-
Νομίζω πάντως ότι θα ήταν καλή ιδέα για την Σκόντα να το βγάλει και στην έκδοση 130 hp του 1,5 tsi για να είναι λίγο φθηνότερο και να μπορεί να μπει και κανένα έξτρα.
-
Εγώ πάντως που πήρα προσφορά χθες για το ambition 1.0 manual όταν ζήτησα πανοραμική οροφή μου την απέκλεισαν λέγοντας πως θα βαρύνει το αυτοκίνητο και θα έχει περισσότερους ρύπους και έτσι ως δεν την βάζει η Scoda.... Ναι, ναι έτσι μου είπαν επι λέξη
Αν πάει κανείς για προφορά ας ρωτήσει να δούμε τι θα πουν σε εκείνον..
-
Είδα προολιγου στην κοινή έκθεση του εσκιαδη το σπορτατζ προ fl το καροκ και το τουσον fl
Εξωτερικά συνολικά πιο ωραίο:
Τουσον>κια>καροκ
Εσωτερικά:
Καροκ>κια>τουσον (δυστυχώς το ούτε με το fl το τουσον έγινε πιο φρέσκο, η οθόνη μικρή και ξεκαρφωτη σαν παλια συσκευή gps 10ετιας).
Το κια πολύ ωραίο πίσω και στο πλάι και λίγο ιδιόρρυθμο μπροστά αλλά μου αρέσει.
Χώροι μπροστά
Τα ίδια μου φάνηκαν ίσως τουσον και καροκ αφήνουν λίγο πιο πολύ χώρο γιατί του κια η κονσόλα βγαίνει λίγο προς τα έξω προς τον οδηγό. Για το κεφάλι μπροστά μνήμη νομίζω το κια αφήνει λιγότερο χώρο.
Χώρος πίσω
Πολύ κοντά όλα το καροκ νομίζω με άφηνε να μπω χωρίς να βρίσκουν καθόλου τα πόδια μου στο μπασιμο.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης biliou έγραψε:
Εγώ πάντως που πήρα προσφορά χθες για το ambition 1.0 manual όταν ζήτησα πανοραμική οροφή μου την απέκλεισαν λέγοντας πως θα βαρύνει το αυτοκίνητο και θα έχει περισσότερους ρύπους και έτσι ως δεν την βάζει η Scoda.... Ναι, ναι έτσι μου είπαν επι λέξηΑπο τις μεγαλύτερες βλακείες που εχω ακούσει!! Πραγματικά δηλαδή θελουν ξυλο και ξεφτύλισμα!
Μα καλα τους κανουν ειδικα σεμιναρια βλακειας στην καρέντα!;!; Αντι να βελτιώνονται οι πωλητές χειροτερεύουν!
-
Σε γενικές γραμμές, εγώ έκανα έναν υπολογισμό qq nconecta look με karoq 1.0 ambition με όλα σχεδόν τα συστήματα που έχει το qq, και βγαίνει ίδια τιμή, κάπου στα 18000 προ φόρων
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εγώ πάντως που πήρα προσφορά χθες για το ambition 1.0 manual όταν ζήτησα πανοραμική οροφή μου την απέκλεισαν λέγοντας πως θα βαρύνει το αυτοκίνητο και θα έχει περισσότερους ρύπους και έτσι ως δεν την βάζει η Scoda.... Ναι, ναι έτσι μου είπαν επι λέξη
Απο τις μεγαλύτερες βλακείες που εχω ακούσει!! Πραγματικά δηλαδή θελουν ξυλο και ξεφτύλισμα!
Μα καλα τους κανουν ειδικα σεμιναρια βλακειας στην καρέντα!;!; Αντι να βελτιώνονται οι πωλητές χειροτερεύουν!
Παντως αν θυμαμαι καλα το συγκεκριμενο το αναφερει και στον επισημο τιμικαταλογο των εξτρα.παραξενο βεβαια,αλλα....
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Εγώ πάντως που πήρα προσφορά χθες για το ambition 1.0 manual όταν ζήτησα πανοραμική οροφή μου την απέκλεισαν λέγοντας πως θα βαρύνει το αυτοκίνητο και θα έχει περισσότερους ρύπους και έτσι ως δεν την βάζει η Scoda.... Ναι, ναι έτσι μου είπαν επι λέξη
Απο τις μεγαλύτερες βλακείες που εχω ακούσει!! Πραγματικά δηλαδή θελουν ξυλο και ξεφτύλισμα!
Μα καλα τους κανουν ειδικα σεμιναρια βλακειας στην καρέντα!;!; Αντι να βελτιώνονται οι πωλητές χειροτερεύουν!
Παντως αν θυμαμαι καλα το συγκεκριμενο το αναφερει και στον επισημο τιμικαταλογο των εξτρα.παραξενο βεβαια,αλλα....
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισχυει. Πολλα αυτοκινητα ακομα και με επιλογη 19 αντι 17 ζαντες εχουν αλλες εκπομπες ρυπων
-
Ισχύουν οι 6 μήνες παράδοση για το 1,5 tsi?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης tsiliha έγραψε:
Σε γενικές γραμμές, εγώ έκανα έναν υπολογισμό qq nconecta look με karoq 1.0 ambition με όλα σχεδόν τα συστήματα που έχει το qq, και βγαίνει ίδια τιμή, κάπου στα 18000 προ φόρωνSent from my Pixel XL using Tapatalk
Η αλήθεια είναι τώρα που το κοίταξα πως βγαίνει πιο φθηνά το karoq απο το QQ και μόλις απέκτησα μεγαλύτερη ξενέρα...
23κ κλειδί με όλα τα συστήματα του n connecta. Και μπαίνει και έξτρα το BLIND SPOT DETECT, ADAPTIVE CRUISE CONTROL, varioflex.Βρήκα τη προσφορά που είχα τον Μάιο και βλέπω μεγάλες διαφορές στις τιμές τον έξτρα.
Μπράβο. -
Απλά δεν ξέρω αν και οι τιμές μοιάζεις, ποιο brand είναι καλύτερο.
Για μεταπώληση είναι το qqγια αξιοπιστία θεωρώ το skoda.
Το service δε ξέρω πως είναι. Για qq διαβάζω όχι τα καλύτερα
Για skoda ξέρουμε;Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Έκανα υπολογισμο το 1.0 το αυτόματο που είχε και χαμηλότερο κατανάλωση και ρυπους ελάχιστα από το χειροκίνητο και παίρνει ένα σκασμο εξοπλισμό και πιάνει τα 22423.
Υπάρχει κάτοχος το 1.0 να μας πει πως τραβάει και που παίζει η κατανάλωση;
Στο spritmonitor ξεκινούν από 5.7 με μο 7.4 αλλά έχει μέσα και πολλά 1.5.
Δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά αυτόματο με τόσους χώρους και τόσο εξοπλισμό στα 22Κ μου φαίνεται πρόκληση. Το κινεί αξιοπρεπώς το αμάξι ο χιλιαρης άραγε;
Extra εξοπλισμόςKESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί + Συναγερμός με έλεγχο καμπίνας + σύστημα SAFE (PDC)
€ 500
Σκίαση πίσω παραθύρων 'SUNSET' (PH7)
€ 120
CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας (PHB)
€ 400
Προβολείς Full LED με AFS και LED προβολείς ομίχλης με λειτουργία στροφής (PK8)
€ 770
Assistance package 1 (ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160 km/h, BLIND SPOT DETECT, LANE ASSIST, TRAFFIC JAM ASSIST, REAR TRAFFIC ALERT & EMERGENCY ASSIST) (PPP)
€ 850
Ασύρματη σύνδεση τηλεφώνου με το ηχοσύστημα και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου + WLAN (PT5)
€ 220
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης και αυτόματη σκίαση (PW3)
€ 130
Σύστημα διαμόρφωσης πίσω καθισμάτων 'VARIOFLEX' (PWD)
€ 340
Αισθητήρες φωτός / βροχής με φως ημέρας (PWF)
€ 150
Ηχοσύστημα πολυμέσων με πλοήγηση navi 'AMUNDSEN' 8'' HD, με φωνητικό έλεγχο (RAC)
€ 200
Infotainment Online 1 έτος (YOU)
€ 0
Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (7X1)
€ 300
Κάμερα οπισθοπορείας (KA1)
€ 210
2 φώτα ανάγνωσης εμπρός και 2 πίσω (8S4)
€ 0
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Σε γενικές γραμμές, εγώ έκανα έναν υπολογισμό qq nconecta look με karoq 1.0 ambition με όλα σχεδόν τα συστήματα που έχει το qq, και βγαίνει ίδια τιμή, κάπου στα 18000 προ φόρων
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
Η αλήθεια είναι τώρα που το κοίταξα πως βγαίνει πιο φθηνά το karoq απο το QQ και μόλις απέκτησα μεγαλύτερη ξενέρα...
23κ κλειδί με όλα τα συστήματα του n connecta. Και μπαίνει και έξτρα το BLIND SPOT DETECT, ADAPTIVE CRUISE CONTROL, varioflex.Βρήκα τη προσφορά που είχα τον Μάιο και βλέπω μεγάλες διαφορές στις τιμές τον έξτρα.
