Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    corollag5

    @corollag5

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    corollag5 Unfollow Follow

    Latest posts made by corollag5

    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης xRRx έγραψε:
      Όπως το φανταζόμουν τα λάστιχα είναι ενός χρόνου καθόταν στον ήλιο οπότε λογικό να έχεις τρέμουλο όπως και να χοροπηδούσε το αμάξι και φυσικά θεωρώ πως για τα κρατηματα του οχήματος ευθύνεται η αναμονή ενός χρόνου.
      Κανονικά οφείλουν να στα αντικαταστήσουν και κακός κατά τη γνώμη μου το δεχτηκες το αμάξι με αυτά τα λάστιχα.

      Για τα ελαστικά πραγματικά δεν ξέρω αν έχω αντοχές να μπω στην διαδικασία να 'αντιπαρατεθώ', εδώ άλλωστε έχουμε να κάνουμε με προμηθευτή (βλέπε Continental) και όχι τον ίδιο τον κατασκευαστή του αυτοκίνητου, οπότε υπάρχει φαντάζομαι έτοιμη δικαιολογία από πλευράς αντιπροσωπείας πως με αυτά έρχεται από το εργοστάσιο και πως δεν θα μπορεί να γίνει κάτι.

      Φίλε μου πάρε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών υπάρχει κάποια κυρία Κορρέ η οποία είμαι σίγουρος ότι θα ακούσει το πρόβλημα σου.Απο κει και πέρα στη nissan υπάρχει ο Μυροπουλος υπεύθυνος συνεργείου ο οποίος έχει πολλές γνώσεις.Δεν ξέρω τι λένε κάποιοι εδώ αλλά εγώ όσες φορές χρειάστηκα κάτι εξυπηρετήθηκα.
      Το πρόβλημα σου όπως είπε και κάποιος άλλος μάλλον είναι τα λάστιχα.Τα ίδια φόραγε και το δικό μου και έβγαλα 50000 χλμ.

      Τα έχω ήδη κάνει και τα δυο... να μιλήσω δλδ τόσο με την εξυπηρέτηση όσο και με τον κύριο Μυρόπουλο, χωρίς να λαμβάνω την ανταπόκριση - αντιμετώπιση σε τέτοιο βαθμό πού θα ήθελα. Αν και δεν θα έπρεπε πάντως να κάνει, από την πλευρά μου κι εγώ, ίσως ανήκω στην κατηγορία πελατών “ψείρας” κι αυτό να δυσκολεύει την επικοινωνία μας... τι να πω.

      Το τελευταίο για εμένα απογοήτευση. Σου δίνει την εντύπωση ότι θες βύσμα για να κανεις δουλειά και να ασχοληθούν, άσε την εικόνα 80s και τη γραφειοκρατία σαν δημόσιο. Μπορεί βέβαια να έχουν πολύ δουλειά μιας και είναι μεγάλος ο όγκος των πωλήσεων των QQ που είναι γνωστό ότι βγάζουν μικρό θέματα και τρέχουν να τα καλύψουν αλλά ......
      Κάποιοι, όπως το cc προσπαθούν και βοηθούν, αλλά το «βαθύ κράτος» φαίνεται ότι αντιστέκεται.

      Παντως στην Τογιότα μετά από επισκέψεις στο δίκτυο συχνά σε καλούν για εντυπώσεις. Στη νισσαν ποτε δεν με κάλεσε κανεις.

      Τα είπες όλα, μέσα σε μόλις μερικές προτάσεις... κυρίως για την κατάσταση που επικρατεί, αλλά και την διαφορετική πελατοκεντρική αντίληψη.


      BTW εδώ και μερικές φωτό από το project μετατροπής σε LED τα Sidelights, Dip Beam, High Beam, DLR(λείπει φωτό).




      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
      Δεν μίλησα για τα αυτοκίνητα καθ εαυτα αλλά για το δίκτυο και το επίπεδο.
      Αν δεν εχεις εμπειρία kaizen δεν ξερεις.
      Κάποιοι απλά αγοράζουν εργαλεία δουλειάς ή μετακίνησης και θέλουν σοβαρότητα, οργάνωση και peace of mind.
      Στη νισσαν απλά σε τρελαίνουν.

