-
Ο κινητήρας φυσάει, είναι ιδανικός για τα πάντα και προσπεράσεις και οικονομία και αρπαγματα, φαντάσου κουνάει το qashqai χωρίς ζόρι, σκέψου το pulsar που είναι 150 κιλά πιο ελαφρύ, σε χώρους το pulsar είναι μεγαλύτερο του qq.
Να ξέρεις βγάζει 19,4 κιλά ροπή και με την βελτίωση της αντιπροσωπείας πάει στα 135 άλογα με 24,5 κιλά ροπή.
Όλα αυτά μέσα στην εγγύηση.Πιστεύω στα 14 χιλιάρικα δε βρίσκεις καλύτερη επιλογή.
Οι καταναλώσεις που έχω πετύχει είναι στα 4 λίτρα σε συνθήκες χαλαρές με αυγό στο πόδι και σε καλό ξύλο 9.5-11 αλλά μιλάμε για 180 κοντέρ.
Αν δεν ξεπερνάς τις 3.000 στροφές θα βλέπεις 5ρια κατανάλωση. -
Αυτο για τα νερα στις πόρτες κατά την τοποθετηση των μεμβρανων ρε παιδια για εξηγήστε μου σας παρακαλώ να καταλάβω
Ειχα την εντυπωση οτι απλά καθαρίζουν με azax τα παραθυρα και κολλανε τις μεμβράνες μετά.
ακούω νερά αποχετεύσεις στις πόρτες -
-
Καλημέρα στο forum και συγχαρητήρια για την δουλειά και το ενδιαφέρον όλων που συμμετέχουν, πρώτη φορά που γράφω, κάτοχος Pulsar από τον 5/18 με 2.300χλμ συνολικά.
Ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους Pulsar η και Qashqai μιας και μοιραζόμαστε πολλά τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά, αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποια μέτρηση ''πραγματικής'' ταχύτητας με GPS... Σε δοκιμές με 2 τουλάχιστον κινητά όπως επίσης και με την πηγή της Clarion που φοράει το αυτοκίνητο παρατηρώ απόκλιση τουλάχιστον μια διάφορα της τάξης των 10 km/h (συμφωνούν και οι τρεις συσκευές μεταξύ τους). Δηλαδή στα 100 km/h'κοντεράτα' σταθερής ταχύτητας, είμαι 90 km/h ''πραγματικά''. Το ίδιο παρατηρώ πως συμβαίνει και στο οδόμετρο ... απόσταση 175 χλμ στο Google Maps, έγραψε 195 χλμ στο οδόμετρο. Η απάντηση της αντιπροσωπείας είναι πως αυτές οι τιμές είναι ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ (μου θυμίζει τα ίδια με τον φίλο που αναφέρει για το air condition παραπάνω) έως και 20% από τον κατασκευαστή, επίσης δεν κάνω σωστά τις μετρήσεις καθώς δεν έχω όργανα ακρίβειας, και πως γενικότερα τα όργανα του αυτοκίνητου είναι περισσότερο “συμβουλευτικά” για να μην τα λαμβάνω τόσο υπόψη, φυσικά το ότι απαξιώνεται το ίδιο το αυτοκίνητο μιας και φορτώνεται με 10% επιπλέον χιλιόμετρα στο οδόμετρο καθόλου λόγος από τους ίδιους. Επίσης ένα ακόμη γεγονός που με απασχολεί έχει να κάνει με την αίσθηση του τιμονιού το οποίο δείχνει να είναι πιο ελαφρύ προς τα δεξιά συγκριτικά με αριστερά, η αίσθηση αυτή δεν έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση, αυτή ρυθμίστηκε γιατί είχα και 'τράβηγμα' δεξιά καθώς μετά από δική μου πίεση μιας και μου έλεγαν πως φταίνε όλα τα παρακάτω... ο αέρας ,ο δρόμος, η θερμοκρασία, η υγρασία, το βαρομετρικό, το ξερό μου το κεφάλι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, η