Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 295
    • 296
    • 52 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    165048
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

      ΟΚ δε συνεννοούμαστε νομίζω.
      Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε παραπέρα...

      Να προσθέσω ότι κοστίζει 28000€ η performance έκδοση και είναι τσάμπα!!!!! Ας μην είχαμε την υπερφορολογιση και θα σου έλεγα ...........

      Ακριβώς! Για τα δικά μου δεδομένα και αν δεν είχα θέμα τεκμηρίων και γενικότερου κόστους χρήσης, δε θα ετίθετο θέμα: με κλειστά μάτια θα προτιμούσα στα 28 χιλιάρικα το i30N Performance Pack έναντι ενός Civic 1.5 Sport Plus!
      Χωρίς να θέλω να μειώσω όσους θα έκαναν την αντίθετη επιλογή, θεωρώ πολύ καλύτερο αυτοκίνητο αυτό το i30N έναντι του Civic 1.5, το οποίο ξαναλέω και τονίζω ότι μου αρέσει πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Εγω παλι συμφωνω με τον eddiedimitris1981 σε ολα

        Δειτε απο κοντα το i30 πρωτα και μετα 'προτιμήστε' το

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddiedimitris1981 last edited by

          Η γρήγορη έκδοση πάντως ο πωλητής μου είπε 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι...Γιατί αν φτάσεις εκεί πάνω προφανώς παίρνεις τη γρήγορη.
          Πλέον στα 36 θέλω να μου αρέσει και το εσωτερικό και να έχω και λίγο πορτ πάγκαζ...Δε τα έχει....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vagkirk last edited by

            Ευγενική υπενθύμιση :
            https://youtu.be/XQwvFByeuzM
            Σε ποιον τομέα μπορεί να συγκριθεί το ταπεινό civic σε σχέση με την παραπάνω παιχνιδομηχανή;

            Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Σε χωρους, ποιοτητα εσωτερικου και κατασκευης,ντιζάιν, ανεση, κοστος χρησης, μεταπωληση , κύρους , ισως και ασφαλειας
              Δεν μου ερχεται κατι αλλο τωρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emminad last edited by

                Αρχικά συγκρίνετε ανόμοια οχήματα...Το i30 είναι συγκρίσιμο με civic type r...καλώς ή κακώς μόνο τιμολογιακά είναι κοντά με το 1.5...είναι διαφορετικής κατηγορίας..Στα 28 και στα 30 χιλιάρικα κι εγώ σθα προτιμούσα το παιχνιδιάρικο i30N ..Το civic 1.5 οπως και να το κάνουμε είναι ένα απλό οικογενειακό με λίγο γκάζι παραπάνω,δεν είναι καυτό gti...Για fun to drive αμάξι επιλέγεις το i30 για σβέλτο καθημερινό πας σε civic...Απλά το i30 χάνει στην χώρα μας λόγω κυβισμού..

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                  Εγω παλι συμφωνω με τον eddiedimitris1981 σε ολα

                  Δειτε απο κοντα το i30 πρωτα και μετα 'προτιμήστε' το

                  Και γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν το έχουμε δει;

                  Εσύ έχεις δει από κοντά το i30N;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    συναδελφε τσμεδεούχε, συνομηλικε και ιχθυ (χεχε ειμαι καλυτερος στην επεξηγηση του νικνέιμ?)
                    ειναι 2 διαφορετικα σημεια της αγορας, που τεμνονται στο θεμα τιμη.
                    χιλιομπλιμπλικομενο σχετικα γρηγορο και ομορφο εναντιον στημενου.
                    σαν 51ετης, θα επαιρνα το σιβ, πριν 10 ετη, το χάιουντάι. επισης χωρις κουλο-αλαξης να με θωπευουν.
                    το αυτον επισης αν στη ζωη δεν πρεπει να γερασεις με τις ιδιες ροδες.
                    χάιουντάι στη μεταπωληση σχετικα ή και εντονως ακριβων μοντελων, ειναι η χαρα του σκουρωχρομου κατοικου ζαφειριου για πένις, ο χοντας κραταει μια καποια τιμην.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                      συναδελφε τσμεδεούχε, συνομηλικε και ιχθυ (χεχε ειμαι καλυτερος στην επεξηγηση του νικνέιμ?)
                      ειναι 2 διαφορετικα σημεια της αγορας, που τεμνονται στο θεμα τιμη.
                      χιλιομπλιμπλικομενο σχετικα γρηγορο και ομορφο εναντιον στημενου.
                      σαν 51ετης, θα επαιρνα το σιβ, πριν 10 ετη, το χάιουντάι. επισης χωρις κουλο-αλαξης να με θωπευουν.
                      το αυτον επισης αν στη ζωη δεν πρεπει να γερασεις με τις ιδιες ροδες.
                      χάιουντάι στη μεταπωληση σχετικα ή και εντονως ακριβων μοντελων, ειναι η χαρα του σκουρωχρομου κατοικου ζαφειριου για πένις, ο χοντας κραταει μια καποια τιμην.

                      Συνάδελφε, δεν είσαι τόσο γάτος! Είμαι γεννημένος 23 Ιανουαρίου ---> Υδροχόος.

                      Κατά τ' άλλα, προφανώς και η επιλογή του i30N δεν είναι η 'λογική' επιλογή (κόστος χρήσης, τεκμήρια, μεταπώληση κτλ). Όμως εξίσου προφανώς (για μένα τουλάχιστον, αλλά θέλω να πιστεύω ότι και για κάθε αντικειμενικό κριτή) το i30N είναι ένα καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο σε σχέση με το Civic 1.5. Γιατί άλλο σβέλτο hatchback και άλλο ικανό (ως και σκληροπυρηνικό) GTi! Ο μόνος λόγος που τα συγκρίνουμε είναι ότι μια (πολύ καλοεξοπλισμένη) έκδοση του Civic έκδοση διατίθεται στην ίδια τιμή με μια (πολύ σπορτιφ) έκδοση του i30N. Αν το Hyundai έκανε 10 χιλιάρικα παραπάνω θα το συγκρίναμε με το Type-R, όπου είναι πολύ πιο κοντά σε απόδοση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                        Εγω παλι συμφωνω με τον eddiedimitris1981 σε ολα

                        Δειτε απο κοντα το i30 πρωτα και μετα 'προτιμήστε' το

                        Και γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν το έχουμε δει;

                        Εσύ έχεις δει από κοντά το i30N;

                        E ναι το εχω δει....
                        Το εχεις δει, μπηκες μεσα και εξακολουθει να σου αρεσει?

                        Συγκρινοντας επιδοσεις και χρονους πιστας παντως,το Χιουνται, ειναι κατω απο το μεσο ορο των αντιστοιχων σπορ μικρομεσαιων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

                          Εγω παλι συμφωνω με τον eddiedimitris1981 σε ολα

                          Δειτε απο κοντα το i30 πρωτα και μετα 'προτιμήστε' το

                          Και γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν το έχουμε δει;

                          Εσύ έχεις δει από κοντά το i30N;

                          E ναι το εχω δει....
                          Το εχεις δει, μπηκες μεσα και εξακολουθει να σου αρεσει?

                          Ναι! Γούστα είναι αυτά. Εδώ σε άλλους αρέσει το 207 και ο ΤΗΡ του...

                          Για να είμαι ειλικρινής, ακόμη περισσότερο από αυτό που είδα μου άρεσε αυτό που άκουσα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 14
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δεν κοβω φλεβες ουτε για 207, ουτε για thp

                            O ηχος του καλος ηταν, δεν μπορω να διαφωνήσω, ειδικα στον κοφτη

                            (εκανα edit, στο παραπανω ποστ μου)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                              Σε χωρους, ποιοτητα εσωτερικου και κατασκευης,ντιζάιν, ανεση, κοστος χρησης, μεταπωληση , κύρους , ισως και ασφαλειας
                              Δεν μου ερχεται κατι αλλο τωρα

                              Διάβασα μέχρι το χώρ. Μετά χάθηκα στα σκασιματα των εξατμισεων, τις τέλειες αλλαγές ταχυτήτων με το revmatchimg, το πλήθος παραμετροποιησης κινητήρα, αναρτήσεων, ηλεκτρονικών βοηθηματων, διαφορικου, ήχου κλπ, κλπ.

                              Προφανως παίχτηκε μεγάλη κοτσάνα με την αναφορά στο N, εδώ δεν υπάρχει σύγκριση.

                              Προσωπικά στο νήμα αυτό πρέπει να έχω εκθειάσει τουλάχιστον 10 φορές το civic για διάφορους λόγους αλλά από την άλλη ο Γερμαναράς της BMW Μ με το i30 N ζωγράφισε, έφτιαξε το πιο οδηγοκεντρικο διασκεδαστικό budget gti της τελευταίας εικοσαετίας δεν τον ενδιέφεραν οι απόλυτες επιδόσεις αλλά κατά δήλωσή του να δώσει σε νέους που δεν έχουν ακόμη υψηλά εισοδήματα ένα κορυφαίο fun to drive αυτοκίνητο.

                              Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 14
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Εισαι υπερβολικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Οι επιδόσεις και οι χρόνοι πίστας είναι ένα ενδεικτικό στοιχείο, αλλά μάλλον δευτερεύον για όποιον δεν κάνει αγώνες. Το πόσο fun to drive είναι ένα αυτοκίνητο όμως, είναι το Α και το Ω (άντε το Χ ή το Ψ) σε αυτή την κατηγορία. Και εκεί , με βάση τα tests που έχουμε διαβάσει ή δει, σκίζει το i30N!

                                  Σε τελική ανάλυση όμως, τι συζητάμε; Πόσο καλό είναι το i30N στην κλάση των super-GTi; Μα δεν είναι αυτό το θέμα, αλλά το πόσο καλύτερο συνολικά και πιο fun to drive είναι από ένα Civic 1.5. Υπάρχει αντίρρηση επ' αυτού;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                    Εισαι υπερβολικος

                                    Δεν έχεις άδικο, απλά μου αρέσει πολύ αυτό αμαξάκι σαν VFM επιλογή κυρίως αλλά τα αρνητικά της φορολόγησης εδώ το κάνουν ασύμφορο.
                                    Αλλά μην χαλάμε άλλο το τοπικό του υπέροχου civic.
                                    Αυτό και το focus με τα 182 άλογα είναι πλέον οι μοναδικές και συμφέρουσες επιλογές για σπορτιφ οικογενειακό χατσμπακ (το Leon 1.8 180 πλέον αντικαταστάθηκε από το 2.0 190)

                                    Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                      Οι επιδόσεις και οι χρόνοι πίστας είναι ένα ενδεικτικό στοιχείο, αλλά μάλλον δευτερεύον για όποιον δεν κάνει αγώνες. Το πόσο fun to drive είναι ένα αυτοκίνητο όμως, είναι το Α και το Ω (άντε το Χ ή το Ψ) σε αυτή την κατηγορία. Και εκεί , με βάση τα tests που έχουμε διαβάσει ή δει, σκίζει το i30N!

                                      Σε τελική ανάλυση όμως, τι συζητάμε; Πόσο καλό είναι το i30N στην κλάση των super-GTi; Μα δεν είναι αυτό το θέμα, αλλά το πόσο καλύτερο συνολικά και πιο fun to drive είναι από ένα Civic 1.5. Υπάρχει αντίρρηση επ' αυτού;

                                      Οχι και δευτερουον οι χρονοι οταν μιλαμε για 'super-GTi'
                                      Βασικα δεν ειναι καν Gti, αλλά τελος παντων
                                      Ποσο fun to drive ειναι, δεν εχω προσωπικη αποψη, γιατι δεν το οδηγησα
                                      Παντως πιο σπορ ειναι απο το civic 1,5 , δεν υπαρχει αντίρρηση
                                      Αλλά ειπαμε, αλλο αγοαρστικο κοινο εχει το ενα , αλλη το άλλο...
                                      Η συγκριση κανονικα θα ηταν με το Type R και εκει αμφιβαλω αν υπερεχει σε κατι το i30N

                                      Αλλά μην χαλάμε άλλο το τοπικό του υπέροχου civic.

                                      Συμφωνω! Πολυ το κουρασαμε το θεμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης eddiedimitris1981 έγραψε:
                                        1)Γνωρίζω ότι όταν η επόμενη λέξη ξεκινάει με φωνήεν τότε βάζουμε τελικό ν...

                                        Όχι στην δοτική. http://www.teicrete.gr/users/kutrulis/G ... dotiki.htm

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • sargus
                                          sargus last edited by

                                          Ο χρήστης thesniki έγραψε:

                                          Από εβδομάδα πάντως θα πάω να το κάνω τεστ ντραιβ και θα δούμε τι ψάρια πιάνει.

                                          Να πας με το σιβικ, να τους τρελάνεις

                                          Στο Ηράκλειο, είναι μαζί Honda-Ford (και Mitsubishi) στην Βελμαρ. Τα παιδιά εκεί ήξεραν τον προβληματισμό μου πριν πάρω αμάξι και μάλιστα μου έλεγαν 'γιατί να πάρεις το leon fr; Θα σου φέρουμε εμείς στα ίδια λεφτά το focus st-line 1.5 182ps. Το ένα αλλάζει τώρα, το άλλο σε κάνα χρόνο.' Δεν είχαν και άδικο.
                                          Τέλοσπάντων, όπως φτάνω και παρκάρω τη Hondara μπροστά στην είσοδο της αντιπροσωπείας γιατί είμαι και πολύ large...(ψέματα, δεν είχε αλλού πάρκινγκ ), βλέπω το focus και κατευθύνομαι κατευθείαν εκεί. Οπότε με βλέπει ο αρχιπωλητής και μου λέει 'Καλώς τον, ήρθες για ανταλλαγή;'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης sargus έγραψε:

                                            Τέλοσπάντων, όπως φτάνω και παρκάρω τη Hondara μπροστά στην είσοδο της αντιπροσωπείας γιατί είμαι και πολύ large...(ψέματα, δεν είχε αλλού πάρκινγκ [emoji38] ), βλέπω το focus και κατευθύνομαι κατευθείαν εκεί. Οπότε με βλέπει ο αρχιπωλητής και μου λέει 'Καλώς τον, ήρθες για ανταλλαγή;'

                                            Χαχαχαχαχα!!!!

                                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 52 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr