Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 276
    • 277
    • 19 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Κυρίως το να μην χυθεί βενζίνη πάνω στο αυτοκίνητο. Έχει τύχει αρκετές φορές να χρειαστεί να ξεπλύνω με νερό. Και γενικά είναι πιο προσεχτικοί όταν είσαι δίπλα τους.

      Σωστό είναι αυτό!

      Ερωτηματικό παραμένει η οδική συμπεριφορά, δηλαδή αν υπάρχει βελτίωση ειδικά στις μικρές εκδόσεις, όπου η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση έδωσε τη θέση της σε ημιάκαμπτο.

      Εμένα οδηγικά με απογοήτευσε!
      Αν και έχω κάνει μόνο τεστ ντραιβ (μόνος μου και τα 2 χωρίς πωλητές) νομίζω ότι το mk3,5 είναι πιο ευχάριστο και με καλύτερο τιμόνι!
      Από εδώ μέσα δεν το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις; Γιατί μπορεί να κάνω και λάθος. Άσε που αν μπεις στο focus μετά το civic...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Ε καλά, δεν το λες και κουκλί το εσωτερικό του Civic...
        Κατά την προσωπική μου άποψη, πολύ αδύναμο σχεδιαστικά. Φλύαρο και χωρίς αρμονικές γραμμές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sargus
          sargus last edited by

          1. Για εμένα ( ) είναι απείρως ομορφότερο και αρμονικότερο το εσωτερικό του civic. Έχω ξαναγράψει ότι το εσωτερικό του καινούργιου focus με απογοήτευσε. Μου θυμίζει Kia-Hyundai των οποίων τα εσωτερικά τα απεχθάνομαι!
          2. Δεν εννοούσα αυτό όμως. Εννοούσα οδηγικά!
          3. Τέλος, το έλεγα και χάριν αστεϊσμού, εξ'ου και το .

          Οδήγησε το όμως και εσύ να μας πεις τη γνώμη σου (ειδικά αφού έχεις το mk3,5, είναι ενδιαφέρουσα η εντύπωση που θα σου αφήσει).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Ο χρήστης sargus έγραψε:
            Οδήγησε το όμως και εσύ να μας πεις τη γνώμη σου (ειδικά αφού έχεις το mk3,5, είναι ενδιαφέρουσα η εντύπωση που θα σου αφήσει).

            Είναι κάτι που σκοπεύω να κάνω, για να έχω ιδίαν άποψη για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

            'Οπως επίσης περιμένω να κάνω και ένα εκτεταμένο test drive στο Civic, γιατί με έχει ιντριγκάρει αυτό το αυτοκίνητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης sargus έγραψε:

              Ερωτηματικό παραμένει η οδική συμπεριφορά, δηλαδή αν υπάρχει βελτίωση ειδικά στις μικρές εκδόσεις, όπου η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση έδωσε τη θέση της σε ημιάκαμπτο.

              **Εμένα οδηγικά με απογοήτευσε! **
              Αν και έχω κάνει μόνο τεστ ντραιβ (μόνος μου και τα 2 χωρίς πωλητές) νομίζω ότι το mk3,5 είναι πιο ευχάριστο και με καλύτερο τιμόνι!
              Από εδώ μέσα δεν το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις; Γιατί μπορεί να κάνω και λάθος. Άσε που αν μπεις στο focus μετά το civic...

              Οδηγησες εκδοση με ημιακαμπτο ή πολλ/λων συνδεσμων πισω? Βενζινη/πετρελαιο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sargus
                sargus last edited by

                Πετρέλαιο, st-line.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  axel12p last edited by

                  Είχαν εχθές στο Cosmos πάνω σε stand το καινούργιο Focus στην έκδοση ST-Line.

                  Από εμφάνιση καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά και πάλι τίποτα το ιδιαίτερο.

                  Από χώρους, μπροστά κλασσικά άνετο, ενώ εντύπωση μου έκαναν οι χώροι πίσω, οι οποίοι είναι πολύ άνετοι για κεφάλια και πόδια και δεν έχουν καμιά σχέση με το προηγούμενο. Ο χώρος αποσκευών μεγαλύτερος από πριν, το σχήμα του κανονικό αλλά και πάλι σχετικά μικρός για την κατηγορία.

                  Το ταμπλό σαν εμφάνιση και κυρίως σαν όγκος καμιά σχέση με πριν, σαφέστατα καλύτερο και πολύ πιο ανάλαφρο σαν αίσθηση. Στην έκδοση STLine μου άρεσε πολύ το χοντρό δερμάτινο τιμόνι και ο μικρός λεβιές ταχυτήτων.

                  Από την άλλη βέβαια η ποιότητα κατασκευής νιώθεις πως είναι ΟΚ αλλά πως ταυτόχρονα απέχει αρκετά από τα καλύτερα της κατηγορίας.

