-
Γίνεται μια προσπάθεια εδώ https://www.facebook.com/groups/424693274721150/
και εδώ http://kgc.freeforums.net
για κάτι αμιγώς για το Karoq. Όποιος θέλει είναι ευπρόσδεκτος.Αν η διαχειριστική ομάδα το κρίνει αθέμιτο, ζητάω συγνώμη. Μπορεί να το διαγράψει!!
-
Καλησπέρα, εδώ και μήνες σχεδίαζα να πάρω το karoq 1.5 tsi act ambition στα 22.500€ αλλά πήρε το μάτι μου το skoda superb 1.4 tsi act ambition στα 22.400 με extra clima,εκκίνηση χωρίς κλειδι, αισθητήρες παρκαρίσματος εργοστασιακους, πίσω υποβραχιονιο και άλλα μικροπραγματα. Θα μου πείτε τώρα ότι συγκρίνω ανόμοια αυτοκίνητα αλλά το κριτήριο μου ήταν ένα οικογενειακό αμάξι . Αν μπορείτε δώστε καμιά συμβουλή ..άποψη γιατί το σκέφτομαι πολύ για το superb με όλα αυτά τα extra που έχει ....(να σημειωθεί ότι δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά τα χρήματα )
-
Αν είσαι συνηδειτοποιημενος ότι θα πας σε 0,5μ μακρύτερο αμάξι και ο εξοπλισμός είναι βασικό σου κριτήριο προχώρα. Το καροκ δυστυχώς έχει και στις δύο εκδόσεις του έχει σοβαρούς συμβιβασμούς
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είσαι σίγουρος ότι υπάρχει? Νομίζω λόγω WLTP αυτός ο κινητήρας σταμάτησε.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Δεν είναι βασικό μου κριτήριο tkin73..απλά μου αρέσουν το ίδιο οπότε ο έξτρα εξοπλισμός γέρνει προς το superb
-
Απλά σου λέω να ρίξεις βάρος στο μήκος του αμαξιού το 4.86 δεν παρκάρει εύκολα σε Αθήνα Θεσσαλονίκη ούτε στην γειτονιά αν δεν έχεις πάρκινγκ ( ακόμα και πάρκινγκ να έχεις θέλει έλεγχο ότι σε παίρνει)
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Geo7 έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μήνες σχεδίαζα να πάρω το karoq 1.5 tsi act ambition στα 22.500€ αλλά πήρε το μάτι μου το skoda superb 1.4 tsi act ambition στα 22.400 με extra clima,εκκίνηση χωρίς κλειδι, αισθητήρες παρκαρίσματος εργοστασιακους, πίσω υποβραχιονιο και άλλα μικροπραγματα. Θα μου πείτε τώρα ότι συγκρίνω ανόμοια αυτοκίνητα αλλά το κριτήριο μου ήταν ένα οικογενειακό αμάξι . Αν μπορείτε δώστε καμιά συμβουλή ..άποψη γιατί το σκέφτομαι πολύ για το superb με όλα αυτά τα extra που έχει ....(να σημειωθεί ότι δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά τα χρήματα )φανταζομαι μιλας για την τριτη γενια superb. Πολυ ωραιο σκαφος, οσες φορες το πετυχαινω κυριως με ξενες πινακιδες (σερβικα, βουλγαρικα) το χαζευω. Πολυ πιο ομορφο και αρμονικο στα δικα μου ματια (ειδικα σε σχεση με το απερχομενο μοντελο) απο το karog, αλλα οντως τελειως διαφορετικές κατηγορίες. Αν δεν εχεις δευτερο αμαξι για την πολη δυσκολη επιλογη, δεν παρκαρεις πουθενα με αυτο το μηκος
-
1ο θέμα το μήκος, ανάλογα που κινείσαι και που παρκάρεις.
2ο θέμα το ύψος από το έδαφος, αν πατήσεις χωματόδρομο/πεζοδρόμια ή όχι.
