι τα θερινά είναι πιο θορυβώδη,71-72dB. Γνωρίζει κανείς κάτι επιπλέον?
-
RE: Honda CR-V 2015
Πρόσεξε κανένας το θέμα της ηχομόνωσης? Στο προηγούμενης γενιά στα χαρακτηριστικά η εταιρία έγραφε 64dB και στο νέο 68/69dB. Καλά τα δέρματα και τα μαλακά πλαστικά αλλά...
-
RE: Honda CR-V 2015
RScenin(Γιώργο), καλησπέρα.
Στριφνό? Αυτό με τις ασφάλειες, φαντάσου δεν το είχα καν υπόψιν μου ότι υπάρχει. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιες μ@λακιούλες μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη στη συμβίωσή μας με το αυτοκίνητο. Όταν το χρησιμοποιείς συχνά(δουλειά, παιδιά, σούπερ-μάρκετ, βόλτες, άλλες δραστηριότητες) τέτοιες μ@λακιούλες τις έχεις πραγματικά ανάγκη! Βέβαια, όταν ξεκινάς την έρευνα αγοράς για αυτοκίνητο, αυτές, αντικειμενικά, έρχονται δεύτερες. Αλλά ελλείψεις έχει...
Αντιπαθητικό? Περί ορέξεως, γνωρίζεις!... Από την άλλη πραγματικά σέβομαι την Χόντα. Τη βλέπω ότι προσπαθεί εμφανισιακά, τολμά, ψάχνεται, ανοίγει δικούς της δρόμους. Βλέπω το νέο RAV4 και μου φέρνει κάτι από HYUNDAI, FORD, VOLVO, JEEP(προσωπική άποψη πάντα).
Δύσχρηστο??? ΧΑΧΧΑΑΧΑ(εδώ γελάω με το εαυτό μου!!!!). Το παραλαμβάνω από τον 'Σ' και ξεκινάω για την ιδιαίτερή μου πατρίδα(Τρίκαλα). Απόγευμα, να γίνεται χαμός από κίνηση, άγχος να βάλλω καύσιμα πριν μείνει(ούτε πέντε λίτρα(ντροπή), γιατί όταν παρέλαβα το Jazzάκι μου, βγαίνοντας από το οικόπεδο της αντιπροσωπείας στα Τρίκαλα,έμεινα από καύσιμα(άλλη ντροπή εκεί....). Βάζω καύσιμα, κοιτάμε με τον κουμπάρο μου την πίεση στα λάστιχα(απλά φαινόταν φουσκωμένα, κατά τα άλλα έκαναν παράδοση καινούργιου αυτοκινήτου στον 'Σ') κάπου στη Θηβών, παίρνω καφέ, τον χαιρετώ και ξεκινάω. Σε κάθε φανάρι έψαχνα να βρω που είναι οι θύρες USB για να βάλω μουσική. Βάζω το στικάκι, αλλά έλα που τέλειωναν τα φανάρια πριν βγω Κηφισό και δε μπορούσα να βρω πως επιλέγω το USB για μουσική. Να έχω τα μηχανάκια να χώνονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, να ακούω το ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ('και να τώρα θα μου το γρατζουνίσουν'), Νεύρα, νεύρα, νεύρα από το πουθενά! Ξέρω, θα έπρεπε να το είχα φροντίσει αυτό το θέμα πριν ξεκινήσω... αλλά το ξέχασα! Φτάνοντας στα διόδια Αφιδνών, πάω να χαμηλώσω την ένταση του ήχου και χαμηλώνω τον κλιματισμό! Μέσα στα νευράκια μου άρχισα να γελάω με τον εαυτό μου... Μία συνήθεια είναι όλα! Όπως, δέκα σχεδόν χρόνια τώρα, και οικονομική κρίση...
Σκληρό? Χμμμ, πραγματικά δεν έπιασα για πια 'σκληράδα' μιλούσες. Μη ξεχνάς ότι επί της ουσίας είναι αυτοκίνητο του '12. Από την άλλη, τα μαλακά πλαστικά και τα δέρματα, πλέον τα ονομάζουμε 'premium'. Τα πλαστικά στο ταμπλό στο τελευταίο Nissan Sunny(του '91) που έχουν ακόμα για αγροτικό ήταν μαλακά για αρκετά χρόνια, χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι ήταν καλύτερα. Αυτό με τα πλαστικά είναι μεγάλο θέμα για ανάπτυξη. Τουλάχιστον στο JAZZ, έντεκα χρόνια τώρα, τα πλαστικά είναι όπως ήταν την πρώτη μέρα(και χωρίς να τρίζουν!!!!!(175000χλμ), μόνιμα στον ήλιο.Όσο αφορά την αξία του, δε μπορώ να εκφέρω άποψη ακόμα. Από την άλλη να σου πω για το JAZZ. Ήταν και είναι ακριβό στην αγορά του, αλλά δεν το μετάνιωσα σε καμία περίπτωση. Μπορώ να σου γράψω ολόκληρη ανάλυση. Στην τρίτη του γενιά, μετά από το FL το θεωρώ από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά αυτοκίνητα, για την Ελλάδα τουλάχιστον. Παράγγελνα το CRV και εγώ χάζευα το JAZZ. Πες το και κόλλημα, αρρώστια.... Να ξέρεις ότι από κάποιες ελλείψεις που αναφέρεις το δικό σου, του '16 τις έχει.
RScenic(Γιώργο), φιλικά πάντα, διότι βλέπω εδώ μέσα(γενικά στο φόρουμ) γίνονται και δίνονται κωμικοτραγικές λογομαχίες.
-
RE: Honda CR-V 2015
RScenic ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. ΜΥ15 δεν μπορούσα να πάρω ατελώς. Ήταν ήδη εκτελωνισμένα. Και ευτυχώς ή δυστυχώς η μικρή μου γεννήθηκε πριν το τέλος Αυγούστου, γιατί έπρεπε να εκτελωνιστεί μέχρι τότε, λόγω του ότι ήταν με τον παλιό κύκλο μέτρησης καταναλώσεων. Και λέω ευτυχώς ή δυστυχώς, γιατί 33-34 δεν έδινα. Θα έβλεπα τί θα έκανα σε διαφορετική περίπτωση. Ήταν και το θέμα τις προκαταβολής. Αντιπαθητικό και στριφνό γιατί? Σχεδιαστικά τουλάχιστον, για μένα καλά κρατεί ακόμα. ΟΚ, διακριτικό όσο τα γερμανικά σίγουρα δεν είναι. Σκληρό γιατί? SUV για άσφαλτο κατά κύριο λόγο και για χωματόδρομο είναι. Το δηλώνει και η τετρακίνηση του. Δεν είναι OFF ROAD ANIMAL. Στο δεύτερης γενιάς που έχουμε, όποιος κάθεται πίσω πρέπει να έχει κάνει θητεία στο Πολεμικό Ναυτικό για να μη ζαλιστεί.... Για τα περιφερειακά, η κυριότερη χρήσιμη για μένα, τα φώτα LED. Υπάρχουν αλλά δεν εισάγεται η συγκεκριμένη έκδοση. Για το infotainment, δεν έχω πολυψάξει, πέρα από τα βασικά, αλλά είναι το πλέον εύκολο να αλλαχθεί και σε λογικό κόστος. Έρχομαι από Jazzάκι του '07, οπότε με τρεις οθόνες σε διαφορετικά σημεία (βάλε στις τρεις και αυτή του πίνακα οργάνων) μου φαίνεται σαν το Enterprise. Δεν είναι τέλειο. Έχει ελλείψεις. Όπως προανέφερα έρχομαι από σπαρτιάτικο αυτοκίνητο και δεν μου φαίνονται. Βέβαια το ότι είναι Χόντα και ο κυβισμός με τη δύναμη του κινητήρας του, ήταν καταλυτικά για την αγορά του. Τα κριτήρια-προδιαγραφές σε επόμενο πόστ.
-
RE: Honda CR-V 2015
Γεια σας και από μένα! Ευτυχής(ελπίζω….) κάτοχος ενός AWD MY16. Το είχα κλείσει από το Πάσχα, αλλά το παρέλαβα τώρα, μέσα Οκτωβρίου από τον 'Σ'. Οι λόγοι για την καθυστέρηση καθαρά προσωπικοί. Το τέταρτο Honda την τελευταία 15ετία στην ευρύτερη οικογένεια. Και όλα ενεργά. Για τις πέντε μέρες και τα περίπου 800χλμ. που πρόλαβα να το χαρώ(προς το παρόν...) ευχαριστημένος. Αλλά και νεύρα πολλά. Καμία σχέση με το Jazzάκι που οδηγώ τα τελευταία 11 χρόνια. Εντελώς έξω από τα νερά μου, παρότι έχω εμπειρία από μεγάλα αυτοκίνητα(φορτηγά, βανάκια, κτλ), κινητήρες τούρμπο και ντίζελ. Θα μου πάρει αρκετό χρόνο για να το κάνω πραγματικά κτήμα μου, να το νιώθω ένα με μένα.... Αυτά για πρώτο πόστ.