Μπράβο.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το συνεργείο της Interauto στα Γλυκά Νερά τι λέει; Καλό είναι;
Έχω γνωρίσει τον προϊστάμενο του συνεργείου. Συμπαθητικός μου φάνηκε και μάλλον είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι.Ο προϊστάμενος του συνεργείου (με το παρατσούκλι 'ο επιστήμονας') είναι συμπαθής και άσχετος! Το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση των συνεπειών. Απλώς επικίνδυνος : στο δικό μου 1.6TDi έβαλε 5 λίτρα όταν παίρνει βάσει προδιαγραφών 4,3 (μαζί με το φίλτρο) . Και επέμενε ότι έχει δίκιο... Και μέχρι να φτάσω σπίτι είχε πετάξει λάδια από το φίλτρο. Και την επόμενη μέρα, αφού είχε χάσει μισό λίτρο λάδι τουλάχιστον, το μετρήσαμε και ήταν σωστό. Και πάλι επέμενε ότι είχε δίκιο...
-
Tkin73, τα extra βγαίνουν περίπου 4000. Δεν βγαίνουν τα νούμερα..
-
Για τον 1000 μιλάω. Από τον διαμορφωτή της Σκόντα τα έβγαλα .
Και εμένα μου έκανε εντύπωση....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Tkin73, τα extra βγαίνουν περίπου 4000. Δεν βγαίνουν τα νούμερα..Και γω εκεί κολλάω αλλά και σε μένα τόσο είναι τα έξτρα και μου κάνει μεγάλη εντύπωση απο το Μάιο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά...
Tkin73 αν όντως ισχύουν τα νούμερα αυτό που θα επέλεγα εγώ ειναι το παρακάτω.
Karoq Ambition 1,0 TSI
Εξοπλισμός € 15 515 Ambition
Κινητήρας
1,0 TSI 116 PS 6-MT CO2 121 g/km
Εξωτερικό
€ 350Black Magic Pearl € 600Ζάντες αλουμινίου 'BRAGA' 7J x 18'
Εσωτερικό
Μαύρο / Κόκκινες ραφές
Επιπλέον εξοπλισμός
€ 500KESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί + Συναγερμός με έλεγχο καμπίνας + σύστημα SAFE € 250Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός / πίσω & αερόσακος οροφής € 400CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας € 250LED εσωτερικός φωτισμός περιβάλλοντος € 100Τριάκτινο δερμάτινο πολυ-λειτουργικό sport τιμόνι € 230FRONT ASSIST - ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160km/h € 610LANE ASSIST με BLIND SPOT DETECT € 220Ασύρματη σύνδεση τηλεφώνου με το ηχοσύστημα και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου + WLAN € 130Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης και αυτόματη σκίαση € 340Σύστημα διαμόρφωσης πίσω καθισμάτων 'VARIOFLEX' € 280AUTO LIGHT ASSIST με αισθητήρες βροχής και φωτός € 160Εμπρός υποβραχιόνιο 'JUMBO BOX' με πρίζα 230 V και θύρα USB € 200Ηχοσύστημα πολυμέσων με πλοήγηση navi 'AMUNDSEN' 8'' HD, με φωνητικό έλεγχο € 0Infotainment Online 1 έτος € 80Διακοσμητικά ένθετα 'DARK CHROM/DARK BRUSHED' € 550Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός / πίσω € 210Κάμερα οπισθοπορείας € 100'Εγχρωμη οθόνη 'MAXI DOT'
Προϊόντα φροντίδας SKODA
€ 0Οδική βοήθεια
Η τιμή του αυτοκινήτου σας € 22 571
Edit: ξανά κάνε το configurator πλέον βγάζει τις παλιές τιμές, μάλλον κάποιο πρόβλημα είχε.
Δε μπορώ κουράστηκα δε ξέρω πλέον ποιες τιμές είναι που. -
Ναι τελικά είχε πρόβλημα ο Configurator δεν παιρνούσε τον ΦΠΑ οπότε τζάμπα πήγα να βάλω τα κλάματα.
'Συνοψίζουμε αν βάλω τα έξτρα του QQ έκδοση n connecta στο karoq η τιμή του ανέρχεται στα 29 χιλιάρικα.Αν βάλω την προηγούμενη επιλογή το κόστος πηγαίνει στα 31697.
Πραγματικά με κούρασε.
Karoq Ambition 1,0 TSI
Μοντέλο
Karoq
Εξοπλισμός
€ 19 239Ambition
Κινητήρας
1,0 TSI 116 PS 6-MT
CO2 121 g/km
Εξωτερικό
€ 434Black Magic Pearl
€ 744Ζάντες αλουμινίου 'BRAGA' 7J x 18'
Εσωτερικό
Μαύρο / Κόκκινες ραφές
Επιπλέον εξοπλισμός
€ 620KESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί + Συναγερμός με έλεγχο καμπίνας + σύστημα SAFE
€ 310Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός / πίσω & αερόσακος οροφής
€ 496CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας
€ 310LED εσωτερικός φωτισμός περιβάλλοντος
€ 124Τριάκτινο δερμάτινο πολυ-λειτουργικό sport τιμόνι
€ 285FRONT ASSIST - ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160km/h
€ 756LANE ASSIST με BLIND SPOT DETECT
€ 273Ασύρματη σύνδεση τηλεφώνου με το ηχοσύστημα και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου + WLAN
€ 161Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης και αυτόματη σκίαση
€ 422Σύστημα διαμόρφωσης πίσω καθισμάτων 'VARIOFLEX'
€ 347AUTO LIGHT ASSIST με αισθητήρες βροχής και φωτός
€ 198Εμπρός υποβραχιόνιο 'JUMBO BOX' με πρίζα 230 V και θύρα USB
€ 248Ηχοσύστημα πολυμέσων με πλοήγηση navi 'AMUNDSEN' 8'' HD, με φωνητικό έλεγχο
€ 0Infotainment Online 1 έτος
€ 99Διακοσμητικά ένθετα 'DARK CHROM/DARK BRUSHED'
€ 682Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός / πίσω
€ 260Κάμερα οπισθοπορείας
€ 124'Εγχρωμη οθόνη 'MAXI DOT'
Προϊόντα φροντίδας SKODA
€ 0Οδική βοήθεια
Η τιμή του αυτοκινήτου σας € 31 697 -
Νομίζω 1000αρης και 18αρες θα σέρνεται.
Ήμουν μεταξύ του 1000 dsg και 1,5 tsi manual (που είναι ίδια λεφτά) και πάω για τον τελευταίο. Για ένα άτομο είναι οκ, αλλά αν βάλεις την οικογένεια και αποσκευές σε ταξίδι θα σέρνεται.
Το έχει οδηγήσει φίλος και συνάδελφος, εγώ μάλλον όχι καθώς κατέληξα και το χαρακτήρισε αργό.
Μήπως να το ξανασκεφτειτε?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Δεν είναι αργός, έχει 200Nm ροπή για 1265 κιλά σε σχέση με τον 1.2 το QQ με 190Nm ροπή για 1275 κιλά.
Το QQ με την 18ρα πάει μια χαρά και φουλ φορτωμένο.
Δυστυχώς καίει αρκετά σε ταξίδια με ταχύτητες πάνω απο 120.Το έχει φίλος μου με τη 17ρα.
Πήγαμε 3 άτομα με μια αποσκευή ο καθένας Πάτρα και γυρίσαμε Αθήνα με 50 λίτρα στα 480 χιλιόμετρα με ταχύτητες 160 σταθερά.
Τόσο έκαψε και το QQ στο επόμενο ταξίδι μας που πήρα εγώ το δικό μου.Γενικός επειδή το κάνω συνέχεια το ταξίδι αυτό σχεδόν κάθε εβδομάδα έχουμε δει απο 5.5 εως 10 κατανάλωση.
-
Μπα...δεν προβληματίζομαι πια!!! Με σωστό διαμορφωτή πιάνει τα 30Κ το αυτόματο 1000 οπως το θέλω και εκεί σταματά ο προβληματισμός...
Όπως έχει υποθει πολλές φορές το καροκ οπως έχει συνταχθεί έτσι ο τιμοκατάλογος που ή το παίρνεις στην αμπισιον και συμβιβάζεται εν έτει 2018 με αιρκοντίσιον και τις υπόλοιπες πολλές ελλείψεις που έχει ή πας αλλού...>Ο χρήστης Nikos! έγραψε:Νομίζω 1000αρης και 18αρες θα σέρνεται.
Ήμουν μεταξύ του 1000 dsg και 1,5 tsi manual (που είναι ίδια λεφτά) και πάω για τον τελευταίο. Για ένα άτομο είναι οκ, αλλά αν βάλεις την οικογένεια και αποσκευές σε ταξίδι θα σέρνεται.
Το έχει οδηγήσει φίλος και συνάδελφος, εγώ μάλλον όχι καθώς κατέληξα και το χαρακτήρισε αργό.
Μήπως να το ξανασκεφτειτε?
Sent from my G8141 using Tapatalk
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
]Ισχυει. Πολλα αυτοκινητα ακομα και με επιλογη 19 αντι 17 ζαντες εχουν αλλες εκπομπες ρυπωνΆλλο αυτό Νίκο. Αυτό συμβαίνει σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και είναι λογικό λόγο αυξημένης τριβής και αυξημένης αεροδυναμικής αντίστασης.
Αλλά η ηλιοροφή δεν είναι λογικό. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε για κάθε έξτρα που προστίθεται και αυξάνει το βάρος, να υπολογίζονται και διαφορετικοί ρύποι...αστείο τελείως. Μόνο η διάσταση της ζάντας και των ελαστικών δημιουργεί σοβαρές διαφορές.
Skoda Karoq