-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Επισης ο multi air ειναι αρκετα λαιμαργος κ υπό αντικατάσταση.
Λαιμαργο δεν θα τον ελεγα
Υπο αντικατασταση? Κατι ειχανε πει για εναν 1300αρι που θα βαλουν στην Τζουλια, αυτον λες ?Αυτόν λέω αλλα που διάβασες οτι θα τον βάλουν στη giulia;στα jeep εχει ανακοινωθεί οτι θα μπει.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Forester οπως προτάθηκε ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο. Επίσης, επιμένω στο 4κινητο Conpass, αξίζει πολύ περισσότερο απο τα χρήματα που ζητάει.
Το XC40 προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και δεν θα το αγόραζα με τίποτα, αλλά ειναι καθαρα προσωπική άποψη. Δεν βρίσκω καποιο σημείο να υπερτερεί το βολβο εναντι του ανταγωνισμου σε αυτα τα χρήματα.
Το Φόρεστερ του πρότεινα κ εγω αλλα είπε οτι δεν θελει Ιαπωνία μεριά. Κρίμα για μένα βεβαια, γιατι μπροστα του κατι δήθεν πριμιουμ SUV δεν πιάνουν μια. Κ απο την άλλη το νεο μοντέλο ειναι προ των πυλών.
Το compass ειναι αξιόλογη πρόταση εφόσον επαρκούν οι χωροι. Ειδικα ο αποσκευών ειναι πολυ μικρός για την κατηγορία πλέον. Επισης ο multi air ειναι αρκετα λαιμαργος κ υπό αντικατάσταση.Φίλε panasol απο όσα εχω διαβάσει να εχεις γράψει θεωρώ οτι μαλλον σε σεντάν πρεπει να κοιτάξεις κ δη στο νεο 508 (αφού δε σου αρέσει η giulia). Φαινεται να εχει ολα όσα ζητάς, εχει low profile, κ αποτι διαβαζω εινσι πολυ άνετο κ καλο στο δρόμο με εξαιρετικά μοτέρ. Για μένα αξιζει να περιμένεις λιγο για να το δεις.
Εχεις κολλήσει ρε συ με το Φόρεστερ. Σε κάθε νήμα το προτείνεις. Γιατί δεν παίρνεις εσυ ένα να ησυχάσουμε και οι υπόλοιποι; [emoji6]
Άδικα πιστεύεις;
Εαν κάποιος θελει πραγματικό SUV τι του λείπει; Μονο τα -καλα- jeep ειναι στο ιδιο επίπεδο.
Πίστεψε με εαν μπορούσα θα το ειχα ηδη παρει ενα.
Η μαλλον τωρα που το ξανασκέφτομαι ειναι και η giulia στη μέση
Τουλάχιστον υποτονική η απάντηση προς τον iceman7.
Μιλάμε για ένα SUV αυτοκίνητο που τσακίζει σε μηχανολογικό επίπεδο τα περισσότερα premium suv.
Για κάποιον που θέλει suv για να το χρησιμοποιήσει για το σκοπό που έχει φτιαχτεί, είναι κορυφαία επιλογή.
Ο νηματοθέτης, όμως, δεν ανήκει στην παραπάνω κατηγορία. Θέλει premium με την έννοια της μούρης.
Πάρε μια οποιαδήποτε προπέλα και το θέμα να κλείσει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Επισης ο multi air ειναι αρκετα λαιμαργος κ υπό αντικατάσταση.
Λαιμαργο δεν θα τον ελεγα
Υπο αντικατασταση? Κατι ειχανε πει για εναν 1300αρι που θα βαλουν στην Τζουλια, αυτον λες ?Αυτόν λέω αλλα που διάβασες οτι θα τον βάλουν στη giulia;στα jeep εχει ανακοινωθεί οτι θα μπει.
Ακούγεται και για την Ιουλία, μακάρι.
Να αρχίσω να μαζεύω λεφτά ώστε σε 7-8 χρόνια να έχω μαζέψει κάμποσα να πάρω μια μεταχειρισμένη.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Forester οπως προτάθηκε ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο. Επίσης, επιμένω στο 4κινητο Conpass, αξίζει πολύ περισσότερο απο τα χρήματα που ζητάει.
