-
-
Ναι, ήταν το νέο Jimny αυτό που είδα πριν λίγο στην Αγία Παρασκευή!
Μέχρι να το καταλάβω, πέρασε ένα λεπτό.
Suzuki Samurai που πέρασε δίπλα μου και εγώ κοιτούσα τη θέση του οδηγού...
Αλλά τελικά ήταν το Jimny σε ένα μπεζ χρώμα (άμμου).
Φυσικά το οδηγούσε γυναίκα νέας ηλικίας που σίγουρα το πήρε για offroad...Κατά τα άλλα, δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε ώστε να ασχοληθώ ιδιαίτερα.
-
Το ειδα απο κοντα σε αντιπροαωπεια.
Απλα φοβερο και μπορω να πω γλυκουλι .
Και με φοβερη αισθηση κουτιου απο την θεση του οδηγου. Αυτες οι καθετες κολωνες δινουν τρομερη αισθηση, καθως εχω βαρεθει τις κεκλιμενες. Το παρμπριζ απεχει απο το κεφαλι του οδηγου μπροστα του και ενω εχει μικρο σε βαθος ταμπλο, δινει την αισθηση ενος πιο ευρυχωρου αυτοκινητου.Τα πλαστικα παρα πολυ καλα, σκληρα αλλα καλης ποιοτητας. Ο μοχλος πολυ σφιχτος, και η πορτα σαν μινιατουρα.
Παω που παω και κολλαω καθε καλοκαιρι στην αμμο, τουλαχιστον να το ευχαριστηθω το μπανακι μου με ενα τετοιο.
Φοβερο αρνητικο το ανυπαρκτο πορτπαγκαζ.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αλλά τελικά ήταν το Jimny σε ένα μπεζ χρώμα (άμμου).Φαντάζομαι θα είδες αυτό. Το είδα και εγω Ιαπωνία πριν 1-2 βδομάδες που ήμουν.
Αν και δε ξέρω αν θα ξαναέπαιρνα Σουζουκι (μάλλον όχι) ωστόσο, αρκετά από τα μοντέλα τους, όπως και το Σαμουραϊ, έχουν πολύ χαρακτήρα. Μια απλότητα που λείπει απο τα πιο πολλά σημερινά αυτοκίνητα. Θα έλεγα μια 'ειλικρίνια'. Στην Ιαπωνία μάλιστα το είδα και στα νέα τους που το έδειχναν και μάλιστα έλεγαν οτι η ζήτηση ειναι πέρα από κάθε προσδοκία.
Αλλού διάβασα οτι Αγγλία τελικά θα στείλουν λιγότερα (αν και η ζήτηση ειναι μεγάλη, το έιπε και βρετανός youtuber) γιατί Ιαπωνία ιδίως δε προλαβάινουν. Οι Ιαπωνες ειναι αρκετά της φυσης και τα μοντάρουν τετοια αυτοκίνητα για πολύ οφφ-ροουντ καταστάσεις. Ειδα αρκετά Τζιμνι χωρις προφυλακτήρες και κτηνώδη λάστιχα (λασπωμένα όλα).Δε θα το έπαιρνα γιατι οδήγησα Τζιμνι σε ασφαλτο και απλα δε πήγαινε το αυτοκίνητο, αλλά σίγουρα οταν βλεπω ένα στο δρόμο θα το χαζεύω και θα το σκέφτομαι σε κατι ορεινούς χωματόδρομους στο Μαίναλο.
-
Αν θες χωματόδρομο, γιατί να μην πάρεις κάτι πολύ ότι επιβατικό;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν θες χωματόδρομο, γιατί να μην πάρεις κάτι πολύ ότι επιβατικό;Προσωπικά,επειδή οδήγησα το Τζιμνι και σε χωματοδρομο & κατσικόδορομο, εκεί ήταν στο στοιχείο του. Δε φοβήθηκα ουτε στιγμή γενικά. Δεν ειμαι 'χεράς' δεν ειμαι 'οφφ-ροαντερ', και ετσι πρωτη φορά οδηγώντας ενα απλό όχημα, ψηλό με τετρακίνηση, κοντές σχέσεις και με πολύ καλή ορατότητα, αισθάνθηκα άνετα. Βεβαια, μεχρι να φτασεις στο χώμα, στην άσφαλτο έχεις 'αρρωστίσει'.
