Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας !
Θα ξεκινησω να απανταω απο το τελος προς την αρχη !
Για 1.1 θα κοιτούσα και εγώ εννοείται και αν δω οτι τα οικονομικα μου δεν αντέχουν rallye θα το κοιταξω το 1.1 στα σιγουρα !
Clio δεν εχω οδηγήσει αλλα έχω μπει με πατέρα φίλου να οδηγάει αυτός και σε ταχύτητες 80-90 ενιωθα σαν να μην παταει πουθενα (μπορει να μην ισχύει αυτό που λέω καθως ειπα ήμουν συνοδηγός και δεν ξερω σε τι κατάσταση ηταν το αμαξι τα λαστιχα κτλπ) Αλλα πριν κανα 6μηνο σε τροχαιο σκοτώθηκαν 2 γνωστοί μου με τετοιας χρονολογιας περίπου, ενας συμμαθητής στο λύκειο και τον αλλον απλα τον ηξερα , καρφώθηκαν σε κώλονα με πανω απο 100 χλμ , ο οδηγός φορούσε ζώνη και την κωλόνα την χτύπησε με την πόρτα του οδηγού , δεν επαθε τίποτα πραγματικα , τα αλλα 2 παιδια δυστυχώς δεν φορούσαν (το τραγικο ειναι οτι ηταν ενος συνεπιβάτη το αμάξι και οχι του οδηγού ) και να το αποτέλεσμα ... οποτε για ψυχολογικούς λόγους απλα δεν θα θελα να δω αυτό , ξέρω οτι τα σαχοραλλα μπορει να ειναι και χειροτερα απο το clio σε παθητική ασφάλεια για να μην παρεξηγηθώ απλα δεν θα θελα αυτο το αμάξι
Συνεχίζοντας τα 2 παιδια που μου πρότιναν το honda και το toyota , πρωτον δεν καλύπτουν τίποτα απο τα 2 που θα θελα , αν τα παω σε βουνο με λιγο βροχουλα έμεινα,σε δρομο δεν ειναι κατι σπορ και το κυριότερο οτι ειναι πολύ μεγαλύτερα για παρκάρισμα
χαχαχα με ποδηλατο το προσπάθησα πέρυσι στις αρχές , αλλα επειδή στην Κερκυρα βρεχει πάρα πολύ η οδηγική τους συμπεριφορά ειναι τραγικότατη και δεν μπορω να ζω με το αγχος αν θα βρω το ποδήλατο εκει οταν γυρισω , ο ιδιος λόγος είναι που δεν παιρνω και μηχανή πάνω κάτω , τουλάχιστον αν ειναι να χτυπήσω μόνος μου σε κανα βουνο και οχι να με χτυπήσει και άλλος
Τέλος panda δεν ξερω αν λεμε το ιδιο γιατι δεν ηξερα οτι βγαινει σε πετρέλαιο αλλα εγω λεω αυτο http://prntscr.com/kk2vta
οταν λες οτι καιει εχεις περίπου μια ιδεα στα 100 ποσο ; σε μεικτό κύκλο με οσο το δυνατότητα μεγαλύτερη οικονομία μπορεις να κανεις
Το ραλλακι(ακομα και το 106 το απλο) αν τελικα δεν παω σε 4χ4 για δρομο νομιζω ειναι η καλύτερη επιλογή , πολυ μικρό παρκινγκ εύκολα , εγω με το σαχο νιωθω οτι οδηγάω ενα μικρο σπορ αμάξι και επισης το σαχο δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα σοβαρο , πανω απο 300000 χλμ ,ποτε σερβις στην ωρα του , ποτε δεν το δείξαμε την ιδιαίτερη προσοχη και το αμαξι ηταν για δουλειες , το σκισιμο ενος νεου μπορει να μην το εχει φαει (εκτος οταν ειναι μονος του ο πατερας μου δεν ξερω τι κανει μιας και παλια ειχε ford escort mk2 ενα απο τα καλυτερα στην Γερμανια που ηταν τοτε και 3 καμένες μηχανές ) αλλα με μενα μεσα το παει χαλαρα ,
Αλλα εχει φαει αλλο σκισιμο , να εχεις φορτωμένο τραιλερ με 1 τονο πραγματα σε αυτον τον κουβα (ξερω ειναι επικίνδυνο και εγω τα λεω αλλα ποιος ακουει ) και δεν παθαινει τιποτα , ουτε λαδι δεν καιει , πλεον αρχισε να ρουφαει πολυ βενζινη μονο
Αν τελικως παρω ραλλακι δεν με ενδιαφερει στην ευθεια καθόλου ομως , τελικες δεν θα δει , και το σαχο εως 120 το πηγα μια φορα που ετυχε κατι πολυ απρόσμενο , αλλα γενικα και σε εγνατια το παω χαλαρα με 100 χλμ σταθερα , δεν επιδιώκω μεγάλες ταχύτητες σε ευθειες δεν με ενδιαφερει καθόλου , απλά το στρίψημο που έχουν νταξει ειναι αλλου
Σε μετρο συγκρισης το πανδα με το ραλλυ σε μεικτό κύκλο ποιο καιει παραπάνω ; ειχα την εντύπωση με διαφορα το ραλλυ αλλα με εβαλες σε σκέψεις τώρα
Αυτα πρεπει να βγηκε παλι μεγαλη απαντηση αλλα ηθελα να απαντησω σε ολα τα παιδια
Υ.Γ , για να μην παρεξηγηθώ στο θεμα που αναφέρθηκα για την οδηγική συμπεριφορά τις περιοχής και μην αρχίσουμε τα ίδια , μπορει να ειμαι 15 φορες χειρότερος οδηγός σαν νεος και ακομα και 30 χρόνια οδήγησης να εχω μπορει να ειμαι χειροτερος , αλλα κατι δολοφόνικες παραβιάσεις στοπ κτλπ μεσα στην πολή και μη προσοχη σε διασταυρώσεις κτλπ δεν τα κάνω , σε σημείο που ο συνοδηγός να χλεβάζει γιατι προσέχω τοσο πολύ σε μια διαστάυρωση και κανω 2 ωρες να περασω ωστε να βεβαιωθω οτι δεν ερχεται κανενας με κανα 1000αρι τερμα και λες α μια κουκιδα ειναι προλαβαινω και μπαμ στελνεις τον αλλον στον αλλον κοσμο και ισως και εσενα μαζι