-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Το T-ROC το απορρίπτεις; Σε ρωτάω γιατί στην ουσία η VW, 'έκοψε' το Scirocco εξαιτίας του, σαν τον φυσικό του-μοδάτο-
συνεχιστή. Και είναι και ότι πρέπει σε μέγεθος, με την προοπτική να χωρέσει και πιθανά 'ατυχήματα' εντός του .
Επίσης είναι αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά(ειδικά όταν πρόκειται να αντικαταστήσει ένα αμάξι σαν το Scirocco).
Απ'τα υπόλοιπα, το Karoq είναι πολύ αμάξι γι' αυτό που κοστίζει και αρκετά ποιοτικό(δεν θα πάθεις πολυτισμικό σοκ μετά το δικό σου). Ενώ το i30 fastback, είναι στα μάτια μου πολύ όμορφο και ιδιαίτερο, αν και ποιοτικά έχει κάποιες εκπτώσεις έτσι όπως το είδα. Πολύ όμορφο και το Megane σε GT-Line.
Γενικώς, προσωπικά δεν θα άλλαζα ένα τέτοιο αμάξι με κάποιο που δεν θα μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και οδηγικά(στο μέτρο του δυνατού), γιατί θα το μετάνιωνα κάθε μέρα που θα το έβλεπα/οδηγούσα.
Happy hunting!Ολλανδέ, όσο πλησιάζει η μέρα που θα το δώσω άλλο τόσο το σκέφτομαι να ακυρώσω το deal...
Έκανα πρόσφατα test drive το 1.0 tsi και μου άφησε αρκετές θετικές εντυπώσεις, αλλά το diesel ξεφεύγει από το όριο των 23000. Πήρα προσφορά για το 1.6 diesel advance, με διχρωμία και 17 ζάντες κάπου στα 26.000 (δεν θυμάμαι ακριβώς, το χαρτί είναι 700χλμ μακριά). Δεν μπορώ να πω ότι δε το σκέφτομαι, αλλά μαγκώνω αρκετά στη τιμή. Άσε που μου είπαν ότι και να το κάνουμε παραγγελία δεν ξέρουμε πότε θα έρθει λόγω wltp
Όχι, για μένα σε αυτά τα λεφτά δεν αξίζει. Ο χιλιάρης πάντως πιστεύω θα σε καλύψει και είναι και πάρα πολύ οικονομικός. Για το diesel είναι πολλά τα χρήματα που ζητάνε και δεν είναι και ο καλύτερος κινητήρας αυτή τη στιγμή στην αγορά, αντίθετα με τον TSI.
Όσο για το Scirocco σε νιώθω. Και εγώ μετά την 147 δεν μπορούσα να με φανταστώ σε ψευτο-SUV, αλλά έτσι τα φέρνει η ζωή.
-
Το c3 aircross το είδες καθόλου;είναι πολύ ωραίο και δεν νομίζω να φεύγει από τα 21Κ η φουλ έκδοση...Επίσης το duster??Στα 19 φουλ έξτρα και τετρακίνητο diesel είναι πολύ vfm.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ δεν θα σου προτείνω αυτοκίνητο, δεν έχω άποψη, αφού δεν με έχει απασχολήσει καθόλου η κατηγορία που κοιτάς.
Εκεί που έχω άποψη όμως, δοκιμασμένη απο την καλή κι απο την ανάποδη, είναι στη μετάβαση απο 1.4 - 160hp σε 1.0 - 125hp. Ακριβώς επειδή τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνεις είναι σε αυτοκινητόδρομο και όχι στο μποτιλιάρισμα κάποιας πόλης (όπως εγώ), τα 1000άρια οποιασδήποτε έκδοσης (100, 115, 125hp), θα είναι κάπως απογοητευτικά. Αν οικονομικά αντέχεις τις εκδόσεις των 1.5 ±150, θα πρότεινα να μην κοιτάξεις οτιδήποτε λιγότερο, επειδή θα είναι 'καλοντυμένο' εξοπλιστικά.
Να σου θυμίσω κι αυτό, επειδή ό,τι είχα γυρίσει απο ταξίδι όταν το διάβασα και μου έμεινε...
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Πετυχαίνω δεύτερο αμαξάκι (λίγο πιο σβέλτο) , εκεί έπρεπε να κατεβάσω πέμπτη για να προσπεράσω (με το δικό μου απλά θα χάιδευα το γκάζι).Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι να κάνεις την καλύτερη, για σένα, επιλογή!
-
P_nat..
Ολλανδέ, αμοιβαία τα αισθήματα!
Δυστυχώς, πλέον η βενζίνη δε μας συμφέρει. Για να καταλάβεις, έκανα service στα 99k χλμ τα Χριστούγεννα και το Σεπτ στα 114k χλμ, 15k χλμ σε 9 μήνες... Ο 1.4 tsi 122ps που έχω τώρα είναι ήδη οικονομικός. Κάνω 700χλμ (Αιτ/νια-Κομοτηνή) με ένα 55άρι ντεπόζιτο και ταχύτητες 140-150 χλμ/ω και όλο αυτό μετρημένο από γέμισμα σε γέμισμα. Ο 1.0 tsi 115ps ναι είναι οικονομικός, αλλά πιστεύω πως όχι σε τέτοιο σημείο ώστε να αξίζει να κάνω αυτή την αλλαγή. Ίσως αν μέναμε μόνιμα σε ένα μέρος χωρίς πολλά πέρα-δώθε να μοιάζει η καλύτερη επιλογή.Emminad, το c3 aircross το είδαμε από κοντά, 'νταξει δεν τρελαθήκαμε και φύγαμε άρον άρον γιατί δεν μας εξυπηρετούσε κανένας. Άσε που φοβάμαι να ακούσω τιμές για τα service, διότι αν είναι ίδιες με του 3008 (φοράνε ίδιο κινητήρα), κλαις λίγο.. Θα του δώσω όμως μια ευκαιρία ακόμα. Το duster το κάναμε td πριν το καλοκαίρι. Έχω γράψει και σχετικά στο αντίστοιχο νήμα. Ολοκληρωμένη επιλογή για κάθε μέρα, αλλά κάπως κουραστική (λόγω μόνωσης και κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου) για μεγάλες αποστάσεις.
-
Υπάρχουν στην Αθήνα γραφεία διεκπεραίωσης μεταβίβασης ΙΧ? Μέσα στην εβδομάδα θα κατέβω Αθήνα για να δώσω το αμάξι και ο υποψήφιος αγοραστής μου λέει πως θα πάμε σε ένα τέτοιο γραφείο(Ιορδάνης Περιστέρι), θα δώσουμε τα χαρτιά ώστε να κερδίσουμε χρόνο και από εκεί θα φύγουμε για τράπεζα. Όντας χωριάτης ( για μένα το λέω ) του είπα πως σε περίπτωση που δε δω λεφτά στη τράπεζα μεταβίβαση δεν κάνω.
-
Μη γ@μ@με και τα αυτονόητα...
Πρώτα τράπεζα και μετά μεταβίβαση . -
Και ο Jordan o Pigeon μπορεί να περιμένει... -
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
το c3 aircross το είδαμε από κοντά, 'νταξει δεν τρελαθήκαμε και φύγαμε άρον άρον γιατί δεν μας εξυπηρετούσε κανένας. Άσε που φοβάμαι να ακούσω τιμές για τα service, διότι αν είναι ίδιες με του 3008 (φοράνε ίδιο κινητήρα), κλαις λίγο.. Θα του δώσω όμως μια ευκαιρία ακόμα.Οδήγησέ το....είναι ευχάριστη έκπληξη.
:offtopicviii: Υπάρχουν στην Αθήνα γραφεία διεκπεραίωσης μεταβίβασης ΙΧ?
Ναι υπάρχουν πάρα πολλά!
-
Το κόστος συντήρησης νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι το τελευταίο που σε απασχολεί, ειδικά από την στιγμή που προέρχεσαι από vw.
-
Και όμως kkostask μεγάλες κουβέντες να μη λέω αλλά μέχρι στιγμής.. 'την πληρώνω φθηνά'. Ο πατέρας μου σε peugeot 407 πιο πολλά έχει δώσει από μένα και μιλάω για το ίδιο εύρος χιλιομέτρων.
-
Μιλάω για τακτική συντήρηση σε αντιπροσωπεία,όπου νομίζω τα κόστη της vw είναι πολύ υψηλότερα της Peugeot. Εκείνο το Castrol στο χρυσό μπουκάλι παίζει να ειναι 14 καράτια....
Εννοείται ότι εύχομαι να είναι πάντα απροβλημάτιστο το scirocco! Άλλωστε το 407 είναι και πολύ παλαιότερο από το vw οπότε είναι λογικό να ζητάει πολλά....το aircross πάντως έχει αρκετά φθηνή συντήρηση αν κρίνω από το c4 που έχω τώρα. -
Μα το rocc-άκι όλα τα service αντιπροσωπεία τα έχει. Οκ, δε μπορώ να πω τσιμπάνε λίγο αλλά στην αντιπροσωπεία της peugeot εδώ γδέρνουν!!
Κάποια στιγμή είχα πάει το 407 στην αντιπροσωπεία για να φτιάξουν το κουμπί του χώρου αποσκευών. Ανοίγει ο τύπος το πορτ μπαγκάζ, βλέπει, πάει παραδίπλα σε ένα στουκαρισμένο (μοντέλο δε θυμάμαι), βγάζει ένα διπλό καλώδιο, απομονώνει το ένα, το συνδέει κάπου, το κολλάει με μονωτική και μου λέει 'έτοιμος, 50 ευρώ! '.
Τεσπα, όλα σχετικά είναι . Θα το δω όντως και το c3 aircross, θα ρωτήσω και για τη συντήρησή του.
Άσχετο κ ολίγον άσχετος , στην αγοραπωλησία του vw, στην τράπεζα όπου θα πάμε για τη μεταφορά των χρημάτων, χρειάζεται κάποιο χαρτί όπου θα αναγράφεται ο λόγος της μεταφοράς τέτοιου ποσού?
-
Στην τράπεζα δεν χρειάζεσαι κάποιο χαρτί,πέρα από το καταθετήριο για να είσαι σίγουρος....
Δυστυχώς,ενώ θα περιμέναμε το αντίθετο,οι αντιπροσωπείες δεν έχουν κοινή πολιτική με αποτελέσματα σαν αυτά που περιέγραψες. Για να φανταστείς,έχω αντιπροσωπεία στα 8 λεπτά από το σπίτι μου και πάω Γιαννιτσά για σέρβις μόνο και μόνο για να μην δώσω φράγκο στους εδώ. Τρεις φορες πήγα και μάλωσα πέντε.... -
Μετα το σιρροκο το χαος.
Παρα πολυ δυσκολη αποφαση. Μοναδικο το σιρροκο. Το ονομαζα το σουπερκαρ του ελληνα. Οχι λογω επιδοσεων αλλα λογω θεσης οδηγησης και μοναδικοτητας σχεδιασμου.
Τελικα θα γεμισει ο τοπος σουβ.Σε ντιζελ το καροκ ειναι σχεδον μονοδρομος κατ εμε.
-
Το scirocco πουλήθηκε χθες οπότε ψάχνουμε κ επίσημα για το επόμενο.
Ανάμεικτα συναισθήματα, αλλά πιο πολύ χαράς μιας κ το παλικάρι που το πήρε (γεννηθεις το '80) χαιρόταν οσαν πιτσιρικάς σε λουνα παρκ. Με σκλάβωσε όταν προσέφερε σε μένα κ τη γυναίκα μου ένα μικρό δωράκι, δείγμα εκτίμησης και γουρι για το καινουριο Μας πήραν όλους τα ζουμια..
Anyway, πλέον κινούμαστε με το corsa D και από βδομάδα ξεκινάμε το ψάξιμο κ τις τσάρκες σε αντιπροσωπείες.
-
Ζουμια για ενα αμαξι?
-
Ναι για καποιους απο εμάς δεν ειναι «απλά ενα αμάξι»....
-
Κάποιοι εκτιμούν καταστάσεις κ κάποιοι όχι..
-
Xplicit το 2010 ήμουν στην ίδια δύσκολη θέση με εσένα όταν είχα ''δώσει'' το δικό μου scirocco, τελικά το 2011 αγόρασα και πάλι scirocco και το ίδιο χρώμα , περιμένω να δω με τι θα το αντικαταστήσεις και με πόσα χρήματα διαφορά για να παίρνω ιδέες, ότι πάρεις με το καλό σου εύχομαι και να δεθείς μαζί του όπως με το scirocco.
-
Είμαι στη ίδια φάση με σένα με σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά (π.χ. και η δική μου γυναίκα έχει Corsa D)
Αναμένω με περιέργεια να δω που θα καταλήξεις τελικά, εγώ δεν έχω πουλήσει (ακόμα) το δικό μου Rocco...
-
Galimanis αυτό το back to back swap πως το κατάφερες??
Galimanis κ louis k αρχικά πιστεύω εξαρτάται από τα χρήματα που μπορεί να διαθέσει ο καθένας. Εγώ για παράδειγμα θέλω ένα χρηματοδοτικό το μεγιστο έως 10.000 με αποπληρωμή σε 4 χρόνια για να πετύχω κ χαμηλά επιτόκια.
Από εκεί κ πέρα συνεχίζουμε με τα test drive, ενημερώνω εδώ κ βλέπουμε που θα καταλήξουμε
Μετά το scirocco..ΤΙ???