-
Ερώτηση παίδες το 1.0 έχει ιμάντα χρονισμού η καδενα??
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Stelio δεν ξερω να σε βοηθησω, συγνωμη.
Ακουω, εχει τωρα 3-4 πρωινα, τη μηχανη το πρωι να κανει ενα χαρακτηριστικο χουτ χουτ χουτ....δηλαδη οχι μεταλλικο θορυβο, σαν να σκουπιζεις με απλη σκουπα το εδαφος....επαναλαμβανομενος ο ηχος.
Μετα απο 2 λεπτα φευγει...Στα 128,000 χλμ δεν εχω αλλαξει ιμαντα χρονισμου....140 λεει το μανιουαλ...κανα ρουλεμαν λετε; Να αρχισω να ανησυχω;
-
Δεν πειράζει japanese ευχαριστώ. Εγώ αν ήμουν στην θέση σου θα άλλαζα τον ιμάντα από τώρα καλού κακου.. >Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Stelio δεν ξερω να σε βοηθησω, συγνωμη.
Ακουω, εχει τωρα 3-4 πρωινα, τη μηχανη το πρωι να κανει ενα χαρακτηριστικο χουτ χουτ χουτ....δηλαδη οχι μεταλλικο θορυβο, σαν να σκουπιζεις με απλη σκουπα το εδαφος....επαναλαμβανομενος ο ηχος.
Μετα απο 2 λεπτα φευγει...Στα 128,000 χλμ δεν εχω αλλαξει ιμαντα χρονισμου....140 λεει το μανιουαλ...κανα ρουλεμαν λετε; Να αρχισω να ανησυχω;
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Stelio, ηταν το λουρι του δυναμο που εκανε θορυβο.
Το αλλαξα με τη βοηθεια φιλου μηχανικου. Κοστος 25 ευρω το λουρι και 4 σουβλακια συν 2 μπυρες...Καποια στιγμη βεβαια πρεπει να αλλαχθει και ο ιμαντας χρονισμου....φθινοπωρο πρωτα ο Θεος.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Stelio, ηταν το λουρι του δυναμο που εκανε θορυβο.
Το αλλαξα με τη βοηθεια φιλου μηχανικου. Κοστος 25 ευρω το λουρι και 4 σουβλακια συν 2 μπυρες...
[emoji38]Καποια στιγμη βεβαια πρεπει να αλλαχθει και ο ιμαντας χρονισμου....φθινοπωρο πρωτα ο Θεος.
Χάχαχα νομίζω πως το καλύτερο κομμάτι της ημέρας ήταν τα σουβλάκια με της μπύρες.. Ναι έχεις ακόμα λίγα χιλιόμετρα για την αλλαγη..
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Stelio, εννοειται οτι οι μπυρες παιξανε μετα που τελειωσε η δουλεια. Αν παιζαν πριν, ακομα και σημερα θα 'αλλαζαμε' το λουρι με τα..... ματια.
Ψαχνω φθηνη αλλαγη ιμαντα. Η αντιπροσωπεια μου λεει 600 ευρω.Εξω συνεργειο μου λεει δεν αλλαξα ποτε αλλα θα το παλεψω. Θα μου τη βιδωσει και θα φυγω Ουγγαρια στο εργοστασιο απεξω, σε συνεργειο που δουλευουν εργαζομενοι τον ελευθερο χρονο τους( βρηκα ενα) για να αλλαξω τον ιμαντα.
Αν και προτιμω παντα τα χρηματα μου να μενουν Ελλαδα, μερικοι εκλιπαρουν ( επειδη ειναι χορτατοι μαλλον) να πληρωσω τους εξω.
-
Ρώτησες στο τύπο της suzuki στο Ρετζίκι;
υγ. Δες βρε τα pm σου
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Ρώτησες στο τύπο της suzuki στο Ρετζίκι;υγ. Δες βρε τα pm σου
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν νομιζω να εχει μεγαλη διαφορα σε σχεση με την αντπ/εια και απ' οτι ακουσα πρεπει να κλείσει ραντεβου κανενα μηνα πιο μπροστα... Δυστυχώς μονοδρομος ειναι οι αντ/ειες οπως και για το Α/C που δεν το δουλεύει το φρεον αυτο κανενας έξω....
-
Είμαι μια βδομάδα μετά το πρώτο service (14.200 χλμ).
Απλά θέλω να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο το 'νιώθω' ότι πηγαίνει καλύτερα.
Ακόμα και ο ήχος του είναι πιο 'απαλός' (aka 'smooth' )Ακόμα και αυτός ο ήχος 'κάτι-σαν-πειράκια' που αντιλαμβανόμουν όταν με χαμηλές στροφές (~1800) ανέβαινα ομαλή ανηφόρα, δεν τον ακούω πια.
Θετική εντύπωση μου έκανε ότι τα λάδια που μπήκαν ήταν full synthetic (μου δώσαν το υπολειπόμενο μισό-λιτρο).
Αυτό μπορεί να είναι κάτι στάνταρ και να έχει ειπωθεί εδώ, αλλά προσωπικά δεν το ήξεραΑαα, και είπαν ότι θα μου αλλάξουν το μπροστινό του ταμπλώ που ακουμπάει στο παρμπρίζ και έχει εμφανιστεί το γνωστό 'αφρώδες υλικό'
-
Θεσσαλονίκη Δίστομο μέσω Μπράλου και Δαύλειας (για όποιον γνωρίζει τις διαδρομές) 5λ/100 με 135 και 2250στρ στην Εθνική εκτός από 40 λεπτά που το ξεκαπνισα με 5η και 140 και +3200στρ
Επιστροφή ιδια διαδρομή ίδια ταχύτητα 4.6 λτ. Με γυναίκα και πιτσιρίκι και γεμάτα μπαγκαζια και φυσικά διαρκώς ac.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Stelio, εννοειται οτι οι μπυρες παιξανε μετα που τελειωσε η δουλεια. Αν παιζαν πριν, ακομα και σημερα θα 'αλλαζαμε' το λουρι με τα..... ματια.Ψαχνω φθηνη αλλαγη ιμαντα. Η αντιπροσωπεια μου λεει 600 ευρω.Εξω συνεργειο μου λεει δεν αλλαξα ποτε αλλα θα το παλεψω. Θα μου τη βιδωσει και θα φυγω Ουγγαρια στο εργοστασιο απεξω, σε συνεργειο που δουλευουν εργαζομενοι τον ελευθερο χρονο τους( βρηκα ενα) για να αλλαξω τον ιμαντα.
Αν και προτιμω παντα τα χρηματα μου να μενουν Ελλαδα, μερικοι εκλιπαρουν ( επειδη ειναι χορτατοι μαλλον) να πληρωσω τους εξω.
600 ευρω για τον ιμάντα?? Εγω πάω στην αντιπροσωπεία των Σερρών έχει πολύ νορμάλ τιμές τουλαγιστον για το swift που είχα το περισσότερο είχα πληρώσει 140 ευρω μαζί με φίλτρα και βαλβολινες στο σασμαν.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
600€ παίρνει κάποιος μηνιάτικο και αυτοί τα θέλουν για αλλαγή ιμάντα... Βρε ουστ... σε συνεργείο έξω και να βάλουν και την εγγύηση εκεί που ξέρουν...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
600€ παίρνει κάποιος μηνιάτικο και αυτοί τα θέλουν για αλλαγή ιμάντα... Βρε ουστ... σε συνεργείο έξω και να βάλουν και την εγγύηση εκεί που ξέρουν...Δεν διαφωνω αλλα οταν εντος εγγυησης σου παρουσιασει προβλημα που οι εξω θα σε πηγαινουν μπαλακι ή δεν θα εχουν την λυση, ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα πας πισω στην αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι που απο πολη σε πολη παιζουν οι τιμες των σερβις και πρεπει να πεσουν οι τιμες ή οι κατα τοπους αντιπροσωποι να κανουν καλες προσφορες.....
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
600€ παίρνει κάποιος μηνιάτικο και αυτοί τα θέλουν για αλλαγή ιμάντα... Βρε ουστ... σε συνεργείο έξω και να βάλουν και την εγγύηση εκεί που ξέρουν...
Δεν διαφωνω αλλα οταν εντος εγγυησης σου παρουσιασει προβλημα που οι εξω θα σε πηγαινουν μπαλακι ή δεν θα εχουν την λυση, ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα πας πισω στην αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι που απο πολη σε πολη παιζουν οι τιμες των σερβις και πρεπει να πεσουν οι τιμες ή οι κατα τοπους αντιπροσωποι να κανουν καλες προσφορες.....
Παιδιά να κάνω μια χαζή ερώτηση. Η εφταετης εγγύηση που δίνει η Σουζούκι στα καινούργια τώρα είναι κανονική η υπάρχουν προϋποθέσεις και ψιλά γράμματα;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εργοστασιακά δεν είναι και τα 7 χρόνια πάντως...
-
3 χρόνια Σουζούκι 4 χρόνια ασφαλιστική. Αν έχεις αλλάξει έστω και λάμπα εκτός αντιπροσωπείας και έχει γραφτεί στο βιβλιαράκι σου ακόμα και ..
φωτιά να πάρει ο κινητήρας η ασφαλιστική θα σε βγάλει εκτός. Δεν εξετάζει πιο είναι το πρόβλημα που καλείται να καλύψει. Βλέπει το βιβλίο. Μια αλλαγή λαδιών εκτός ή καθυστέρηση σε σέρβις ακόμα και εντός αντιπροσωπείας πέρα από συγκεκριμένες βδομάδες σε βγάζει εκτός για πάντα!!!
Εμπειρικά κόπηκε η τερματική τάπα της ντιζας του σασμάν σε εμένα. Είδαν ότι είχα ένα σέρβις εκτός και ανεξάρτητα του ότι δεν υπήρχε περίπτωση να έβαζε κάποιος χέρι εκεί με έκοψαν...μιλάμε για δυνατή εγγύηση!!! Και εντός της 3ετιας ασχολούνται μαζί σου μόνο αν πρόκειται να βγάλουν λεφτά καλά από την εργασία και το ανταλλακτικό! Με είχαν αφήσει 20μερες χειμωνιάτικα χωρίς αμάξι γιατί περίμεναν να τσεπωσουν ένα 800 αρι από την αντλία υψηλής που ντεμεκ ήθελε αλλαγή!
Όταν είδαν ότι ο Σφακιανάκης δεν είχε κάνει καν την παραγγελία , για τόσο καλή συννενόηση μιλάμε και υπό την πίεση την δική μου αναγκάστηκαν να ...μουτζουρωθουν και να μου καθαρίσουν τα σωληνάκια που έπρεπε να κάνουν από την πρώτη μέρα...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πέρασαν 22 χρόνια και η Suzuki παραμένει ίδια εντελώς...
Μου θύμισες αυτά που τράβαγα και εγώ πριν 22 χρόνια... -
Μιλάμε για αντιπροσωπεία που μου είπε ότι τα τακάκια μου ήθελαν αλλαγή στο σέρβις των 40.000! Και αν τα άλλαζα τότε θα μου κόστιζαν μόνο 105 ευρώ ,ενώ αν ερχομουνα σε 4-5 χιλιαδες που θα ήταν ...τελείως λιωμένα θα μου κοστίζε 130! Τελικά ευτυχως δεν μασησα (ξέροντας τον τρόπο οδήγησης και πόσο λίγο φρένο πατάω!) στον μηχανικό φωστηρα !είμαστε στα...80000 και ακόμα έχω τακάκια και ούτε μια ένδειξη για αναγκη αλλαγής! Και όταν θα τα αλλάξω φυσικά εκτός θα μου κοστίσει το πολύ 60! Στον Παπαβραμιδη θα μου ειχαν .... λιώσει τώρα και τα δεύτερα !!
4 ξερές σε 2 χρόνια παραειναι πολλές για να τις χαψω...όπου μπορώ τους θάβω κανονικά!
Η 4η ήταν το περιβόητο τρίξιμο του παραθύρου που υπήρχε γραμμή να πουλάνε τρελιτσα ....πως όλα τα παράθυρα έτσι κάνουν!!!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Αν αρχίσω να γράφω και εγώ για αυτά που τράβηξα με το Swift θα γράψουμε βιβλίο εδώ.
Σημασία έχει που παρόλο που πέρασαν τόσα χρόνια κάποια πράγματα δεν άλλαξαν προς το καλύτερο.
Και αυτό με κάνει να απορώ για τις μεγάλες εγγύησης που δίνει η Suzuki. Με κάνουν να αμφισβητώ ότι έχουν κάποια αξία αυτές οι εγγυήσεις.
-
Ρε παιδιά επειδή το έχασα κάπου στο μεγάλο τοπικ, με τους τριγμούς στο παράθυρο τι έχετε κάνει; Τρίζει όταν είναι μισάνοικτο; Το αναγνωρίζουν στην αντιπροσωπεία; Κάνουν κάτι για αυτό;
SUZUKI SX4 SCROSS