Το XC40 προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και δεν θα το αγόραζα με τίποτα, αλλά ειναι καθαρα προσωπική άποψη. Δεν βρίσκω καποιο σημείο να υπερτερεί το βολβο εναντι του ανταγωνισμου σε αυτα τα χρήματα.
Το Φόρεστερ του πρότεινα κ εγω αλλα είπε οτι δεν θελει Ιαπωνία μεριά. Κρίμα για μένα βεβαια, γιατι μπροστα του κατι δήθεν πριμιουμ SUV δεν πιάνουν μια. Κ απο την άλλη το νεο μοντέλο ειναι προ των πυλών.
Το compass ειναι αξιόλογη πρόταση εφόσον επαρκούν οι χωροι. Ειδικα ο αποσκευών ειναι πολυ μικρός για την κατηγορία πλέον. Επισης ο multi air ειναι αρκετα λαιμαργος κ υπό αντικατάσταση.Φίλε panasol απο όσα εχω διαβάσει να εχεις γράψει θεωρώ οτι μαλλον σε σεντάν πρεπει να κοιτάξεις κ δη στο νεο 508 (αφού δε σου αρέσει η giulia). Φαινεται να εχει ολα όσα ζητάς, εχει low profile, κ αποτι διαβαζω εινσι πολυ άνετο κ καλο στο δρόμο με εξαιρετικά μοτέρ. Για μένα αξιζει να περιμένεις λιγο για να το δεις.
Εχεις κολλήσει ρε συ με το Φόρεστερ. Σε κάθε νήμα το προτείνεις. Γιατί δεν παίρνεις εσυ ένα να ησυχάσουμε και οι υπόλοιποι; [emoji6]
Άδικα πιστεύεις;
Εαν κάποιος θελει πραγματικό SUV τι του λείπει; Μονο τα -καλα- jeep ειναι στο ιδιο επίπεδο.
Πίστεψε με εαν μπορούσα θα το ειχα ηδη παρει ενα.
Η μαλλον τωρα που το ξανασκέφτομαι ειναι και η giulia στη μέση
Τουλάχιστον υποτονική η απάντηση προς τον iceman7.
Μιλάμε για ένα SUV αυτοκίνητο που τσακίζει σε μηχανολογικό επίπεδο τα περισσότερα premium suv.
Για κάποιον που θέλει suv για να το χρησιμοποιήσει για το σκοπό που έχει φτιαχτεί, είναι κορυφαία επιλογή.
Ο νηματοθέτης, όμως, δεν ανήκει στην παραπάνω κατηγορία. Θέλει premium με την έννοια της μούρης.
Πάρε μια οποιαδήποτε προπέλα και το θέμα να κλείσει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
+1000
Δεν μπήκα στον κόπο να αναλύσω τα μηχανολογικά (επιπέδοι κινητήρες, κορυφαια τετρακινηςη κλπ) γιατι μαλλον δεν ενδιαφέρουν τον νηματοθετη αλλα η πραγματικότητα ειναι αυτη που λες. Τι να συγκρίνεις τωρα με δικινητα X1, 3008, XC40 , Q3 κλπ....
Κρίμα που ο περισσότερος κόσμος δεν μπορει να δει αυτη την οπτική γωνία (οπως αντίστοιχα κ στην περιπτωση της giulia που αναφέρθηκε... ) κ κοιτάει να αγοράσει με βαση τα αφρατα πλαστικά κ το σηματάκι στο καπό. Δικαιωμα του καθενός βεβαια που θα δωσει τα λεφτα του κ δεν πέφτει λόγος σε κανέναν , αλλα απο την άλλη οταν μπαίνουν σαν κριτήριο τα πλαστικά του ταμπλό κ οι οθονιτσες αντι για την ουσία ενος αυτοκινήτου που ειναι κ παραμένει ενα μηχανολογικό κατασκεύασμα δεν μπορει να μένει ασχολίαστο. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Κρίμα που ο περισσότερος κόσμος δεν μπορει να δει αυτη την οπτική γωνία (οπως αντίστοιχα κ στην περιπτωση της giulia που αναφέρθηκε... ) κ κοιτάει να αγοράσει με βαση τα αφρατα πλαστικά κ το σηματάκι στο καπό. Δικαιωμα του καθενός βεβαια που θα δωσει τα λεφτα του κ δεν πέφτει λόγος σε κανέναν , αλλα απο την άλλη οταν μπαίνουν σαν κριτήριο τα πλαστικά του ταμπλό κ οι οθονιτσες αντι για την ουσία ενος αυτοκινήτου που ειναι κ παραμένει ενα μηχανολογικό κατασκεύασμα δεν μπορει να μένει ασχολίαστο.
Ακριβώς αυτό!
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Δικαίωμα του αλλά άμα δεν βλέπει τη δική σου οπτική γωνία, είναι κρίμα.
Μάλιστα... -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Επισης ο multi air ειναι αρκετα λαιμαργος κ υπό αντικατάσταση.
Λαιμαργο δεν θα τον ελεγα
Υπο αντικατασταση? Κατι ειχανε πει για εναν 1300αρι που θα βαλουν στην Τζουλια, αυτον λες ?Αυτόν λέω αλλα που διάβασες οτι θα τον βάλουν στη giulia;στα jeep εχει ανακοινωθεί οτι θα μπει.
Ακούγεται και για την Ιουλία, μακάρι.
Να αρχίσω να μαζεύω λεφτά ώστε σε 7-8 χρόνια να έχω μαζέψει κάμποσα να πάρω μια μεταχειρισμένη.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Μακάρι να το κάνουνε Nick!
Να μπορέσουμε κ να χαρούμε κ στην Ελλάδα ενα τοσο αξιόλογο Αυτοκινητο γιατι δυστυχως τα μεχρι τωρα μοτέρ εινσι πολυ... ανθελληνικά -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Δικαίωμα του αλλά άμα δεν βλέπει τη δική σου οπτική γωνία, είναι κρίμα.
Μάλιστα...Δεν καταλαβαίνω τι ακριβως εξυπηρετεί το σχόλιο σου...
Τη γνώμη μας ολοι λέμε κ ναι ...φυσικα για εμενα ειναι κρίμα να μην αντιμετωπίζεται ως μηχανολογική κατασκευή ενα αυτοκινητο αλλα ως ...PC ή ...έπιπλο σαλονιού οπως πολυ εύστοχα γράψανε κ στο drive στο συγκριτικό της giulia με την 3αρα.Μπορει να ενοχλεί η οπτικη αυτη κάποιους αλλα τι να κάνουμε...λυπάμαι!
-
Οπως εγω δε μπορω να μπω στη δικη σας λογικη , ετσι κι εσεις δε μπορειτε να μπειτε στη δικη μου....
εχουμε διαφορετικες αναγκες , διαφορετικες προσδοκιες και διαφορετικες προτεραιότητες...ειναι τοσο παραλογο;;;πριν απο 10 χρονια ειχα παρομοιο σκεπτικο με εσας...και γι΄αυτο πηρα το ΤΤ...211 αλογα σε 1250 κιλα...(η πλακα ειναι οτι τοτε μια απο τις εναλλακτικες επιλογες μου ηταν η Brera αλλα 'κοπηκε' λογω βαρους και κυβικων)
Το χαρηκα ,το γλεντησα , το εφτασα στα ορια του, δοκιμασα και τα δικα μου...ολα οκ..ημουν 29...
με το περασμα του χρονου χαλαρωσα ...σταματησα να οδηγω οπως πριν....γέρασα;; πειτε το οπως θελετε..το επομενο αυτοκινητο που αγορασα ειναι το Α1 (για τη γυναικα μου) και στις ιδιες διαδρομες που κανω μερικες φορες , μου φαινεται αστειο ακομα και να τα συγκρινω....
ΟΜΩΣ...πια εχω οικογενεια...και δεν κανω τα ιδια οπως παλια....
ναι..σημασια πια για μενα εχει να μεταφερω εμενα , τη γυναικα μου και το αγεννητο (προς το παρον παιδι μου) με ανεση και ασφαλεια απο το σημειο Α στο σημειο Β
Δε θα ξαναμπω σε στροφη με 120....εμπαινα και δε θα ξαναμπω...ουτε καν μονος μου...και ναι..οι οθονιτσες στα 40 μου εχουν σημασια για μενα...και οι οθονιτσες και το digital cockpit και τα δερματα και η ηλιοροφη και το να μπαινω στο αυτοκινητο και να μην τριζει...γιατι πρακτικα αυτα θα χρησιμοποιησω....οχι το κρατημα της alfa στις στροφες..μακαρι να μπορουσα να παρω Χ6 ή Χ4 για να τα εχω ολα...αλλα στη λιστα των προτεραιοτητων μου αυτα που συναρπαζουν εσας ειναι χαμηλα σε εμενα
τοσο παραλογο σας φαινεται;;;
σχετικα με το 'Θέλει premium με την έννοια της μούρης¨' που γραφεις nickthetrib , μαλλον δεν ασχοληθηκες καν να διαβασεις τι εχω γραψει...
Οταν καταληγω σε XC40 , Χ1 και 3008 και αφηνω εξω κατι Α7 , Evoque , NX300 ε προφανως και δε με ενδιαφερει η μουρη , οπως την εχει φανταστει εσυ..
Βρισκω και Χ4 του 2016 στα ιδια λεφτα , Χ3 του 2017..Q5 του 2017..μεχρι και GLK βρισκω.....για να μην παω σε αυτοκινητα αλλης κατηγοριας αλλα πιο παλια (Χ5 κτλ)
Σκεφτηκες οτι το Volvo ξεκιναει απο 30 χιλιαρικα;;;
Συνεπως , το να δωσω 45+ για ενα αυτοκινητο με αρχικη 30 , πως διαολο με καθιστα ανθρωπο που τον ενδιαφερει η μουρη;;;Σε 1 χρονο θα εχει γεμισει η αγορα με XC40...εχουν δεχτει χιλιαδες παραγγελιες....ετσι πουλας μουρη;;;
παιρνοντας αυτοκινητο που θα πιασει τις πωλησεις του Tiguan και του 3008?
Και για να τελειωνουμε με το παραμυθι της μουρης , ενας απο τους λογους που πουλησα το ΤΤ ηταν και οτι δεν ταιριαζε πια στο προφιλ μου...πηγαινα κατ'οικον επισκεψη σα γιατρος και παρκαρα 2 στενα πιο πισω για να μη σκασω με το 2θέσιο.. -
DS 7 Crossback μου εμφανίστηκε σήμερα στα προτεινόμενα του youtube
http://www.dsautomobiles.gr/car/ds-7-crossback/
Φαίνεται πολύ όμορφο , 555ltr αποσκευών , αυτόματο και σε πετρέλαιο , δυστυχώς δεν βρίσκω επίσημη τιμή , ούτε στη σελίδα τους , ούτε στο car.gr έχει κάποιο , λένε ότι το περιμένουν τέλος του έτους. -
Φίλε μου έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο...
Αλλά θα είναι πανάκριβο σύμφωνα με όσα διάβασα..Άνετα το βάζω πάνω από όλα τα παραπάνω.. Αλλά φοβάμαι ότι θα είναι πανάκριβο
-
Οι προτεραιότητες του καθενός είναι σεβαστές και κατανοητές (σε ένα βαθμό), όταν γίνονται ξεκάθαρες από την αρχή, όταν ανοίγεται κάθε θέμα.
Είμαι 33, έχω 2 παιδιά, το ένα ούτε 40 ημερών, και σε στροφή με 120 μπαίνω και με τα παιδιά μέσα και δεν έχω και κανένα σοβαρό αυτοκίνητο.
Οι οθόνες και γενικά ο εξοπλισμός άνεσης καλό είναι να υπάρχουν, αλλά είτε αρέσει είτε όχι μιλάμε για οδήγηση αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει φρένα, οδική συμπεριφορά (όχι μόνο το μπαίνω με 120 σε στροφή, αλλά αν στρίβει γενικά χωρίς να μπαίνουν 150 ηλεκτρονικά κλπ κλπ), μοτέρ (ευστροφία, οικονομία, ισχύς κλπ), ασφάλεια (κυρίως σε πλαίσιο, γιατί οι 15 αερόσακοι αν το πλαίσιο σπάσει δεν σε σώζουν) κλπ κλπ
Όπως επίσης, τα suv είναι φτιαγμένα για να πατάνε χώμα, τα υπόλοιπα (ψηλά, με περισσότερους χώρους κλπ) είναι αποτέλεσμα αυτού.
