-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φυσικά υπάρχει και ένα ποσοστό 20-30% που παίζει με αμάξια κάτω της 8ετιας με λιζινγκ κλπ.>...τώρα άμα κινείσαι στην Αττική οδό όπου το 80% είναι λιζινγκ ναι η συντριπτική πλειοψηφία είναι φρεσκαδουρα. Αλλά αυτό δεν αντιπροσωπεύουν όλη την επικράτεια. Εκτός Αττικής οδού μια χαρά βλέπεις τα κορολα του 1990 τα κορσα του 1998 και το 307 του 2003.
.
Εμείς στην οικοδομή μου σε 'καλή' περιοχή της Θεσσαλονίκης είμαστε 5 αμάξια το δικό μου είναι του 2014 το πιο νέο μαζί με ένα λιζινγκ α3 που κλείνει τετραετία και τα άλλα τρία το πιο φρέσκο είναι του 2005! Και ομοίως στον δρόμο το 60% είναι τουλάχιστον 12 ετιας....και φυσικά αν πας επαρχία τα πράγματα είναι χειρότερα. Αυτός που έχει αμάξι του 2008 ακόμα το αντιμετωπίζει σαν να το πήρε χθες!Μου αρέσει που παραθέτεις νούμερα και ποσοστά [emoji38] [emoji38]
Όσο για την αναξιοπιστία των ποσοστών μου η πιο σίγουρη τακτική για να ψεύδεται κάποιος είναι να κόβει και ράβει κατά το δοκούν. Το 80% λιζινγκ αφορά την Αττική οδό! Το 20-30% το σύνολο της επικράτειας. Το 80% της Αττικής οδού ( που δεν είναι όλη η Αθήνα!!) κλοτσαει στο άλλο της επικράτειας; Δεν νομίζω εκτός αν έχεις στοιχεία και σοφία μόνο για τον εαυτό σου[emoji16]
Υγ : έχεις να συνησφερεις κατι στο νημα ή φοβάσαι μην εκτεθείς; [emoji848]
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΕσύ παραθέτεις νούμερα άρα εσύ πρέπει να αποδείξεις-υποστηρίξεις τα στοιχεία σου!
Εχεις κάποιο λινκ/ στοιχείο που να λέει οτι το 80% των κυκλοφορούντων οχημάτων στην Αττική Οδό είναι leasing;
Εσύ εκτίθεσαι γράφοντας νούμερα και ποσοστά. Εάν μπορείς να υποστηρίξεις τα στοιχεία που παραθέτεις κάντο. Διαφορετικά κάποιος μπορεί να συμπεράνει οτι γράφεις ό,τι νούμερο σου έρχεται στο μυαλό και να διαβάζει τα στοιχεία σου ανάλογα. -
Το αμάξι το βλέπω να παρουσιάζεται πριν το τέλος του χρόνου . Αλλά οι παραδόσεις , προφανώς από Φλεβάρη και μετά .
Αυτό θα εξαρτηθεί από πολλά .Σκεφτείτε ότι το 3 αιρκρος , λόγω της μεγάλης ζήτησης , δεν έχει ακόμα ομαλοποιήσει την παραγωγή του .
Εγώ βλέπω να έχουμε πρώτες παραγγελίες τα Χριστούγεννα για παραλαβές από Απρίλη , εκτός από όσα αμάξια φέρουν έτοιμα .
