-
Εξαιρετικό τότε το swiftακι , ειδικά σε σχέση με το Polo DSG που με τέρμα γκάζι από οποιαδήποτε ταχύτητα κάνει τέλεια κατεβάσματα και αλλαγές προς τα πάνω στις κατάλληλες σαλ.
Λογικά είναι το χαμηλότερο βάρος του και η πολύ καλή κλιμάκωση του κιβωτίου.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Είχα ένα κόκκινο σπορτ μπροστά μου για λίγη ώρα το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ήταν απόγευμα, με το ωραίο φως της Δύσης. Το αυτοκίνητο είναι πιο όμορφο από κοντά απ ότι στις φωτογραφίες!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Όταν μπορώ να το κάνω με 6η γιατί να κατεβάσω 4η, θα κάψω και περισσότερη βενζίνη και δε μιλάμε για προσπεράσεις με την νταλίκα να έρχεται τότε απλά θα κατεβάσω και 3η και μη τον είδατε τον swiftάκια!Άντε και επειδή το ζητήσατε 'μόνο' 5 δευτερόλεπτα τρώει το fiesta στο 60-160 με αλλαγές και 3 το Ibiza
Το swift είναι αργότερο μόλις 1 δευτερόλεπτο στην ίδια διαδικασία από το polo gti dsg των 200 ίππων !Θα με θυμηθείτε όταν βγούνε τα επίσημα βελτιωτικά πακέτα για το swift sport μόνο 500-600 σαλ θα ανεβάσουν τον κόφτη και θα κρύβονται και τα δίλιτρα ούτε τρελές πιέσεις ούτε τίποτα άλλο extreme θα χρειαστεί , όλα τα τεστ λένε οτι απλά κόβεται η ισχύς χωρίς να εχει λαχανιάσει το μοτερ ...στις 6000 σαλ και το κόκκινο στο στροφόμετρο αρχίζει 200-300 στροφές μετά τι στο λύκο κρύβει αυτή η suzuki
Μάλλον ξέχασες τις 'καρότσες' που 'έφαγες' τελευταία φορά που ανοίξαμε με τα Σουηδικά. Για αυτό να μάθεις να κατεβάζεις ταχύτητα, γενικά!
Κι αν τρώει 5'' το Fiesta ST των 200 ίππων στο 60-160, σημαίνει ότι το Swift κάνει χρόνο επιπέδου Ferrari, και σε αυτήν την περίπτωση σε κερνάω όλο το χειμώνα...
-
Εμένα πες τι σε κέρναγαν που νομίζεις ότι μιλάμε για το Fiesta ST 200 hp για το Fiesta 1.0 st line 140 hp μιλάμε σε τόσα ποστ και το Ibiza fr με τα 150 ,να συγκρίνουμε παρόμοιες ιπποδυνάμεις καταρχάς και έβαλα το polo gti με τα 200 για μέτρο σύγκρισης , όταν το drive μετρήσει και το κανονικό ST μη φοβάσαι θα βάλω τα νούμερα και θα παραδεχθώ την ανωτερότητα του Ford με τον μισό V6 δυο ford είχα, πιο πολλά από σένα λες να στεναχωρηθώ που θα είναι πιο γρήγορο!;
Τα σουηδικά τι τα μπερδεύεις ;
-
Εγώ πάντως σε προηγούμενο ποστ αυτό το potential ήθελα να θίξω και να δούμε πόσο πίσω είναι τελικά από το benchmark St σε επιδόσεις και στρίψιμο και πόσο κοντά μπορεί να έρθει με μερικά άλογα παραπάνω. Θα μπορούσε να είναι μια εναλλακτική πρόταση του hi tech fiesta όντας πιο μαλακό πιο καθημερινό και πιο απλό. Ειδικά όταν έχει και τη μισή Ιαπωνία να προτείνουν βελτιώσεις από τον 1ο μήνα που κυκλοφόρησε.
-
Γεια σας παιδια.ενδιαφερομαι για καινουργιο αμαξι.εχω καταληξει μεταξευ i20 και swift (2018 both).
Εχω δει διαφορες στη καταλαναλωση.το συζυκι ειναι πιο οικονομικο.ξερει καποιος αν οντως ισχυουν οι τιμες αυτες? Και συγκριτικα με το i20 ποιο απο τα δυο θα επιλεγατε?
Ευχαριστω εκ των προτερων -
Γιαννάκη, χθες έκανα διαδρομή χωρις πολύ κινηση και με χαλαρή οδήγηση Φαληρο-Βουλιαγμένη-Φαληρο (με καποια σταματα-ξεκινα στο Φαληρο και μετά παραλιακή) ακολουθουσα τη γενική ροή και το Σουιφτ μου έδειξε κατανάλωση 4 (1.0 αυτόματο). Γενικά, ειναι οικονομικό στη κατανάλωση.
