-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν είναι έτσι επί του παρόντος στην Ελλάδα και το ξέρεις!
Μπορεί τα led να έχουν τιμή καταλόγου 1000 αλλά στο τέλος να σου κοστίσουν 4000 παραπάνω στα πεδία τιμών που αναφέρεις.....Έτσι είναι, γιατί στις €40.000 έχει ήδη ξεπεραστεί η ΛΤΠΦ των €25κ (που είναι και το τελευταίο σκαλοπάτι), οπότε οτιδήποτε προστεθεί δεν αλλάζει την φορολογική κλίμακα. Τώρα, στις λίγες περιπτώσεις όπως η Χ1 18 που έχει ειδική έκδοση των €24.995 ΛΤΠΦ, όντως είναι ένα θέμα η προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού (αν και πλέον έχει LED).
Βέβαια η δικιά μου λογική βρίσκει παράλογο το να δώσει κάποιος €36.000 για ένα αυτοκίνητο και να μην προσθέσει έξτρα εξοπλισμό για €3-4.000 για ένα αυτοκίνητο που θα κρατήσει χρόνια και θα ζει μαζί του κάθε μέρα και θα τον εξυπηρετεί, εφόσον θέλει αυτό τον εξοπλισμό και μετά θα αρχίσει τις πατέντες, τις κινεζιές και τις ταρζανιές με διάφορες πιθανές επιπτώσεις στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου του. Δεν λέω εάν είναι σωστός ή λάθος ο τρόπος σκέψης μου, αλλά προσωπικά έτσι το βλέπω, γιατί δεν μιλάμε για αυτοκίνητα των €20.000 όπου ένα έξτρα κοστίζει το 20% της αξίας του αυτοκινήτου σε φόρους και που εξ' ορισμού μιλάμε για άλλα οικονομικά μεγέθη και οικονομικές δυνατότητες.
Το αυτοκίνητο των €20.000 είναι για να καλύψει ανάγκες, το αυτοκίνητο των €40.000 είναι εν πολλοίς και θέμα κ@υλας!Με παράδειγμα τη Χ1 (που στην έκδοση βενζίνης έχει led αλλά όχι και στη μικρή έκδοση diesel άρα τρως τα 4000 με το καλημέρα αν τα βάλεις) αν θες πχ να βάλεις τη μεγάλη οθόνη πας στα 4000 εργοστασιακά επιπλεόν + 4000 ο φόρος συνολο 8000 για κάτι που αγοράζεις καλύτερο και με δωρεάν αναβαθμίσεις με 500!!!
Οσο καύλα και να έχει κανείς, λεφτά για πέταμα δεν υπάρχουν.
Επίσης αν μπεις στη φάση της custom παραγγελίας αμεσως χάνεις και χρόνο παράδοσης αλλά και τυχόν προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα και πινακιδωμένα.... Επίσης αν πρέπει να ανέβεις τόσο ψηλά αρχίζεις και έχεις άλλες σκέψεις για μεγαλύτερα κυβικά κοκ
Αλλωστε οι διαφορες δεν είναι πια τόσο μεγάλες όσο τα ακρα που παίρνεις ως παράδειγμα!
Ενα αμαξι που ξεκινάει στα 19-20 παει με λιγο εξοπλισμό στα 24-25... μια Χ1 με αντίστοιχο (πλην ναβι/καμερών) εξοπλισμό πάει στα 35... (αντίστοιχα και τα 3008 κλπ)
Μιλάμε δηλαδη για 10000 ευρώ διαφορά όχι 20000 όπως τα θέτεις εσύ και πια δεν είναι μόνο θέμα καυλας αλλά συνειδητής επιλογής για την αγορά ενός ποιοτικότερου από το 'σωρό' αμαξιού....
Καυλα είναι να φορτώνεις ένα αμαξι που κανονικά παίρνεις 35 με εξτρα και να το πας 45 και 48 (ξέρω τέτοιες περιπτώσεις) λες και θα έχει τίποτα νόημα μετά τα 10 χρόνια που λες ότι θα κρατήσει κανείς αυτο το αμάξι!
Ουτε αξία θα παρει πίσω ούτε τα καλούδια αυτά θα έχουν λειτουργικότητα μετά από 10 χρόνια! Εχω παράδειγμα τον αδελφό μου που είχε πάρει το 2007 την 147 με navi χρυσοπληρώνοντας και τώρα βάζει βεντούζα γιατί δεν υπάρχουν πια οι δρομοι που του δείχνει...
Ανεξάρτητα των χρημάτων που υπάρχουν, αγοράζουμε αμαξια με πράγματα που μετά ΔΕΝ μπορούμε να βάλουμε, όχι μπιχλιμπίδια που μπαίνουν ανετα μετά (φωτα, infotainment, σαλόνια, εξωτερικά διακοσμητικά)Η δικιά μου λογική βέβαια βρίσκει πολύ περισσότερο παράλογο να δώσεις 35-38Κ για δικίνητο ,τρικύλινδρο SUV με 136 ή και 116ίππους που δεν έχει και εξοπλισμό και μετά να αρχίσεις και τα κοψε ράψε στα ηλεκτρικά και στα φώτα...
-
Ούτε κόψε ράψε ούτε 38 χιλιάρικα.
33 με 2 ελλείψεις στην περίπτωση πχ τη δικη μου που καλύφθηκαν με 700 ευρώ και τέλος.
Τωρα για τα 3κιλυνδρα κλπ δεν σχολιάζω.
Στα τρέχοντα σπεκς μιλάμε πια για 35 με μια έλλειψη που καλύπτεται με 500 ευρώ και τελείωσες.Υπάρχει μια φορολογική πραγματικότητα στη χώρα και θα πας σε κάποιες λύσεις ίσως και ανάγκης (αν και στην πράξη μια χαρά είναι και τα 136 άλογα).
Εννοείται θα πρέπει να πληρώσεις σχεδόν 30000+αν θες κάποια ποιότητα, αλλιώς κανεις εκπτώσεις και στην απλή καθημερινή μετακίνηση σου με τα φθηνα υλικά και τη βιαστική συναρμογή πολλών φθηνών καλόπουλημένων. Έξαιρεσεις θα υπάρχουν πάντα αλλά better safe than sorry. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Είναι αστείο να πιστεύει κανείς ότι μπορεί να πετύχει εργοστασιακό αποτέλεσμα με εκ των υστέρων τοποθετήσεις. Εδώ retrofits κάνουμε με oem parts και πάλι το αποτέλεσμα δεν είναι εργοστασιακό και αυτό είναι απολύτως λογικό.Δε συζητάω infotainment κτλ. Τι σχέση η 8.8' hd οθονάρα της BMW με την aftermarket android κινεζιά των 2GB ram του 500αρικου? Πεταμένα λεφτά, λοιπόν, δεν είναι τα έξτρας. Είναι απλά χρήματα που δεν διαθέτουμε και ξεγελάμε τους εαυτούς μας με ημίμετρα. Και το λέω εγώ που έριξα 14.5Κ σε έξτρα στο Q5 και πέρσι έψαχνα parts να κάνω retrofit τους πίσω αεραγωγούς του clima γιατί οι πίσω ζεσταίνονται. To ΜΜΙ 3G+ όμως που είχε 4Κ ως εξτρα το μακρινό 2009, μια χαρά επίκαιρο είναι. Google maps δεν είναι, ούτε πιο σύγχρονο σύστημα με live traffic κτλ αλλά τη δουλειά σου την κάνεις, ειδικά αν έχεις ψαχτεί και λίγο παραπάνω και έχεις βρει updated κάρτες κτλ. Άρα ακόμα κάνει απόσβεση σχεδόν 10 χρόνια μετά.
Μάλλον δεν εχεις δει για τι μιλάμε.
Τι να την κάνω την οθοναρα την αυθεντική που είναι κλειδωμένη και σε κάθε αναβάθμιση χάρτη θέλει 250 ευρώ;
Να είχε κανα Android auto ή car play να βλέπεις google maps να πω οκ.
Όσο σούπερ και να είναι τα 8000 παραπάνω λόγω κόστους και φόρων και να τα είχα δεν τα έδινα. Πήγαινα στο τετρακίνητο δίλιτρο να χορταίνω γκάζι ή ανέβαινα σε παραπάνω κατηγορία.
Υποκατάστατα του γκαζιού άλλωστε είναι ολα τα μπλιμπλικια. -
Μια χαρά έχω δει για τι μιλάτε απλά διαφωνώ με τη λογική. Δεν είσαι πονηρός εσύ ή όποιος άλλος το κάνει και ΝΟΜΙΖΕΙ ότι υποκαθιστά τα εργοστασιακά έξτρας με φθηνολάμπες και φασόν κινέζικα τάμπλετ σε έκδοση αυτοκινήτου. Τη φορολογική πραγματικότητα τη γνωρίζω πολύ καλά και είναι ο λόγος για τον οποίο έχω το ίδιο αμάξι από το 2009. Αυτό δε σημαίνει ότι θα πάω να πάρω νέο premium με εξοπλισμό της πλάκας (γιατί τα 33Κ δεν είναι καθόλου λίγα) και μετά θα αρχίσω τις καγκουριές προκειμένου να πω ότι έχω καινούριο αμάξι. But that's just me.
Btw η αναβάθμιση των χαρτών όσες φορές την έχω κάνει, μου έχει κοστίσει 0€. Ας είναι κάλα τα φόρουμ και το ιντερνετ.
Τα δε 136 άλογα είναι αστεία και μόνο να τα συζητάμε όταν το μέσο super mini έχει 100-120hp με 300-400 κιλά λιγότερα. Εν ολίγοις απ' όπου και να το πιάσουμε τέτοιες επιλογές είναι ένας τεράστιος συμβιβασμός για κάποιον που έχει απαιτήσεις από το αμάξι του, πέραν της απλής μετακίνησης. Είτε αυτές οι απαιτήσεις αφορούν επιδόσεις, είτε ανέσεις-εξοπλισμό.
-
Και τα εργοστασιακα παντως κινεζικά είναι.
Και ναι εγώ θέλω κάθε 4-5 χρονια καινούργιο αμάξι και το θέλω μόνο για τις διακοπές κανοντας 5000 χλμ κατ έτος. Για κάθε μέρα έχω άλλο.
Δεν θα το φορτώσω με ένα σωρο custom πράγματα να τα χάσω στη μεταπώληση.
Εξοπλισμό ασφαλείας και ανεσης έχει μια χαρά δεν μιλάμε και για αμάξια με χειροκίνητα παράθυρα.
Δίλιτρο είχα και εγώ και το ετήσιο νταβατζιλίκι για ένα παλιό πια αμάξι μου τη βιδωνε.
Καλύτερα να αλλάζω κάθε 4-5 χρονια παρα να χρυσοπληρώνω κάτι που στα 10 χρονια δεν θα βλέπεται.
Και να σου πω και την αλήθεια με τη χρήση που κάνω ούτε αυτά τα έξτρα ήθελα. Πιο πολύ για τη δοκιμή τα έβαλα με τα φιλαράκια στο σχετικό κλαμπ.
Απλά λέω ότι γίνεται και είναι πράγματι κρίμα να μην χαρεί κάποιος ένα καλύτερο αμάξι, με καλύτερο κράτημα, τιμόνι, πληροφόρηση, ποιότητα επειδή λείπει ή δεν μπορεί να μπει χωρίς υπερμετρο έξοδο ένα μοδάτο αξεσουάρ, που ακριβώς επειδή είναι μοδάτο, η εταιρεία το έχει τσιμπήσει τρελά!Και για να είμαστε και on topic μπράβο στα παιδιά που αγοράζουν ενα όπως φαίνεται καλό αμάξι όπως το karoq με κάπιιες ελλείψεις και δη με το δυνατό κινητήρα αντί να συμβιβαστούν με χειρότερη ποιότητα ή οριακούς κινητήρες χάριν ενός μοδάτου αξεσουάρ ή εν προκειμένω ακόμα και του κλιματισμου!
Δυστυχως η εποχή που ζούμε οδηγεί σε συμβιβασμούς όλους μας!!
-
Καλά, όλα κινέζικα είναι αλλά τα εργοστασιακά είναι συνήθως γνωστοί προμηθευτές, lg Samsung Bosch κτλ
-
Ρε παίδες τοσο κουβαρντάδες είστε όλοι που την λέτε στον iceman που δεν έδωσε 10Κ στην bmw για led+Navi.
Αφήστε τον ήσυχο τον έχει στεναχωρήσει και ο Βούκοτιτς -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ρε παίδες τοσο κουβαρντάδες είστε όλοι που την λέτε στον iceman που δεν έδωσε 10Κ στην bmw για led+Navi.
