Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    40000χλμ/έτος, 4κίνηση κ χώροι!!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 40000χλμ/έτος, 4κίνηση κ χώροι!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    112
    249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Μπορεί να μην έρχεται το STi αλλά και το δίλιτρο turbo βενζίνης μια χαρά πάει (240κάτι ίπποι νομίζω). Άσε που αν ερχόταν θα πήγαινε πολύ ψηλά, με δεδομένα τα 50k του 'απλού'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsotsos last edited by

        Πάντως επειδή στην οικογένεια υπάρχουν δύο Tiguan το ένα με τα 190 άλογα και το άλλο το BiTDi με τα 240 θα έλεγα ότι δεν αξίζουν τα επιπλέον 10.000 ευρώ ( στο Tiguan) .Οι διαφορές στην πράξη είναι σχεδόν αμελητέες. Μόνο με το πόδι στο πατωμα φαίνεται κάποια διαφορά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonispatra last edited by

          Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
          Πάντως επειδή στην οικογένεια υπάρχουν δύο Tiguan το ένα με τα 190 άλογα και το άλλο το BiTDi με τα 240 θα έλεγα ότι δεν αξίζουν τα επιπλέον 10.000 ευρώ ( στο Tiguan) .Οι διαφορές στην πράξη είναι σχεδόν αμελητέες. Μόνο με το πόδι στο πατωμα φαίνεται κάποια διαφορά.

          Πολυ σημαντική πληροφορία, σ ευχαριστώ πολύ, η αλήθεια είναι οτι κ στην περίπτωση του passat ειναι 9000, κ στο kodiaq πιστεύω οταν ερθει θα ειναι καπου εκει...

          Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            https://www.autoblog.gr/2018/07/17/auto ... kodiaq-gt/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              ktas last edited by

              Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
              Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
              Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.

              Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonispatra last edited by

                Ο χρήστης ktas έγραψε:
                Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
                Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
                Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.

                Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
                Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
                Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;

                Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  ss_76 last edited by

                  Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    ktas last edited by

                    Ο χρήστης antonispatra έγραψε:

                    Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
                    Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
                    Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.

                    Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
                    Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
                    Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;

                    Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Καλύτερη απόσβεση οπότε και καλύτερη άνεση. Πραγματικά όμως δεν ξέρω πόσο πιο πολύ άνετο μπορεί να γίνει. Φαντάζομαι θα έχεις κάποια διαφορά, αλλά να δώσεις τώρα ένα χιλιάρικο παραπάνω; Καλύτερα να τα δώσεις στον κοτσαδόρο που είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενος, βάλε το adaptive cruise που είναι η επιτομή της άνεσης και της οικονομίας στην εθνική, βάλε και το off road mode για τις πιο δύσκολες καταστάσεις και είσαι έτοιμος. Μακάρι να ήσουν Αθήνα να ερχόσουν να το κάνεις μια βόλτα και να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. Για μένα είναι το απόλυτο value for money, αν φυσικά δεν έχεις κόμπλεξ με μάρκες.

                    Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonispatra last edited by

                      Σ ευχαριστώ πολύ μονο κ που το προτείνεις [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]

                      Ο χρήστης ktas έγραψε:

                      Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
                      Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
                      Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.

                      Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
                      Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
                      Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;

                      Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Καλύτερη απόσβεση οπότε και καλύτερη άνεση. Πραγματικά όμως δεν ξέρω πόσο πιο πολύ άνετο μπορεί να γίνει. Φαντάζομαι θα έχεις κάποια διαφορά, αλλά να δώσεις τώρα ένα χιλιάρικο παραπάνω; Καλύτερα να τα δώσεις στον κοτσαδόρο που είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενος, βάλε το adaptive cruise που είναι η επιτομή της άνεσης και της οικονομίας στην εθνική, βάλε και το off road mode για τις πιο δύσκολες καταστάσεις και είσαι έτοιμος. Μακάρι να ήσουν Αθήνα να ερχόσουν να το κάνεις μια βόλτα και να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. Για μένα είναι το απόλυτο value for money, αν φυσικά δεν έχεις κόμπλεξ με μάρκες.

                      Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonispatra last edited by

                        Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                        Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Πολυ σωστά...

                        Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Στα αυτοκίνητα δεν θα ισχύσει άμεσα η μείωση των δασμών.

                          Επίσης, κάνε ένα TD ενός SUV και ενός estate στα 180 και ξαναμιλάμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο χρήστης antonispatra έγραψε:

                            Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Πολυ σωστά...

                            Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Στα αυτοκίνητα πάμε για 7ετη περίοδο προσαρμογής προς το παρόν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Επίσης, κάνε ένα TD ενός SUV και ενός estate στα 180 και ξαναμιλάμε...

                              Στα 150 να τ αφησω? μη το κανεις τσοντα εντελως ρε συ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 6
                              • 6 / 6
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr