-
Πες μας ότι είναι κανένα sedicivalvole να τρελαθουμε.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Όχι κύριοι δυστυχώς δεν είναι 5κυλινδρο...
Ταπεινό 14αρι.... -
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Πρόσεχέ το σαν τα μάτια σου, η τελευταία φορά που είδα 3πορτο Tipo ήταν πριν πολλά χρόνια [emoji38]
Ποιό κινητήρα έχεις;Πες μας ότι είναι κανένα sedicivalvole να τρελαθουμε.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Όχι κύριοι δυστυχώς δεν είναι 5κυλινδρο...
Ταπεινό 14αρι.... Και τα χιλιόμετρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ... -
Ο χρήστης Despotas01 έγραψε:
Όχι κύριοι δυστυχώς δεν είναι 5κυλινδρο...
Ταπεινό 14αρι....Εάν ήταν 5κύλινδρο θα ήταν μοναδικό παγκόσμιο εύρημα.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με τον κινητήρα αυτό δεν θα ζορίζεται το πλαίσιο. Το πρόβλημα είναι η υποστήριξη των ανταλλακτικών, ειδικά εάν ψάχνεις κάτι ιδιαίτερο, λόγω της σπανιότητας του 3θυρου. -
Άτιμο Τ9.....
Οπως κατάλαβες το 2 το έκανα 5.....Ανταλλακτικά γενικότερα δεν έχει χρειαστεί κάτι (εύχομαι ποτέ) αλλά αν εξαιρέσεις το αμάξωμα την ιδιαιτεροτητα πόρτες - φτερά - τζάμια όλα τα άλλα είναι ίδιο με το κλασσικό πεντάθυρο...
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να ξανάνοιξω λογαριασμό.Έχουμε και λέμε λοιπόν.Ψαχνω για αυτοκίνητο με 5-6 χιλιάδες.
Έχω βρει αρκετά gpunto t-jet του 7-8-9 στα χρήματα που ψάχνω.
Έχω βρει και τα ανάλογα multijet (90αλογα).Έχω βρει κάποια λίγα Bravo αλλά κυρίως με τα 90 άλογα σε αυτά τα λεφτά(βενζίνη)
Οπότε με τα ίδια λεφτά πάω για τα 120 άλογα βενζίνης ή τα 90 του πετρελαίου?
Έχουν τρελές διάφορες σε επιδόσεις?
Σε αξιοπιστία?
Σε κατανάλωση?Έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο αυτοκίνητο?
Δε μου αρέσουν clio (το πίσω μέρος είναι πραγματικά απαίσιο)
Δε μ αρέσουν yaris γιατί αν ήθελα ψυγείο θα έπαιρνα delongi.
Θέλω ένα αυτοκίνητο το οποίο να μπορεί να κινηθεί άνετα σε εναν αυτοκίνητοδρόμο να μπορεί να κάνει μια ασφαλή προσπέραση και να μη χρειάζεται συνεχώς συνεργείο.Αν έχει και αξιοπρέπη κατανάλωση αυτό θα είναι συν.
Θα κινούμαι κυρίως σε εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους και κάποιες φορές σε μικρή πόλη.
Εάν μπορείτε βοηθήστε με γιατί τα περιθώρια στενεύουν και μέσα στην επόμενη βδομάδα πρέπει να έχω αποφασίσει
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Θέλω ένα αυτοκίνητο το οποίο να μπορεί να κινηθεί άνετα σε εναν αυτοκίνητοδρόμο να μπορεί να κάνει μια ασφαλή προσπέραση και να μη χρειάζεται συνεχώς συνεργείο.Αν έχει και αξιοπρέπη κατανάλωση αυτό θα είναι συν.
Πετρέλαιο από μένα.
-
@dstou και εγώ για το πετρέλαιο με κόβω αλλά το θέμα είναι ότι τα περισσότερα που έχω βρει είναι από εμπόρους.
Επίσης με φοβίζουν λίγο οι αρκετά κοστοβορες ζημιές του πετρελαίου. -
Ότι κυκλοφορεί κάτω από το '10-'11 σε πετρέλαιο είναι εισαγωγής..
Το 1.4 t-jet 120ps έχει 5αρι σασμάν, το 1.4 m-jet 95ps έχει 6αρι σασμάν.
-
Γνωριζω ότι τα περισσότερα πριν το 10-11 είναι εισαγωγής.Αυτο όμως ισχύει και για την επαρχία?Ρωτάω καθώς τα 2 πετρέλαια που έχω δει είναι σε επαρχιακούς εμπόρους.
Ότι το ένα είναι 5ταχυτο και το άλλο 6ταχυτο επίσης το γνωρίζω και νομίζω και τα δύο φοράνε το m32 κιβώτιο.
Γιατί το έγραψες όμως? -
-
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Γνωριζω ότι τα περισσότερα πριν το 10-11 είναι εισαγωγής. Αυτο όμως ισχύει και για την επαρχία?Ρωτάω καθώς τα 2 πετρέλαια που έχω δει είναι σε επαρχιακούς εμπόρους.Ότι το ένα είναι 5ταχυτο και το άλλο 6ταχυτο επίσης το γνωρίζω και νομίζω και τα δύο φοράνε το m32 κιβώτιο.
Γιατί το έγραψες όμως?Αφού μετά το '10-'11 ελευθερώθηκε η κίνηση των diesel στην Ελλάδα. Τώρα, αν υπάρχει κάποιο ελληνικό το οποίο όταν αγοράστηκε δηλώθηκε επαγγελματικό και μετά το γύρισαν σε ΙΧ, δεν το γνωρίζω.
Σε αυτοκινητόδρομο θα κινηθείς πιο σβέλτα με τα 120Ps ενώ πιο οικονομικά με το 6αρι σασμάν..
-
Το Νοέμβριο το 2011 απελευθερώθηκε η αγορά. Ίσως βρεις και ελληνικό, είναι συνηθισμένο αμάξι. Αν τελικά πας σε πετρέλαιο να προτιμήσεις με 6άρι σαζμάν.
-
Η πετρελαιοκίνηση απελευθερώθηκε μόνο για euro 5 και νεότερα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μετά το 2010-11. Στην υπόλοιπη Ελλάδα επιτρεπόταν, άρα αυτά που γράφτηκαν για μετατροπές σε επαγγελματικά κλπ δεν ισχύουν, ο κάτοικος της Λάρισας ή της Ορεστιάδας μπορούσε να αγοράσει κανονικά ένα ΙΧ G. Punto to 2005, και έχει τέτοια στην αγορά (ελληνικής αντιπροσωπίας).
Όλα τα 6τάχυτα 90 ίππων είναι euro 4, άρα δεν μεταβιβάζονται σε κάτοικο Αθήνας και Θεσσαλονίκης. -
Punto Evo diesel ;
Σα πρώην κάτοχος punto , το μόνο αρνητικό θα έλεγα το city ...Από κει και πέρα , σα κάτοχος cng και με πολλά χρόνια πείρας της Fiat στο καύσιμο αυτό θα σου πρότεινα να δεις κάτι σε cng ΑΝ σε βολεύουν τα πρατήρια ...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/13850116/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14206407/
ή panda ... https://www.car.gr/14737421-fiat-panda-1-2-cngΕπίσης έως 6,000€ :
Skoda Fabia ;
Peugeout 207;
Hyundai i20 ;
Opel Corsa; (+ CNG https://www.car.gr/14523832-opel-corsa- ... ok-service )
Ford FIesta ; -
Καλησπέρα,
είμαι κάτοχος fiat punto του 1999, το 16βαλβιδο μοντελο με τον κινητήρα fire.
Το είχα πάρει μεταχειρισμένο πριν 7 χρόνια. Πριν 3 χρόνια έκαψε φλάντζα κεφαλής. Τώρα ξαφνικά το επανέλαβε (στα 186.000km), ενώ το αμάξι παρακολουθούταν συνεχώς (αντιψυκτικό υγρό, λάδια κλπ) και έκανε κανονικά τα σέρβις του. Καμμένη φλάντζα στον 4ο κύλινδρο είναι η διάγνωση. Μου ανέβασε απότομα θερμοκρασία, σταμάτησα αμέσως, αλλά προφανώς η ζημιά είχε ήδη γίνει (ο δείκτης θερμοκρασίας πάντα ήταν σε χαμηλά-φυσιολογικά επίπεδα). Η ζημιά έγινε στο ψυγείο (ξεχείλισε), στο κάρτερ λαδιού υπάρχει μόνο λάδι (τις προάλλες είχε γίνει το αντίστροφο, δηλαδή η ζημιά είχε γίνει στο κάρτερ και μέσα ήταν σαν μαγιονέζα).Μου είπαν από το συνεργείο ότι δεν είναι σίγουρο αν επισκευάζεται και πρέπει να ανοιχτεί για να δουν τι και πως, αλλά και να επισκευαστεί μπορεί να το ξαναπάθω, δηλαδή να μην γίνει εντελώς οκ. Δεδομένου ότι και να επισκευάζεται, το κόστος ξεφεύγει, και λόγω και της παλαιότητας του αυτοκινήτου, θα ήθελα τη γνώμη σας, τι να κάνω. Ποια είναι η πιο συμφέρουσα λύση; Αλλαγή μηχανής ίσως; Επισκευή και άμεση πώληση; Απόσυρση έτσι όπως είναι; Ανταλλακτικά;
-
Εχεις την δυνατοτητα να παρεις καινουριο? Το λεω γιατι ειπες για αποσυρση
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Εχεις την δυνατοτητα να παρεις καινουριο? Το λεω γιατι ειπες για αποσυρσηΟχι, τα οικονομικά μου είναι πολύ περιορισμένα αυτό το διάστημα, οπότε αναγκαστικά θα κινηθώ στην αγορά άλλου μεταχειρισμένου. Απλά ρωτάω με ποιον τρόπο θα πάρω όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από αυτό το αμάξι. Πχ αξίζει να το επισκευάσω και να το πουλήσω μετά; Η να το αποσύρω τώρα όσο όσο;
-
Αν θες να το 'διωξεις', επισκευασε το ή αλλαξε μοτερ και πουλα το
Αν σκεφτεσαι να το κρατησεις, νομιζω καλυτερα ειναι να αλλαξεις μοτερ
Μερικοι ανταλλακτικατζηδες, δινουν καποιους μηνες εγγυηση στα μοτερ που πουλανε
Ειναι σε καλη κατασταση κατα τα άλλα? -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Αν θες να το 'διωξεις', επισκευασε το ή αλλαξε μοτερ και πουλα το
Αν σκεφτεσαι να το κρατησεις, νομιζω καλυτερα ειναι να αλλαξεις μοτερ
Μερικοι ανταλλακτικατζηδες, δινουν καποιους μηνες εγγυηση στα μοτερ που πουλανε
Ειναι σε καλη κατασταση κατα τα άλλα?Eυχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Σε αρκετά καλή κατάσταση είναι για την ηλικία του, απλά ολο και κάτι βγάζει λόγω παλαιότητας. Το θέμα είναι μη δώσω ένα μάτσο λεφτά και στην τελική το δώσω σχεδόν τζάμπα.
Μεταχειρισμένη μηχανή πόσο λες θα μου στοιχίσει;
FIAT FORUM