Αφήστε τον ήσυχο τον έχει στεναχωρήσει και ο ΒούκοτιτςΚαι να ήθελα να τα δώσω θα τα έδινα για δίλιτρο!
Οσον αφορα το ποδοσφαιρικό σχόλιο, χθες ούτε που ασχοληθηκα... εχω διαρκείας σε πολύ καλή θεση και το έδωσα στον αδελφό μου να πάει που μένει κοντά να γλυτώσω την ταλαιπωρία μεσα στη βροχή και κατά τη διάρκεια του αγωνα εβλεπα salvation season 2....
Μετά την τραγική περσινή ομάδα μην έχουμε απαιτήσεις να πάρουμε έυκολα φέτος ξανά το πρωτάθλημα σαν να μην τρέχει μια! Παίζουν και οι άλλοι!
Αλλωστε και ο ΠΑΟΚ τόσα χρόνια μια χαρά λεφτά ρίχνει γιατί να μην παρει και αυτός ένα πρωτάθλημα, εδώ πήρε ο φαφούτης με τα ψεματα και το Θωμά..... -
Καλύτερα που δεν τον είδες, με 24-3 τελικές προσπάθειες να χάνεις με αυτογκόλ είναι μεγάλο σπάσιμο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Καλύτερα να αλλάζω κάθε 4-5 χρονια παρα να χρυσοπληρώνω κάτι που στα 10 χρονια δεν θα βλέπεται.
Αν επιτρέπεται τι μπατζετ διαθέτεις για να αλλάζεις αμάξι κάθε 4-5 χρόνια; Και αλλάζεις ένα ή παραπάνω αμάξια ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καλύτερα που δεν τον είδες, με 24-3 τελικές προσπάθειες να χάνεις με αυτογκόλ είναι μεγάλο σπάσιμο.Αστα ημικρανία με έπιασε απο τα νεύρα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Καλύτερα που δεν τον είδες, με 24-3 τελικές προσπάθειες να χάνεις με αυτογκόλ είναι μεγάλο σπάσιμο.
Αστα ημικρανία με έπιασε απο τα νεύρα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Θεός με φύλαξε τότε..... ευτυχώς!
-
Κι εγώ μέχρι τώρα λίγο από άποψη λίγο από ανάγκες που αλλάζουν, αλλάζω κάθε 4-5 χρόνια αμάξι και δεν έχω δώσει κανένα υπερβολικό ποσό. Αυτοκίνητα που είχα: Opel corsa C 1,4 90Hp 2004, VW Scirocco 1.4 TSI 160 Hp 2009, Nissan Qashqai 1.6 D 130 Hp 2014. Skoda Karoq 1.5 TSI 150 Hp 2018.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Κι εγώ μέχρι τώρα λίγο από άποψη λίγο από ανάγκες που αλλάζουν, αλλάζω κάθε 4-5 χρόνια αμάξι και δεν έχω δώσει κανένα υπερβολικό ποσό. Αυτοκίνητα που είχα: Opel corsa C 1,4 90Hp 2004, VW Scirocco 1.4 TSI 160 Hp 2009, Nissan Qashqai 1.6 D 130 Hp 2014. Skoda Karoq 1.5 TSI 150 Hp 2018.Το ρωτάω γιατί αυτή η ευκολία του προτιμώ να αλλάζω αμάξι κάθε 4 χρόνια σε αντιδιαστολή με το να παίρνω ένα αμάξι μαμά φορτωμένο με εξοπλισμό στα 40 χιλιάρικα για 10 χρόνια ακούγεται σαν η πρώτη επιλογή να είναι μια οικονομική πρόταση! Η αλλαγή τόσο συχνά αμαξιού δλδ 2.5 αμάξια στην 10ετια για ενα αμάξι 22.000 που στην 4ετια θα το δώσεις 12 δύο φορές κοστίζει στα 8 χρόνια ούτε καν στα 10 46.000 ! Θα έχεις δώσει 46 και θα είσαι με φρέσκα αμάξια με βασικό εξοπλισμό όμως...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μόνο το τελευταίο έχει βασικό εξοπλισμό (χωρίς να του λείπει κάτι). Τα Υπόλοιπα για την εποχή τους ήταν σχεδόν full extra.
Απλά στο τελευταίο έβαλα μόνο 3000Ε για να το πάρω και δεν μου λείπει σχεδόν τπτ από τον εξοπλισμό των προηγούμενων. Μου αρέσει τόσο πολύ οδηγικά που δεν μου λείπουν τα ξοξοψίνια. 47000 μεχρί τώρα μείον τα 22500 του τελευταιου. Βέβαια τα προσέχω όλα πολύ και στη μεταπώληση πιάνω παντα το maximum της αγοράς. -
Χάνεις λίγο δε λέω αλλά έχεις πάντα καινούργιο και ασφαλές αυτοκίνητο. Αν δόσεις 40000 Ε για ένα αυτοκίνητο (και είσαι μέσος Έλληνας) κακά τα ψέματα, το πααντρέυεσαι και στη μεταπώληση.....άστα κλάφτα!
-
Κοίτα αν το προσέχεις πολύ και προλάβεις να το δώσεις πριν αλλάξει το μοντέλο και δεν το δώσεις σε εμπορο αλλά σε ιδιώτη και είναι και μοντέλο που φεύγει (4 αν) το 12 στο παράδειγμα γίνεται 15 οπότε στην 8ετια θες 40000 για μέτριο κινητήρα με βασικό εξοπλισμό (έτσι όπως γίναμε τελευταία) γιατί αν το θες και φουλ εξοπλισμό και παραπάνω άλογα ε δεν φτάνουν τα 22. Άλλος προτιμά να δώσει 40-45 με την μια να το κρατήσει 8 χρόνια να έχει 20 άλογα παραπάνω και φουλ εξοπλισμό.
Δεν λέω πιο είναι σωστό και πιο λάθος και τα δύο έχουν τους οπαδούς τους.
Αυτό που λέω είναι ότι η αλλαγή κάθε 4 χρόνια είναι για λίγους όπως για λίγους είναι και το αμάξι των 45 χιλιάδων. Οι 9/10 δεν μπορούν να κάνουν τίποτα από τα δύο άλλα βγάζουν δεκαετία με το αμάξι των 19-20 ( και πολλά λέω)... Η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα είναι 15-16 για μια δεκαετία...και τον μέσο Έλληνα δεν τον νοιάζει η μεταπώληση γιατί ξέρει ότι θα το παντρευτεί για πολλά χρόνια όχι από επιλογή αλλά από αναγκη. Μην έχουμε για κριτήριο αυτούς που γράφουν εδώ. Οι μισοί είναι δικογοροι γιατροί μηχανικοί και όλοι 40+ με δυνατό οικονομικό στάτους.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πριν λίγες μέρες πούλησα τον άσο μου (f20 116d) MY 2013 με 102.000 χλμ 15 χιλιάρικα σε ιδιώτη φυσικά. 8 χιλιάρικα κάτω από την τιμή αγοράς. Ήταν βέβαια πένα και εντελώς ατρακάριστο. Αν το κρατούσα άλλα 2 χρόνια θα έφτανα τα 140.000 χλμ και με το ζόρι θα έπιανε 9 χιλιάρικα. Άρα ή πουλάς στα 5-6 χρόνια για να πάρεις πίσω κάποια λεφτά και να πας για το επόμενο ή το παντρεύεσαι. Εξαρτάται βέβαια και το αυτοκίνητο κάθε φορά και τις προτεραιότητες του καθένα μας.
-
Εγώ σου έδωσα παραδέιγματα με 47 για 18-20 χρόνια, όχι 40 στην 8-ετία.
Το Scirocco και το QQ ήταν των 27 το καθένα και πήρα πίσω 36,5.
Απλά αυτή τη στιγμή νομίζω δεν αξίζει να ξοδέψεις πολλά σε αυτοκίνητο με τις αλλαγές που θα γίνουν στην αυτοκίνηση.
Αυτό που πήρα με καλύπτει με το παρπάνο και αν δεν βγάλει και χαζοπροβληματα μπορεί και να το κρατήσω παραπάνω από 4-ετία. -
Ακριβώς. Εσύ είχες και εμπορικό μοντέλο , 5ετιας, έδωσες σε ιδιώτη, το είχες πένα. Είσαι ακριβώς το δεύτερο παράδειγμα που έδωσα. Και πίστεψέ με το έδωσες πολύ καλά. Πόσο το είχες πάρει αλήθεια στα 21-22 με κάτι προσφορές που έκαναν τότε ή κάνα 25αρι?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Karoq