-
Αν και δεν το βλέπω ίσως μέχρι τα Χριστούγεννα να αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες. Να καταφέρουν δλδ να φέρουν 2-3 αμάξια Αθήνα και ένα Θεσσαλονίκη, στατικά για βιτρίνα και να ελπίζουν να πάρουν καμία προοκαταβολη έτσι. Αλλά td θεωρώ απίθανο να έχουν. Πότε να φύγουν από την έκθεση Παρισιού πότε να μοιραστούν τα δημοσιογραφικά να γίνουν τα td . Όταν γράφουν για Φλεβάρη στην Γερμανία εδώ πάμε για απριλομαη . Και κάνουν και κάνα καλό προωθητικο και πλακώσουν οι παραγγελίες κλαφτα....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κοίταξα το Γερμανικό και Ιταλικό site της Citroen και το 1.6 αυτόματο με το 1.5 ντίζελ αυτόματο στην έκδοση Feel είχε 1500-2000€ διαφορά υπέρ του 1.6. Τιμή 30000€-32000€ και τα δυο, στην Ελλάδα δεν ξέρω πόσο φθηνότερα μπορεί να είναι. Οσο για τα εξτρά του είναι σε λογικές τιμές πιστεύω(650-750€ μεταλλικό, 1000-1100€ τα led, 1100€ οροφή και 750€ το πακέτο με το cruise control που ρυθμίζει μόνο του αποστάσεις).
-
αυτη η διαφορά που λες εγώ με τα 18000 που κανω τον χρονο με τις σημερινές τιμές καυσίμων θα γλιτώνω 1200 καθε χρόνο από την επιλογη του ντιζελ δλδ σε μια εξαετια 7.200-2000= 5.200 όφελος υπερ του ντιζελ ( που δεν συμφέρει και μπλα μπλα μπλα...).
Στα πολυ υπερ όμως του 1.6 oτι κινει το αμαξι πολυ σφαιρα 0-100 8,2vs10,6 , 60-90 3,3 vs 4,0, 80-120 5 vs 8,2
H αληθεια τα 8,2 0-100 και το 5 80-120 ακουγονται πολυ καλα !!! δλδ αυτό το 1.6 ΕΑΤ8 δείχνει να είναι το ιδανικο για το αμαξι , χωρίς να πηγαίνεις στον διλιτρο ντιζελ (ομοιως γρηγορο με το 1.6) αλλα ...δίλιτρο και πιο ακριβό σε τιμή αγοράς..Απλα σε βαθος χρόνου μετά το 2025 πιθανον τα 8 λιτρα βενζινης καταναλωση να ακουγονται όπως ακουγονται σήμερα τα 14λτ από τα δίλιτρα και πάνω ...σαν προιστορικα μαμουθ δλδ !!!
Edit : είδες σωστά τις τιμές ; Στο γαλλικό που τις έχω αποθηκευμένες η διαφορά είναι 300 ευρώ πιο ακριβό το ντίζελ πάντα. Δεν υπάρχουν τα 1500-2000 που γράφεις.
-
Λοιπόν η άσκηση που έκανα μεταξύ 1.5 ντίζελ 1.6 βενζινα και 2.0 ντιζελ όλα αυτόματα με κατανάλωση 6.2 ,8.2 και 7.2 αντίστοιχα για τιμές 1.39 και 1.69 έβγαλα κόστος αγοράς και χρήσης για 6 χρόνια με τέλη 167 - 416 -397 (με λογική των νέων ρυπων ) αντίστοιχα τα εξής με τιμές αγοράς Γαλλίας και φόρο πολυτελείας 4105 + 1287 για το δίλιτρο.
Το 1.5 κοστίζει 43758 ,το 1.6 50615 ,το 2.0 51577.
Έτσι για να βοηθηθούν οι υποψήφιοι. Δλδ το 1.5 ντιζελ βγαίνει ώστε βάθος 6ετιας με 18000 χλμ/έτος 13.5% φθηνότερο από το βενζινα και 15.1% από το 2λιτρο. Και το 1.6 με το 2.0 παρότι τους φόρους πολυτελείας βγαίνει κοντά στο βενζινα ούτε 1000 πιο πάνω σε βάθος 6ετιας.
Με τα νέα δεδομένα των τελών από το 2020 και μετά πιο πολύ επιβαρύνουν τα τέλη κυκλοφορίας το 1.6 σε σχέση με 1.5 παρά τα καύσιμα!