αντιπροσωπεία το έβαλε στο συνεργείο της και διαπιστώθηκε πως ήθελε μια “μικρή” ρύθμιση στην σύγκλιση (άραγε που πάνε τα έξοδα PDI; Mόνο στο πλύσιμο;... είναι να αναρωτιέται κάνεις...). Eν συνεχεία επιβεβαίωσα κι εγώ σε εξωτερικό συνεργείο ότι η γεωμετρία ήταν εντάξει ωστόσο αυτή η αίσθηση παραμένει, να τονίσω σε αυτό το σημείο πως πλέον το αυτοκίνητο πάει ευθεία όταν αντίστοιχα κρατάς ευθεία το τιμόνι ωστόσο “ελεύθερο” έχει μια “προτίμηση” προς τα δεξιά σε όλες σχεδόν τις ταχύτητες. Εννοείται πως οι πιέσεις έχουν τσεκαριστεί ουκ ολίγες φόρες κι έχω τράμπαρει χιαστή και τα ελαστικά Continental -παρεμπιπτόντως σκέτη απογοήτευση στο βρεγμένο έως κι επικίνδυνα κατ’εμε αφου σε βροχή που πέτυχα σε ημιορεινό επαρχιακό γλιστρούσα τρομακτικά χωρίς να το πιέζω, επιπλέον μετά από 2 ζυγοσταθμίσεις παραμένει ένα γενικότερο τρέμουλο στα 120 km/h με 150 km/h- να πω πάντως πως με τα συγκεκριμένα έρχεται από το εργοστάσιο και είναι λογικό να έχεις την απαίτηση να παραλαμβάνεις ένα κατά τα άλλα άψογο από οδικής συμπεριφοράς καινούργιο αυτοκίνητο!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και συγνώμη αν σας κούρασα με το μακροσκελές αυτό κείμενο. -
Θα κάνω την ερώτηση για τις ταχύτητες και όταν τελειώσω το διάβασμα θα προσθέσω.
Για αρχή τι λάστιχα φοράς;
Δλδ τι διαστάσεις;
Ασε την αντιπροσωπεία, πέρα απ το να λύνουν βίδες δεν ασχολούνται με τπτ άλλο.Και συνεχίζω ευθυγράμμιση μπορεί να έκαναν αλλά δεν πέτυχαν το καμπερ, να το ξανά πας.
Εσένα τουλάχιστον στο έπλεναν, εμένα με τις σκόνες μου το έδωσαν και με τη καρδούλα που σχημάτισε η γυναίκα στο κωλο όταν το είδαμε πρίν την αποπληρωμή.
Τα λάστιχα μη τα κάνεις χιαστί, ζύγιζε τα και άστα να κάτσουν σωστά, το τρέμουλο θα φύγει όταν στρώσουν, προφανώς το αμάξι καθόταν πολύ καιρό στο τελωνείο και πήραν λίγο τα λάστιχα.
Εσύ μπορεί να το πήρες τον 5/18 αυτό μπορεί να καθόταν απ τον 5/17.
Ποιά έκδοση πήρες; Όταν στο παρέδωσαν είχε ενα χαρτί τελωνείου κολλημένο στο παρμπρίζ τι έτος και μήνα έγραφε;
Ααα κοίτα και τα λάστιχα να δεις τι ηλικία γράφουν.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Θα κάνω την ερώτηση για τις ταχύτητες και όταν τελειώσω το διάβασμα θα προσθέσω.
Για αρχή τι λάστιχα φοράς;
Δλδ τι διαστάσεις;
Ασε την αντιπροσωπεία, πέρα απ το να λύνουν βίδες δεν ασχολούνται με τπτ άλλο.Και συνεχίζω ευθυγράμμιση μπορεί να έκαναν αλλά δεν πέτυχαν το καμπερ, να το ξανά πας.
Εσένα τουλάχιστον στο έπλεναν, εμένα με τις σκόνες μου το έδωσαν και με τη καρδούλα που σχημάτισε η γυναίκα στο κωλο όταν το είδαμε πρίν την αποπληρωμή.
Τα λάστιχα μη τα κάνεις χιαστί, ζύγιζε τα και άστα να κάτσουν σωστά, το τρέμουλο θα φύγει όταν στρώσουν, προφανώς το αμάξι καθόταν πολύ καιρό στο τελωνείο και πήραν λίγο τα λάστιχα.
