-
Καλησπέρα σε όλους. Υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με τους νέους ρυπους κατά wltp για το 1.6 Diesel? Λογικά δε θα έπρεπε, εφόσον οι παραγγελίες πλέον για το συγκεκριμένο θα ταξινομηθούν μέσα στον Σεπτέμβριο, να υπαρξει update και σε ρύπους, τέλη, τιμές, adblue or not κλπ? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
https://www.gocar.gr/news/new-models/25 ... Trail.html
To wltp το έφαγε το xtrail, βενζίνη και πετρέλαιο 1.6.
-
Περιμένουμε ίσως κάποια έκδοση βενζίνης στα 1500cc? Εννοώ από την Renault γιατί με τον 1300 δε το κόβω να τραβάει με τον 1500 κιλά βάρος. Το kadjar είναι πιο ελαφρύ
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Νομίζω ότι κακώς παραμένεις ακόμη κολλημένος στη λογική των κυβικών εκατοστών. Όταν πλέον έχεις 1300άρηδες κινητήρες που προσφέρουν ιπποδύναμη δίλιτρου ατμοσφαιρικού και ροπή 2,5 λίτρων...
-
Με το wltp πια θα συνεχίσει η τάση να φτάσουμε κυβικά που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια φτάνοντας ακόμα πιο υψηλή υποδυναμη. Το downsizing ψιλοψοφησε. Τα κυβικά πάντα θα παίζουν σημαντικό παράγοντα.οσο μεγαλύτερα κυβικά έχει, σε μεγαλύτερα βάρη ο κινητηρας θα συμπεριφέρεται και θα αντέχει στο πέρασμα του χρόνου
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Το παραπάνω είναι εντελώς αβάσιμο.
-
Απλή λογική είναι.
-
Ο χρήστης tsiliha έγραψε:
Με το wltp πια θα συνεχίσει η τάση να φτάσουμε κυβικά που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια φτάνοντας ακόμα πιο υψηλή υποδυναμη. Το downsizing ψιλοψοφησε. Τα κυβικά πάντα θα παίζουν σημαντικό παράγοντα.οσο μεγαλύτερα κυβικά έχει, σε μεγαλύτερα βάρη ο κινητηρας θα συμπεριφέρεται και θα αντέχει στο πέρασμα του χρόνου.Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο σε σχέση με το downsizing. Θεωρώ αντιθέτως ότι ο νέος τρόπος υπολογισμου κατανάλωσης και ρύπων κατά WLTP, ο οποίος ειναι ρεαλιστικότερος αλλά (κυρίως) και δυσμενέστερος, πρέπει να ευνοεί ένα downsized υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα έναντι ενός μεγαλύτερου ατμοσφαιρικού (ή μη), καθώς ο downsized κινητήρας έχει τη δυνατότητα να δώσει μικρότερες τιμές κατανάλωσης, όταν το ζητούμενο είναι η οικονομία. Και αντίστοιχα και λιγότερους ρύπους.
Κατά τ' άλλα σαφώς και τα πολλά κυβικά είναι υπέροχα, αν δεν χρεάζεται να κάνεις κανένα συμβιβασμό στο κόστος χρήσης και τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα.
-
Αυτό που λες έχεις και δεν έχεις δίκιο.
Το wlpt πια τεσταρει ταχύτητες από 40-60 και φτάνει νομίζω κάπου στα 140 αν δεν κάνω λάθος.
Στα 140 ο 1000αρης κινητήρας μπορεί να τα πιάσει αλλά ένας 1500 θα πάει πιο άνετα και θα τα κρατήσειΕγώ τους κινητήρες πάνω κάτω χωρίς να είναι απόλυτο, τους θεωρώ σαν κλιματιστικά.
Αν έχει ένα σαλόνι και έχεις ένα 9αρι κλιματιστικό, τον δροσίζει τον χώρο αλλά του βγαίνει η πίστη
Ένα 25αρι ας πούμε πάλι την ίδια δουλειά θα κανει, θα δροσίσει τον χώρο αλλά θα το κάνει πιο χαλαρά.Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Δεν γίνεται και να έχω και να μην έχω δίκιο ταυτόχρονα!
Κατά τ΄άλλα, συγκρίνοντας δύο κινητήρες παρόμοιας ιπποδύναμης και ροπής (για να έχει νόημα) , επιμένω ότι ο downsized θα συνεχίσει να έχει μικρότερη κατανάλωση, ειδικά κατά τη διάρκεια μετρήσεων κατά WLTP, όπου το ζητούμενο για τον κατασκευαστή είναι η επίτευξη της μικρότερης δυνατής κατανάλωσης και ρύπων. Και μάλιστα, αν δεχτούμε (πολύ χοντρικά) ότι ποσοστιαία θα διατηρηθεί η διαφορά σε κατανάλωση και ρύπους που είχαν με την παλαιότερη μέτρηση κατά NEDC, σε απόλυτα νούμερα αυτή η διαφορά θα έχει μεγαλώσει! Οπότε το downsizing μάλλον δεν θα ψοφήσει, λόγω WLTP τουλάχιστον.
Στο παράδειγμα που έδωσες, όπου θεωρείς ότι η μέτρηση κατανάλωσης στα 140 θα είναι δυσμενέστερη για τον downsized κινητήρα, επίσης κάνεις λάθος. Γιατί εκεί θα βαρύνουν πολύ περισσότερο οι σχέσεις του κιβωτίου παρά ο κινητήρας. Κι εκεί πάλι θα υπερέχει ο downsized υπερτροφοδοτούμενος έναντι του μεγαλύτερου ατμοσφαιρικού, καθώς ο πρώτος θα έχει π.χ. μια 6η που θα δίνει τα 140 Km/h με 2.800 σ.α.λ., ενώ ο ατμοσφαιρικός (λόγω του ότι θα βγάζει τη ροπή του πολύ πιο ψηλά) θα έχει μια 6η που θα δίνει 3.800 σ.αλ. Κι επειδή αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι των μετρήσεων, στο κομμάτι της μέτρησης εντός πόλης ο μικρότερος κινητήρας θα είναι και πάλι (προφανώς) πιο οικονομικός.
Αν το downsizing κινδυνεύει από κάτι (εκτός από την πιθανή εγκατάλειψη των Μ.Ε.Κ. προς ώφελος της ηλεκτροκίνησης) δεν είναι το WLTP αλλά νέες τεχνολογικές εξελίξεις όπως οι Sky-Activ κινητήρες της Mazda ή οι κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης.
Υ.Γ.: Όσο για τα κλιματιστικά έχεις λάθος! Αν ένας χώρος χρειάζεται ένα κλιματιστικό 9.000 BTU για να κλιματιστεί, το 25άρι που θα του βάλεις δεν θα είναι πιο οικονομικό από το 9άρι, αλλά το αντίθετο. Θα είναι πιο οικονομικό το 25άρι, μόνο αν ο χώρος χρειάζεται π.χ. 18.000 BTU και το 9άρι προφανώς δεν επαρκεί. Εδώ όμως δεν ισχύει αυτό γιατί συγκρίνουμε κινητήρες παρόμοιας ιπποδύναμης και ροπής.
-
Δε νομίζω οτι αναφέρεται σε σύγκριση downsized turbo με ατμόσφαιρα ,αλλά σε σύγκριση downsized turbo με
turbo περισσότερων κυβικών εκατοστών.
Και έχει δίκιο γιατί οι downsized αναπτύσσουν υψηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, η οποία για να πέσει χρειάζεται πλουσιότερο μίγμα. Αυτό με τη σειρά του είναι κάτι που σημαίνει πιο ατελή καύση, άρα αύξηση σε άκαυτους υδρογονάνθρακες, μικροσωματίδια και μονοξείδιο του άνθρακα.
Βέβαια απομένει να δούμε τι θα γίνει στη πράξη. Εγώ βλέπω οτι αυτό θα αντισταθμιστει με τη γενίκευση χρήσης υβριδικών συστημάτων. -
Δεκτο
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δε νομίζω οτι αναφέρεται σε σύγκριση downsized turbo με ατμόσφαιρα ,αλλά σε σύγκριση downsized turbo με turbo περισσότερων κυβικών εκατοστών.Μα μιλάμε για σύγκριση κινητήρων παρομοίων ιπποδυνάμεων. Στο παράδειγμα που ανέφερε, ένας κινητήρας 1500cc turbo θα έχει πολύ μεγαλύτερη ιπποοδύναμη και ροπή από τον χιλιάρη. Ο ατμοσφαιρικός μονο θα έχει παρόμοια νούμερα και με αυτόν γίνεται η σύγκριση. Ο 1500άρης turbo είναι downsizing ατμοσφαιρικού δίλιτρου και όχι εναλλακτική πρόταση έναντι του χιλιάρη turbo. Θα ήταν μόνο αν μια εταιρία κααταργούσε το χιλιάρη κι έβγαζε αντ΄αυτού μια detuned έκδοση του 1500άρη με π.χ. 120 ίππους. Όμως όλες οι εταιρίες βγάζουν σε αυτά τα κυβικά 150-180 ίππους.
Και έχει δίκιο γιατί οι downsized αναπτύσσουν υψηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, η οποία για να πέσει χρειάζεται πλουσιότερο μίγμα. Αυτό με τη σειρά του είναι κάτι που σημαίνει πιο ατελή καύση, άρα αύξηση σε άκαυτους υδρογονάνθρακες, μικροσωματίδια και μονοξείδιο του άνθρακα.
Το πλουσιότερο μίγμα που πιθανώς χρειάζεται ο downsized κινητήρας έχει συνυπολογιστεί στη μέτρηση κατανάλωσης και ρύπων. Δεν επηρεάζει το WLTP περαιτέρω.
Βέβαια απομένει να δούμε τι θα γίνει στη πράξη. Εγώ βλέπω οτι αυτό θα αντισταθμιστει με τη γενίκευση χρήσης υβριδικών συστημάτων.
Έχεις απόλυτο δίκιο εδώ. Εντάσσεται και αυτό στις τεχνολογικές εξελίξεις που ανέφερα. Ένας ηλεκτροκινητήρας μαζί με ένα βενζινοκινητήρα σε κύκλο Atkinson π.χ.
-
Kαι όμως αυτά που γράφω σκέφτονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.Τα είχα διαβάσει παλιότερα και το θυμήθηκα τώρα που ήρθε η συζήτηση στο θέμα.
EDITORIAL - Engine downsizing no longer an option for
automakers?
Automakers are planning a U-turn on engine-downsizing efforts as real world emission tests render them
ineffective.
http://supplierinsight.ihsmarkit.com/main/news/proc/create-pdf?id=5236156 -
Θυμάμαι ότι το έχω διαβάσει κι εγώ αυτό το άρθρο. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση κατηγορηματικό ως προς το που πάνε τα πράγματα, εξ ου και το ερωτηματικό στον τίτλο του.
Επίσης δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται μέχρι στιγμής, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια πολλοί κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει νέους downsized κινητήρες (VW 1.0 TSi, Honda 1.0T, Renault 1.3T) ενώ και οι υπόλοιποι συνεχίζουν να εξελίσσουν τους υπάρχοντες και κανείς δεν έχει εγκαταλείψει μέχρι τώρα τους downsized κινητήρες.
Υ.Γ.: Άσε που το άρθρο είναι από το 2016 κι αναφέρεται στο upsizing κυρίως των diesel, που ούτε έχει επιβεβαιωθεί προς το παρόν ούτε και ενδιαφέρει πλέον με την πολιτική δαιμονοποίησης και εγκατάλειψης του diesel. Για να μην πούμε και ότι είτε είναι γραμμένο στο πόδι είτε από κάποιον που δεν έχει τεχνικές γνώσεις (βλέπε εκεί που λέει ότι οι V6 αντικαταστάθηκαν από V4).
-
Έλα ντε τι ακυρο είναι αυτο...Τώρα το είδα
Τι να εννοει αραγε? -
Σχετικά με αυτό δε θυμάμαι πού είχα διαβάσει ότι ναι μεν το downsizing δεν πεθαίνει αλλά γίνεται πιο 'συντηρητικό', ακριβώς λόγω wltp: χαρακτηριστικό παράδειγμα ο 1.5tsi που αντικατέστησε τον 1.4tsi με ίδια - πάνω κάτω - ιπποδύναμη και ροπή αλλά μεγαλύτερο κυβισμό: γιατί να το έκαναν αν δεν υπερείχε ο μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας; Φυσικά πάλι για downsizing μιλάμε σε σχέση με ατμόσφαιρα αλλά λίγο πιο 'συγκρατημένο'.
Επίσης ο 1.3tce της Renault μην ξεχνάμε ότι αντικαθιστά τον 1.2tce. Θα μου πεις 'μα βγαίνει και σε εκδόσεις με σημαντικά μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε σχέση με τον 1.2'. Αλήθεια είναι, όπως είναι αλήθεια ότι ξεφυτρώνουν συνεχώς 1000αρηδες 3κύλινδροι. Είπαμε, το downsizing δεν πεθαίνει αλλά ίσως εκλογικεύεται σε ορισμένες περιπτώσεις.
-
Αν κρίνουμε από τον 1.2 που είχε το qashqai, όπου στο pulsar πέταγε,ενώ στο qashqai έκαιγε παραπάνω, θα ήθελα να ήξερα με 1.5 τόνο που είναι το xtrail πόσο θα κάνει;
Εγώ περίμενα να βγάλουν ένα κινητήρα 1.5 κοντά στους 170 ίππους.
Σαν πρότυπο θα έλεγα να ήταν λίγο χειρότερος από τον 1.5cc του Honda Civic με τους 180 ίππους αλλά αυτής της λογικήςSent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Μετά απο πολλά χρόνια απουσίας απο το forum, αν και πιστός αναγνώστης, επιστρέφω.
Εντυπωσιαμένος απο χώρους και χαρούμενος με επιδόσεις και οικονομία, τηρουμένων των αναλογιών (διαβάζοντας και το νήμα) επισκέφτηκα μια αντιπροσωπεία να το δω απο κοντά και να κλείσω και κάποιο test drive.
Ενημερώθηκα πως πλέον ο 1.6 βενζίνη αντικαθίσταται με 1.3 και οι επιλογές του πετρελαίου 1.5-2.0 με τον 1.7
Αρχικά να πω, πως το πετρέλαιο δεν με ενδιαφέρει σαν καύσιμο αν και γνωρίζω τα καλά του.
Ρωτώντας να μάθω λεπτομέρειες για τον 1.3 μου ανέφεραν πως κινεί το Grand Scenic και κάποια Mercedes, αφού έχει προέλθει απο την συνεργασία τους.
Στο βασικό ερώτημα των ρύπων δεν έλαβα κάποια σαφή απάντηση. Μου είπαν μόνο πως περιμένουν και οι ίδιοι.
Στο τελευταίο ερώτημα για την τιμολογιακή πολιτική της αντιπροσωπείας και για το αν η τιμή θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα μου είπαν πως δεν το θεωρούν πιθανό. Με νέο κινητήρα πιστεύουν πως υα ξεκινά απο 1500€ και πάνω ακριβότερα.Κλείνοντας να πω, πως κάνοντας μια ερώτηση στην Mitsubishi για το Eclipse Cross αν και μικρότερο, μου ανέφεραν πως περιμένουν ρύπους κοντά στα 190γρ. άρα μιλάμε για τέλη κοντά στα 650€. Ο κινητήρας δεν θα αλλάξει.
Το ανέφερα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν, πως για αυτό τον λόγο άλλαξε ο κινητήρας για να βρεθούν κοντά στα 280€ τα τέλη.
Φυσικά για το χρονικό της υπόθεσης, δεν υπάρχει ενημέρωση.
Ο ACCENTWIZARD θα μας κάνει πλακα μάλλον στο μέλλον. Ο κινητήρας αν και δεν πούλησε, είναι διαμάντι. Έτυχε να τον οδηγήσω και σε Pulsar και σε Juke. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος.tsiliha έχεις δίκιο, νομίζω πως θα ζορίζεται αρκετά και μόνο αν δεν το 'οδηγάς' θα είναι οκ. Αν το 'πας' κανονικά νομίζω θα καίει και θα ζορίζεται.
-
Είδα πριν από λίγο ένα ακόμα άρθρο για το qashqai με τον νέο κινητήρα 1.3 που θα έρθει.
Τους ίππους τους γνωρίζαμε σαν εκδόσεις ( 140 και 160). Τώρα έχουμε και τις εκπομπές ρύπων που ειναι 121kg και 122kg αντίστοιχα.
Από το άρθρο επίσης αναφέρει πως για να πας στην έκδοση με τα 160 άλογα αναγκαστικά πας σε αυτόματο 7ταχυτητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Φαντάζομαι δε θα είναι πολύ μεγάλη διαφορά για xtrail.
αν βάλουμε την αρχή της αναλογικότητας, βάζοντας παραπάνω βάρος που θα έχει το xtrail με qashqai, πιστεύω max να πιάσει τα 130kg ρύπων
Οπότε είναι ένα ανεκτικό νούμερο για να υπολογίσεις πάνω κάτω τα τέλη πόσα θα σου έρθουν
Και πάλι αν παίξει με αυτό τον κινητήρα το xtrailhttps://www.carscoops.com/2018/10/2019- ... nt-system/
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
Nissan X-Trail 2013