Τελικά αυτό το 7000 χιλιαδες που γλιτώνεις σε βάθος 6ετιας από το 1.5 σε σχέση με το 1.6 νομίζω είναι μεγάλο ποσό.
Ή αν ξεχάσουμε την τιμή αγοράς για να μην μπλέξουμε με τις υψηλές τιμές της Γαλλίας για 18000 χλμ/ετος το 1.5 έχει κόστος σε καύσιμα και τέλη 1720/έτος ,το 1.6 2910, το 2.0 2590 (μαζί με φόρο πολυτελείας αυτό)
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Όπως έγραψα αλλά δεν το πρόσεξες αυτές είναι διαφορές απο Ιταλία πχ. ντίζελ Feel 31200€ και βενζίνη 32700€ απο λάθος έγραψα οτι είναι υπέρ της βενζίνης https://www.citroen.it/modelli/citroen/ ... menti.html Για το φόρο πολυτελείας που γράφεις για το δίλιτρο είναι 440€5 + 1308 άρα 2508 και οχι 2337€. Για τους ρύπους εχεις αναπροσαρμόσει αυτά που δίνει η Citroen; Γιατι στον 1.5 εχει 108gr, 2.0 εχει 126gr και 1.6 εχει 132gr ολα σε NEDC θα δούμε την διαφορά που θα δώσει σε WLTP.
Εγώ δεν κάνω τόσα χλμ το χρόνο, 10000-12000 χλμ κάνω και για αυτό με βάζει σε σκέψεις ο 1.6 αλλιώς είμαι dieselhead και αθεράπευτος μάλιστα γιατι για τα ταξίδια και τα εκτός δρόμου(κυρίως μεσαίας διαδρομής δυσκολίας) που το θέλω δεν το αλλάζω με τίποτα.
Το C5 δεν εχει τετρακίνηση οπότε θα εγκαταλείψω την ιδέα εκτός δρόμου και θα πηγαίνω για καφέ στην πλατεία μαζί με τους άλλους Μην παρεξηγηθεί κανένας πλάκα κάνω. -
Ναι το βλέπω στην Ιταλία είναι όπως το λες στην Γαλλία όπως το έγραψα. Οι ρύποι που λες είναι με το παλιό σύστημα οι ρύποι που έβαλα εγώ είναι δική μου αναγωγή στους νέους. Πάντως το 3008 εδώ το 1.6 ντίζελ με το 1.6 165 νομίζω ήταν είχαν λογική της Γαλλίας όχι Ιταλίας.
Απλά αμαξι με προοπτική το 2025 δεν παίρνω που να καίει 8.5 λτ βενζινη το θεωρώ πισωγυρισμα και όταν οι άλλοι (έστω οι έχοντες όχι όλοι) θα καίνε 4 και θα κινούνται και καμιά 200 χλμ με ρεύμα θα νιώθεις προϊστορικός ....
Φυσικά οι επιδόσεις του είναι πειρασμός το 8.2 0-100 για τόσο μεγάλο αμάξι δεν το προσπερνας εύκολα...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η Σιτροέν ΕΛΑΣ φοβερά αντανακλαστικά! Ανέβασε τα έτοιμα βιντεάκια που ανέβασε η Γαλλία μετά από 40 μέρες! Τα έτοιμα λέμε ότι ανέβασαν οι άλλοι πριν 40 μέρες....( Τα μισά έτσι! τα άλλα μισά σε κάνα μήνα!)
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πηγα σημερα σε τοπικο εμπορο που εχει κια-χιουνται-σκοντα και μου ειπε οτι ανεβηκε αιφνιδιαστικα το επιτοκιο στο 8,5%.....ερωτηση ξερουμε ποσο βγαινει στην σιτροεν???....λετε με το που φερουν c5 και berlingo να ανεβασουν και το επιτοκιο....???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντάξει τα επιτόκια ορίζονται από αλλά κριτήρια και όχι από τα μοντέλα αλλά και η Σιτροέν εκεί το έχει το επιτόκιο νομίζω
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εντάξει τα επιτόκια ορίζονται από αλλά κριτήρια και όχι από τα μοντέλα αλλά και η Σιτροέν εκεί το έχει το επιτόκιο νομίζω
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΕισαι σιγουρος??? αν οχι θα μαθω αυριο το πρωι απο το τηλεφωνο αλλα σημερα εψαχνα ονλαιν και δεν αναφερουν τιποτα και πουθενα....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σίγουροι δεν είναι στην Σιτροέν θα είμαι εγώ; Οπότε τους ρώτησα οι απαντήσεις ήταν δεν ξέρουμε θα δείξει όσο είναι τώρα, δλδ πόσο? Εξαρτάται κλπ!!! ποιο κουκουρούκου απαντήσεις δεν γίνεται....
Να ξέρεις πάντως ότι η Σιτροέν δεν έχει μια πολιτική για τα επιτόκια την διαμορφώνει ο κάθε έμπορος μόνος του με τις τράπεζες που συνεργάζεται. Ότι και να μάθεις θα αφορά τον συγκεκριμένο έμπορο για την στιγμή που θα τον ρωτήσεις
Όσο για τα άτοκα είναι μια η αλλη. Αν πάρεις άτοκο η τιμή που σου λένε είναι κάνα 10% πάνω από την έκπτωση στα μετρητα. Δλδ είναι μουφα άτοκο
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ήθελα κάποια στιγμή που θα είμαι Αθήνα να περάσω από την Ωμέγα στον Κηφισό. Έχω ακούσει καλά λόγια για αυτούς. Έχετε καμιά άλλη έκθεση να προτείνετε;
-
Μακρής στο Ολυμπιακό Στάδιο .
Γενικά υπάρχουν μεγάλες εμπορίες που μπορείς να δεις πολλά αμάξια , αλλά όταν θα πάρεις προσφορά , θα τις ψάξεις όλες .
Εγώ στο 3άρι που πήρα για συγγενή μου , είχα διαφορά 4 % από την ακριβότερη στην φτηνότερη .
-
Ευχαριστώ criuser, απο service υπάρχει κανένας καλός στην Αθήνα να μου πείτε μήπως συνδυαστεί και με την αγορά εφ'οσον δώσει καλή προσφορά;
-
Σε σχέση με το 3008 παρότι είναι 5.3εκ συνολικά μακρύτερο καταφέρνει να έχει πιο κοντό μπροστά πρόβολο έστω οριακά κατά 0.7εκ που το κάνει πιο εύκολοδηγητο και σε συνδυασμό με τα 23 εκ από το έδαφος σε σχέση με τα 21.9 του 3008 πιο εύκολο στο να καβαλάει πεζοδρόμια
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπερα μιλησα ξανα με γιαννιρη και μου ειπαν οτι το επιτοκιο κυμαινεται απο 6,9 μεχρι 7,9 δεν το καταλαβα λιγο κερδοσκοπια μου κανει του τυπου θα δω ενδιαφερον και θα κοτσαρω το αναλογο επιτοκιο.... και το c5 θα παρουσιαστει πρωτα στην εκθεση αυτοκινησης στην αθηνα μεσα νοεμβρη και μετα θα ερθει στην αντιπροσωπεια.....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δλδ σε ένα μήνα λέει ότι θα είναι Αθήνα; καμία τύχη...σε ένα μήνα δεν θα το έχουν πάρει καλά καλά οι Γάλλοι δημοσιογράφοι και θα το έχει φέρει στην έκθεση η Αθήνα;!!!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εεε καλά δεν είναι δύσκολο να φέρουν ένα αυτοκίνητο. Και πέρσι είχαν φέρει το DS7 (κλειδωμένο ) απλά για κράχτη και ακόμα, μετά από 1 χρόνο δεν έχει έρθει καν στην Ελλάδα!
NEO CITROEN C5 AIRCROSS