-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα δίκαιο το έχει όμως αποσιωπά δυο γεγονότα
α)Υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά στην πρακτικότητα υπερ των suv.
b)οι επιλογές σε suv είναι πολυ περισσότερς από οτι σε sw. Σκεψου να θέλει κάποιος να αποφύγει το group πόσες λίγες επιλογές μένουν.Ο,τι οι επιλογές μειώνονται δραματικά όντως κατα 80%.
Οσο αφορά στην πρακτικότητα ομως δεν είμαι κ τοσο σίγουρος, μιας κ μιλαμε για υπερυψωμένο sw.
Στα συγκεκριμένα μοντέλα οι χωροι είναι παρομοιοι, ξ απόσταση απο το έδαφος σχεδόν ιδιοι κ μειωμένες αντιστάσεις.Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα δίκαιο το έχει όμως αποσιωπά δυο γεγονότα
α)Υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά στην πρακτικότητα υπερ των suv.
b)οι επιλογές σε suv είναι πολυ περισσότερς από οτι σε sw. Σκεψου να θέλει κάποιος να αποφύγει το group πόσες λίγες επιλογές μένουν.Ο,τι οι επιλογές μειώνονται δραματικά όντως κατα 80%.
Οσο αφορά στην πρακτικότητα ομως δεν είμαι κ τοσο σίγουρος, μιας κ μιλαμε για υπερυψωμένο sw.
Στα συγκεκριμένα μοντέλα οι χωροι είναι παρομοιοι, ξ απόσταση απο το έδαφος σχεδόν ιδιοι κ μειωμένες αντιστάσεις.Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα πράγματα είναι απλά (στο τεχνικό κομμάτι):
Octavia scout vs kodiaq, αμφότερα 2λιτρα ντηζελ με 150 αλογα και 4χ4
Βάρος 1526 vs 1740
Μήκος 4687 vs 4697
Απόσταση από το έδαφος 171 vs 187
Για την ευρυχωρία της καμπίνας θα πας να δεις μόνος σου αν σε βολεύει το όποιο αμάξι. Για το γούστο διαλέγεις πάλι μόνος σου (ή και με την βοήθεια της οικογένειας).Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συγγνώμη για την επανάληψη, το σήμα φταίει, μου έδειχνε οτι δεν εσταλη
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα δίκαιο το έχει όμως αποσιωπά δυο γεγονότα
α)Υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά στην πρακτικότητα υπερ των suv.
b)οι επιλογές σε suv είναι πολυ περισσότερς από οτι σε sw. Σκεψου να θέλει κάποιος να αποφύγει το group πόσες λίγες επιλογές μένουν.Ο,τι οι επιλογές μειώνονται δραματικά όντως κατα 80%.
Οσο αφορά στην πρακτικότητα ομως δεν είμαι κ τοσο σίγουρος, μιας κ μιλαμε για υπερυψωμένο sw.
Στα συγκεκριμένα μοντέλα οι χωροι είναι παρομοιοι, ξ απόσταση απο το έδαφος σχεδόν ιδιοι κ μειωμένες αντιστάσεις.Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μεγαλύτερος ύψος που έχουν όλα τα suv (εκτός από το να μετατοπίζει το κέντρο βάρους ψηλότερα) δίνει περισσότερη πρακτικότητα. Σε λιγότερο μήκος έχεις περισσότερους χώρους. Πήγαινε να μεταφέρεις δυο mountain bikes. Στo CRV αφαιρείς την μπροστινή ρόδα και μπαίνουν στο χώρο αποσκευων ρίχνοντας το μισό κάθισμα ενώ στο civic tourer παρότι μακρύτερο έπρεπε να τα βάλεις με σχάρα στην οροφή. και πολλά άλλα παραδείγματα.