Με το ι20 δεν έχω ασχοληθεί. -
Εγώ Γιαννάκη για αισθητικούς λόγους και για πιο ωραίο εσωτερικό θα επέλεγα Swift ,το έχω οδηγήσει κιολας και είναι πολύ καλο..σε χώρους αποσκευών νομίζω υπερτερεί το i20..από κατανάλωση νομίζω θα είναι στα ίδια ισως και λίγο υπέρ του Swift και σε επιδόσεις υπερτερεί το Swift λόγω του πολύ χαμηλού βάρους...gl+ κοιτάς στο Swift?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
https://www.news.com.au/technology/inno ... 392eb64103
VERDICT
The Fiesta ST is the better driver’s car overall but the Swift Sport is easier to live with day-to-day, just as much fun to drive, is cheaper and loaded with more technology. -
Αυτό το fiesta ST είναι το απερχόμενο γερασμένο μοντέλο αρα τα συμπεράσματα που αφορούν το ford λίγη σημασία έχουν πια...
-
Καλησπερα στην ομαδα,
Στο θεμα για να μη σας κουραζω
Χρειαζεται να βγω απο το διλημμα Suzuki Swift 1.0 GL+ vs SEAT IBIZA 1.0 115 Style
και τα δυο αυτοκινητα εχουν παρομοιο εξοπλισμο
Στο suzuki υπαρχει η επιλογη μεταχειρισμενου στα 12000 ενω το ibiza kainoyrgio 14500.Συναισθημα η λογικη???
Το swift μου αρεσει πολυ περισσοτερο και επισης ειχα swift sport του 06 για 9 μηνες το οποιο δεν προλαβα να ευχαριστηθω λόγω κλοπης του
Απο την αλλη το ibiza εχει χωρους,περισσοτερο γκαζι, και μου αρεσε πολυ στην οδηγηση αλλα δεν εχει το 'χρωμα' του γιαπωνεζουΠροοριζεται για 2ο αυτοκινητο κυριως μεσα στη πολη
-
Κάνε test drive και αποφάσισε.
-
Το swift λόγω διαστάσεων -βάρους -κατανάλωσης είναι προτιμότερο για την πόλη , εχει και μεγαλύτερη εγγύηση το βρίσκεις και φθηνότερο .
Αν όμως οι μεγαλύτερες διαδρομές εκτός πόλης υπερτερούν τότε το Ibiza είναι καλύτερο , +100 λίτρα χώρος αποσκευών και καλλίτερη κύλιση με χαμηλούς αεροδυναμικούς θορύβους και μάλλον πιο μακριές σχέσεις στο σασμάν εξασφαλίζουν άνετο και οικονομικό ταξίδι , μην του βάλεις μόνο τίποτα 17άρες 18άρες ζάντες και αυτά πάνε περίπατο , άστο με τις ζάντες που έρχεται , 16αρες αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης panoz_s έγραψε:
Χρειαζεται να βγω απο το διλημμα Suzuki Swift 1.0 GL+ vs SEAT IBIZA 1.0 115 StyleΤο θέμα λογικής ειναι δικό σου θέμα. Στο πρακτικο ως κάτοχος Σουιφτ '17 και πρωην ιδιοκτητης ΦΒ/Αουντι (φανταζομαι Σεατ, ανάλογο 'πάτημα' με ΦΒ τουλάχιστον), εν ολιγοις θα σου πω:
- Χαρακτήρας, ναι, τα του Γκρουπ δεν έχουν ουτε στο εμφανησιακό, ουτε στην οδήγηση. Το Σεατ ομως, πιο διαχρονικό σχέδιο, θα γεράσει καλύτερα από το Σουζουκι.
- Αν κινήσαι μεσα στη πολη 95%, Σουζουκι. Αν κινήσαι εθνική για δουλειά ή για ταξίδια σχετικά συχνα, Σεατ μιας και ειμαι σίγουρος το πατημα και η ηχομόνωση θα ειναι 100 φορές πανω από Σουζουκι.
- Αν εισαι εργένης, θες να στρίβεις και να παιζεις με το αυτοκινητο το 70% του χρόνου σου, ακομα και για να παρεις τσιχλες, Σουζουκι
- Αν εισαι πανω από 30, έχεις κοπελα/συζυγο, σκεφτασαι σε λιγα χρόνια οικογένεια, Σεατ. Και χώροι και ησυχεία στα ταξίδια.
- Αξιοπιστια που λένε πολλοι για Σουζουκι, ακουσα αρκετα παραπονα για τα Ουγγαρεζικα αν και το καινουργιο ειναι Ιαπωνικό γκαγκαρο.
- Αντιμετώπιση στη αντιπροσωπεία, αν και πολλοι κράζουν τη Καρεντα, εγω από τα 20 μου εκει τρεχω τα αυτοκίνητα δεν ειχα ποτέ κανένα θέμα. Σουζουκι, για να κλεισω ραντεβου στη Βουλιαγμενης πηρα τελικά βόρεια για να με συνδεσουν μιας και δεν επιανα γραμμη 2 μέρες.
Προσωπικά παντως, το GL+ δε το βρίσκω τόσο 'ιδιαιτερο' και γι'αυτο πήρα το GLX (αλλα και για το αυτόματο). Το Ιμπιζα το καινουργιο, ειναι το πιο όμορφο, διαχρονικο που εχε βγαλει η Σεατ. Προσωπικά θεωρω σε χώρους και 'πατημα' το Σεατ ειναι αυτοκίνητο μια κατηγορια πάνω.
Το Σουιφτ ειναι ενα υβριδιο-κατηγορια μεταξύ citigo-Ιμπιζα.
Καλή επιλογή. -
Ο χρήστης panoz_s έγραψε:
Χρειαζεται να βγω απο το διλημμα Suzuki Swift 1.0 GL+ vs SEAT IBIZA 1.0 115 StyleΤο θέμα συναισθήματος ειναι δικό σου θέμα. Στο πρακτικο ως κάτοχος Σουιφτ '17 και πρωην ιδιοκτητης ΦΒ/Αουντι (φανταζομαι Σεατ, ανάλογο 'πάτημα' με ΦΒ τουλάχιστον), εν ολιγοις θα σου πω:
- Χαρακτήρας, ναι, τα του Γκρουπ δεν έχουν ουτε στο εμφανησιακό, ουτε στην οδήγηση. Το Σεατ ομως, πιο διαχρονικό σχέδιο, θα γεράσει καλύτερα από το Σουζουκι.
- Αν κινείσαι μεσα στη πολη 95%, Σουζουκι. Αν κινήσαι εθνική για δουλειά ή για ταξίδια σχετικά συχνα, Σεατ μιας και ειμαι σίγουρος το πατημα και η ηχομόνωση θα ειναι 100 φορές πανω από Σουζουκι.
- Αν εισαι εργένης, θες να στρίβεις και να παιζεις με το αυτοκινητο το 70% του χρόνου σου, ακομα και για να παρεις τσιχλες, Σουζουκι
- Αν εισαι πανω από 30, έχεις κοπελα/συζυγο, σκεφτασαι σε λιγα χρόνια οικογένεια, Σεατ. Και χώροι και ησυχεία στα ταξίδια.
- Αξιοπιστια που λένε πολλοι για Σουζουκι, ακουσα αρκετα παραπονα για τα Ουγγαρεζικα αν και το καινουργιο ειναι Ιαπωνικό γκαγκαρο.
- Αντιμετώπιση στη αντιπροσωπεία, αν και πολλοι κράζουν τη Καρεντα, εγω από τα 20 μου εκει τρεχω τα αυτοκίνητα δεν ειχα ποτέ κανένα θέμα. Σουζουκι, για να κλεισω ραντεβου στη Βουλιαγμενης πηρα τελικά βόρεια για να με συνδεσουν μιας και δεν επιανα γραμμη 2 μέρες.
Προσωπικά παντως, το GL+ δε το βρίσκω τόσο 'ιδιαιτερο' και γι'αυτο πήρα το GLX (αλλα και για το αυτόματο). Το Ιμπιζα το καινουργιο, ειναι το πιο όμορφο, διαχρονικο που εχε βγαλει η Σεατ. Προσωπικά θεωρω σε χώρους και 'πατημα' το Σεατ ειναι αυτοκίνητο μια κατηγορια πάνω.
Το Σουιφτ ειναι ενα υβριδιο-κατηγορια μεταξύ citigo-Ιμπιζα.
Καλή επιλογή. -
Πάντως και το Ibiza είναι ενδιαφέρον οδηγικά. Καμία σχέση με το Polo για παράδειγμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως και το Ibiza είναι ενδιαφέρον οδηγικά. Καμία σχέση με το Polo για παράδειγμα.Θα εχεις δίκιο φανταζομαι μιας και η Σεατ ειναι πιο οδηγοκεντρική απο τη ΦΒ.. Δεν το έχω οδηγήσει.
-
https://www.autoevolution.com/news/drif ... 8150.html#
-
εκατον εξι ραλλυ, ιζ μπακ μπιτσιζ
-
Το swift sport είναι ουγγαρεζικο?
Ωχ.
Νέο Suzuki Swift 2017