                  Να σημειώσω πως προερχόμενος από το QQ, μου φάνηκε αρκετά δύσκολο το μπες - βγες στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν γέρασα ή καλόμαθα από το QQ, γενικότερα μου φάνηκε πάντως σχετικά χαμηλή η θέση οδήγησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:

                    Να σημειώσω πως προερχόμενος από το QQ, μου φάνηκε αρκετά δύσκολο το μπες - βγες στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν γέρασα ή καλόμαθα από το QQ, γενικότερα μου φάνηκε πάντως σχετικά χαμηλή η θέση οδήγησης.

                    Απο τα ψηλά στα χαμηλά σίγουρα για πολύ καιρό θα χτυπάς κεφάλι και ακόμα πιο σίγουρα θα σηκώνεις πολύ ψηλά το πόδι για να μπεις.
                    Ένα χρόνο έκανα να ξαναχαμηλωσω στο μπες-βγες [emoji16]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ignantios last edited by

                      Ο χρήστης sargus έγραψε:

                      1. Για εμένα ( ) είναι απείρως ομορφότερο και αρμονικότερο το εσωτερικό του civic. Έχω ξαναγράψει ότι το εσωτερικό του καινούργιου focus με απογοήτευσε. Μου θυμίζει Kia-Hyundai των οποίων τα εσωτερικά τα απεχθάνομαι!

                      .

                      +1

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        futurist last edited by

                        Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                        Όσοι έχετε δει το μοντέλο από κοντά, ποιοί λόγοι θα οδηγούσαν κάποιον να το πάρει αν έχει ήδη το MK3 face-lift;

                        Όντας κι εγώ κάτοχος mk3 face-lift κι έχοντας δει (όχι όμως και οδηγήσει) το mk4, οι λόγοι που μπορούν να σε κάνουν να το αλλάξεις είναι:
                        α) μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές,
                        β) καλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής,
                        γ) πιο ενδιαφέρον design μέσα κι έξω (υποκειμενικό),
                        δ) καλύτερη διατήρηση αξίας μεταπώλησης,
                        ε) καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, λόγω μειωμένου βάρους.

                        Ερωτηματικό παραμένει η οδική συμπεριφορά, δηλαδή αν υπάρχει βελτίωση ειδικά στις μικρές εκδόσεις, όπου η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση έδωσε τη θέση της σε ημιάκαμπτο.

                        Στις χαμηλές εκδόσεις, δικαιολογούν όλα αυτά τα έξτρα 3000-4000 στην τιμή του προηγούμενου, και έχοντας παραχωρήσει τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Η Business έκδοση(που έχει αρκετά καλούδια) στο Mk3.5 είχε φτάσει να πουλιέται σχεδόν 18.000€. Η Business στο Μκ4 είναι 19.000 + τέλη και διάφορα έξοδα....
                          Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, εκτός αν μιλάμε για το st line, που πράγματι φτάνει τόσο (21.000 +).

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            steering last edited by

                            Είμαι κάτοχος μκ3.5 πετρέλαιο 120ps titanium και λατρεύω το πλαίσιο και το τιμόνι του.

                            Οδήγησα για πολύ λίγο το καινούριο st - line 1.0.

                            Το τιμόνι του μου φάνηκε χειρότερο από του μκ3.5. Πιο ελαφρύ και με χειρότερη αίσθηση κυρίως.

                            Η ανάρτηση σφικτότερη - λόγω st line - αλλά δεν το έστριψα για να σας γράψω περισσότερες εντυπώσεις για το balance του πλαισίου.

                            Κατά τ΄άλλα, ομορφότερο, πολύ μεγαλύτεροι χώροι, μια χαρά.

                            Κάποια στιγμή θα το οδηγήσω και θα γράψω κάτι εκτενέστερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Ο χρήστης steering έγραψε:

                              Το τιμόνι του μου φάνηκε χειρότερο από του μκ3.5. Πιο ελαφρύ και με χειρότερη αίσθηση κυρίως.

                              Μήπως το EPAS στο τιμόνι ήταν σε ρύθμιση comfort ;

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Ωχχ. Αυτό εγώ δεν το πρόσεξα-σκέφτηκα καθόλου! Λες αυτό να φταίει και να το αδικώ το αμάξι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Ο χρήστης futurist έγραψε:

                                  Όσοι έχετε δει το μοντέλο από κοντά, ποιοί λόγοι θα οδηγούσαν κάποιον να το πάρει αν έχει ήδη το MK3 face-lift;

                                  Όντας κι εγώ κάτοχος mk3 face-lift κι έχοντας δει (όχι όμως και οδηγήσει) το mk4, οι λόγοι που μπορούν να σε κάνουν να το αλλάξεις είναι:
                                  α) μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές,
                                  β) καλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής,
                                  γ) πιο ενδιαφέρον design μέσα κι έξω (υποκειμενικό),
                                  δ) καλύτερη διατήρηση αξίας μεταπώλησης,
                                  ε) καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, λόγω μειωμένου βάρους.

                                  Ερωτηματικό παραμένει η οδική συμπεριφορά, δηλαδή αν υπάρχει βελτίωση ειδικά στις μικρές εκδόσεις, όπου η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση έδωσε τη θέση της σε ημιάκαμπτο.

                                  Στις χαμηλές εκδόσεις, δικαιολογούν όλα αυτά τα έξτρα 3000-4000 στην τιμή του προηγούμενου, και έχοντας παραχωρήσει τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων;

                                  Όπως σου απάντησε κι άλλος, σε καμιά περίπτωση δεν είναι αυτή η διαφορά.
                                  Σε κάθε περίπτωση, όση κι αν είναι τελικά η διαφορά, το ερώτημα αυτό μπορεί να το απαντήσει ο καθένας μόνο για τον εαυτό του και με βάση τις ανάγκες του, αλλά και τα γούστα του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreas61971 last edited by

                                    Μιάς και έχετε κάποιοι το focus 2015 μοντέλο είναι προτιμότερο από golf 7; diesel και τα δυο με 105 και 95 άλογα αντίστοιχα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                      Όσοι έχετε δει το μοντέλο από κοντά, ποιοί λόγοι θα οδηγούσαν κάποιον να το πάρει αν έχει ήδη το MK3 face-lift;

                                      Όντας κι εγώ κάτοχος mk3 face-lift κι έχοντας δει (όχι όμως και οδηγήσει) το mk4, οι λόγοι που μπορούν να σε κάνουν να το αλλάξεις είναι:
                                      α) μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές,
                                      β) καλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής,
                                      γ) πιο ενδιαφέρον design μέσα κι έξω (υποκειμενικό),
                                      δ) καλύτερη διατήρηση αξίας μεταπώλησης,
                                      ε) καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, λόγω μειωμένου βάρους.

                                      Ερωτηματικό παραμένει η οδική συμπεριφορά, δηλαδή αν υπάρχει βελτίωση ειδικά στις μικρές εκδόσεις, όπου η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση έδωσε τη θέση της σε ημιάκαμπτο.

                                      Στις χαμηλές εκδόσεις, δικαιολογούν όλα αυτά τα έξτρα 3000-4000 στην τιμή του προηγούμενου, και έχοντας παραχωρήσει τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων;

                                      Όπως σου απάντησε κι άλλος, σε καμιά περίπτωση δεν είναι αυτή η διαφορά.
                                      Σε κάθε περίπτωση, όση κι αν είναι τελικά η διαφορά, το ερώτημα αυτό μπορεί να το απαντήσει ο καθένας μόνο για τον εαυτό του και με βάση τις ανάγκες του, αλλά και τα γούστα του.

                                      Η έκδοση Trend είναι 3000 ευρώ πάνω από το προηγούμενο μοντέλο. Θεωρώ πώς δεν δικαιολογούνται αυτά τα επιπλέον χρήματα, για την όλη εμπειρία. Πόσο μάλλον όταν πας σε ημιάκαμπτο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ωραία λοιπόν! Άρα έχεις την απάντηση σε αυτό που ρώτησες. Εμείς τι παραπάνω να πούμε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
                                          Μιάς και έχετε κάποιοι το focus 2015 μοντέλο είναι προτιμότερο από golf 7; diesel και τα δυο με 105 και 95 άλογα αντίστοιχα.

                                          Εξαρτάται τι ζητάς.

                                          Το Golf mk7 έχει καλύτερη απτή ποιότητα, λίγο μεγαλύτερους χώρους, λίγο καλύτερη άνεση και ανώτερο image (αν σε ενδιαφέρει).

                                          Το Focus mk3.5 έχει λίγο καλύτερη και κυρίως αρκετά πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, καλύτερο κινητήρα (τόσο σε ποιότητα λειτουργίας όσο και σε δύναμη), καλύτερο τιμόνι και χειροκίνητο κιβώτιο (και σε αίσθηση και με μια σχέση παραπάνω) και φθηνότερη συντήρηση.

                                          Εσύ αποφασίζεις τι σε ενδιαφέρει περισσότερο. Κακή επιλογή δεν είναι κανένα από τα δύο, οπότε θα σου σύστηνα να οδηγήσεις και τα δύο πριν αποφασίσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andreas61971 last edited by

                                            Το αυτοκίνητο προορίζεται για τον ανιψιό μου ο οποίος θα πρέπει να κάνει μια φορά την εβδομάδα Αθηνα-Θεσσαλονικη. Ήθελε golf ωστόσο στα ίδια χρήματα πέριξ των 12000 είδα και κάποια focus. Έχει 6αρι σασμάν,euro 6, και καλό εξοπλισμό. Αλλά 95αλογα και ταμπούρα. Εγώ μάλλον κλείνω προς ford (είναι μοντέλο του 2015). Image αδιάφορο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 19 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr