-
Παιδες ωραιες τοποθετησεις....ειστε ψαγμενοι ακομη και στον τομεα των πωλητων...εγω τον τελευταιο χρονο που ψαχνομαι για αγορα γνωρισα ολο αυτο το συστημα των αντιπροσωπιων, της κουλτουρας και των ανθρωπων που το απαρτιζουν αλλα και των αυτοκινητων και ολα αυτα τα συμπρακαλα (συστηματα,τεχνολογιες,αξεσουαρ,καταναλωσεις,επιτοκια,κ.τ.λ.) που τα συνοδευουν......παρατηρησα οτι αμα δεν εισαι καχυποπτος, ψαγμενος καλα και λιγο κατασταλαγμενος σε εχουν τυλιξει και σου εχουν φορτωσει οτι αχρηστο θελουν να ξεφορτωθουν χωρις υποχρεωσεις 'after sale' απεναντι σου.....δεν τους ενδιαφερει να αναπτυχθει ο κλαδος και να μακροημερευσουν και οι ιδιοι μακροπροθεσμα με ποικιλους τροπους (πωλησεις,περισσοτερες θεσεις υπαλληλων, κ.τ.λ.),αλλα λειτουργουν ως αρπακτικα και καιροσκοποι...παραμυθατζιδες σαν τον τσιπρα δηλαδη.....ο Θεός να σας εχει καλα.....παλιοσοδερα να πιανετε και σε λαμποργκινι να μεταμορφωνονται ....χαχαχαχαχαχα
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Δεν είναι και ό,τι καλύτερο η εισαγωγική της Citroen εδώ...έχει πάρει πολλά εύσημα από τους Γάλλους, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι λίγο καλύτερη από δημόσιο και το άλλο Σ.
-
Σιγά μην διαβάζουν τα φόρα...έχετε δει κανένα από αυτούς ή μιλήσει μαζί τους? Δεν ασχολούνται καν με τους πελάτες ή τους υποψήφιους πελάτες, μόνο με την αγορά τα νούμερα, τις πωλήσεις και τον 'ειδικό τύπο'. Δντες marketing ή πωλήσεων μόνο κατ' ευφημισμό και φυσικά δεν έχουν σχέση με την ολότητα των ενεργειών που οφείλουν να κάνουν.
Ελάχιστοι διαβάζουν και εννοείται ότι δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία, απλά γιατί γνωρίζουν ότι το 2% (και πολύ λέω) των υποψηφίων πελατών τους συμμετέχει σε φόρουμ. Μπορώ να μιλάω ώρες για αυτά...
-
-
Ναι, μεν λιγοι γραφουν αλλα τα νηματα εχουν κατι εκατονταδες χιλαδες επισκεψεις.
Αυτα τα νουμερα θεωρω πως εναι απο ανθρωπους που ψαχνουν ενημερωση σε φορουμ. Ιδιαιτερα στα νηματα το μοντελων οποιος τα διαβαζει μπορει να παει προϊταμασμενος σε αντιπροσωπειες με αρκετες γνωσεις γυρω απο το αυτοκινο που τον ενδιαφερει.Αν δεν τα διαβαζουν οι εισαγωγικες με τοση επισκεψιμοτητα ειναι αναξιοι του μισθου τους.
-
Συμφωνώ μαζί σου Lap...απλά αναφέρω τι γίνεται, όχι τι θα ήταν καλό να γινόταν! όσο για τον μισθό, είναι τόσο χαμηλός πια.
ΥΓ: Πάντως ο πωλητής της Βελμάρ που αγόρασα το Kuga (εξαιρετικός, σπάνιο για πωλητή δυστυχώς) διαβάζει πολύ συχνά το φόρουμ και ειδικά τα θέματα για τα Ford. Αλλά μου είπε ότι είναι ο μόνος που το κάνει από το κατάστημά (Ford + Seat).
-
Λοιπον παιδες τωρα που το ξανασκεφτηκα ψηθηκα αγρια για τον καινουργιο 1,5 με τους 130 ιππους.......διαβασα ενα καινουργιο αρθρο και λεει οτι θα πληρει και τις προδιαγραφες που θα ερθουν μετα το 2020......αρα συμφερει να επενδυσεις...δεχεται και βιοντιζελ και παραφινικο καυσιμο χωρις να μαζευει ευκολα μουχλα.... https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 177272.asp
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ποσο σου ειπε ο γιαννιρης οτι πρεπει να κυμανθει το αμαξι Think73 ????.....για το ντιζελ ποσο πιστευει οτι θα κυμανθει η αρχικη του cruiser ???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
με το τσιγκελι του εβγαλα οτι αν θελει να πουλησει σε σχεση με τo 3008 πρεπει να εχουν 5000 διαφορα (μιλωντας για τις φορτωμενες εκδοσεις ντιζελ).
-
Γιατί θεωρείτε τον καθένα πιο σοβαρό από εσάς που είστε εν δυνάμει αγοραστές ?
Πάντως θεωρώ ότι τέλος του Οκτώβρη θα έχουμε περισσότερα στοιχεία ανά την Ευρώπη .
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
με το τσιγκελι του εβγαλα οτι αν θελει να πουλησει σε σχεση με τo 3008 πρεπει να εχουν 5000 διαφορα (μιλωντας για τις φορτωμενες εκδοσεις ντιζελ).Εννοεις οτι εσυ μετα απο πιεση που του ασκησες του ειπες για τα 5 χιλιαρικα διαφορα ή αυτος σου ειπε οτι στοχευει να το αφησει κοντα στα 5 χιλιαρικα διαφορα με το 3008 για να πουλησει το ντιζελ??
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιατί θεωρείτε τον καθένα πιο σοβαρό από εσάς που είστε εν δυνάμει αγοραστές ?Πάντως θεωρώ ότι τέλος του Οκτώβρη θα έχουμε περισσότερα στοιχεία ανά την Ευρώπη .
εννοεις τιμες?....για την αφιξη στην χωρα μας ποτε προβλεπεις?...
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
με το τσιγκελι του εβγαλα οτι αν θελει να πουλησει σε σχεση με τo 3008 πρεπει να εχουν 5000 διαφορα (μιλωντας για τις φορτωμενες εκδοσεις ντιζελ).
Εννοεις οτι εσυ μετα απο πιεση που του ασκησες του ειπες για τα 5 χιλιαρικα διαφορα ή αυτος σου ειπε οτι στοχευει να το αφησει κοντα στα 5 χιλιαρικα διαφορα με το 3008 για να πουλησει το ντιζελ??
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτός το σχολίασε , εγώ το εκμαιευσα, αλλά το σχόλιο του ήταν αδιάφορο σαν να μην τον αφορούσε. Σίγουρα δεν είπε ότι θα το κατεβάσω 5000 για να πουλήσει! Αν θέλει να πουλήσει είπε, σαν ευχή. Άλλωστε την πολιτική τιμολόγησης σε τέτοιο βαθμό -2000 ή -5000 δεν την διαμορφώνει αυτός αλλά ο εισαγωγέας.
Επίσης ούτε τους όρους των χρηματοδοτικά μου είπε ότι οριζει αυτός. Εμείς μου είπε ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει! Απλά .....πουλάμε αμάξια. Τα δάνεια και τους όρους τα βγάζει η τράπεζα...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
με το τσιγκελι του εβγαλα οτι αν θελει να πουλησει σε σχεση με τo 3008 πρεπει να εχουν 5000 διαφορα (μιλωντας για τις φορτωμενες εκδοσεις ντιζελ).
Εννοεις οτι εσυ μετα απο πιεση που του ασκησες του ειπες για τα 5 χιλιαρικα διαφορα ή αυτος σου ειπε οτι στοχευει να το αφησει κοντα στα 5 χιλιαρικα διαφορα με το 3008 για να πουλησει το ντιζελ??
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτός το σχολίασε , εγώ το εκμαιευσα, αλλά το σχόλιο του ήταν αδιάφορο σαν να μην τον αφορούσε. Σίγουρα δεν είπε ότι θα το κατεβάσω 5000 για να πουλήσει! Αν θέλει να πουλήσει είπε, σαν ευχή. Άλλωστε την πολιτική τιμολόγησης σε τέτοιο βαθμό -2000 ή -5000 δεν την διαμορφώνει αυτός αλλά ο εισαγωγέας.
Επίσης ούτε τους όρους των χρηματοδοτικά μου είπε ότι οριζει αυτός. Εμείς μου είπε ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει! Απλά .....πουλάμε αμάξια. Τα δάνεια και τους όρους τα βγάζει η τράπεζα...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ουσιαστικα αμα θελει η τραπεζα και ο εισαγωγεας του κλεινουν το μαγαζι...δηλαδη αμα ενα μοντελο δεν παει καλα και η η τραπεζα ειναι ατεγκτη χωρις να καταβαζει επιτοκιο ή να δινει καλητερα δανεια τοτε φαληριζει ο αντιπροσωπος.....δεν ακουγεται ομως ολο αυτο λιγο σαν τον ποντιο πιλατο δηλ. νιπτω τας χειρας μου ολοι οι αλλοι φταινε και οχι εγω.....μηπως για αυτο και ο ιδιος και οι υπαλληλοι του ειναι ζαμανφου οταν πας να τους μιλησεις....σου λεει δεν βαριεσαι βρε αδελφε θα μας κλεισουν που θα μας κλεισουν αμα θες ελα παρε το καρο αλλιως καντη νας και ασε μας να αμπελοφιλοσοφουμε....χαχαχαχα
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ενταξει δεν είναι έτσι. Ο εισαγωγεας φέρνει αμάξια που τα αγοράζουν οι αντιπρόσωποι . Θέλει το καλο των αντιπροσώπων γιατί χωρίς αυτους ποιος θα πουλαει αμαξια στην λιανική?
Την τιμολογιακη πολιτικη την διαμορφώνει ο εισαγωγεας όπως και τα επιτοκια και τα προγράμματα με τις τράπεζες αυτά φυσικά με τους όρους των τραπεζών και το πρόσωπο του εισαγωγέα
Οι αντιπροσωπείες δίνουν επιπλέον εκπτώσεις απο του εισαγωγέα για να σε τραβήξουν από τον άλλο αντιπρόσωπο. Τα περιθώρια ελλειγμων όμως των αντιπροσώπων είναι συνήθως περιορισμένα. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ενταξει δεν είναι έτσι. Ο εισαγωγεας φέρνει αμάξια που τα αγοράζουν οι αντιπρόσωποι . Θέλει το καλο των αντιπροσώπων γιατί χωρίς αυτους ποιος θα πουλαει αμαξια στην λιανική?
Την τιμολογιακη πολιτικη την διαμορφώνει ο εισαγωγεας όπως και τα επιτοκια και τα προγράμματα με τις τράπεζες αυτά φυσικά με τους όρους των τραπεζών και το πρόσωπο του εισαγωγέα
Οι αντιπροσωπείες δίνουν επιπλέον εκπτώσεις απο του εισαγωγέα για να σε τραβήξουν από τον άλλο αντιπρόσωπο. Τα περιθώρια ελλειγμων όμως των αντιπροσώπων είναι συνήθως περιορισμένα.Καταλαβα...τοτε ας ευχηθουμε να δει ο εισαγωγεας την ευκαιρια οτι αμα πλασαρει σε προσιτες τιμες για τα μεσαια πορτοφολια τιμες για το ντιζελ του αμαξιου τοτε φαινομενικα χανει στην τιμη ουσιαστικα ομως κερδιζει απο την ποσοτητα γιατι το αμαξι θα μετατραπει στο καινουργιο κασκαι της αγορας ή οποιο τελος παντω suv φευγει σαν τρελο αυτην την περιοδο....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όλα σχετικά είναι. Πλέον με την φορολογία που έχουν κάποιους τους συμφέρει μικρότερος τζίρος με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους παρά μεγάλος τζίρος που θα τον ψαλιδιζει η εφορία.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ θα πω πως φταίει και η εισαγωγική.
Παράδειγμα το ateca μέχρι στιγμής το πουλούσαν 25-26 και ξαφνικά έπεσε στα 22. Τι έγινε δηλαδή, αποφάσισαν εν μια νυκτί να χάσουν 1-2 χιλιάρικα (τα υπόλοιπα φόροι)?
Επίσης, s-cross diesel fl, αρχικά μπορούσες να το αγοράσεις μόνο στο λευκό χωρίς να περάσεις τα 17 ΛΤΠΦ, ξαφνικά πως τα βόλεψαν ώστε να μπορείς να βάλεις μεταλλικό και να παραμείνει κάτω από τα 17?