3ο θέμα ο χώρος αποσκευών, αν έχεις καρότσια-πάρκα-κλπ βολεύει περισσότερο το σχήμα των suv.Αν κινείσαι πρωτίστως σε αυτοκινητόδρομο, το superb θα είναι πολύ πιο άνετο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Superb οδηγικά θα είναι μάλλον πιο ευχάριστο και ποιοτικά θα είναι ένα κλικ καλύτερο. Επίσης από χώρους επιβατών και πορτμπαγκάζ δεν θα παίζεται. Αν το μήκος δεν είναι πρόβλημα, εγώ αυτό θα προτιμούσα.
-
Αυτό το μήκος είναι πρόβλημα σε όλο τον πλανήτη εκτός αν μένεις και κινησε αποκλειστικά σε συγκροτήματα κατοικιών με εξασφαλισμενο τεράστιο πάρκινγκ με άνετο μπες βγες , σε μονοκατοικία με πάρκινγκ γήπεδο κοκ...σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι δεδομένο το πρόβλημα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μοναδικό αμάξι
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νομίζω ότι δεν έχει νόημα να πιθανολογούμε τα τις συνθήκες της καθημερινότητας του Geo7 ούτε και να επιχειρηματολογούμε περί του μήκους του.
Για τ'άλλα που αναφέρεις, προσωπικά γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που έχουν στο σπίτι τους θέση στάθμευσης σε υπόγειο ή πυλωτή και στη δουλειά τους είτε εξασφαλισμένη θέση είτε εύκολη ελεύθερη στάθμευση είτε χρησιμοποιούν μηχανή, δεύτερο αυτοκίνητο ή ΜΜΜ.
-
Ο τωρινός 1.6 tdi έχει και adblue?
-
ναι εχει.
-
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι αναμένεται νέος τιμοκατάλογος λόγω WLTP αλλά όσοι προλάβουν να κλείσουν αυτοκίνητο θα ισχύει η τιμή του κλεισίματος έστω και αν παραλάβουν μετά από καιρό
Είναι βέβαιο ότι οι ρύποι στον 1.6 tdi από 120 θα πάνε πάνω από 130. Άγνωστο αν το κόστος θα το επωμιστεί ο εδώ εισαγωγέας μιας και η τιμολόγηση του 1.6 tdi είναι οριακή αναφορικά με τις κλίμακες.Είμαστε στην αναζήτηση diesel suv σε budget μέχρι 25 χιλιάρικα, το karoq και το kadjar είναι τα φαβορί μέχρι τώρα. Το sportage facelift με ξενέρωσε με τις τιμές + το γεγονός ότι θα έρθουν αυτοκίνητα από Οκτώβριο (και αν). Πρέπει να γίνουν τα απαραίτητα test drive άμεσα για να καταλήξουμε καθότι η ιστορία με τους ρύπους κατά WLTP θεωρώ ότι θα φέρει αρκετές εκπλήξεις στην κατηγορία. Πιο πολύ μου αρέσει το karoq (ειδικά μέσα) αλλά το kadjar έχει τον αλεξίσφαιρο 1.5 dci με 99 co2 αυτή τη στιγμή και στην έκδοση sportive που είναι αρκετά πλήρης εξοπλιστικά βγαίνει γύρω στα 22.500 κλειδί με μεταλλικό και 5 χρόνια εγγύηση. Στο karoq θα πρέπει να μάθω να ζω με απλό ac, αυτή είναι η βασικότερη 'έλλειψη' για εμένα προσωπικά.
