Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 246
    • 247
    • 201 / 247
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    4930
    90272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jlian last edited by

      Για αυτά τα δυο τι λένε οι ειδικοί;

      https://www.car.gr/14536729-ford-fiesta ... utobesikos

      https://www.car.gr/12388488-ford-fiesta-titanium

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jobous last edited by

        Καλημέρα. Κοίταγα σχετικά με το νέο Focus και είχα διαβάσει ότι η πίσω ανάρτηση δεν θα είναι ίδια σε όλα τα μοντέλα. Στην αρχή νόμιζα ότι θα έχει να κάνει με την έκδοση εξοπλισμού αλλά τελικά έχει να κάνει με τους κινητήρες. Είχα διαβάσει ένα σχετικό άρθρο στο autotriti : ' Πίσω ανάρτηση: Ποιός νοιάζεται πια; ' που αφορά τις επιλογές των εταιρειών στις πίσω αναρτήσεις στα καινούρια μοντέλα. Επειδή είμαι στο κοίταγμα και η αλήθεια είναι ότι ήμουν ανάμεσα στα KIA Stonic και Fiesta, αποφάσισα να ανέβω κατηγορία στην Ford και να δω το νέο Focus.
        Πίστευα ότι η ST Line, που μου αρέσει πολύ, θα ερχόταν με ανεξάρτητη πίσω αλλά τελικά θα πρέπει να πας στον 1.5 (μάλλον). Στην έκδοση με τον 1.0 στα 125 ps έρχεται με ημιάκαμπτο άξονα.Αν και σε άλλο άρθρο διάβασα το παρακάτω :
        'Στην έκδοση ST-Line η ανάρτηση φυσικά είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και λίγο πιο σπορ ρυθμίσεις που προαιρετικά μπορεί να αλλάζουν χάρη στο σύστημα Drive Mode που αναπροσαρμόζει την οδηγική εμπειρία ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.' Τελικά τι ισχύει ???
        Άλλο ένα μείον της έκδοσης είναι ότι δεν έρχεται με διζωνικό κλιματισμό και επειδή ακόμα δεν έχω εικόνα για τις εδώ αντιπροσωπείες αλλά μόνο έξω , πχ στην Ιταλία το βάζουν σε ένα πακέτο αναβάθμισης στα 1000 €.
        Έχει έρθει Ελλάδα, να το δούμε από κοντά (το έχει δει κάποιος??) και να το πάμε μια βόλτα ?? Οι τιμές είναι λίγο ανεβασμένες (καινούριο μοντέλο βλέπεις !!!!) , να δω αν θα το προμοτάρουν λίγο στην αρχή....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Πολλαπλοί πίσω μόνο στο 1500 βενζίνης και 2000 πετρελαίου. Αυτή η χαζομάρα που γράφουν για διπλά ψαλίδια δεν ισχύει σε καμία έκδοση! Κάποια στιγμή θα έρθει κι εδώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              green_dragon last edited by

              αλημέρα παιδιά.
              Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου του fiesta, μοντέλο 2012 ή και '13.

              Επειδή το γνωρίζετε το αυτοκίνητο θα ήθελα να μου πείτε την εμπειρία σας, σχετικά με την οδική συμπεριφορά, τον κινητήρα σε απόδοση και γενικά ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματσ του συγκεκριμένου μοντέλου.

              Οτιδήποτε κρίνετε εσείς ότι έχει σημασία να ξέρω στο ψάξιμο που κάνω. Αν είστε ευχαριστημένοι ή αν ( εκ των υστέρων θα ήταν προτιμότερο να παίρνατε κάποιο άλλο και ποιο).
              Ευχαριστώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Σχετικά με την οδική συμπεριφορά, αγοράζοντας το Fiesta παίρνεις το καλύτερο σουπερμίνι της εποχής του.
                Στη χρονολογία που κοιτάς είσαι στο όριο που κυκλοφόρησε ο χιλιάρης Ecoboost turbo, ο οποίος (αν σε φτάνει ο προϋπολογισμός σου) είναι καλύτερος από τον ατμοσφαιρικό 1400άρη (ο οποίος όμως δεν είναι κακός).
                Όσον αφορά την αξιοπιστία, το Fiesta είναι σε ένα καλό επίπεδο.

                Κατά την άποψη μου, το Fiesta είναι μια πολύ καλή αγορά κι ένα εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  green_dragon last edited by

                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                  Σχετικά με την οδική συμπεριφορά, αγοράζοντας το Fiesta παίρνεις το καλύτερο σουπερμίνι της εποχής του.
                  Στη χρονολογία που κοιτάς είσαι στο όριο που κυκλοφόρησε ο χιλιάρης Ecoboost turbo, ο οποίος (αν σε φτάνει ο προϋπολογισμός σου) είναι καλύτερος από τον ατμοσφαιρικό 1400άρη (ο οποίος όμως δεν είναι κακός).
                  Όσον αφορά την αξιοπιστία, το Fiesta είναι σε ένα καλό επίπεδο.

                  Κατά την άποψη μου, το Fiesta είναι μια πολύ καλή αγορά κι ένα εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο.

                  Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
                  Δεν με φτάνει ο προϋπολογισμός για τα μοντέλα με ecoboost.
                  Αυτά που μπορώ, είναι μοντέλα κυκλοφορίας τέλος 2012 - αρχές 2013, έχουν κινητήρα 1250cc και αποδίδουν 82 ίππους. Πως είναι αυτός ο κινητήρας σε σχέση με το αμάξωμα;
                  Και μιλάμε βέβαια για κάποιο ταξίδι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
                    Αυτά που μπορώ, είναι μοντέλα κυκλοφορίας τέλος 2012 - αρχές 2013, έχουν κινητήρα 1250cc και αποδίδουν 82 ίππους. Πως είναι αυτός ο κινητήρας σε σχέση με το αμάξωμα;
                    Και μιλάμε βέβαια για κάποιο ταξίδι.

                    Θα σου σύστηνα να κοιτάξεις μοντέλα με τον 1400άρη και τα 96 άλογα, που είναι σαφώς πιο δυνατός από τον 1250. Η διαφορά τιμής πρέπει να είναι πολύ μικρή και αξίζει να πας στον μεγαλύτερο κινητήρα. Αν τώρα δεν μπορείς, ακόμη κι ο μικρός θα πρέπει να είναι επαρκής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      green_dragon last edited by

                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                      Αυτά που μπορώ, είναι μοντέλα κυκλοφορίας τέλος 2012 - αρχές 2013, έχουν κινητήρα 1250cc και αποδίδουν 82 ίππους. Πως είναι αυτός ο κινητήρας σε σχέση με το αμάξωμα;
                      Και μιλάμε βέβαια για κάποιο ταξίδι.

                      Θα σου σύστηνα να κοιτάξεις μοντέλα με τον 1400άρη και τα 96 άλογα, που είναι σαφώς πιο δυνατός από τον 1250. Η διαφορά τιμής πρέπει να είναι πολύ μικρή και αξίζει να πας στον μεγαλύτερο κινητήρα. Αν τώρα δεν μπορείς, ακόμη κι ο μικρός θα πρέπει να είναι επαρκής.

                      Παιδιά, ρίξτε μιά ματιά σε αυτή την αγγελία:
                      https://www.car.gr/14657722-ford-fiesta-titanium
                      Μου έκανε εντύπωση η χαμηλή τιμή σχετικά με άλλα ανάλογα και πήρα τηλέφωνο,
                      Είναι ιδιώτης όπως το έχει δηλώσει
                      Είναι δεύτερο χέρι και στις παρατηρήσεις γράφει ότι δεν λειτουργούν οι αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, λόγω ενός μικρού τρακαρίσματος με μηχανή που όμως δεν είχε λέει σημαντική ζημιά...

                      Τι λέει η εμπειρία και η διαίσθησή σας;;; Αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω ή να προσπεράσω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δεν λειτουργούν οι αερόσακοι και ρωτάς στα σοβαρά αν αξίζει να ασχοληθείς;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          green_dragon last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Δεν λειτουργούν οι αερόσακοι και ρωτάς στα σοβαρά αν αξίζει να ασχοληθείς;;;

                          Η ερώτηση έγινε με την σκέψη ότι θα τοποθετηθούν καινούργιοι άμεσα.
                          Ο προβληματισμός είναι τι είδους χτύπημα ήταν αυτό που προκάλεσε το άνοιγμα των αερόσακκων και με βάση αυτό αν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Το συγκεκριμένο δεν θα το κοιτούσα καν μόνο και μόνο λόγω ορθογραφίας....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              green_dragon last edited by

                              Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                              Το συγκεκριμένο δεν θα το κοιτούσα καν μόνο και μόνο λόγω ορθογραφίας....

                              χαχαχ.....εντάξει, υπερβάλεις λίγο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Μπορεί όντως να ανοίξουν οι αερόσακοι με ένα μικρό χτύπημα μπροστά, που δεν θα επηρεάσει τη δομή του αυτοκινήτου. Όμως ειδικά ο αερόσακος του συνοδηγού όταν ανοίγει καταστρέφει το ταμπλό του αυτοκινήτου. Οπότε θέλεις αλλαγή με άλλο και καλό συνεργείο για να στο κάνει. Υπολόγισε ένα κόστος περί το 1,5 χιλιάρικο τουλάχιστον για αερόσακους, ταμπλό (μεταχειρισμένα εννοείται) και εργασία. Επίσης θέλουν έλεγχο και οι ζώνες.

                                Πάνω από όλα, έλεγχος από φαναρτζή, αν όντως ήταν τόσο μικρό το χτύπημα. Επίσης ζήτα φωτογραφίες πριν την επισκευή. Τέλος, αν αποδειχτεί ότι ήταν τόσο μικρό το χτύπημα, ζήτα προσφορά για την αντικατάσταση ταμπλό, αερόσακων και ίσως ζωνών και δες αν σε συμφέρει. Μάλλον θα δεις ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  green_dragon last edited by

                                  Πολύ τεκμηριωμένη και χρήσιμη η απάντησή σου harisma23....σε ευχαριστώ πολύ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreasp last edited by

                                    Οι αερόσακοι δεν φαίνεται να έχουν ανοίξει. Και η εμπρός πινακίδα είναι ελάχιστα φθαρμένη... Οπότε μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      infidel last edited by

                                      Η γυναίκα μου σε σταμάτα ξεκίνα στη Βουλιαγμένης αφαιρέθηκε και κοπάνισε τον μπροστινό της. Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού άνοιξαν, το αμάξι μπροστά δεν είχε ούτε γρατζουνιά (Toyota aygo). Όταν το πήγαμε στην toyota έξυναν το κεφάλι τους, δεν μπορούσαν να καταλάβουν πως είχε γίνει. Άρα δεν είναι απίθανο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                        Μάλλον θα δεις ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς...

                                        Συμφωνώ.
                                        Και μόνο για την αμφιβολία και τα ίσως που αφήνει εξαρχής η έως και αστεία αγγελία θα την προσπερνούσα την περίπτωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          η ορθογραφία , οι αερόσακοι , ο Ασπρόπυργος , τα χωράφια στις φωτογραφίες … αν δε το προσπεράσεις πάρε και κανα δυο φίλους μαζί όταν πας να το δεις...

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:

                                            Δεν λειτουργούν οι αερόσακοι και ρωτάς στα σοβαρά αν αξίζει να ασχοληθείς;;;

                                            Η ερώτηση έγινε με την σκέψη ότι θα τοποθετηθούν καινούργιοι άμεσα.
                                            Ο προβληματισμός είναι τι είδους χτύπημα ήταν αυτό που προκάλεσε το άνοιγμα των αερόσακκων και με βάση αυτό αν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

                                            Όπως είπε και ο harisma23, αντικατάσταση αερόσακων, ταμπλώ, αισθητήρων κλπ είναι μερικά χιλιάρικα υπόθεση...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 201 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr