-
Χαζεύοντας την γαλλική ιστοσελίδα είδα ότι το Αιρκρος ξεκινάει φτηνότερα από το 4 Πικάσο . Βέβαια η έκδοση στάρτ μόνο , αλλά δεν έψαξα και τις άλλες .
Οποιος θέλει ας ταιριάξει και τις επόμενες εκδόσεις , μήπως βγάλουμε κανένα μπούσουλα .
-
Η σταρτ με βενζινη? ή και με πετρελαιο???.....παντως στις δοκιμες του 3008 που ξετιναξα δεν δειχνουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση μεταξυ του 1,2 και του 1,5 .....οσο για τις εκδοσεις πιστευω στην ελλα θα γινουν 3 και συνηθως ή μια απο την αλλη κυμαινεται στα 2 χιλιαρικακια....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σταντάρ 2 λίτρα διαφορά και αν τα πιέσεις και τα δύο το ίδιο η διαφορά μεγαλωνει
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κοίταξα και εγώ τον γαλλικό διαμορφωτή και τελικά το Αιρκρός είναι πολύ κοντά στο μικρό πικάσσο .
Οπότε εδώ έχουμε καλά δείγματα τιμών για το πικάσσο και ελπίζουμε και για το αιρκρος
Στο θέμα της κατανάλωσης , πράγματι 2 λίτρα διαφορά έχουμε , που ίσως μέσα στην πόλη να αυξάνεται και στα 3 .
Σε ταχύτητες μέχρι 140-150 τα 2 λίτρα είναι ανεκτά . Εκεί που παίζεται το παιχνίδι είναι στην διαφορά τιμής μεταξύ ντίζελ και βενζίνης , η οποία όσο περνάνε τα χρόνια μειώνεται . Τώρα είμαστε στα 25-30 λεπτά , ενώ κάποτε είμαστε στα 50-60 λεπτά με αποτέλεσμα η διαφορά τιμής από το 50 % που ήταν παλιά , τώρα να φτάνει στο 30 % και έτσι η διαφορά στην τιμή αγοράς αυξάνει τον χρόνο απόσβεσης και τον πηγαίνει κοντά στο αυξημένο κόστος συντήρησης του ντίζελ .
Δηλαδή τώρα τα χλμ με ντίζελ είναι 8 ευρώ και με βενζίνη 12 ευρώ .
Αρα τα 15000 που κάνει κάποιος τον χρόνο του δίνουν μόλις 600 € όφελος που σημαίνει ότι αν έχεις διαφορά 2-3000 θέλεις 3,5-5 χρόνια για να κάνεις απόσβεση . Αν η διαφορά είναι 1000 € , τότε είναι καλή επιλογή το ντίζελ .
-
Το υπέρ του ντίζελ πέρα από τα 2-3 λτ διαφορά στην κατανάλωση και τα 0,30 ευρώ στην τιμή είναι ότι το ντίζελ όταν πιεστεί ανεβάζει την κατανάλωση κατά 10% τα βενζίνης κατά 20%. Για πάνω από 15000 χλμ το χρόνο θεωρώ ότι και μέχρι 2500 αξίζει το ντιζελ.
Επίσης στα αμάξια πύο έχουν παράλληλα ντίζελ και βενζίνη τα αμάξια ντίζελ είναι συνήθως με πιο φορτωμένο εξοπλισμό δλδ για κάποιους που θέλουν τα πάντα όλα το ντίζελ σε πολλές μαρκες είναι μονόδρομοςΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το ξερω γιατι το βιωσα οταν πηγα να παρω προσφορα απο την νισσαν για το xtrail...την βενζινη την εχει με βασικο εξοπλισμο και το πετρελαιο φουλαρισμενο με τα παντα....ή ειρωνια δεν με αφηνα να βαλω τιποτα εξτρα εγω ουτε οσφυικη υποστηριξη που την χρειαζομαι ουτε τζαμια φιμε ουτε ακομη και προβολακια ομιχλης....θελαν να κλεισουν την συμφωνια ετσι και τα αλλα καποια αλλη στιγμη αφου περνουσαν λιγες ημερες ξεχωριστα και ακριβα για το καθενα ξεχωριστα....αλλα στην σιτροεν την ελληνικη που ειδα το c4 picasso δινανε φουλ εξοπλισμενο και παιζανε στις επομενες εκδοσεις με χαζομαρουλες του τυπου σε ανωτερη εκδοση η ψηφιακη οθονη θα ητανε εγχρωμη και οχι ασπρομαυρη και δερματινο σαλονι, κ.τ.λ...η διαφορα ητανε γυρω στο 1.500 η καθε εκδοση με την αλλη και μου το ξεκινουσε απο τις 19 και κατι στην δευτερη εκδοση κατευθειαν .....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επισης ερωτηση...διαβασα σε αρθρο οτι ο 1,5 πετρελαιο δεν αποτελει δειγμα 'πολιτισμενης' λειτουργιας με το αυτι να αντιλαμβανεται την 'τραχια' του χροια μονο στις μεσαιες στροφες ????....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Επισης ερωτηση...διαβασα σε αρθρο οτι ο 1,5 πετρελαιο δεν αποτελει δειγμα 'πολιτισμενης' λειτουργιας με το αυτι να αντιλαμβανεται την 'τραχια' του χροια μονο στις μεσαιες στροφες ????...Μόνο μια δοκιμή από εσένα και σύγκριση με την ποιότητα λειτουργίας άλλων diesel της κατηγορίας, μπορεί να σου ξεκαθαρίσει το θέμα.
-
Τον Γιαννιρη τον ίδιο που ρώτησα και ενώ του είπα ότι οι πωλητές σου μου είπαν ότι έρχεται Οκτωβριο Νοέμβριο μου είπε ότι δεν το πιστεύει αυτος το βλέπει από την νέα χρονιά. Για τιμές μουγκα. Δεν ξέρουν τίποτα.
Η μόνη ατάκα που μου είπε αξία ενδιαφέροντος ήταν ότι αν θέλει να πουλήσει θα πρέπει να είναι -5000 κάτω από το 3008 αλλά δεν το βλέπει....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τον Γιαννιρη τον ίδιο που ρώτησα και ενώ του είπα ότι οι πωλητές σου μου είπαν ότι έρχεται Οκτωβριο Νοέμβριο μου είπε ότι δεν το πιστεύει αυτος το βλέπει από την νέα χρονιά. Για τιμές μουγκα. Δεν ξέρουν τίποτα.
Η μόνη ατάκα που μου είπε αξία ενδιαφέροντος ήταν ότι αν θέλει να πουλήσει θα πρέπει να είναι -5000 κάτω από το 3008 αλλά δεν το βλέπει....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλε μου και εμενα ο προιστεμενος που τον πετυχα εν ωρα τρεχαλας μου ειπει για οκτωβρη.....παω στην δεθ και ρωταω για πλακα τον κεντρικο εκπροσωπο της εκθεσης του γιαννιρη για την σιτροεν εκει για το αμαξι κανοντας τον ανηξερο...και με ειρωνικο γελακι κρυμενο κατω απο βλεμα σοβαροτητας μου λεει το εξης απιστευτο....σε δυο χρονια και αμα ερθει ελλαδα γιατι τωρα φεραμε το DS7 και θα προωθησουμε αυτο....μα στο ιντερνετ τα διαδικτιακα περιοδικα γραφουν το εξης και μπλα μπλα μπλα...και ξανα απανταει με υποτιμητικο υφος οτι αυτο που ειπε ισχυει και δεν γνωριζει κατι αλλο....ή ειρωνια ακριβως απεναντι απο τον χωρο που εκθιαζε τα αμαξια του ο γιαννιρης...ειχε σταντ το autotriti....σκεφτηκα να παω να τους πω οτι κατω απο την μυτη σας οι υπαλληλοι του γιαννιρη το παιζουμ καιροσκοποι στο απλο κοσμακη....ο γιαννιρης πρεπει να ειναι κολλιταρι του δαβαρη δεν εξηγειται αλλιως τοσο αλλοκοτη συμπεριφορα των υπαλληλων....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως εγώ υπολογίζω τιμές να μάθουμε τέλος Νοεμβρίου και τα πρώτα αμάξια να τα δούμε πριν τα Χριστούγεννα .
