-
(off topic: βλεπω βγήκε έκθεση οπότε συγγνώμη αλλα το χω λιγο αυτο το πρόβλημα)
Καλησπέρα και καλωςβρηκα στο φορουμ , νεο μέλος εδώ απο τι κατάλαβα εδω ειναι η σωστη κατηγορια για το θεμα μου
Ειμαι νεος οδηγος με το δίπλωμα και έχω το δίπλωμα περίπου έναν χρόνο
Κοιτάω για αμάξι με περίπου 1500-2000 (ισως και 2500)
Θα κανω διαδρομες περίπου 10-20 χλμ την μερα εκει που σπουδάζω για να παω στην δουλεια και πανεπιστήμιο (εδω γελάμε ) και θα χρησιμοποιείται 5 μερες την βδομάδα καθως σκ γυρίζω στην κανονική μου βάση με αλλο μέσο , τώρα μια φορα το μήνα μπορει να χρησιμοποιείται για διαδρομή των 100 χλμ και πολυ σπανια πολυ μεγάλες διαδρομές
Λοιπόν εχω στο νου μου 2 μοντέλαΠρωτον panda 4x4 το παλιο , το εχω οδηγήσει και πραγματικα απο την μια μου άρεσε αρκετα αλλα και απο την αλλη κατι μου ξίνιζε στο στρίψιμο
Αναφέρω 4χ4 γιατί θα με βοηθούσε για εξορμήσεις σε βουνο και ύστερα να υπαρχει παντα διαθέσιμο αυτοκίνητο για να κανω το αθλημά μου (downhill για οποιον αναρωτιέται που χρειάζεται μονίμος το αυτοκίνητο και να ανεβαίνει βουνα)
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αναφέρω οτι δεν εχω ιδέα απο τι βλάβες βγαζει κτλπ και γενικα αν υπάρχουν αλλα αυτοκίνητα σε φάση λιγο σηκωμένα 4χ4 σε τέτοιο εύρος τιμής , αν ειναι οκευ σε τετοια θέματα μάλλον θα κλείσω προς τα εκεί2ον , peugeot 106 , κατα προτίμηση ραλλυ χωρίς να ξέρω και τις διαφορές βέβαια , μονο οτι βγαινουν σε 1300 (το παλίο νομίζω; ) και 1600 το καινούργιο
Εχω κανει κατι χιλιάδες χιλιόμετρα με το σαχο του πατέρα μου που πραγματικα εχει βγει σκύλος και απο τι λένε ειναι τα αδέρφια με το 106 , το αυτοκίνητο αυτό απλα μα ρέσει τρελά (απο τα 10-15 που εχω οδηγήσει ) και μιας και δεν θέλει να μου το δώσει ειπα να μην παω σε μπαμ ιδιο ετσι για την αλλαγη
Επισης γνωρίζω οτι την πατάς παρα πολυ εύκολα με αυτα τα 2 μοντέλα (για να σας προλάβω )
τα ραλλυ ειδα παιζουν 2000-2500 καποια ; σε αυτο το εύρος βρίσκεις κατι αξιόλογο ; βεβαια ειναι και πως θα σου κατσει
Επισης θα ηθελα να ρωτησω ποσο τεκμήρια , τέλη κυκλοφορίας κτλπ εχει το 1600 ; οπως και κατανάλωση αν ειναι κάτοχος κάποιοςΓενικα σε αυτο τιμης ειμαι ανοιχτος σε γνωμες και σε 4χ4 η τζιποειδές ακομα και για δρόμο αποκλειστικά
Υ.Γ , γνωριζω οτι σε αυτα τα λεφτα η παθητικη ασφάλεια μαλλον θα ειναι μηδαμινή αλλα και λεφτα παραπάνω δεν παιζουννν
Υ.Γ2 η αγορά θα γινει απο τέλη σεπτέμβρη εως νοέμβριο που θα εχω πληρωθεί απλα τωρα εχω τον χρόνο να ψάξω για αυτο το θεμα
Υ.Γ3 θα μπορούσα να παω και σε κάποια μηχανή-μηχανάκι αλλα στο παρελθον με παπι ειχα πολλα near miss οποτε αφου ξέφυγα πριν λιγα χρόνια δεν ξερω αν θα ειμαι ξανα τυχερός μέσα σε πόλη οποτε αν κάποιος θελει να προτείνει κατι σε 2 τροχους καλύτερα να μην το κάνειευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον
-
(off topic: βλεπω βγήκε έκθεση οπότε συγγνώμη αλλα το χω λιγο αυτο το πρόβλημα)