      +1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
      Αυτή η ιστορία που περιγράφει ο corollag5 δείχνει ότι κάποιο θέμα υπάρχει. Γιατί δεν μιλάμε μόνο για την απόκλιση του ταχυμέτρου, που έχουν (μικρότερη ή μεγαλύτερη) όλα τα αυτοκίνητα, αλλά απόκλιση και στα χιλιόμετρα που καταγράφει το οδόμετρο. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό! Τα ταχύμετρα μόνο έχουν απόκλιση. Τα οδόμετρα ΔΕΝ έχουν απόκλιση! Σε καμία περίπτωση η συνήθης απόκλιση του ταχύμετρου δεν πρέπει να μεταφέρεται στο οδόμετρο!

      Μια πιθανή αιτία, που πρέπει να εξεταστεί στην αντιπροσωπεία είναι να είναι δηλωμένη λάθος η διάσταση ( δηλαδή η διάμετρος) των ελαστικών.

      Αναφορικά με το οδόμετρο επειδή το έχω τσεκάρει μόνο μια φορά (διαδρομή από Περιστέρι στο ύψος περίπου Lidl Κηφισού έως Πόρτο Χέλι) και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να δημιουργηθεί κάποια εντύπωση σε επόμενο ταξίδι θα το ξαναδώ για επιβεβαίωση. Τώρα όσον άφορα την ταχύτητα είναι κάτι που το έχω ελέγξει αρκετές φόρες και μπορώ να το πω με σιγουριά ότι έχω απόκλιση 10 km/h από τα 90 km/h και πάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Όλα τα κοντέρ έχουν απόκλιση, είναι έτσι ρυθμισμένα για να δίνουν ένα περιθώριο στον οδηγό με τα όρια ταχύτητας κλπ. Επίσης απαγορεύεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία να δείχνει ένα κοντέρ λιγότερα από τα πραγματικά. Το πόση θα είναι η απόκλιση είναι θέμα κατασκευαστή. Το να δείχνει 120 και τα πραγματικά να είναι 110-115 είναι πολύ συνηθισμένο πάντως.

      Μέχρι 5 km/h για έναν περίεργο λόγο το δέχομαι (τόσο είχα στα Yaris...βλέπε πρώην κάτοχος) τα 10 km/h είναι που δεν μου κάθονται καλά! Επίσης η νομοθεσία είναι ένα επιχείρημα το οποίο μου κάθεται καλύτερα αρκεί να ήξεραν να μου το πουν στην αντιπροσωπεια, μόνο άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι.

      Κοίτα δε χρειάζεται για αρχή να αλλάξεις τίποτα, αν σε 'καίει' τόσο πολύ η απόκλιση των χιλιομέτρων τότε μπορείς να πας στην αντιπροσωπεία να σου καλιμπραρει το καντράν, γίνεται μέσω εγκεφάλου και απαιτεί να βρεις ποσό % απόκλιση έχει (πχ βόλτα με gps όπως έκανες) και να δηλωθεί στον εγκέφαλο, αυτό βέβαια απαιτεί και κάποιο γατονι εκεί μέσα που να χει όρεξη να στο κάνει και να γνωρίζει, αλλιώς σε κάποιον που έχει δυναμομετρο και γγνώσεις tuning...

      Να αλλάξεις τα λάστιχα εσυ; αν και νιώθω οτι αδίκησε αν θεωρείς πως το κόστος σε καλύπτει άλλαξε τα, αλλά ξέρουμε αν είναι όντως τα λάστιχα και οχι πχ η κρεμαριερα ή η ευθυγράμμιση;;
      Τεσπα αν τα αλλάξεις η αντιστοιχία με αυτά που φοράς θα είναι (αν πχ σου δείχνει τώρα 50 το κοντέρ με τα νέα θα δείχνει 51 και πάει λέγοντας.

      Η λέξη αντιπροσωπεια είναι λέξη ταμπού πλέον για μένα, μόλις ρώτησα ΑΝ μπορεί να γίνει κάτι μέσω προγραμματισμού έφαγα πόρτα σε βαθμό λοιδορίας. Πόσο μάλλον δε, να απαιτήσω κι αντικατάσταση ελαστικών.