Οπότε ναι, αν ειναι απλοι χωματόδρομοι και οχι αγριο οφφ-ροαντ το ζητούμενο, κάτι πιο 'νορμαλ' ειναι καλύτερη επιλογή. Απλά ότι σουβοειδες, ειναι σα χαρακτήρας ενα 'ντεμεκ' υπερυψωμένο όχημα με επιθετικές φαμφαρογραμμές. Ανετο αλλά 'ντεμεκ'. Το Τζιμνι πάντα σου έδειχνε τι κάνει. -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Αλλά τελικά ήταν το Jimny σε ένα μπεζ χρώμα (άμμου).
Φαντάζομαι θα είδες αυτό. Το είδα και εγω Ιαπωνία πριν 1-2 βδομάδες που ήμουν.
...Δε θα το έπαιρνα γιατι οδήγησα Τζιμνι σε ασφαλτο και απλα δε πήγαινε το αυτοκίνητο, αλλά σίγουρα οταν βλεπω ένα στο δρόμο θα το χαζεύω και θα το σκέφτομαι σε κατι ορεινούς χωματόδρομους στο Μαίναλο.
Ναι αυτό είδα. Ωραίο το χρωματάκι.
Εγώ jimny θα έπαιρνα:
- αν θα πούλαγα το αυτοκίνητο και το σκούτερ και πλέον θα ήμουν με ένα μεταφορικό μέσο
- αν οι ανάγκες μου ήταν μόνο μέσα στην Αθήνα και καλοκαίρι στο νησί όπου κατάγομαι και πουθενά αλλού. Ούτε ταξίδια, ούτε πολύωρες διαδρομές.
- αν δεν έχω ανάγκη για χώρους.
Το σενάριο αυτό είναι πολύ πιθανό να παίξει σε μερικά χρόνια.
Για αυτό ήδη έχω μπει σε διαδικασία να βρω το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο θα είναι και το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ jimny θα έπαιρνα:....Νομίζω με αυτά τα κριτήρια όντως ειναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή.
Αν και με άφηνε πάντα αδιάφορο η κατηγορία και το υπάρχον Τζίμνι, από όταν το οδηγησα (το παλιό) εκτός δρόμου και είδα το καινούργιο με τη συγκεκριμένη εμφάνιση, το συμπάθησα πολύ.
-
Το νεο τζιμνυ ειναι αρκετα πιο καλο στην ασφαλτο συμφωνα με τις δοκιμες του. Εχει αρκετα καλυτερη ακαμψια, εχει διαφορετικες βασεις αμορτισερ, η πισω αναρτηση εχει διαφορετικες συνδεσεις ( σ αυτο κρατω μια επιφυλαξη) και εχει αμορτισερ για να απορροφα τους κραδασμους του τιμονιου.
Απο μεσα εμενα μ αρεσει παρα πολυ. Δηλαδη ενα καλο οικογενειακο και ενα τετοιο για τα γουστα σε παραλιες, χιονοδρομικα κεντρα, χωματοδρομους για πικ νικ θα ταν ωραια επιλογη. Αυτο το σκληροτραχηλο και απλο αυτοκινητο οπως τα παλαιοτερα με αρεσει.
Το οτι μαλιστα, θα περναει απο λακουβες-γουβες χωρις να ποναει η μεση μου ειναι θετικοτατο. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το οτι μαλιστα, θα περναει απο λακουβες-γουβες χωρις να ποναει η μεση μου ειναι θετικοτατο.Μην παίρνεις όρκο για αυτό. Το αυτοκίνητο δεν θα καταλάβει τίποτα, αλλά εσύ θα καταλάβεις. Οι άκαμπτοι χοροπηδάνε αρκετά.
-
Η ενημερωση της σουζουκι αναφερει πως στον πισω αξονα η συνδεσμολογια ειναι μεσω τριων συνδεσμων στο αμαξωμα γεγονος που συμβαλει σε μια καλυτερη σταθεροτητα. Δεν ξερω τι ειχε το προηγουμενο τζιμνυ αλλα στα τεστ λενε πως ναι μεν δεν ειναι σαν ενα συνηθησμενο αυτοκινητο αλλα η οδηγηση ειναι πολυ καλυτερη απο το προηγουμενο και σε απλες ταχυτητες απροβληματιστη.
Εχω οδηγησει τετοια αυτοκινητα. Χοροπηδας σαν σε λουναπαρκ αλλα δεν κοπανουν και δεν περνα το χτυπημα στην μεση των επιβατων. Ιδιαιτερα αυτα με πατωμα τυπου σκαλας διαχειριζονται πολυ καλυτερα τα χτυπηματα που περνουν στην καμπινα.
Στο τζιμνυ που ειδα στην αντιπροσωπεια οταν κανεις να μπεις μεσα η αναρτηση βουλιαζει σαν σε παλιο αγροτικο. Τοσο μαλακη ειναι.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Εγώ jimny θα έπαιρνα:....
Νομίζω με αυτά τα κριτήρια όντως ειναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή.
Αν και με άφηνε πάντα αδιάφορο η κατηγορία και το υπάρχον Τζίμνι, από όταν το οδηγησα (το παλιό) εκτός δρόμου και είδα το καινούργιο με τη συγκεκριμένη εμφάνιση, το συμπάθησα πολύ.
Ως πρώην κάτοχος πανομοιότυπου οχήματος (Pajero Pinin 3πορτο/1800cc) αυτό που ευχαριστήθηκα πραγματικά ήταν ο αγχολυτικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Δηλαδή αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς μέσα στη πόλη, θα ανέβεις και πεζοδρόμιο, θα ακουμπήσεις και μεταλλικό κάδο σκουπιδιών, δεν θα σκέφτεσαι αν κάποιος σε ακουμπήσει, αν εσύ ακουμπήσεις κάπου.
Επίσης, δεν χρειάζεται να το έχεις συνέχεια πλυμένο για να λάμπει ή να κάνεις διαρκώς σλάλομ στο δρόμο για να μην πέσεις σε λακκούβα. Το αυτοκίνητο θέλει βροχή, θέλει θανατηφόρα λακκούβα, θέλει λάσπη, θέλει σκόνη, θέλει τζάμια που να καθαρίζονται μόνο από τους καθαριστήρες.
Από την άλλη θα σε πάει παραλία μέσα από χωματόδρομο, θα σε πάει και στο βουνό και γιατί όχι και εκτός δρόμου.Το Jimny αυτά σίγουρα τα προσφέρει απλόχερα για αυτό και θα το δούμε πάρα πολύ να κυκλοφορεί σε αστικά μέρη όπου οι δρόμοι είναι σαν εμπόλεμες περιοχές.
Τα δύσκολα ξεκινούν όταν κάποιος δει τις τιμές του. Γιατί στα ίδια χρήματα υπάρχουν άφθονα SUV που προσφέρουν πολλά περισσότερα σε άλλους τομείς και εκεί ξεκινούν οι δεύτερες σκέψεις.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εχω οδηγησει τετοια αυτοκινητα. Χοροπηδας σαν σε λουναπαρκ αλλα δεν κοπανουν και δεν περνα το χτυπημα στην μεση των επιβατων. Ιδιαιτερα αυτα με πατωμα τυπου σκαλας διαχειριζονται πολυ καλυτερα τα χτυπηματα που περνουν στην καμπινα.Τώρα πως γίνεται να χοροπηδάς αλλά να μην το νιώθει η μέση σου...
Προφανώς οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων δεν επιτρέπουν να τερματίζει σε λακκούβες, αλλά το θέμα είναι πόσο σκληρά είναι τα ελατήρια. Επίσης το πλαίσιο δεν κάνει διαφορά στην απορρόφηση άμεσα. Βέβαια ένα άκαμπτο πλαίσιο επιτρέπει πιο μαλακές αναρτήσεις, οπότε εκεί ίσως υπάρχει διαφορά, αλλά τα σύγχρονα αυτοφερόμενα είναι άκαμπτα σαν τα τύπου σκάλας. -
Δεν κουραζουν και δεν ποναει η μεση οπως οι θεσεις των νταλικεριδων που χοροπηδουν στις λακουβες. Καπως ετσι το νιωθω εγω.
Δεν υπαρχει τιποτα σπορ σε αυτο αλλα ειναι αρκετα ξεκουραστο σε λακουβες. -
Ιαπωνια ξεκίνησαν να οργώνουν τα βουνά (οκ ελαφριά χρήση) αλλα πανέμορφη διαδρομή και απλο κάμπινγκ διπλα στο αυτοκίνητο.
-
Ωραίο το βίντεο.
Παρατηρώ ότι ο οδηγός κάθεται πολύ αρχοντικά. Πρέπει να έχει καλούς χώρους μπροστά και μάλλον ο οδηγός βλέπει όλο το καπό από τη θέση του. Καλή φάση.
Ειδικά για μένα είναι θετικό που παρουσιάστηκε τώρα το νέο jimny.
Με βολεύει απίστευτα. Σε 7 με 8 χρόνια που θα έχει 'παλιώσει' το σκούτερ, θα έχω βαρεθεί και το Fabia θα τα σουτάρω και τα δύο και θα περάσω σε ένα μεταφορικό μέσο. Δίκυκλο μετά τα 55 αποκλείεται να έχω. Αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα. Σε εκείνη την ηλικία το jimny φαντάζει ιδανικό για μένα.Θα παραμείνει στην αγορά για πολλά χρόνια, οπότε όταν θα είμαι έτοιμος θα μετάβαση σε άλλο αυτοκίνητο αφενός θα έχει βελτιωθεί σε κάποια σημεία, θα έχουν γίνει παρεμβάσεις για επίλυση εργοστασιακών ατελειών, θα έχει βγει και υποβραχιόνιο .
Αν προσθέσουμε ότι θα έχουν πέσει και οι τιμές του, θα παίξει πάρα πολύ δυνατά.Φυσικά παίζει και το Ecosport πολύ δυνατά ... αλλά το Jimny έχει τα θετικά του Pajero Pinin.
Τουλάχιστον ξέρω σε τι κατηγορία θα παίξω τότε. -
Είμαι σίγουρος Storm, ότι αν έβγαινε το jimny πριν 1 χρόνο περίπου που έψαχνες για αμάξι, θα το είχες τσιμπήσει με κλειστά μάτια!!!
-
Πολύ συμπαθητική η συγκεκριμενη έκδοση (χρωματικοί συνδυασμοί και μάσκα). Κάπως διαφορετική από ότι έχω δει μεχρι τωρα.
Αρχίσανε και τα 'σηκώματα'... https://www.youtube.com/watch?v=ZIhjBwZeLr0
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Είμαι σίγουρος Storm, ότι αν έβγαινε το jimny πριν 1 χρόνο περίπου που έψαχνες για αμάξι, θα το είχες τσιμπήσει με κλειστά μάτια!!!Φίλε nick πολύ δύσκολο αυτό. Το σκούτερ μου δεν έχει κλείσει ακόμη διετία. Θα ήταν κρίμα να το σούταρα.
Το Fabia είναι ιδανικό αυτοκίνητο, αφού το σκούτερ μου έχει λύσει το πρόβλημα του πέρα/δώθε στην εργασία μου.
Το θέμα του πάρκινγκ είναι τεράστιο κριτήριο για το μεταφορικό μέσο.Το σκούτερ θα είναι και η αφορμή για να παρθούν οι μεγάλες αποφάσεις μετά από κάποια χρόνια.
Και τότε ΝΑΙ το Jimny παίζει πολύ δυνατά όπως και το Ecosport.Το Jimny καλύπτει το τεράστιο θέμα του πάρκινγκ στην οποιαδήποτε εργασία. Αγχολυτικό αυτοκίνητο.
-
Το Jungle Green είναι ωραίο χρωματάκι, αλλά από ότι βλέπω δεν έρχεται Ελλάδα.
Γιατί άραγε;
Suzuki Jimny IV (2018)