Θα είναι λιγάκι ξενέρωμα η μετάβαση από οδηγοκεντρικό hatch σε περίπτερο αλλά προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες της οικογένειας στην παρούσα φάση και η μεσούλα μας με τα μπες βγες των παιδιών
-
Ναι πλέον ο διαμορφωτής δεν είναι διαθέσιμος επεξεργάζονται νέες τιμές.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι αναμένεται νέος τιμοκατάλογος λόγω WLTP αλλά όσοι προλάβουν να κλείσουν αυτοκίνητο θα ισχύει η τιμή του κλεισίματος έστω και αν παραλάβουν μετά από καιρό
Είναι βέβαιο ότι οι ρύποι στον 1.6 tdi από 120 θα πάνε πάνω από 130. Άγνωστο αν το κόστος θα το επωμιστεί ο εδώ εισαγωγέας μιας και η τιμολόγηση του 1.6 tdi είναι οριακή αναφορικά με τις κλίμακες.Είμαστε στην αναζήτηση diesel suv σε budget μέχρι 25 χιλιάρικα, το karoq και το kadjar είναι τα φαβορί μέχρι τώρα. Το sportage facelift με ξενέρωσε με τις τιμές + το γεγονός ότι θα έρθουν αυτοκίνητα από Οκτώβριο (και αν). Πρέπει να γίνουν τα απαραίτητα test drive άμεσα για να καταλήξουμε καθότι η ιστορία με τους ρύπους κατά WLTP θεωρώ ότι θα φέρει αρκετές εκπλήξεις στην κατηγορία. Πιο πολύ μου αρέσει το karoq (ειδικά μέσα) αλλά το kadjar έχει τον αλεξίσφαιρο 1.5 dci με 99 co2 αυτή τη στιγμή και στην έκδοση sportive που είναι αρκετά πλήρης εξοπλιστικά βγαίνει γύρω στα 22.500 κλειδί με μεταλλικό και 5 χρόνια εγγύηση. Στο karoq θα πρέπει να μάθω να ζω με απλό ac, αυτή είναι η βασικότερη 'έλλειψη' για εμένα προσωπικά.
Θα είναι λιγάκι ξενέρωμα η μετάβαση από οδηγοκεντρικό hatch σε περίπτερο αλλά προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες της οικογένειας στην παρούσα φάση και η μεσούλα μας με τα μπες βγες των παιδιών
Γιατί όχι Octavia station?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
αλλά το kadjar έχει τον αλεξίσφαιρο 1.5 dci με 99 co2 αυτή τη στιγμή και στην έκδοση sportive που είναι αρκετά πλήρης εξοπλιστικά βγαίνει γύρω στα 22.500 κλειδί με μεταλλικό και 5 χρόνια εγγύηση. Στο karoq θα πρέπει να μάθω να ζω με απλό ac, αυτή είναι η βασικότερη 'έλλειψη' για εμένα προσωπικά.Έχει η ρενο έκδοση sportive ;
Επίσης απ οτι κατάλαβα κοιτάς βασικό εξοπλισμό ε;
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Έχει η ρενο έκδοση sportive ;Επίσης απ οτι κατάλαβα κοιτάς βασικό εξοπλισμό ε;
Sport Edition ονομάζεται και είναι νέα 'ελληνική' έκδοση, μέχρι να έρθει το facelift. Έχει λίγο καλύτερο εξοπλισμό από την Expression σε πολύ καλή τιμή.
-
Καλημέρα. Από ότι έχω καταλάβει, επειδή εξαντλήθηκε η Expression στο Kadjar στον dci 1.5, φέρανε μερικά κομμάτια την λεγόμενη sport edition στην ίδια τιμή μέχρι να βγει το ανανεωμένο μοντέλο. Ψάχνοντας στο internet έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι έκδοση για την αγορά της Ιταλίας, και απλά έστειλαν μερικά περισσευούμενα προς τα δω. Αφορά μόνο τον 1.5 diesel, ενώ στην άλλες εκδόσεις υπάρχει απόθεμα σε expression (τουλάχιστον αρχές Αυγούστου που έκλεισα το sport edition). H διαφορά είναι ότι περιέχει ότι και η expression με επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας, ανιχνευτές πάρκινγκ, διαφορετικές ζάντες (αλλά πάλι 17'') και Navi R-Link. Το μειον είναι ότι δεν ίσχυε η όποια προωθητική ενέργεια έκπτωσης έτρεχε για τα expression.
-
Σήμερα στο αεροδρόμιο πέτυχα δίπλα δίπλα το Karoq με Tiguan
Το δεύτερο αν και μακρύτερο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει χειρότερους χώρους εσωτερικά από το karoq και κατά 90λτ μικρότερο χώρο αποσκευών.
Ενδιαφέρον...
Sent from my G8141 using Tapatalk
Skoda Karoq