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Octavia scout vs kodiaq, αμφότερα 2λιτρα ντηζελ με 150 αλογα και 4χ4
Για το Octavia δεν ξέρω, αλλά το Kodiaq βγαίνει και με 2λιτρο 190 ίππων. Γιατί να πάει στα 150 άλογα αφού τον παίρνει οικονομικά (απ' όσο έχω καταλάβει) για την πιο δυνατή έκδοση; Εκτός αν εκτοξεύονται τα τέλη κυκλοφορίας (που και πάλι μπορεί να μην έχει θέμα), οπότε έχει νόημα.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα δίκαιο το έχει όμως αποσιωπά δυο γεγονότα
α)Υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά στην πρακτικότητα υπερ των suv.
b)οι επιλογές σε suv είναι πολυ περισσότερς από οτι σε sw. Σκεψου να θέλει κάποιος να αποφύγει το group πόσες λίγες επιλογές μένουν.Ο,τι οι επιλογές μειώνονται δραματικά όντως κατα 80%.
Οσο αφορά στην πρακτικότητα ομως δεν είμαι κ τοσο σίγουρος, μιας κ μιλαμε για υπερυψωμένο sw.
Στα συγκεκριμένα μοντέλα οι χωροι είναι παρομοιοι, ξ απόσταση απο το έδαφος σχεδόν ιδιοι κ μειωμένες αντιστάσεις.Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μεγαλύτερος ύψος που έχουν όλα τα suv (εκτός από το να μετατοπίζει το κέντρο βάρους ψηλότερα) δίνει περισσότερη πρακτικότητα. Σε λιγότερο μήκος έχεις περισσότερους χώρους. Πήγαινε να μεταφέρεις δυο mountain bikes. To CRV αφαιρείς την μπροστινή ρόδα και μπαίνουν στο χώρο αποσκευων ρίχνοντας το μισό κάθισμα ενώ στο civic tourer παρότι μακρύτερο έπρεπε να τα βάλεις με σχάρα στην οροφή. και πολλά άλλα παραδείγματα.
Να προσθέσω και τους μικρότερους προβόλους υπέρ των suv.Σημαντικό στην εκτός δρόμου κίνηση.Ίσως σημαντικότερο από το ύψος.
-
Ο άνθρωπος κάνει 40.000 χλμ το χρόνο στην Εγνατία με 140-180 χ.α.ω. και του λέτε για προβόλους και εκτός δρόμου δυνατότητες. Μάλλον πρέπει να κλειδωθεί το τοπικούλι...
-
Πραγματικα κανενας απολυτως λογος να φορτωθεις περιπτερο για τη δουλεια που θελεις το αυτοκινητο!
-
Δωστε υψηλά budjet στο λαο, να βγαλουν οι ελληνες τα απωθημηνα τους. Αν εχεις το κασερι παιρνεις οτι γουσταρεις. Αλλα ειπαμε, πρεπει να δημιουργησεις προβλημα, να δώσεις λιγο νοημα και στη ζωη. Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι!
-
-
Δεν χρειάζεται να μυγιαζομαστε, κ ας μην μπερδευουμε τα απωθημένα μας με το να θελεις οταν καθεσαι 3+ ωρες καθε μέρα σε μια θέση αυτοκινητου (γιατι έτσι το απαιτεί η δουλειά σου) να ταξιδευεις άνετα, με ασφάλεια, να γουστάρεις αυτό που οδηγείς. κ το κυριότερο να μπορεί παράλληλα (οταν μπορείς να ξεκλεψεις χρόνο) να σου χαρίσει κ στιγμές με την οικογένεια κ τα παιδακια σου που κανουν κρα να σε δουν.
Κ οποιος βλέπεις απωθημένα, υψηλά budget κ επιθυμία αυτοπροβολής στη συζήτηση ειναι σε τελική ανάλυση σε λάθος φόρουμ...
Κ ανταποδίδω τα καλα ξεμπερδέματα, γενικώς...Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Ενα δίκιο το έχει....
http://www.drivewrite.co.uk/estate-car-vs-suv-winner/
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Octavia scout vs kodiaq, αμφότερα 2λιτρα ντηζελ με 150 αλογα και 4χ4
Για το Octavia δεν ξέρω, αλλά το Kodiaq βγαίνει και με 2λιτρο 190 ίππων. Γιατί να πάει στα 150 άλογα αφού τον παίρνει οικονομικά (απ' όσο έχω καταλάβει) για την πιο δυνατή έκδοση; Εκτός αν εκτοξεύονται τα τέλη κυκλοφορίας (που και πάλι μπορεί να μην έχει θέμα), οπότε έχει νόημα.
Το έβαλα παραπάνω. Το Octavia βγαίνει RS με τον 2λτ 184hp + 4x4.
Problem solved, αλλά δεν είναι αυτό που ψάχνει δυστυχώς ο φίλος.
-
Διαθέσιμοι κινητήρες υπάρχουν και σε οκταβια και κοντιακ.
Τα 200+ κιλά στο βάρος δεν τα πρόσεξε κανένας? Με την ανάλογη επιβάρυνση σε κατανάλωση, άδειο ή φορτωμένο... και πιθανά και σε ρύπους => τέλη κυκλοφορίας.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καιρος να πας να κανεις κανενα test drive , Αντωνη
Να δεις κατα ποσο σου αρεσουν και σε βολευουν και στην πραξη -
Στον τιμοκατάλογο της opel βλέπω το insignia country sport tourer 2.0 πετρελαίου AWD στα 46.000 ,με υπερπληρη εξοπλισμό, αν οι χώροι του είναι καλοί αξίζει να του ρίξεις μια ματιά θεωρώ.
Επίσης ως τριτεκνος δεν δικαιουσαι κάποια σημαντική έκπτωση ή κάνω λάθος;
Εκτός από τα παραπάνω κάτι τέτοιο σε μτχ ίσως να σε κάλυπτε
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/13698160/
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/13936214/
Μήπως να έβλεπες και σε εισαγωγή από Γερμανία αν συμφέρει δεν ξέρω.
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τριτεκνος δεν είμαι, 2 είναι ζωη να χουν [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]
3.0δεν θα ήθελα, κ το αλλο ειναι προσθιοκινητο απο τις αγγελίες.
Επομενο βημα test drive, αλλα αφου έρθει ο 2.0bitdi sto kodiaq...
Ως τοτε θα δω το alltrack passat με τον ίδιο κινητήρα κ το Octavia scout 184 4x4Κ αν κατεβω Αθήνα θέλω να δω απο κοντά κ το outback [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]
Α κ το καλύτερο, θα μου δώσει ένας φίλος το Cherokee 2.7d του να δω πως πανε κ τα ψηλά στην Εγνατία...
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Στον τιμοκατάλογο της opel βλέπω το insignia country sport tourer 2.0 πετρελαίου AWD στα 46.000 ,με υπερπληρη εξοπλισμό, αν οι χώροι του είναι καλοί αξίζει να του ρίξεις μια ματιά θεωρώ.Επίσης ως τριτεκνος δεν δικαιουσαι κάποια σημαντική έκπτωση ή κάνω λάθος;
Εκτός από τα παραπάνω κάτι τέτοιο σε μτχ ίσως να σε κάλυπτε
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/13698160/
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/13936214/
Μήπως να έβλεπες και σε εισαγωγή από Γερμανία αν συμφέρει δεν ξέρω.
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σωστός για τα test-drive! Το jeep ανήκει στα πιο... χωμάτινα της κατηγορίας, εσύ καλύτερα να κοιτάξεις και στα πιο... ασφάλτινα!
Στα τζιποειδή πάντως, ζήτα από την αντιπροσωπία αμάξι για μια μέρα, να βγεις σε ανοικτό δρόμο για να το δεις πως παει.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Sorry Αντώνη μπερδεύτηκα με το θέμα χώρων και θεώρησα πως σίγουρα θα έχεις τρία παιδάκια.
Οπότε είτε το Passat είτε το Octavia διλιτρα πετρελαίου και τετρακίνητα θα σε καλύψουν απόλυτα πιστεύω.
Μην σου πω και σε golf alltrack μια χαρά θα είσαι.Θέμα γούστου είναι μεταξύ τους με το Skoda να είναι σίγουρα πιο VFM , και το Passat να είναι πιο 'κυριλέ' και πιο όμορφο κατά την γνώμη μου , άσε που για μένα αυτά τα station είναι τα απόλυτα οικογενειακά αυτοκίνητα και... βγάζουν εναν ευρωπαϊκό αέρα.
Οπότε βλέπω εδώ τουρίστες ή στο εξωτερικό στον δρόμο τέτοια αυτοκίνητα σε καλές εκδόσεις τα χαζεύω λιγακι και γιατί ορισμένα είναι πανέμορφα και γιατί μου βγάζουν ένα σεβασμό προς τους ιδιοκτήτες ως απόλυτα συνειδητοποιημένες επιλογές και πλέον ακόμη περισσότερο καθώς δεν έπεσαν στην παγίδα της μόδας των SUV και με τα ίδια χρήματα αγόρασαν πολύ περισσότερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς.Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω συλλογισμό είναι το Kodiaq -που δεν το έχεις αποκλείσει όπως βλεπω - από όλα μα όλα τα SUV του ανταγωνισμού ακόμη και τα λεγόμενα premium λόγω του εξαιρετικού VFM , χώρων ανώτερης κατηγορίας και εμφάνισης ειδικά στα πλούσια εξοπλιστικά πακέτα.
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Sorry Αντώνη μπερδεύτηκα με το θέμα χώρων και θεώρησα πως σίγουρα θα έχεις τρία παιδάκια.Οπότε είτε το Passat είτε το Octavia διλιτρα πετρελαίου και τετρακίνητα θα σε καλύψουν απόλυτα πιστεύω.
Μην σου πω και σε golf alltrack μια χαρά θα είσαι.Θέμα γούστου είναι μεταξύ τους με το Skoda να είναι σίγουρα πιο VFM , και το Passat να είναι πιο 'κυριλέ' και πιο όμορφο κατά την γνώμη μου , άσε που για μένα αυτά τα station είναι τα απόλυτα οικογενειακά αυτοκίνητα και... βγάζουν εναν ευρωπαϊκό αέρα.
Οπότε βλέπω εδώ τουρίστες ή στο εξωτερικό στον δρόμο τέτοια αυτοκίνητα σε καλές εκδόσεις τα χαζεύω λιγακι και γιατί ορισμένα είναι πανέμορφα και γιατί μου βγάζουν ένα σεβασμό προς τους ιδιοκτήτες ως απόλυτα συνειδητοποιημένες επιλογές και πλέον ακόμη περισσότερο καθώς δεν έπεσαν στην παγίδα της μόδας των SUV και με τα ίδια χρήματα αγόρασαν πολύ περισσότερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς.Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω συλλογισμό είναι το Kodiaq -που δεν το έχεις αποκλείσει όπως βλεπω - από όλα μα όλα τα SUV του ανταγωνισμού ακόμη και τα λεγόμενα premium λόγω του εξαιρετικού VFM , χώρων ανώτερης κατηγορίας και εμφάνισης ειδικά στα πλούσια εξοπλιστικά πακέτα.
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σ ευχαριστώ για το ποστ, πιστεψε με θα μπορούσα λεξη προς λεξη να το εχω γράψει εγω...(2παιδιά εχω απλα κ σκύλο μεγάλο)
Συμφωνώ απόλυτα με το Octavia scout k alltrack passat
Συμφωνώ κ με το Kodiaq ειδικά στην έκδοση rs
Βλέπεις αφου δεν έρχεται στην Ελλάδα ο πόθος forester sti, το συγκεκριμένο ειναι οτι πιο κοντά [emoji13][emoji13]Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
40000χλμ/έτος, 4κίνηση κ χώροι!!!