Vitara fl 1.4 GLX 4WD με ΛΤΠΦ στα 22.200. Για 201 ολόκληρα ευρώ πληρώνεις +2500 περίπου σε φόρους. Να δείτε που μόλις το πάρουν πρέφα θα ρίξουν την τιμή.
-
Είπαμε την τιμολογιακή πολιτική την διαμορφώνει ο εισαγωγέας. Θέτει στόχους βάζει mark up και περιμένει. Άλλοι βάζουν χαμηλό mark up στην αρχή για λαγό και μόλις εξαντληθούν οι μονάδες και πιάσουν τους στόχους ψηλώνουν τις τιμές. Άλλοι ξεκινούν με υψηλό περιθώριο και περιμένουν να δουν αν θα τσιμπήσουν πελάτες. Αν ο αγοραστής δεν ψηθεί αρχίζουν οι εκπτώσεις.
Στο αιρκρος πιστεύω επειδή βγαίνει σε περίοδο που ο ανταγωνισμός είναι ώριμος και τα μοντέλα από 1 χρόνο και πάνω όλα που σημαίνει ότι ήδη οι τιμές τους θα αρχίσουν να παίρνουν την κατιούσα θα ξεκινήσει εξαρχής ανταγωνιστικά με χαμηλό mark upΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Εγώ θα πω πως φταίει και η εισαγωγική.Αυτό ακριβώς...και η εισαγωγική. Είναι θέμα του εργοστασίου και της διαπραγμάτευσης του εισαγωγέα με το εργοστάσιο για την τιμή χονδρικής. Συμφωνώ ότι για 100-200€ είναι βλακεία να καπελώνεται η τιμή με τόσο επιπλέον φόρο. Από την άλλη, είναι και θέμα εργοστασίου, πόσο θέλει να πουλήσει (σε ποσότητα και σε τιμή) σε κάθε αγορά.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Είπαμε την τιμολογιακή πολιτική την διαμορφώνει ο εισαγωγέας. Θέτει στόχους βάζει mark up και περιμένει. Άλλοι βάζουν χαμηλό mark up στην αρχή για λαγό και μόλις εξαντληθούν οι μονάδες και πιάσουν τους στόχους ψηλώνουν τις τιμές. Άλλοι ξεκινούν με υψηλό περιθώριο και περιμένουν να δουν αν θα τσιμπήσουν πελάτες. Αν ο αγοραστής δεν ψηθεί αρχίζουν οι εκπτώσεις.
Στο αιρκρος πιστεύω επειδή βγαίνει σε περίοδο που ο ανταγωνισμός είναι ώριμος και τα μοντέλα από 1 χρόνο και πάνω όλα που σημαίνει ότι ήδη οι τιμές τους θα αρχίσουν να παίρνουν την κατιούσα θα ξεκινήσει εξαρχής ανταγωνιστικά με χαμηλό mark upΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χαχαχα...απο το στομα σου και στου Θεου το αυτι....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Εγώ θα πω πως φταίει και η εισαγωγική.Παράδειγμα το ateca μέχρι στιγμής το πουλούσαν 25-26 και ξαφνικά έπεσε στα 22. Τι έγινε δηλαδή, αποφάσισαν εν μια νυκτί να χάσουν 1-2 χιλιάρικα (τα υπόλοιπα φόροι)?
Επίσης, s-cross diesel fl, αρχικά μπορούσες να το αγοράσεις μόνο στο λευκό χωρίς να περάσεις τα 17 ΛΤΠΦ, ξαφνικά πως τα βόλεψαν ώστε να μπορείς να βάλεις μεταλλικό και να παραμείνει κάτω από τα 17?
Vitara fl 1.4 GLX 4WD με ΛΤΠΦ στα 22.200. Για 201 ολόκληρα ευρώ πληρώνεις +2500 περίπου σε φόρους. Να δείτε που μόλις το πάρουν πρέφα θα ρίξουν την τιμή.
Αρα σωστα καταλαβα οτι ειναι.....κερδ-καιρ-οσκοποι !!!!!
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NEO CITROEN C5 AIRCROSS