-
Σωστή κινηματογράφηση με ωραία φωτογραφία αναδεικνύουν πολύ το συγκεκριμένο σκούρο γκρι , πρώτα είδα το video και χάζευα το χρώμα και όταν τέλειωσε κατάλαβα ότι το είχα στο mute και το ξαναέβαλα για να ακούσω τι λέει!
-
Στην Ουγγαρια κατασκευαζονται οι Mercedes A class και το audi A3 και το Audi TT.Υπαρχουν κοινοι προμηθευτες και στο Gyor και στο Esztergom.
Απλα, ο προμηθευτης αλλαζει την ποιοτητα των προιοντων του αναλογα με τις απαιτησεις του καθε κατασκευαστη.
Το suzuki swift που υπαρχει στην Ελλαδα ειναι Made in Japan. Τελεια και παυλα. Ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αν διαβασει το VIN (αριθμο πλαισιου) και το πρωτο γραμμα ξεκιναει απο J.
Να ειστε ολοι καλα.
-
Το γράφω και εδώ γιατί στο θέμα των ελαστικών τους '' μπερδεύει' και να μη χαθεί η πληροφορία φυσικά μιλάμε για τα 195 / 45 R17 81W το μέγεθος των ελαστικών του νεου Swift Sport και την **6 Χ 17 ** ζάντα με τα εξής χαρακτηριστικά **ΕΤ (οφσετ) 45 ** , PCD (καρε) 5Χ114.3 , όλα τα νούμερα εχουν τη σημασία τους όπως θα δούμε παρακάτω.
Οι συγκεκριμένες ζάντες έχουν διαστάσεις 17Χ...6 !
Η διάμετρος της ζάντας 17 γιατί;... το εξηγεί καλά ο realzeus
Τρία πλεονεκτήματα που προσφέρει η μεγαλύτερη διάμετρος είναι μεγαλύτερο contact patch για ίδιο πλάτος, μικρότερο προφίλ για την ίδια διάμετρο, που σημαίνει πιο άκαμπτο πλαϊνό και χώρος για μεγαλύτερα φρένα.
Φυσικά το sport εχει μεγαλύτερα φρένα μπροστά απο τα άλλα swift.
Στενή ζάντα 6άρα ,προφανώς για λόγους βάρους , και για να κάτσει ιδανικά το 195 ελαστικό, φτιαγμένη με τη μέθοδο του Flow Forming ή Rotary forming (ονομασία ανάλογα το εργοστάσιο, ίδιος τρόπος κατασκευής) ιδανικός συνδυασμός μικρού βάρους με τη αντοχή των σφυρήλατων ζαντών ! Για εργοστασιακή ζάντα πολύ καλά αν συνυπολογήσουμε την στιβαρή κατασκευή και το οτι είναι στενή πολύ δύσκολα να σπάσει η να στραβώσει παρα το 45 άρι προφίλ.
Επίσης είναι με 5 μπουλόνια ( 5Χ114.3) όταν όλη η σειρά των swift 2018 είναι με 4 αλλα και σχεδόν όλα τα γρήγορα μικρά απο το mx5 μέχρι το fiesta ST. Το λεει η SUZUKI οτι το sport εχει ενισχυμένες πλήμνες μπροστά και διαπίστωσα και στο test drive πόσο μασίφ αίσθηση δίνει το μπροστινό σύστημα αλλα είναι εντυπωσιακό τοσο ελαφρύ αυτοκίνητο να είναι πενταμπούλονο.
Τέλος βρήκαν το ελαφρύτερο λάστιχο ,το continental που φοράει με δείκτη βάρους 81W , που σημαίνει ελαφρύς σκελετός αφού το sport είναι κατηγορία πούπουλο, πολύ το έψαξαν αλλα γιαυτό εχει τις επιδόσεις κυρίως τις ρεπρίζ που έχει , μακάρι να κατεβάσουν και τη τιμή να αρχίσουν να πουλιούνται και μερικά !
-
για 50 μόνο χλμ 1300 € κάτω , τελική με το κλειδί 19000 € (καινούργιο 20300) αν ήταν κόκκινο μπορεί να υπέγραφα τα χαρτιά τώρα
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
για 50 μόνο χλμ 1300 € κάτω , τελική με το κλειδί 19000 € (καινούργιο 20300) αν ήταν κόκκινο μπορεί να υπέγραφα τα χαρτιά τώρα1000 ευρώ για προετοιμασία και πινακίδες;; (αν κι εφ'όσον πωλείται ως ελαφρά μεταχ.,πρέπει να'χει ήδη πινακίδες)
Γιατί έτσι; -
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
για 50 μόνο χλμ 1300 € κάτω , τελική με το κλειδί 19000 € (καινούργιο 20300) αν ήταν κόκκινο μπορεί να υπέγραφα τα χαρτιά τώραΠες του οτι θα το πάρεις και θα στο τυλίξει σε ότι χρώμα μεμβράνη θέλεις
-
εντάξει η τιμή στην αγγελία είναι κράχτης στο τηλ είπαν 19 αλλα αν πας εκεί στοίχημα οτι μπορεί να παίξει κάτι καλλίτερο...
-
Πάντως εδώ στο Αγρίνιο θεωρείται σοβαρός έμπορος.Ο ανηψιός μου πήρε ένα nissan micra με 900 χμ γύρω στα 2000 ευρω λιγότερα,με όλες τις εγγυήσεις.
-
Δεν είπαμε το αντίθετο αλλα αυτός βάζει αγγελία στα 18 χιλιάρικα και όταν παίρνεις τηλ σου λέει + έξοδα 19000 €!
Θα περιμένω και εγω να φτάσει 900 χλμ για να κατέβει η τιμή
-
το swift sport εχει ασυνήθιστα τοποθετημένη την πίσω δαγκάνα … ώρα 12 ...ακριβώς !
TOKICO αν δεν βλέπετε η δαγκάνα , τέλος πάντων αναρωτήθηκα γιατί την έβαλαν εκεί , την απορία μου την έλυσαν οι δοκιμαστές απο το parkers (έχουν ένα τέλειο κόκκινο για test μακράς διαρκείας) που έστειλαν email στη suzuki και τους απάντησε
1 λιγότερο μήκος μαρκουτσιών
2 επομένως λιγότερο κόστος και βάρος
3 συγκέντρωση του βάρους πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου
τελικά το να φτιάξεις το πιο ελαφρύ αυτοκίνητο των τελευταίων ετων είναι μια άσκηση που μόνο υπομονετικοί και τελειομανείς ιάπωνες θα μπορούσαν να φέρουν σε πέρας!
(στο update 3 στο κάτω μέρος)https://www.parkers.co.uk/suzuki/swift/ ... terjet-5d/
-
Βέβαια είναι λανθασμένη μια τέτοια τοποθέτηση καθώς ανεβάζει το κέντρο βάρους πιο ψηλά, απλά τους βόλευε εκεί - γλιτώνουν και λίγα εκατοστά από τα σωληνάκια. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλα τα supercars έχουν τις πίσω δαγκάνες στην ώρα 4-5 και τις μπροστά στην ώρα 7-8. Έτσι κατεβάζουν το κέντρο βάρους μεν, αλλά και το φέρνουν πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου (έχει να κάνει με το κέντρο περιστροφής).
-
Προφανώς αν τις έφερναν πιο μπροστά θα αυξανόταν το μήκος των μαρκουτσιών ,αρα το βάρος και το κόστος, γιαυτούς είναι το καλλίτερο σημείο και τουλάχιστον κανείς δεν εχει να πει κακό λόγο για την απόδοση των φρένων ακόμα και στη πίστα όλοι είναι εντυπωσιασμένοι απο την αποτελεσματικότητα και την αντοχή!
-
Γιατί λένε χαζομάρες απλά...
-
πάντως αυτοί που λένε χαζομάρες έφτιαξαν πιο ελαφρύ αυτοκίνητο και απο το mx5 με την τέντα για οροφή και πεντάπορτο και turbo
-
Πιο ελαφρύ δεν είναι, αλλά είναι αρκετά πιο μικρό και σε διαστάσεις και σε κινητήρα.
-
Άντε το swift να είναι 6-7 εκατοστά πιο κοντό -και πολλά λεω , είναι όμως 50+ ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο απο το mx5 ND με τον 1,5 ατμοσφαιρικό κινητήρα, μετρημένο με τον νέο κανονισμό της EU , ενώ εχει turbo με οτι αυτό συνεπάγετε για εχτρα σωληνώσεις σε ιντερκουλερ ,ψυγεία λαδιού + το τούρμπο βέβαια , είναι πενταθέσιο με πίσω κάθισμα ,ζώνες ασφαλείας και αερόσακους για τρείς ακόμα επιβάτες και εχει δυο ακόμα πόρτες με ηλεκτρικά παράθυρα , ηχεία κλπ και κανονική οροφή που ανεβάζει το κέντρο βάρος αντί για τέντα ... ε αυτό είναι εκπληκτικό!
Προτιμώ πάντως λίγο παραπάνω το κέντρο βάρους απο την μεταλλική οροφή και τις δαγκάνες των πίσω φρένων ,παρα να κουβαλάω ένα σακί τσιμέντο για πάντα !
-
Παιδιά και το υπεργαματο baleno στο ίδιο σημείο τις έχει τις δαγκάνες
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Παιδιά και το υπεργαματο baleno στο ίδιο σημείο τις έχει τις δαγκάνεςΓιατί και αυτό είναι ελαφρύ και ταπεινό
Με την ευκαιρία , το πρώτο που θα κοίταζα για να διορθώσω το 'θέμα' με τα φρένα του baleno θα ήταν αν μπορούσα να βάλω τα τακάκια απο το swift sport ,τα πίσω θα μπαίνουν 99% ,τα μπροστά είναι μεγαλύτερα αν εχουν το ιδιο βασικό σχήμα θέλουν λίγο τρόχισμα - λιμάρισμα και θα μπούν!
Βρείτε συνεργείο με φρένα και όλα γίνονται (μη περιμένετε στην αντιπροσωπεία τέτοια κόλπα). -
Aν θυμαμαι καλα,και το Swift Gti,το 1300αρι με τα 100 αλογα εκει τις ειχε τις δαγκανες και εκεινο...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Άντε το swift να είναι 6-7 εκατοστά πιο κοντό -και πολλά λεω , είναι όμως 50+ ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο απο το mx5 ND με τον 1,5 ατμοσφαιρικό κινητήρα, μετρημένο με τον νέο κανονισμό της EU , ενώ εχει turbo με οτι αυτό συνεπάγετε για εχτρα σωληνώσεις σε ιντερκουλερ ,ψυγεία λαδιού + το τούρμπο βέβαια , είναι πενταθέσιο με πίσω κάθισμα ,ζώνες ασφαλείας και αερόσακους για τρείς ακόμα επιβάτες και εχει δυο ακόμα πόρτες με ηλεκτρικά παράθυρα , ηχεία κλπ και κανονική οροφή που ανεβάζει το κέντρο βάρος αντί για τέντα ... ε αυτό είναι εκπληκτικό!Προτιμώ πάντως λίγο παραπάνω το κέντρο βάρους απο την μεταλλική οροφή και τις δαγκάνες των πίσω φρένων ,παρα να κουβαλάω ένα σακί τσιμέντο για πάντα !
Ξεχνάς όμως ότι το ένα είναι προσθιοκίνητο και το άλλο πισωκίνητο. Τα πισωκίνητα είναι βαρύτερα, λόγω της μετάδοσης που πρέπει να διασχίσει όλο το αυτοκίνητο.
Νέο Suzuki Swift 2017