Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν
Κινητήρας - Κιβώτιο
Σκοτώνει ψηλά.
Το Lift με τη 2α είναι εξωπραγματικό, με την 3η είναι μια ομορφιά, με την 4η πολύ ομαλό (φυσιολογικό αφού τα χιλιόμετρα είναι αρκετά). Με 1η και 5η δεν εδοκιμάσθη.
Μετά τις 7000 στροφές αλλάζει ο ήχος του κινητήρα σε κάτι ανεπανάληπτο. Η δύναμη μέχρι τον κόφτη σταθερή. Θα μπορούσε κάλιστα να τον αφήσουν να στροφάρει και ψηλότερα .
Χαμηλά, στερείται της κατάλληλης ροπής, πράγμα φυσιολογικό λόγω του 1,8 (ένας δίλιτρος θα ήταν άλλο πράγμα) αλλά σαφώς καλύτερος από το 1,6 του G6 που οδηγούσα μέχρι προχθές.
Ο ήχος χαμηλά είναι αρκετά μπάσος. Δεν το περίμενα αυτό.
Η εξάτμιση είναι ένα ποίημα, από την πολλαπλή μέχρι το τελικό, και σε υλικό και σε κατασκευή.
Το κιβώτιο είναι αρκετά σφικτό με πολύ μικρές διαδρομές. Η 1η, 2α, 3η και 4η είναι πολύ κοντά με αποτέλεσμα να τις χάνεις εύκολα τις αλλαγές μέχρι να συνηθίσεις. 5η και 6η είναι πιο δεξιά. Η αίσθηση στην αρχή είναι κάπως...Ελπίζω στη συνέχεια που θα δουλέψει το κιβώτιο να είναι καλύτερα.
Εξωτερικό
Από μπροστά 'δείχνει' αρκετά λόγω μάσκας. Από πίσω λιγότερο αν και εκεί υπάρχει άλλος προφυλακτήρας και αεροτομή.
Οι ζάντες πανέμορφες, αλλά δυστυχώς 6αρες. Έτσι τα 195/55-16 είναι σε όψη (υποθέτω και σε πρόσφυση) απογοητευτικά. Ειδικά πίσω είναι πολύ μέσα από το θόλο και φαίνονται άσχημα.
Πρώτη προβλεπόμενη αλλάγή σε 205/50-16. Ίσως και σε 7αρες ζάντες. Ίδωμεν.
Εσωτερικό
Τα υλικά κατασκευής είναι πολύ καλά, όπως επίσης και το φινίρισμα. Η συναρμογή τους δείχνει πολύ καλή. Εξαιρείται ένα σημείο πάνω από το πίσω δεξί τζάμι εκεί που τελειώνει ο ουρανός. Έχει ξεκολλήσει. Οι Εγγλέζοι έβαλαν το χεράκι τους ή μάλλον δεν το έβαλαν όπως έπρεπε
Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά και η θέση οδήγησης επίσης πολύ καλή αφού από ρυθμίσεις άλλο τίποτα. Ενοχλητικό το 'τρομπάρισμα' για τις ρυθμίσεις των καθισμάτων.
To ταμπλό με τα άσπρα όργανα είναι καλό (έλλειψη η θερμοκρασία λαδιού) με κόκκινο φωτισμό. Θα μπορούσε το ταχύμετρο να έχει ένδειξη μέχρι 260. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο δεν το έκαναν αφού είναι ειδικό για την TS. H ξεχωριστή θέση του ρολογιού με χαλάει, άσε που απορυθμίζεται πολύ εύκολα.
Αμάξωμα - Ανάρτηση
Το αμάξωμα δείχνει αρκετά στιβαρό, δεν κάνει κιχ (προς το παρόν) και περνώντας πάνω από ανωμαλίες δεν καταλαβαίνεις στρεβλώσεις.
Η ανάρτηση αν και λίγο σφιχτή είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Δεν αισθάνθηκα να κοπανάει κάπου. Ο θόρυβος από τον κινητήρα φθάνει στα αυτιά σου, αλλά ευτυχώς αυτό είναι καλό. Τα ελαστικά δεν ακούγονται καθόλου.
Σε στροφές δεν έχω πάει ακόμα οπότε εντυπώσεις από στρίψιμο και τιμόνι αργότερα
Αυτά