Αναλογικά όπως έγινε με το 3 Αιρκρος .Ένα πράγμα με απασχολεί είναι ότι ακόμα δεν έχουμε τεστ στο εξωτερικό . Πιθανόν να περιμένουν να τελειώσει η έκθεση του Παρισιού και να έχουμε τέστ τον Οκτώβριο .
Εδώ θέλω να πω ότι υπάρχει ένα θεματάκι με την ανάρτηση , γιατί όταν την φόρεσαν στον κάκτο , κάποιοι και εδώ είχαν γράψει ότι εντάξει δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο , μέχρι που ήρθε ο τάρανδος που έβγαλε εξαιρετικά αποτελέσματα .
Προφανώς στο μεγαλύτερο , βαρύτερο και ψηλότερο 5άρι δεν θέλουν να ρισκάρουν να μην είναι εξαιρετικό , αφού πλέον μετά την κατάργηση της υδρό , είναι μεγάλο το ρίσκο να πετύχει η νέα ανάρτηση .
-
Διαβάζοντας στο θέμα του 7 ότι θα ξεκινάει από τις 28000 και βλέποντας το 3008 και το Γκράνλαντ να ξεκινάνε με δεύτερες εκδόσεις στα 25000 , θεωρώ ότι θα δούμε την λάιβ στα 22-23000 και ίσως πετάξουν και καμία στάρτ στα 20000 και μαζέψουν όλο το χαρτί...
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
[ο γιαννιρης πρεπει να ειναι κολλιταρι του δαβαρη δεν εξηγειται αλλιως τοσο αλλοκοτη συμπεριφορα των υπαλληλων....Μπερδεύτηκα! Ο Δάβαρης τι δουλειά έχει?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
[ο γιαννιρης πρεπει να ειναι κολλιταρι του δαβαρη δεν εξηγειται αλλιως τοσο αλλοκοτη συμπεριφορα των υπαλληλων....
Μπερδεύτηκα! Ο Δάβαρης τι δουλειά έχει?
Έχει αφήσει εποχή (ειδικά στα τελευταία του) και πλέον αποτελεί μέτρο σύγκρισης!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Διαβάζοντας στο θέμα του 7 ότι θα ξεκινάει από τις 28000 και βλέποντας το 3008 και το Γκράνλαντ να ξεκινάνε με δεύτερες εκδόσεις στα 25000 , θεωρώ ότι θα δούμε την λάιβ στα 22-23000 και ίσως πετάξουν και καμία στάρτ στα 20000 και μαζέψουν όλο το χαρτί...Έτσι τότε πάμε στην φηλ ντίζελ για 27-28 και 29-30 την ΕΑΤ8. Εξαιρετικά!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδια οι Γιαννιρης και πρωην Φεσσας απο αυτα που ξερω απο πολλους Θεσσαλονικεις με citroen ειναι λογος να μη παρεις το αυτοκινητο...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παιδια οι Γιαννιρης και πρωην Φεσσας απο αυτα που ξερω απο πολλους Θεσσαλονικεις με citroen ειναι λογος να μη παρεις το αυτοκινητο...Ξεδιπλωσε τις πληροφοριες και αυτα που ξερεις για τις μπαγαμποντιες μπα και μαθουμε τιποτα να κραταμε πισινη
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επισης η φιλ στην ελλαδα θα περιεχει το grip control και τα αφρατενια καθισματακια???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα καθίσματα ναι το grip παίζει...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παιδια οι Γιαννιρης και πρωην Φεσσας απο αυτα που ξερω απο πολλους Θεσσαλονικεις με citroen ειναι λογος να μη παρεις το αυτοκινητο...Για τον Φέσσα όσο έπαιζε είχα ακούσει τα χειρότερα. Ο γιαννιρης είναι αλήθεια ότι όταν του μιλάς έχει ένα στυλ ότι βαριέμαι που ζω ,εδώ είναι το αμάξι άμα θέλεις πάρτο...δεν έχω συνεργαστεί μαζί του
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NEO CITROEN C5 AIRCROSS