Χωρίς παρεξήγηση, πάρε οποιαδήποτε προπέλα και θα είσαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Αν βρεις και με ωραίο μοτέρ, ακόμα καλύτερα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Κανονίστε να τσακωνόμαστε πάλι ανήμερα της Παναγίας για ρόδες και σίδερα !
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
...
Είμαι 33, έχω 2 παιδιά, το ένα ούτε 40 ημερών...Ρε συ! Εσύ είσαι πολύ μικρός!!!!
Έτσι όπως γράφεις νόμιζα ότι είμαστε στα ίδια ηλικιακά επίπεδα...υ.γ. να χαίρεσαι τα παιδάκια σου...
-
To ds7 δεν το βλέπω για πανάκριβο . Κοντά στις Χ1 θα είναι , αλλά δες λίγο πόσο κάνει στην Γαλλία σε σχέση με το 3008 και θα έχεις άποψη . Πάντως η αντιπροσωπεία του ετοιμάζεται στην Κηφισίας εκεί που ήταν τα κεντρικά της σιτροέν και τώρα θα έχει ένα μικρότερο κομμάτι σιτροέν και το κύριο κομμάτι γίνεται DS7 .
Εγώ το βλέπω για τον Οκτώβριο να είναι εδώ , γιατί μετά θα συμπέσει με το 5 αιρκρός .
Πάντως στο σάιτ της DS έχει δυνατότητα για να μάθεις περισσότερα .
-
Εδώ πάντως γράφουν για 58αρια..
Δεν ξέρω αν είναι θέμα κινητήρα..
http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... A-PREMIERE
-
Καλα αν το ds7 ειναι στα λεφτα της χ1 η της χ2 θα ειναι εξαιρετικοτατη περιπτωση. Η συγκριση θα ειναι μονοπλευρη προς τη σιτροεν συνεχως. Με αντικειμενικα κριτηρια, μηχανολογικα κτλ. Με υποκειμενικα κανεις δεν ξερει.
Για οποιον ενδιαφερεται να παρει μια γευση για τις επιλογες που κανει ο καθε πελατης γινεται αναφορα στις προτεραιοτητες οπως αυτος της βλεπει,. Αυτα διδασκονται στο πρωτο εξαμηνο καθε οικονομικης σχολης, διαχωριζοντας τη προσωπικοτητα και το μπακραουντ καθε αγοραστη.
https://www.investopedia.com/university ... omics2.asp
Και αυτο ειναι πολυ απλοποιημενονο με σκοπο απλα την κατανοηση του μηχανισμου επιλογης προιοντων, οπου στα επομενα εξαμηνα γινεται ακομα πιο περιπλοκο με τεθλασμενες καμπυλες ζητησης κτλ.
Βεβαια για να προλαβω σχολια οντως και στα οικονομικα υπαρχει η εννοια της ορθολογικης επιλογης συμφωνα με τις αναγκες ενος προιοντος ειδαλλως ολα τα παραπανω αναιρουνται ως εναν βαθμο.
-
Εξαιρετικό το DS7, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στο test drive.
Ένα δυο σημεία που εμένα με απέτρεψαν, οι χώροι που δεν ήταν οσοι ήθελα και το ότι δεν επιτρέπεται να βάλει χέρι πάνω καμία citroen, για σέρβις πείθει να το πας μόνο σε.DS μαγαζί..και καλά αν έχει κάποιο κοντά σου, αν όχι;
Η στο πάνε και στο φέρνουναυτοί, με το αζημίωτο φυσικά -
Είναι θέμα αυτό με το service.
Ειδικά για όσους δε μένουν Αθήνα..
Σου είπαν καθόλου τιμές και εκδόσεις;;
Γιατί με αυτά που διαβαζω είναι απαγορευτικες -
Ο χρήστης panasol έγραψε:
Οπως εγω δε μπορω να μπω στη δικη σας λογικη , ετσι κι εσεις δε μπορειτε να μπειτε στη δικη μου....
