-
Μπορεί να μην έρχεται το STi αλλά και το δίλιτρο turbo βενζίνης μια χαρά πάει (240κάτι ίπποι νομίζω). Άσε που αν ερχόταν θα πήγαινε πολύ ψηλά, με δεδομένα τα 50k του 'απλού'.
-
Πάντως επειδή στην οικογένεια υπάρχουν δύο Tiguan το ένα με τα 190 άλογα και το άλλο το BiTDi με τα 240 θα έλεγα ότι δεν αξίζουν τα επιπλέον 10.000 ευρώ ( στο Tiguan) .Οι διαφορές στην πράξη είναι σχεδόν αμελητέες. Μόνο με το πόδι στο πατωμα φαίνεται κάποια διαφορά.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Πάντως επειδή στην οικογένεια υπάρχουν δύο Tiguan το ένα με τα 190 άλογα και το άλλο το BiTDi με τα 240 θα έλεγα ότι δεν αξίζουν τα επιπλέον 10.000 ευρώ ( στο Tiguan) .Οι διαφορές στην πράξη είναι σχεδόν αμελητέες. Μόνο με το πόδι στο πατωμα φαίνεται κάποια διαφορά.Πολυ σημαντική πληροφορία, σ ευχαριστώ πολύ, η αλήθεια είναι οτι κ στην περίπτωση του passat ειναι 9000, κ στο kodiaq πιστεύω οταν ερθει θα ειναι καπου εκει...
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://www.autoblog.gr/2018/07/17/auto ... kodiaq-gt/
-
Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ktas έγραψε:
Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλύτερη απόσβεση οπότε και καλύτερη άνεση. Πραγματικά όμως δεν ξέρω πόσο πιο πολύ άνετο μπορεί να γίνει. Φαντάζομαι θα έχεις κάποια διαφορά, αλλά να δώσεις τώρα ένα χιλιάρικο παραπάνω; Καλύτερα να τα δώσεις στον κοτσαδόρο που είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενος, βάλε το adaptive cruise που είναι η επιτομή της άνεσης και της οικονομίας στην εθνική, βάλε και το off road mode για τις πιο δύσκολες καταστάσεις και είσαι έτοιμος. Μακάρι να ήσουν Αθήνα να ερχόσουν να το κάνεις μια βόλτα και να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. Για μένα είναι το απόλυτο value for money, αν φυσικά δεν έχεις κόμπλεξ με μάρκες.
Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σ ευχαριστώ πολύ μονο κ που το προτείνεις [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]
Ο χρήστης ktas έγραψε:
Κι εγώ θεωρώ μονόδρομο το Kodiaq για τη δουλειά που το θέλεις. Σαν κάτοχος ενός μάλιστα, έχοντας επιλέξει το 2λιτρο 4x4 style αυτόματο, 150 αλογάκια, δεν με έχει αφήσει πουθενά ανικανοποίητο.
Χώρους τεράστιους, off road το έχω τερματίσει και σε άμμο αλλά και σε φουλ λάσπες από νεροφαγώματα, στον ανοιχτό δρόμο δεν ακούς τίποτα, καμία σχέση με όσα διαβάζω για αεροδυναμικούς θορύβους λόγω όγκου. Με cruise control στα 160 σταθερά έχεις κατανάλωση στα 7,5 λίτρα.
Επίσης δεν χρειάζεται να ξηλωθείς για την adaptive ανάρτηση, πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τα παραπάνω λεφτά, το αμάξι είναι πολύ, μα πάρα πολύ άνετο.Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σ ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...
Κλινω ολοένα περισσότερο προς το kodiaq, έπαθα πλάκα με τους χώρους...κ φοβάμαι ότι αν παω στο Octavia scout θα νιώθω ότι δεν αλλαξα αμαξι απο το volvo v50 που εχω τώρα...
Για την adaptive ανάρτηση δεν γνωρίζω...θεωρητικά τι κερδίζεις;;;Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλύτερη απόσβεση οπότε και καλύτερη άνεση. Πραγματικά όμως δεν ξέρω πόσο πιο πολύ άνετο μπορεί να γίνει. Φαντάζομαι θα έχεις κάποια διαφορά, αλλά να δώσεις τώρα ένα χιλιάρικο παραπάνω; Καλύτερα να τα δώσεις στον κοτσαδόρο που είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενος, βάλε το adaptive cruise που είναι η επιτομή της άνεσης και της οικονομίας στην εθνική, βάλε και το off road mode για τις πιο δύσκολες καταστάσεις και είσαι έτοιμος. Μακάρι να ήσουν Αθήνα να ερχόσουν να το κάνεις μια βόλτα και να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. Για μένα είναι το απόλυτο value for money, αν φυσικά δεν έχεις κόμπλεξ με μάρκες.
Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολυ σωστά...
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα αυτοκίνητα δεν θα ισχύσει άμεσα η μείωση των δασμών.
Επίσης, κάνε ένα TD ενός SUV και ενός estate στα 180 και ξαναμιλάμε...
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Καθώς ψηφίστηκε στην ΕΕ η κατάργηση δασμών στην εισαγωγή ιαπωνικών προϊόντων, μήπως να περιμένεις να τον νέο τιμοκατάλογο της Subaru;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολυ σωστά...
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα αυτοκίνητα πάμε για 7ετη περίοδο προσαρμογής προς το παρόν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης, κάνε ένα TD ενός SUV και ενός estate στα 180 και ξαναμιλάμε...Στα 150 να τ αφησω? μη το κανεις τσοντα εντελως ρε συ
40000χλμ/έτος, 4κίνηση κ χώροι!!!