-
Εγώ πήρα τηλέφωνο τον θεοχαρακη Αθήνα και είπε 340 ευρώ. Όλες οι αντιπροσωπείες διαφορετικές τιμές. Μουστακας =150-220 και κυριακουδης νομίζω στο Γαλάτσι είπε μέχρι 150 ευρω
-
τι να σε πω δε γνωριζω τι παιζει και εχουν διαφορετικα τιμολογια
-
Τελικά το σέρβις κόστισε 160 ευρώ χωρίς το φίλτρο πετρελαίου που θα μου το αλλάξει στο επόμενο. Επίσης μου αλλάξανε μπαταρία στην εγγύηση.
-
Καλημέρα!
Έχετε αλλάξει ιμάντα εκκεντροφόρου όσοι έχετε το ντήζελ; Σε πόσα χιλιόμετρα και με τι κόστος;
Ευχαριστώ! -
στα 100-120 χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας και το κόστος αν δεν έχουν αλλάξει οι τιμές γύρω στα 500 ευρώ.
-
Πόσο???? Ότι κερδίζουμε από καύσιμο θα το δίνουμε στη συντήρηση; Κάτι για καθαρισμούς βαλβίδας egr άκουσα γύρω στα 120 000 χιλ; Ισχύει; Κάτι το ένα κάτι το άλλο, που είναι η οικονομία από την αραιότερη συντήρηση των πετρελαίων..? Μάλλον έμεινε στον προηγούμενο αιώνα!
-
δεν είναι απαραίτητο να καθαριστεί η egr ανάλογα τη χρήση.Ο ιμάντας δεν έχει να κάνει με το πετρέλαιο.Όπου υπάρχει ιμάντας και όχι καδένα έχει κόστος αλλαγής.Βέβαια μιλάμε για τιμές αντιπροσωπίας.Εκτός δικτύου σίγουρα κοστίζει αρκετά λιγότερο.
-
Από τον κλιματισμό του pulsar παιδιά είστε ικανοποιημένοι;Από την αγορά παρατήρησα ότι δεν βγάζει πολύ κρύο αέρα με αποτέλεσμα ειδικά κατι μεσημέρια με υψηλές θερμοκρασίες το μόνο που καταφέρνει είναι να κάνει έναν δροσισμό.Επειδή δεν είμαι και πολύ του κλιματισμού δεν του έδωσα σημασία.Αναρωτιέμαι αν είναι έτσι όλα η κάτι συμβαίνει με το δικό μου.
-
Πολύ πιθανόν να χρειάζεται φρέον.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ πιθανόν να χρειάζεται φρέον.το σκέφτηκα αλλά ήταν έτσι από την αρχή.Μπορεί να ήρθε χωρίς να έχει την σωστή ποσότητα φρέον;
-
Τίποτα δεν αποκλείεται σε αυτήν την ζωή.
-
Λόγω παραπλήσιου 'θέματος' σε Qashqai: είχα φάει πετραδάκι στο ψυγείο, είχε σπάσει και έχασε με τον καιρό το ψυκτικό υγρό. Νέο ψυγείο, πλήρωση πανάκριβου οικολογικού υγρού, να μην τα πολυλογώ 300 κάτι ευρώπουλα.
Βέβαια ίσως να παίζει ρόλο και το χρώμα του αυτοκινήτου σου: εάν είναι μαύρο και το έχεις παρκαρισμένο στον ήλιο, ζόρικα τα πράγματα στην Ελλάδα -
Άσπρο έχω,είναι κάτι που το παρατηρησα από την αρχή.Δεν του έδωσα πολύ σημασία τότε.Ερχόμενος από ένα outlander 2,4 του οποίου ο κλιματισμός έκανε την καμπίνα ψυγείο σε χρόνο μηδέν θεώρησα ότι λόγω μικρότερης μηχανής το pulsar έχει και μειωμένη απόδοση ο κλιματισμός.Σε νορμάλ καταστάσεις είναι οκ αλλά κάτι μεσημέρια με θερμοκρασίες πάνω από 35 βαθμους δεν επαρκεί.
-
ΟΚ, άσπρο είναι και το δικό μου το Qashqai και ο κλιματισμός λειτουργεί ικανοποιητικά. Τώρα που του έβαλα και αντιηλιακές μεμβράνες αποδίδει σαφώς καλύτερα. Μήπως αυτό θα ήταν ένα έξοδο που θα άξιζε τον κόπο;
Με το αυτοκίνητο στη σκιά, βάλε ένα θερμόμετρο στον αεραγωγό, βάλε στο φουλ κλιματισμό και ανεμιστήρα και μετά από μερικά λεπτά (γύρω στα 10) δες τι θερμοκρασία σου δίνει. Εάν είναι κοντά στους 10 βαθμούς, είσαι ΟΚ, είναι απλά θέμα εντύπωσης που έχεις ότι δεν αποδίδει. Εάν είναι αρκετά πάνω, τότε έχεις κάποιο πρόβλημα. Εγώ θυμάμαι ότι όποτε έχω ζητήσει μέτρηση απόδοσης του κλιματιστικού, βάζουν το θερμόμετρο μέσα στον αεραγωγό (τη μεταλλική άκρη) και οι τιμές που δείχνει όταν αποδίδει σωστά είναι 5-6 βαθμοί. -
οκ ευχαριστώ,θα το δοκιμάσω.
-
Αν τα ξέρω καλά, το φρέον έχει και λιπαντικές ιδιότητες για το κομπρεσέρ του κλιματισμού. Καλό είναι να πας να το δούνε μήπως χρειάζεται φρέον.
Βασικά, αυτό δεν είναι κλειστό κύκλωμα; Το φρέον κανονικά θα πρέπει να μην μειώνεται, εκτός αν υπάρχει διαρροή. Ή μπορεί να μειωθεί το φρέον με τον καιρό; -
Όπως τα λες το φρέον δεν μειώνεται με τον καιρό.Μόνο αν από την αρχή δεν είχε μπει η σωστή ποσότητα η αυτό μπορεί το κλιματιστικό που έχει το pulsar.
-
Πάντως σε κάθε περίπτωση το κόστος ελέγχου και πλήρωσης στο φρέον από ειδικό δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Αν μάλιστα είσαι σε εγγύηση πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το τσεκάρουν. Εγώ αυτό θα έκανα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάντως σε κάθε περίπτωση το κόστος ελέγχου και πλήρωσης στο φρέον από ειδικό δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Αν μάλιστα είσαι σε εγγύηση πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το τσεκάρουν. Εγώ αυτό θθα έκανα.Το pulsar όπως και το qashqai φορούν HFO-1234yf φρεον, οπότε είναι απαγορευτικό και μόνο στη σκέψη
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάντως σε κάθε περίπτωση το κόστος ελέγχου και πλήρωσης στο φρέον από ειδικό δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Αν μάλιστα είσαι σε εγγύηση πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το τσεκάρουν. Εγώ αυτό θα έκανα.To αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση(επέκταση).Την επόμενη εβδομάδα θα το πάω για servise οπότε θα το κοιτάξω και τα ξαναλέμε.
Nissan Pulsar