Καλησπέρα και καλωςβρηκα στο φορουμ , νεο μέλος εδώ απο τι κατάλαβα εδω ειναι η σωστη κατηγορια για το θεμα μου
Ειμαι νεος οδηγος με το δίπλωμα και έχω το δίπλωμα περίπου έναν χρόνο
Κοιτάω για αμάξι με περίπου 1500-2000 (ισως και 2500)
Θα κανω διαδρομες περίπου 10-20 χλμ την μερα εκει που σπουδάζω για να παω στην δουλεια και πανεπιστήμιο (εδω γελάμε ) και θα χρησιμοποιείται 5 μερες την βδομάδα καθως σκ γυρίζω στην κανονική μου βάση με αλλο μέσο , τώρα μια φορα το μήνα μπορει να χρησιμοποιείται για διαδρομή των 100 χλμ και πολυ σπανια πολυ μεγάλες διαδρομές
Λοιπόν εχω στο νου μου 2 μοντέλαΠρωτον panda 4x4 το παλιο , το εχω οδηγήσει και πραγματικα απο την μια μου άρεσε αρκετα αλλα και απο την αλλη κατι μου ξίνιζε στο στρίψιμο
Αναφέρω 4χ4 γιατί θα με βοηθούσε για εξορμήσεις σε βουνο και ύστερα να υπαρχει παντα διαθέσιμο αυτοκίνητο για να κανω το αθλημά μου (downhill για οποιον αναρωτιέται που χρειάζεται μονίμος το αυτοκίνητο και να ανεβαίνει βουνα)
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αναφέρω οτι δεν εχω ιδέα απο τι βλάβες βγαζει κτλπ και γενικα αν υπάρχουν αλλα αυτοκίνητα σε φάση λιγο σηκωμένα 4χ4 σε τέτοιο εύρος τιμής , αν ειναι οκευ σε τετοια θέματα μάλλον θα κλείσω προς τα εκεί2ον , peugeot 106 , κατα προτίμηση ραλλυ χωρίς να ξέρω και τις διαφορές βέβαια , μονο οτι βγαινουν σε 1300 (το παλίο νομίζω; ) και 1600 το καινούργιο
Εχω κανει κατι χιλιάδες χιλιόμετρα με το σαχο του πατέρα μου που πραγματικα εχει βγει σκύλος και απο τι λένε ειναι τα αδέρφια με το 106 , το αυτοκίνητο αυτό απλα μα ρέσει τρελά (απο τα 10-15 που εχω οδηγήσει ) και μιας και δεν θέλει να μου το δώσει ειπα να μην παω σε μπαμ ιδιο ετσι για την αλλαγη
Επισης γνωρίζω οτι την πατάς παρα πολυ εύκολα με αυτα τα 2 μοντέλα (για να σας προλάβω )
τα ραλλυ ειδα παιζουν 2000-2500 καποια ; σε αυτο το εύρος βρίσκεις κατι αξιόλογο ; βεβαια ειναι και πως θα σου κατσει
Επισης θα ηθελα να ρωτησω ποσο τεκμήρια , τέλη κυκλοφορίας κτλπ εχει το 1600 ; οπως και κατανάλωση αν ειναι κάτοχος κάποιοςΓενικα σε αυτο τιμης ειμαι ανοιχτος σε γνωμες και σε 4χ4 η τζιποειδές ακομα και για δρόμο αποκλειστικά
Υ.Γ , γνωριζω οτι σε αυτα τα λεφτα η παθητικη ασφάλεια μαλλον θα ειναι μηδαμινή αλλα και λεφτα παραπάνω δεν παιζουννν
Υ.Γ2 η αγορά θα γινει απο τέλη σεπτέμβρη εως νοέμβριο που θα εχω πληρωθεί απλα τωρα εχω τον χρόνο να ψάξω για αυτο το θεμα
Υ.Γ3 θα μπορούσα να παω και σε κάποια μηχανή-μηχανάκι αλλα στο παρελθον με παπι ειχα πολλα near miss οποτε αφου ξέφυγα πριν λιγα χρόνια δεν ξερω αν θα ειμαι ξανα τυχερός μέσα σε πόλη οποτε αν κάποιος θελει να προτείνει κατι σε 2 τροχους καλύτερα να μην το κάνειευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον
-
(off topic: βλεπω βγήκε έκθεση οπότε συγγνώμη αλλα το χω λιγο αυτο το πρόβλημα)
Καλησπέρα και καλωςβρηκα στο φορουμ , νεο μέλος εδώ απο τι κατάλαβα εδω ειναι η σωστη κατηγορια για το θεμα μου
Ειμαι νεος οδηγος με το δίπλωμα και έχω το δίπλωμα περίπου έναν χρόνο
Κοιτάω για αμάξι με περίπου 1500-2000 (ισως και 2500)
Θα κανω διαδρομες περίπου 10-20 χλμ την μερα εκει που σπουδάζω για να παω στην δουλεια και πανεπιστήμιο (εδω γελάμε ) και θα χρησιμοποιείται 5 μερες την βδομάδα καθως σκ γυρίζω στην κανονική μου βάση με αλλο μέσο , τώρα μια φορα το μήνα μπορει να χρησιμοποιείται για διαδρομή των 100 χλμ και πολυ σπανια πολυ μεγάλες διαδρομές
Λοιπόν εχω στο νου μου 2 μοντέλαΠρωτον panda 4x4 το παλιο , το εχω οδηγήσει και πραγματικα απο την μια μου άρεσε αρκετα αλλα και απο την αλλη κατι μου ξίνιζε στο στρίψιμο
Αναφέρω 4χ4 γιατί θα με βοηθούσε για εξορμήσεις σε βουνο και ύστερα να υπαρχει παντα διαθέσιμο αυτοκίνητο για να κανω το αθλημά μου (downhill για οποιον αναρωτιέται που χρειάζεται μονίμος το αυτοκίνητο και να ανεβαίνει βουνα)
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αναφέρω οτι δεν εχω ιδέα απο τι βλάβες βγαζει κτλπ και γενικα αν υπάρχουν αλλα αυτοκίνητα σε φάση λιγο σηκωμένα 4χ4 σε τέτοιο εύρος τιμής , αν ειναι οκευ σε τετοια θέματα μάλλον θα κλείσω προς τα εκεί2ον , peugeot 106 , κατα προτίμηση ραλλυ χωρίς να ξέρω και τις διαφορές βέβαια , μονο οτι βγαινουν σε 1300 (το παλίο νομίζω; ) και 1600 το καινούργιο
Εχω κανει κατι χιλιάδες χιλιόμετρα με το σαχο του πατέρα μου που πραγματικα εχει βγει σκύλος και απο τι λένε ειναι τα αδέρφια με το 106 , το αυτοκίνητο αυτό απλα μα ρέσει τρελά (απο τα 10-15 που εχω οδηγήσει ) και μιας και δεν θέλει να μου το δώσει ειπα να μην παω σε μπαμ ιδιο ετσι για την αλλαγη
Επισης γνωρίζω οτι την πατάς παρα πολυ εύκολα με αυτα τα 2 μοντέλα (για να σας προλάβω )
τα ραλλυ ειδα παιζουν 2000-2500 καποια ; σε αυτο το εύρος βρίσκεις κατι αξιόλογο ; βεβαια ειναι και πως θα σου κατσει
Επισης θα ηθελα να ρωτησω ποσο τεκμήρια , τέλη κυκλοφορίας κτλπ εχει το 1600 ; οπως και κατανάλωση αν ειναι κάτοχος κάποιοςΓενικα σε αυτο τιμης ειμαι ανοιχτος σε γνωμες και σε 4χ4 η τζιποειδές ακομα και για δρόμο αποκλειστικά
Υ.Γ , γνωριζω οτι σε αυτα τα λεφτα η παθητικη ασφάλεια μαλλον θα ειναι μηδαμινή αλλα και λεφτα παραπάνω δεν παιζουννν
Υ.Γ2 η αγορά θα γινει απο τέλη σεπτέμβρη εως νοέμβριο που θα εχω πληρωθεί απλα τωρα εχω τον χρόνο να ψάξω για αυτο το θεμα
Υ.Γ3 θα μπορούσα να παω και σε κάποια μηχανή-μηχανάκι αλλα στο παρελθον με παπι ειχα πολλα near miss οποτε αφου ξέφυγα πριν λιγα χρόνια δεν ξερω αν θα ειμαι ξανα τυχερός μέσα σε πόλη οποτε αν κάποιος θελει να προτείνει κατι σε 2 τροχους καλύτερα να μην το κάνειευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον
-
Δεν θα σου αναφερω αλλες επιλογες για τα χρηματα που διαθετεις γιατι βαριεμαι να ψαχνω και ολα τα καρα σε αυτα τα χρηματα ειναι ταλαιπωρημενα και παλια.
Στο ευλογο ερωτημα που προκυπτει γιατι δηλαδη τοτε γραφω εχω να απαντησω πως με τραβηξε η επιλογη δυο εξαιρετικων αυτοκινητων, στην εποχη τους, που το καθενα ακομα και σημερα διδασκει μεταπτυχιακο, με πολλες διδακτικες μοναδες στα σημερινα, στον τομεα τους.
Το παντα οντας εξαιρετικο αυτοκινητο με πολυ καλη στιβαροτητα πλαισιου ( στατικη στρεπτικη ακαμψια) ιση με το οπελ αστρα της εποχης, προσφερει πολυ καλες επιδοσεις εκτος δρομου ενω παραλληλα δεν τα παει τοσο ασχημα στην παθητικη ασφαλεια, παρα το μεγεθος και την ηλικια του.
Δεν στριβει, ξεκαθαρα τι να λεμε τωρα; Απλα παει προς εδουθε και εκειθε σιγα σιγα και με μουσικουλα στο ραδιο.
Εκτος δρομου ειναι κατσικι κανονικο, ξεκολλα ευκολα και γενικα η αναρτηση του αντεχει τα χτυπηματακια.
Το θεμα ομως ειναι αν οντως θα χρησιμοποιειται ποτε σε δρομους που τα αλλα κολλουν και σπινιαρουν.
Παρκαρει παντου, αλλα καιει και ειναι αργο στις εκδοσεις βενζινης. Καλα και στην ντιζελ ειναι αργο αλλα δεν καιει.
Το ντιζελ ομως αν ειναι ευρο 4, δεν μπαινει πολη και εξωστρακιζεται στα βουνα να παιζει φλογερα.Στο γαλλακι, τι να πω;
Οι τοιχοι απο τις καφετερειες των φοιτητων ολης της ελλαδος εχουν ακουσει θρυλους με απιστευτα κατορθωματα τα οποια ουτε τα μισα δεν ειναι αληθεια.
Ηταν και ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο για καποιον που θελει να νιωθει το αυτοκινητο ως μηχανημα. Με τις δονησεις του, τα γραναζια του κτλ.
Ειχε μια αποτομη συμπεριφορα στο οριο του το οποιο στην ελληνικη ασφαλτο και με μετρια λαστιχα ερχοταν καπως νωρις.
Δηλαδη εκανε τσαλιμια η ουρα του στο αποτομα αφημα του γκαζιου και οταν το ταχυμετρο εγραφε νουμερα πανω απο το μεσο ορο .
Για παραδειγμα αν ο οδηγος του εμπαινε με πολλα μεσα στην στροφη και το αυτοκινητο παρουσιαζε υποστροφη, αν τρομαζε και αφηνε τελειως το ποδι απο το γκαζι τοτε η ουρα χορευε καλαματιανο.Αν ομως το περιμενε και το αφηνε προοδευτικα μεχρι να ξαναβρουν προσφυση οι μπροστινοι τροχοι το αυτοκινητο γλυστραγε απαλα γλυκα και μεταξενια με τα τεσσερα και εβγαινε απο την στροφη με υψηλοτερη ταχυτητα απο τον ανταγωνισμο.
Ηθελε σεβασμο οπως καθε λιονταρι (ακα πεζο) και αυτο δημιουργουσε ανταγωνισμο για το ποιος ειναι καλυτερος θηριοδαμαστης, εξου και οι θρυλοι που το συνοδευουν.
Γενικα με το ραλλυ αν το σεβαστεις μαθαινεις τι σημαινει γρηγορη σπορ οδηγηση. Με τα σημερινα αγωνιαρικα του ειδους, πολυ απλα οχι δεν μαθαινεις.
Ετσι ηταν και το 306 και μαλιστα με μεγαλυτερα ορια και συνεπως με πιο πολλα χιλιομετρα.
Απο παθητικη ασφαλεια μαυρα χαλια. Δεν εχει παθητικη ασφαλεια παρα μονο με ταχυτητες εως 50 χιλ/ωρα. Τοτε μεχρι αυτα τα χιλιομετρα εξεταζαν την ασφαλεια. Αλλα και με αυτα ψηλοχαλι ηταν.Ξεχασα να πω δεν υπαρχει φυσιολογικο ραλλυ ουτε για δειγμα. Ολα φρακενσταιν ειναι.
-
Αφού είσαι ποδηλάτης, πάρε κούρσα! Θα σε δυναμώσει πολύ και στο downhill.
Από κει και πέρα, διαφωνώ ότι σε αυτά τα χρήματα όλα είναι σάπια. Με 3.300 πούλησα το Fiesta 1.4 του 2006 της συζύγου, ατρακάριστο, με 130Κ χιλιόμετρα, από σέρβις και με ικανοποιητικά λάστιχα. Δε χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία για να πάρεις αξιοπρεπές αυτοκίνητο.
-
-
https://www.car.gr/14538089-toyota-verso
Αυτό ίσως βοηθήσει πιο πολύ για το ποδήλατο!
Νομίζω ότι είναι και japan. -
Το προηγουμενο μου αυτοκινητο το renault clio 1.4 mtv του 2000/2001 ηταν ενα πολυ καλο αμαξι για την εποχη του.
Το μοτερ του ειναι σβελτο και δε χρειαζεται να καψει τον κωλο του για να κινηθει αξιοπρεπως.
Ειναι πολυ ευκολο για νεο οδηγο και παραλληλα εχει και τους χωρους του να βαλεις και καναν αλλον ακομα για βολτα.Σε αμαξια 15+ χρονων αξιζει σιγουρα μια ματια. Κι αν βρεις και νεοτερο με abs ακομα καλυτερα.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αδερφέ, κάτοχος 106 εδώ. Εγώ έχω το 1.1, το οποίο αγόρασα πριν 3μιση χρόνια 1500€ και έχει βγει σκυλι του πολέμου. Τώρα πρέπει να έχει κοντά στα 350.000 χλμ κ έχει αρχίσει να βγάζει τις πρώτες του σοβαρές βλάβες. Αλλά με τα χρήματα που το πήρα, ε δε θεωρώ φοβερο να του κάνω μια επισκευή στο καπάκι και να το έχω άλλη μια 5ετια..
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Έψαχνα κ εγω τον Ιούνιο αντίστοιχα αμάξι μέχρι 3500 ευρώ, δυσκολεύτηκα πολύ να βρω κάτι αξιοπρεπές στις προδιαγραφές που ήθελα (έως 1400, 5θυρο, με a/c, 2 airbags τουλάχιστον & abs). Αν κ τα 106-Saxo-Clio 1 (έχω ακόμη ένα τετοιο [emoji48]) της περιόδου εκείνης για μένα είναι τα καλύτερα μικρά, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κάτι πιο μοντέρνο, όπως πχ το Jazz που προτεινε ο φίλος παραπάνω, καθώς είναι μια γενιά μπροστά σε ανέσεις κ παθητική ασφάλεια, και θα σε βγάλει κ περισσότερο καιρό, καθώς δε θα είναι τόσο παλιό, θεωρητικά. Ο,τι κ να είναι, διάλεξε αυτό που θα βρεις στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στα μηχανολογικά κυρίως (εννοείται να μην έχει φάει καμμία καλη στουκα).
-
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας !
Θα ξεκινησω να απανταω απο το τελος προς την αρχη !Για 1.1 θα κοιτούσα και εγώ εννοείται και αν δω οτι τα οικονομικα μου δεν αντέχουν rallye θα το κοιταξω το 1.1 στα σιγουρα !
Clio δεν εχω οδηγήσει αλλα έχω μπει με πατέρα φίλου να οδηγάει αυτός και σε ταχύτητες 80-90 ενιωθα σαν να μην παταει πουθενα (μπορει να μην ισχύει αυτό που λέω καθως ειπα ήμουν συνοδηγός και δεν ξερω σε τι κατάσταση ηταν το αμαξι τα λαστιχα κτλπ) Αλλα πριν κανα 6μηνο σε τροχαιο σκοτώθηκαν 2 γνωστοί μου με τετοιας χρονολογιας περίπου, ενας συμμαθητής στο λύκειο και τον αλλον απλα τον ηξερα , καρφώθηκαν σε κώλονα με πανω απο 100 χλμ , ο οδηγός φορούσε ζώνη και την κωλόνα την χτύπησε με την πόρτα του οδηγού , δεν επαθε τίποτα πραγματικα , τα αλλα 2 παιδια δυστυχώς δεν φορούσαν (το τραγικο ειναι οτι ηταν ενος συνεπιβάτη το αμάξι και οχι του οδηγού ) και να το αποτέλεσμα ... οποτε για ψυχολογικούς λόγους απλα δεν θα θελα να δω αυτό , ξέρω οτι τα σαχοραλλα μπορει να ειναι και χειροτερα απο το clio σε παθητική ασφάλεια για να μην παρεξηγηθώ απλα δεν θα θελα αυτο το αμάξι
Συνεχίζοντας τα 2 παιδια που μου πρότιναν το honda και το toyota , πρωτον δεν καλύπτουν τίποτα απο τα 2 που θα θελα , αν τα παω σε βουνο με λιγο βροχουλα έμεινα,σε δρομο δεν ειναι κατι σπορ και το κυριότερο οτι ειναι πολύ μεγαλύτερα για παρκάρισμα
χαχαχα με ποδηλατο το προσπάθησα πέρυσι στις αρχές , αλλα επειδή στην Κερκυρα βρεχει πάρα πολύ η οδηγική τους συμπεριφορά ειναι τραγικότατη και δεν μπορω να ζω με το αγχος αν θα βρω το ποδήλατο εκει οταν γυρισω , ο ιδιος λόγος είναι που δεν παιρνω και μηχανή πάνω κάτω , τουλάχιστον αν ειναι να χτυπήσω μόνος μου σε κανα βουνο και οχι να με χτυπήσει και άλλος
Τέλος panda δεν ξερω αν λεμε το ιδιο γιατι δεν ηξερα οτι βγαινει σε πετρέλαιο αλλα εγω λεω αυτο http://prntscr.com/kk2vta
οταν λες οτι καιει εχεις περίπου μια ιδεα στα 100 ποσο ; σε μεικτό κύκλο με οσο το δυνατότητα μεγαλύτερη οικονομία μπορεις να κανειςΤο ραλλακι(ακομα και το 106 το απλο) αν τελικα δεν παω σε 4χ4 για δρομο νομιζω ειναι η καλύτερη επιλογή , πολυ μικρό παρκινγκ εύκολα , εγω με το σαχο νιωθω οτι οδηγάω ενα μικρο σπορ αμάξι και επισης το σαχο δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα σοβαρο , πανω απο 300000 χλμ ,ποτε σερβις στην ωρα του , ποτε δεν το δείξαμε την ιδιαίτερη προσοχη και το αμαξι ηταν για δουλειες , το σκισιμο ενος νεου μπορει να μην το εχει φαει (εκτος οταν ειναι μονος του ο πατερας μου δεν ξερω τι κανει μιας και παλια ειχε ford escort mk2 ενα απο τα καλυτερα στην Γερμανια που ηταν τοτε και 3 καμένες μηχανές ) αλλα με μενα μεσα το παει χαλαρα ,
Αλλα εχει φαει αλλο σκισιμο , να εχεις φορτωμένο τραιλερ με 1 τονο πραγματα σε αυτον τον κουβα (ξερω ειναι επικίνδυνο και εγω τα λεω αλλα ποιος ακουει ) και δεν παθαινει τιποτα , ουτε λαδι δεν καιει , πλεον αρχισε να ρουφαει πολυ βενζινη μονο
Αν τελικως παρω ραλλακι δεν με ενδιαφερει στην ευθεια καθόλου ομως , τελικες δεν θα δει , και το σαχο εως 120 το πηγα μια φορα που ετυχε κατι πολυ απρόσμενο , αλλα γενικα και σε εγνατια το παω χαλαρα με 100 χλμ σταθερα , δεν επιδιώκω μεγάλες ταχύτητες σε ευθειες δεν με ενδιαφερει καθόλου , απλά το στρίψημο που έχουν νταξει ειναι αλλου
Σε μετρο συγκρισης το πανδα με το ραλλυ σε μεικτό κύκλο ποιο καιει παραπάνω ; ειχα την εντύπωση με διαφορα το ραλλυ αλλα με εβαλες σε σκέψεις τώραΑυτα πρεπει να βγηκε παλι μεγαλη απαντηση αλλα ηθελα να απαντησω σε ολα τα παιδια
Υ.Γ , για να μην παρεξηγηθώ στο θεμα που αναφέρθηκα για την οδηγική συμπεριφορά τις περιοχής και μην αρχίσουμε τα ίδια , μπορει να ειμαι 15 φορες χειρότερος οδηγός σαν νεος και ακομα και 30 χρόνια οδήγησης να εχω μπορει να ειμαι χειροτερος , αλλα κατι δολοφόνικες παραβιάσεις στοπ κτλπ μεσα στην πολή και μη προσοχη σε διασταυρώσεις κτλπ δεν τα κάνω , σε σημείο που ο συνοδηγός να χλεβάζει γιατι προσέχω τοσο πολύ σε μια διαστάυρωση και κανω 2 ωρες να περασω ωστε να βεβαιωθω οτι δεν ερχεται κανενας με κανα 1000αρι τερμα και λες α μια κουκιδα ειναι προλαβαινω και μπαμ στελνεις τον αλλον στον αλλον κοσμο και ισως και εσενα μαζι
-
Εγώ θα σου έλεγα να σκεφτείς και το punto mk2. Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και πολύ καλή παθητική ασφάλεια. Το panda πρέπει να το απορρίψεις, πολύ παλιό, σε φάση να το κυκλοφορείς με ιστορικές πινακίδες άσε που δεν παίζει να βρεις κανένα με υδραυλικό τιμόνι και AC (αν είχαν). Αν το θες για την τετρακίνηση πρέπει πρώτα να ψάξεις τι παίζει με τα διαφορικά του (διαθεσιμότητα, κόστος) γιατί μιλάμε για πολύ παλιό αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του.
-
Θα ρίξω και μια ματια στο punto mk2 , γενικα βγαζει πρόβληματα το συγκεκριμένο αμάξι ; δεν εχω ιδεα
Το panda δεν νομιζω ουτε εγω να βγαινει με υδραυλικο τιμονι τις τοτε εποχης , βεβαια τα 106 εχουν υδραυλικό ; το σαχο που χουμε δεν εχει και οταν πας για παρκαρισμα ειναι σαν να πας 1 ωρα γυμναστήριο αχαχχαχααχ
Να μην λεω ψέματα ,γλυκοκοιτάζω περισσοτερο ραλλακυ απο το παντα , απλα το παντα θα μου ηταν χρήσιμο ολο το καλοκαιρι , χρίστουγεννα , πασχα , αλλα δεν γινετε να τα εχεις όλα ...
-
Βγαίνουν 106ε υδραυλικό. Το δικό μου δεν έχει. Έχει όμως a/c που δουλεύει κομπλέ!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αγορά αυτοκινήτου εως 2000