εχουμε διαφορετικες αναγκες , διαφορετικες προσδοκιες και διαφορετικες προτεραιότητες...ειναι τοσο παραλογο;;;πριν απο 10 χρονια ειχα παρομοιο σκεπτικο με εσας...και γι΄αυτο πηρα το ΤΤ...211 αλογα σε 1250 κιλα...(η πλακα ειναι οτι τοτε μια απο τις εναλλακτικες επιλογες μου ηταν η Brera αλλα 'κοπηκε' λογω βαρους και κυβικων)
Το χαρηκα ,το γλεντησα , το εφτασα στα ορια του, δοκιμασα και τα δικα μου...ολα οκ..ημουν 29...
με το περασμα του χρονου χαλαρωσα ...σταματησα να οδηγω οπως πριν....γέρασα;; πειτε το οπως θελετε..το επομενο αυτοκινητο που αγορασα ειναι το Α1 (για τη γυναικα μου) και στις ιδιες διαδρομες που κανω μερικες φορες , μου φαινεται αστειο ακομα και να τα συγκρινω....
ΟΜΩΣ...πια εχω οικογενεια...και δεν κανω τα ιδια οπως παλια....
ναι..σημασια πια για μενα εχει να μεταφερω εμενα , τη γυναικα μου και το αγεννητο (προς το παρον παιδι μου) με ανεση και ασφαλεια απο το σημειο Α στο σημειο Β
Δε θα ξαναμπω σε στροφη με 120....εμπαινα και δε θα ξαναμπω...ουτε καν μονος μου...και ναι..οι οθονιτσες στα 40 μου εχουν σημασια για μενα...και οι οθονιτσες και το digital cockpit και τα δερματα και η ηλιοροφη και το να μπαινω στο αυτοκινητο και να μην τριζει...γιατι πρακτικα αυτα θα χρησιμοποιησω....οχι το κρατημα της alfa στις στροφες..μακαρι να μπορουσα να παρω Χ6 ή Χ4 για να τα εχω ολα...αλλα στη λιστα των προτεραιοτητων μου αυτα που συναρπαζουν εσας ειναι χαμηλα σε εμενα
τοσο παραλογο σας φαινεται;;;
σχετικα με το 'Θέλει premium με την έννοια της μούρης¨' που γραφεις nickthetrib , μαλλον δεν ασχοληθηκες καν να διαβασεις τι εχω γραψει...
Οταν καταληγω σε XC40 , Χ1 και 3008 και αφηνω εξω κατι Α7 , Evoque , NX300 ε προφανως και δε με ενδιαφερει η μουρη , οπως την εχει φανταστει εσυ..
Βρισκω και Χ4 του 2016 στα ιδια λεφτα , Χ3 του 2017..Q5 του 2017..μεχρι και GLK βρισκω.....για να μην παω σε αυτοκινητα αλλης κατηγοριας αλλα πιο παλια (Χ5 κτλ)
Σκεφτηκες οτι το Volvo ξεκιναει απο 30 χιλιαρικα;;;
Συνεπως , το να δωσω 45+ για ενα αυτοκινητο με αρχικη 30 , πως διαολο με καθιστα ανθρωπο που τον ενδιαφερει η μουρη;;;Σε 1 χρονο θα εχει γεμισει η αγορα με XC40...εχουν δεχτει χιλιαδες παραγγελιες....ετσι πουλας μουρη;;;
παιρνοντας αυτοκινητο που θα πιασει τις πωλησεις του Tiguan και του 3008?
Και για να τελειωνουμε με το παραμυθι της μουρης , ενας απο τους λογους που πουλησα το ΤΤ ηταν και οτι δεν ταιριαζε πια στο προφιλ μου...πηγαινα κατ'οικον επισκεψη σα γιατρος και παρκαρα 2 στενα πιο πισω για να μη σκασω με το 2θέσιο..Δε χρειάζεται ν απολογηθείς σε κανέναν. Γούστο και καπέλο σου.
Sent from my iPad using Tapatalk
Επιλογή οικογενειακού SUV / Sedan