Εσύ μπορεί να το πήρες τον 5/18 αυτό μπορεί να καθόταν απ τον 5/17.
Ποιά έκδοση πήρες; Όταν στο παρέδωσαν είχε ενα χαρτί τελωνείου κολλημένο στο παρμπρίζ τι έτος και μήνα έγραφε;
Ααα κοίτα και τα λάστιχα να δεις τι ηλικία γράφουν
Τα λάστιχα είναι 195/60/16 και παραγωγή 0617 (ContiEcoContact). Έχω πάρει την έκδοση Accenta 1.5 σε λευκό στην οποία πρόσθεσα πηγή Clarion με κάμερα ( NX405E αν θυμάμαι καλά). Αυτό με τις γωνίες ενδεχομένως έχεις ένα δίκιο άλλα ο ευθυγραμισάς -γνωστός σε αρκετούς στον χώρο του αυτοκίνητου- μου είπε χαρακτηριστικά πως από γεωμετρία είμαι οκ, μάλιστα το έβλεπα κι εγώ στην οθόνη πως ήταν όλα στα 'πράσινα'. Όταν τον επισκέφθηκα ξανά να του πω αναφορικά με το 'ελάφρωμα' προς τα δεξιά μου είπε πως καλό είναι να πατήσει πρώτα το αμάξι και το ξαναβλέπουμε, ωστόσο ανέφερε επίσης ότι μπορεί να θέλει reset!;!; η κρεμαγιερα κάτι που όταν το είπα στην αντιπροσωπεία δέχθηκα σκωπτική απάντηση του στυλ μην ακούω τι μου λένε τρίτοι και να είμαι πιο σοβαρός, κι ότι στην τελική αν φταίει κάτι ίσως να είναι από τα ελατήρια αλλά κάλο είναι να μην μπω προς το παρόν στην διαδικασία αυτή κατά την άποψή τους.
-
Για αρχή οι ταχύτητες μια χαρά τις βλέπω παρακάτω ο πίνακας, αριστερά οι ταχύτητες του κοντέρ δεξιά οι πραγματικές. Έχεις 16ρια λάστιχα. Δεν κλέβουν τα κοντέρ... τα λάστιχα κλέβουν.
50 46
60 55
80 74
100 92
120 111
140 129
160 148
180 166
200 184Όπως το φανταζόμουν τα λάστιχα είναι ενός χρόνου καθόταν στον ήλιο οπότε λογικό να έχεις τρέμουλο όπως και να χοροπηδούσε το αμάξι και φυσικά θεωρώ πως για τα κρατηματα του οχήματος ευθύνεται η αναμονή ενός χρόνου.
Κανονικά οφείλουν να στα αντικαταστήσουν και κακός κατά τη γνώμη μου το δεχτηκες το αμάξι με αυτά τα λάστιχα.Όπως σου είπαν στο συνεργείο μην ακούς χαζά για τη κρεμαριερα, είναι υπερβολικά σπάνιο εκτός και αν στην ευθυγράμμιση σου έκαναν πατάτα όποτε έχει απόλυτη βάση το ρεσταρτ.
Για να σου φύγει η ιδέα πάντως πήγαινε να σου μετρήσουν τα κενά σε τερματισμενο τιμόνι δεξιά και αριστερά η μέτρα τα μόνος σου με αρχή τον προφυλακτήρα.Αν όπως λέει ο μάστορας το αμάξι απο θέμα ευθυγράμμισης είναι χαρτί και τον εμπιστεύεσαι τότε τα λάστιχα είναι το πρόβλημα και αν έχουν πάρει δυστυχώς θα κάτσουν παρμένα οπότε το πρόβλημα δεν θα λυθεί.
Πάντως εγώ πιστεύω πως φταίει η ευθυγράμμιση και δεν σου κεντραραν σωστά το τιμόνι.
Όταν ξανά πας ζητά τους να σου μετρήσουν την ευθυγράμμιση και κλείδωσε το τιμόνι εσύ με χειρουργική ακρίβεια... -
Αν επιτρέπεται εσύ με ποιον τρόπο μέτρησες και με τι διαστάσεις είσαι; Αν τελικά κάνω κίνηση να τα αλλάξω με επιλογής μου κι ας τα χρεωθώ ποια η άποψη σου για 205/60/16; Αν και πιο οικονομικά στη αγορά τους, τα 205/55/16 θέλω να τα αποφύγω επειδή λόγω μικρότερης διαμέτρου -κοντύτερο βήμα- θα αυξήσει την απόκλιση περισσότερο. Επίσης, τελικά η απόκλιση στην ταχύτητα συνεπάγεται απόκλιση στις χιλιομετρίκες αποστάσεις;
Υ.Γ. Για το χαρτί του τελωνείου θα ψάξω να δω τι έχω από όταν το παρέλαβα. -
Sorry που συμπληρώνω με απάντηση αλλά δεν βρίσκω με τίποτα edit, αναφορικά με το κεντράρισμα του τιμονιού όπως προανέφερα όταν το κρατάω κέντρο... πλέον πάει ευθεία, το θέμα έχει να κάνει με την 'προτίμηση' δεξιά όταν είναι ελεύθερο.
-
Κοίτα δε χρειάζεται για αρχή να αλλάξεις τίποτα, αν σε 'καίει' τόσο πολύ η απόκλιση των χιλιομέτρων τότε μπορείς να πας στην αντιπροσωπεία να σου καλιμπραρει το καντράν, γίνεται μέσω εγκεφάλου και απαιτεί να βρεις ποσό % απόκλιση έχει (πχ βόλτα με gps όπως έκανες) και να δηλωθεί στον εγκέφαλο, αυτό βέβαια απαιτεί και κάποιο γατονι εκεί μέσα που να χει όρεξη να στο κάνει και να γνωρίζει, αλλιώς σε κάποιον που έχει δυναμομετρο και γγνώσεις tuning...
Να αλλάξεις τα λάστιχα εσυ; αν και νιώθω οτι αδίκησε αν θεωρείς πως το κόστος σε καλύπτει άλλαξε τα, αλλά ξέρουμε αν είναι όντως τα λάστιχα και οχι πχ η κρεμαριερα ή η ευθυγράμμιση;;
Τεσπα αν τα αλλάξεις η αντιστοιχία με αυτά που φοράς θα είναι (αν πχ σου δείχνει τώρα 50 το κοντέρ με τα νέα θα δείχνει 51 και πάει λέγοντας.50 51
60 61
80 82
100 102
120 122
140 143
160 163
180 183
200 204Προσωπικά αν έμπαινα σε έξοδα θα έβαζα και νέες ζάντες 17 ή ακόμα καλύτερα 18.
Τεσπα είναι μπερδεμένο όλο και υπάρχουν πολλές πληροφορίες που θα σου κάνουν το μυαλό κουρκουτι...
Σχετικά με τη χιλιομετρική απόσταση έχει απόκλιση ναι αλλά δεν νομίζω και 20 χλμ όπως ανέφερες.
Εγώ είμαι κάτοχος qq μαμά 18ρα
Τι εννοείς ελεύθερο;
Edit: μη ψάξεις για το χαρτί, δες το ταμπελακι στη ζώνη του οδηγού πότε έγινε κατασκευή με απόκλιση 5 μέρες.
-
Όλα τα κοντέρ έχουν απόκλιση, είναι έτσι ρυθμισμένα για να δίνουν ένα περιθώριο στον οδηγό με τα όρια ταχύτητας κλπ. Επίσης απαγορεύεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία να δείχνει ένα κοντέρ λιγότερα από τα πραγματικά. Το πόση θα είναι η απόκλιση είναι θέμα κατασκευαστή. Το να δείχνει 120 και τα πραγματικά να είναι 110-115 είναι πολύ συνηθισμένο πάντως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα τα κοντέρ έχουν απόκλιση, είναι έτσι ρυθμισμένα για να δίνουν ένα περιθώριο στον οδηγό με τα όρια ταχύτητας κλπ. Επίσης απαγορεύεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία να δείχνει ένα κοντέρ λιγότερα από τα πραγματικά. Το πόση θα είναι η απόκλιση είναι θέμα κατασκευαστή. Το να δείχνει 120 και τα πραγματικά να είναι 110-115 είναι πολύ συνηθισμένο πάντως.Μέχρι 5 km/h για έναν περίεργο λόγο το δέχομαι (τόσο είχα στα Yaris...βλέπε πρώην κάτοχος) τα 10 km/h είναι που δεν μου κάθονται καλά! Επίσης η νομοθεσία είναι ένα επιχείρημα το οποίο μου κάθεται καλύτερα αρκεί να ήξεραν να μου το πουν στην αντιπροσωπεια, μόνο άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι.
Κοίτα δε χρειάζεται για αρχή να αλλάξεις τίποτα, αν σε 'καίει' τόσο πολύ η απόκλιση των χιλιομέτρων τότε μπορείς να πας στην αντιπροσωπεία να σου καλιμπραρει το καντράν, γίνεται μέσω εγκεφάλου και απαιτεί να βρεις ποσό % απόκλιση έχει (πχ βόλτα με gps όπως έκανες) και να δηλωθεί στον εγκέφαλο, αυτό βέβαια απαιτεί και κάποιο γατονι εκεί μέσα που να χει όρεξη να στο κάνει και να γνωρίζει, αλλιώς σε κάποιον που έχει δυναμομετρο και γγνώσεις tuning...
Να αλλάξεις τα λάστιχα εσυ; αν και νιώθω οτι αδίκησε αν θεωρείς πως το κόστος σε καλύπτει άλλαξε τα, αλλά ξέρουμε αν είναι όντως τα λάστιχα και οχι πχ η κρεμαριερα ή η ευθυγράμμιση;;
Τεσπα αν τα αλλάξεις η αντιστοιχία με αυτά που φοράς θα είναι (αν πχ σου δείχνει τώρα 50 το κοντέρ με τα νέα θα δείχνει 51 και πάει λέγοντας.Η λέξη αντιπροσωπεια είναι λέξη ταμπού πλέον για μένα, μόλις ρώτησα ΑΝ μπορεί να γίνει κάτι μέσω προγραμματισμού έφαγα πόρτα σε βαθμό λοιδορίας. Πόσο μάλλον δε, να απαιτήσω κι αντικατάσταση ελαστικών.
Όπως και να έχει σας ευχαριστώ για την αμεσότητα και την βοήθεια σας, θέλω σε πρώτη φάση να φτάσω τα 5.000 να δώσω χρόνο στο να 'πατήσει' γενικότερα... και βλέποντας και κάνοντας που λένε. Τα πρώτα λάδια απ'οτι διαβάζω στο θέμα περίπου στα 10.000 η χρόνο είναι καλά, σωστά;
-
Αυτή η ιστορία που περιγράφει ο corollag5 δείχνει ότι κάποιο θέμα υπάρχει. Γιατί δεν μιλάμε μόνο για την απόκλιση του ταχυμέτρου, που έχουν (μικρότερη ή μεγαλύτερη) όλα τα αυτοκίνητα, αλλά απόκλιση και στα χιλιόμετρα που καταγράφει το οδόμετρο. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό! Τα ταχύμετρα μόνο έχουν απόκλιση. Τα οδόμετρα ΔΕΝ έχουν απόκλιση! Σε καμία περίπτωση η συνήθης απόκλιση του ταχύμετρου δεν πρέπει να μεταφέρεται στο οδόμετρο!
Μια πιθανή αιτία, που πρέπει να εξεταστεί στην αντιπροσωπεία είναι να είναι δηλωμένη λάθος η διάσταση ( δηλαδή η διάμετρος) των ελαστικών.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αυτή η ιστορία που περιγράφει ο corollag5 δείχνει ότι κάποιο θέμα υπάρχει. Γιατί δεν μιλάμε μόνο για την απόκλιση του ταχυμέτρου, που έχουν (μικρότερη ή μεγαλύτερη) όλα τα αυτοκίνητα, αλλά απόκλιση και στα χιλιόμετρα που καταγράφει το οδόμετρο. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό! Τα ταχύμετρα μόνο έχουν απόκλιση. Τα οδόμετρα ΔΕΝ έχουν απόκλιση! Σε καμία περίπτωση η συνήθης απόκλιση του ταχύμετρου δεν πρέπει να μεταφέρεται στο οδόμετρο!Μια πιθανή αιτία, που πρέπει να εξεταστεί στην αντιπροσωπεία είναι να είναι δηλωμένη λάθος η διάσταση ( δηλαδή η διάμετρος) των ελαστικών.
Αναφορικά με το οδόμετρο επειδή το έχω τσεκάρει μόνο μια φορά (διαδρομή από Περιστέρι στο ύψος περίπου Lidl Κηφισού έως Πόρτο Χέλι) και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να δημιουργηθεί κάποια εντύπωση σε επόμενο ταξίδι θα το ξαναδώ για επιβεβαίωση. Τώρα όσον άφορα την ταχύτητα είναι κάτι που το έχω ελέγξει αρκετές φόρες και μπορώ να το πω με σιγουριά ότι έχω απόκλιση 10 km/h από τα 90 km/h και πάνω.
-
Άλλος ένα πρώην κάτοχος Τογιότα που δεν μπορεί να καταλάβει τι τον χτύπησε προσπαθώντας να συνεννοηθεί με το δίκτυο νισσαν!
Δυστυχως φίλε μου η απόσταση είναι κολοσσιαία!
Καλή υπομονή ! -
Καλά αν είναι σαν και του λόγου σου δεν θα λείψει από την Νισσαν αν φύγει. Άιντε με τα ΤΟΥΟΤΑ που φτιάχτηκαν απευθυνόμενα σε ξυλοκόπους, μπετατζήδες, ατζαμήδες ακαλαίσθητους που πρέπει ντε και καλά να πάρουμε ένα για να δούμε το επίπεδο εξυπηρέτησης... Αυτό έλλειπε να ήταν και η εξυπηρέτηση χάλια για αυτοκίνητα που από την βιτρίνα ακόμη... και γυαλισμένα τα βλέπεις άσχημα! Ένα γιάρις τους σχεδίασε έλληνας αρχιτέκτονας αυτοκινήτων και είναι ο ορισμός της ασκήμιας στα μικρά (μετά τόση φιλότιμη εξέλιξη από το σχεδιαστικό τμήμα αυτών που κατουρούν κόντρα στον άνεμο, ώστε να έρθει στα δικά τους πρότυπα).
-
Δεν μίλησα για τα αυτοκίνητα καθ εαυτα αλλά για το δίκτυο και το επίπεδο.
Αν δεν εχεις εμπειρία kaizen δεν ξερεις.
Κάποιοι απλά αγοράζουν εργαλεία δουλειάς ή μετακίνησης και θέλουν σοβαρότητα, οργάνωση και peace of mind.
Στη νισσαν απλά σε τρελαίνουν. -
Δεν μίλησα για τα αυτοκίνητα καθ εαυτα αλλά για το δίκτυο και το επίπεδο.
Αν δεν εχεις εμπειρία kaizen δεν ξερεις.
Κάποιοι απλά αγοράζουν εργαλεία δουλειάς ή μετακίνησης και θέλουν σοβαρότητα, οργάνωση και peace of mind.
Στη νισσαν απλά σε τρελαίνουν. -
Στέφανε είναι αυτά τα τελευταία σου λόγια που άλλαξαν δραματικά τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα. Θυμήθηκα τότε που είχα corolla starlet και λίγο carina e τα ξένοιαστα χρόνια μηδενικής οδηγικής ευχαρίστησης αλλά εξωπραγματικής εξυπηρέτησης. Το επόμενο μου όχημα θα είναι ΤΟΥΟΤΑ ΓΚΙΑΟΎΡΙς στεϊσον σε χρώμα μπλε υπουργικό και το μικρό yaris υβριδικό με μασάζ στην πλάτη Να χω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν μίλησα για τα αυτοκίνητα καθ εαυτα αλλά για το δίκτυο και το επίπεδο.
Αν δεν εχεις εμπειρία kaizen δεν ξερεις.
Κάποιοι απλά αγοράζουν εργαλεία δουλειάς ή μετακίνησης και θέλουν σοβαρότητα, οργάνωση και peace of mind.
Στη νισσαν απλά σε τρελαίνουν.+1
Nissan Pulsar