      Όπως και να έχει σας ευχαριστώ για την αμεσότητα και την βοήθεια σας, θέλω σε πρώτη φάση να φτάσω τα 5.000 να δώσω χρόνο στο να 'πατήσει' γενικότερα... και βλέποντας και κάνοντας που λένε. Τα πρώτα λάδια απ'οτι διαβάζω στο θέμα περίπου στα 10.000 η χρόνο είναι καλά, σωστά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Sorry που συμπληρώνω με απάντηση αλλά δεν βρίσκω με τίποτα edit, αναφορικά με το κεντράρισμα του τιμονιού όπως προανέφερα όταν το κρατάω κέντρο... πλέον πάει ευθεία, το θέμα έχει να κάνει με την 'προτίμηση' δεξιά όταν είναι ελεύθερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Αν επιτρέπεται εσύ με ποιον τρόπο μέτρησες και με τι διαστάσεις είσαι; Αν τελικά κάνω κίνηση να τα αλλάξω με επιλογής μου κι ας τα χρεωθώ ποια η άποψη σου για 205/60/16; Αν και πιο οικονομικά στη αγορά τους, τα 205/55/16 θέλω να τα αποφύγω επειδή λόγω μικρότερης διαμέτρου -κοντύτερο βήμα- θα αυξήσει την απόκλιση περισσότερο. Επίσης, τελικά η απόκλιση στην ταχύτητα συνεπάγεται απόκλιση στις χιλιομετρίκες αποστάσεις;
      Υ.Γ. Για το χαρτί του τελωνείου θα ψάξω να δω τι έχω από όταν το παρέλαβα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης xRRx έγραψε:
      Θα κάνω την ερώτηση για τις ταχύτητες και όταν τελειώσω το διάβασμα θα προσθέσω.
      Για αρχή τι λάστιχα φοράς;
      Δλδ τι διαστάσεις;
      Ασε την αντιπροσωπεία, πέρα απ το να λύνουν βίδες δεν ασχολούνται με τπτ άλλο.

      Και συνεχίζω ευθυγράμμιση μπορεί να έκαναν αλλά δεν πέτυχαν το καμπερ, να το ξανά πας.

      Εσένα τουλάχιστον στο έπλεναν, εμένα με τις σκόνες μου το έδωσαν και με τη καρδούλα που σχημάτισε η γυναίκα στο κωλο όταν το είδαμε πρίν την αποπληρωμή.

      Τα λάστιχα μη τα κάνεις χιαστί, ζύγιζε τα και άστα να κάτσουν σωστά, το τρέμουλο θα φύγει όταν στρώσουν, προφανώς το αμάξι καθόταν πολύ καιρό στο τελωνείο και πήραν λίγο τα λάστιχα.

      Εσύ μπορεί να το πήρες τον 5/18 αυτό μπορεί να καθόταν απ τον 5/17.

      Ποιά έκδοση πήρες; Όταν στο παρέδωσαν είχε ενα χαρτί τελωνείου κολλημένο στο παρμπρίζ τι έτος και μήνα έγραφε;

      Ααα κοίτα και τα λάστιχα να δεις τι ηλικία γράφουν

      Τα λάστιχα είναι 195/60/16 και παραγωγή 0617 (ContiEcoContact). Έχω πάρει την έκδοση Accenta 1.5 σε λευκό στην οποία πρόσθεσα πηγή Clarion με κάμερα ( NX405E αν θυμάμαι καλά). Αυτό με τις γωνίες ενδεχομένως έχεις ένα δίκιο άλλα ο ευθυγραμισάς -γνωστός σε αρκετούς στον χώρο του αυτοκίνητου- μου είπε χαρακτηριστικά πως από γεωμετρία είμαι οκ, μάλιστα το έβλεπα κι εγώ στην οθόνη πως ήταν όλα στα 'πράσινα'. Όταν τον επισκέφθηκα ξανά να του πω αναφορικά με το 'ελάφρωμα' προς τα δεξιά μου είπε πως καλό είναι να πατήσει πρώτα το αμάξι και το ξαναβλέπουμε, ωστόσο ανέφερε επίσης ότι μπορεί να θέλει reset!;!; η κρεμαγιερα κάτι που όταν το είπα στην αντιπροσωπεία δέχθηκα σκωπτική απάντηση του στυλ μην ακούω τι μου λένε τρίτοι και να είμαι πιο σοβαρός, κι ότι στην τελική αν φταίει κάτι ίσως να είναι από τα ελατήρια αλλά κάλο είναι να μην μπω προς το παρόν στην διαδικασία αυτή κατά την άποψή τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • RE: Nissan Pulsar

      Καλημέρα στο forum και συγχαρητήρια για την δουλειά και το ενδιαφέρον όλων που συμμετέχουν, πρώτη φορά που γράφω, κάτοχος Pulsar από τον 5/18 με 2.300χλμ συνολικά.
      Ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους Pulsar η και Qashqai μιας και μοιραζόμαστε πολλά τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά, αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποια μέτρηση ''πραγματικής'' ταχύτητας με GPS... Σε δοκιμές με 2 τουλάχιστον κινητά όπως επίσης και με την πηγή της Clarion που φοράει το αυτοκίνητο παρατηρώ απόκλιση τουλάχιστον μια διάφορα της τάξης των 10 km/h (συμφωνούν και οι τρεις συσκευές μεταξύ τους). Δηλαδή στα 100 km/h'κοντεράτα' σταθερής ταχύτητας, είμαι 90 km/h ''πραγματικά''. Το ίδιο παρατηρώ πως συμβαίνει και στο οδόμετρο ... απόσταση 175 χλμ στο Google Maps, έγραψε 195 χλμ στο οδόμετρο. Η απάντηση της αντιπροσωπείας είναι πως αυτές οι τιμές είναι ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ (μου θυμίζει τα ίδια με τον φίλο που αναφέρει για το air condition παραπάνω) έως και 20% από τον κατασκευαστή, επίσης δεν κάνω σωστά τις μετρήσεις καθώς δεν έχω όργανα ακρίβειας, και πως γενικότερα τα όργανα του αυτοκίνητου είναι περισσότερο “συμβουλευτικά” για να μην τα λαμβάνω τόσο υπόψη, φυσικά το ότι απαξιώνεται το ίδιο το αυτοκίνητο μιας και φορτώνεται με 10% επιπλέον χιλιόμετρα στο οδόμετρο καθόλου λόγος από τους ίδιους. Επίσης ένα ακόμη γεγονός που με απασχολεί έχει να κάνει με την αίσθηση του τιμονιού το οποίο δείχνει να είναι πιο ελαφρύ προς τα δεξιά συγκριτικά με αριστερά, η αίσθηση αυτή δεν έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση, αυτή ρυθμίστηκε γιατί είχα και 'τράβηγμα' δεξιά καθώς μετά από δική μου πίεση μιας και μου έλεγαν πως φταίνε όλα τα παρακάτω... ο αέρας ,ο δρόμος, η θερμοκρασία, η υγρασία, το βαρομετρικό, το ξερό μου το κεφάλι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, η αντιπροσωπεία το έβαλε στο συνεργείο της και διαπιστώθηκε πως ήθελε μια “μικρή” ρύθμιση στην σύγκλιση (άραγε που πάνε τα έξοδα PDI; Mόνο στο πλύσιμο;... είναι να αναρωτιέται κάνεις...). Eν συνεχεία επιβεβαίωσα κι εγώ σε εξωτερικό συνεργείο ότι η γεωμετρία ήταν εντάξει ωστόσο αυτή η αίσθηση παραμένει, να τονίσω σε αυτό το σημείο πως πλέον το αυτοκίνητο πάει ευθεία όταν αντίστοιχα κρατάς ευθεία το τιμόνι ωστόσο “ελεύθερο” έχει μια “προτίμηση” προς τα δεξιά σε όλες σχεδόν τις ταχύτητες. Εννοείται πως οι πιέσεις έχουν τσεκαριστεί ουκ ολίγες φόρες κι έχω τράμπαρει χιαστή και τα ελαστικά Continental -παρεμπιπτόντως σκέτη απογοήτευση στο βρεγμένο έως κι επικίνδυνα κατ’εμε αφου σε βροχή που πέτυχα σε ημιορεινό επαρχιακό γλιστρούσα τρομακτικά χωρίς να το πιέζω, επιπλέον μετά από 2 ζυγοσταθμίσεις παραμένει ένα γενικότερο τρέμουλο στα 120 km/h με 150 km/h- να πω πάντως πως με τα συγκεκριμένα έρχεται από το εργοστάσιο και είναι λογικό να έχεις την απαίτηση να παραλαμβάνεις ένα κατά τα άλλα άψογο από οδικής συμπεριφοράς καινούργιο αυτοκίνητο!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και συγνώμη αν σας κούρασα με το μακροσκελές αυτό κείμενο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corollag5
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr