-
Άμα βγάλεις το ντουλαπάκι του συννοδηγού το φτάνεις το φίλτρο αυτό είναι το 'ενεργού άνθρακα' με κόστος στην ΤΟΥΟΤΑ γύρω στα 45 ευρώ αν θυμάμαι καλά... Εμένα στον χρόνο απάνω ήθελε άλλαγμα γιατί είχε στουμπώσει....
Νομίζω ειδικά στην Αθήνα πρέπει να το αλλάζεις κάθε χρόνο.... -
Στέλιο καλορίζικη!
-
Καλοτάξιδο και πάλι. Περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις.....και δεύτερες βέβαια
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κάπου στο user manual του αυτοκινήτου, μιλάμε για την Corolla, αναφέρεται ότι πίσω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει κάποιο φίλτρο αέρος και το οποίο πρέπει να καθαρίζεται τακτικά.
Ερώτηση,
Το έχει δεί κανείς ποτέ αυτο το φίλτρο?
Πως φτάνουμε μέχρι εκεί για να το καθαρίσουμε?Μάλλον αναφέρεται στο φίλτρο γύρης!
Δεν καθαρίζεται,αλλάζεται!!!μπορείς να το φυσάς κάθε 1-2 μήνες με πιεστικό για να φύγει η σκόνη,και θα πρέπει να το αλλάζεις κάθε 6-12 μήνες.
Διάβασε το manual της corolla για το πως βγαίνει το ντουλαπάκι.
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Άμα βγάλεις το ντουλαπάκι του συννοδηγού το φτάνεις το φίλτρο αυτό είναι το 'ενεργού άνθρακα' με κόστος στην ΤΟΥΟΤΑ γύρω στα 45 ευρώ αν θυμάμαι καλά... Εμένα στον χρόνο απάνω ήθελε άλλαγμα γιατί είχε στουμπώσει....
Νομίζω ειδικά στην Αθήνα πρέπει να το αλλάζεις κάθε χρόνο....45 Ευρώ????
Στο γιάρις έχει καμιά 15 λίρες,κάντε το υπολογισμό για ευρώ
-
Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν
Κινητήρας - Κιβώτιο
Σκοτώνει ψηλά.
Το Lift με τη 2α είναι εξωπραγματικό, με την 3η είναι μια ομορφιά, με την 4η πολύ ομαλό (φυσιολογικό αφού τα χιλιόμετρα είναι αρκετά). Με 1η και 5η δεν εδοκιμάσθη.
Μετά τις 7000 στροφές αλλάζει ο ήχος του κινητήρα σε κάτι ανεπανάληπτο. Η δύναμη μέχρι τον κόφτη σταθερή. Θα μπορούσε κάλιστα να τον αφήσουν να στροφάρει και ψηλότερα .
Χαμηλά, στερείται της κατάλληλης ροπής, πράγμα φυσιολογικό λόγω του 1,8 (ένας δίλιτρος θα ήταν άλλο πράγμα) αλλά σαφώς καλύτερος από το 1,6 του G6 που οδηγούσα μέχρι προχθές.
Ο ήχος χαμηλά είναι αρκετά μπάσος. Δεν το περίμενα αυτό.
Η εξάτμιση είναι ένα ποίημα, από την πολλαπλή μέχρι το τελικό, και σε υλικό και σε κατασκευή.Το κιβώτιο είναι αρκετά σφικτό με πολύ μικρές διαδρομές. Η 1η, 2α, 3η και 4η είναι πολύ κοντά με αποτέλεσμα να τις χάνεις εύκολα τις αλλαγές μέχρι να συνηθίσεις. 5η και 6η είναι πιο δεξιά. Η αίσθηση στην αρχή είναι κάπως...Ελπίζω στη συνέχεια που θα δουλέψει το κιβώτιο να είναι καλύτερα.
Εξωτερικό
Από μπροστά 'δείχνει' αρκετά λόγω μάσκας. Από πίσω λιγότερο αν και εκεί υπάρχει άλλος προφυλακτήρας και αεροτομή.
Οι ζάντες πανέμορφες, αλλά δυστυχώς 6αρες. Έτσι τα 195/55-16 είναι σε όψη (υποθέτω και σε πρόσφυση) απογοητευτικά. Ειδικά πίσω είναι πολύ μέσα από το θόλο και φαίνονται άσχημα.
Πρώτη προβλεπόμενη αλλάγή σε 205/50-16. Ίσως και σε 7αρες ζάντες. Ίδωμεν.Εσωτερικό
Τα υλικά κατασκευής είναι πολύ καλά, όπως επίσης και το φινίρισμα. Η συναρμογή τους δείχνει πολύ καλή. Εξαιρείται ένα σημείο πάνω από το πίσω δεξί τζάμι εκεί που τελειώνει ο ουρανός. Έχει ξεκολλήσει. Οι Εγγλέζοι έβαλαν το χεράκι τους ή μάλλον δεν το έβαλαν όπως έπρεπε
Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά και η θέση οδήγησης επίσης πολύ καλή αφού από ρυθμίσεις άλλο τίποτα. Ενοχλητικό το 'τρομπάρισμα' για τις ρυθμίσεις των καθισμάτων.To ταμπλό με τα άσπρα όργανα είναι καλό (έλλειψη η θερμοκρασία λαδιού) με κόκκινο φωτισμό. Θα μπορούσε το ταχύμετρο να έχει ένδειξη μέχρι 260. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο δεν το έκαναν αφού είναι ειδικό για την TS. H ξεχωριστή θέση του ρολογιού με χαλάει, άσε που απορυθμίζεται πολύ εύκολα.
Αμάξωμα - Ανάρτηση
Το αμάξωμα δείχνει αρκετά στιβαρό, δεν κάνει κιχ (προς το παρόν) και περνώντας πάνω από ανωμαλίες δεν καταλαβαίνεις στρεβλώσεις.
Η ανάρτηση αν και λίγο σφιχτή είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Δεν αισθάνθηκα να κοπανάει κάπου. Ο θόρυβος από τον κινητήρα φθάνει στα αυτιά σου, αλλά ευτυχώς αυτό είναι καλό. Τα ελαστικά δεν ακούγονται καθόλου.Σε στροφές δεν έχω πάει ακόμα οπότε εντυπώσεις από στρίψιμο και τιμόνι αργότερα
Αυτά
-
Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!
Ουτε στρωσιμο ουτε τιποτα ,κατευθειαν κοφτες . -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!
Ουτε στρωσιμο ουτε τιποτα ,κατευθειαν κοφτες .Στρώθηκε - στρώθηκε ..... μέχρι τις 8000+ ... χωρίς κόφτες
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!
Ουτε στρωσιμο ουτε τιποτα ,κατευθειαν κοφτες .Στρώθηκε - στρώθηκε ..... μέχρι τις 8000+ ... χωρίς κόφτες
Kαλορίζικη!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Κινητήρας - Κιβώτιο
Το κιβώτιο είναι αρκετά σφικτό... Η αίσθηση στην αρχή είναι κάπως....Καταρχας καλοριζικο. Αν κρινω απο το δικο μου ταπεινο 1.4 στην αρχη ηταν και αυτο αρκετα σφικτο αλλα μη νομιζεις οτι μετα χαλαρωσε πολυ. Εξακολουθει να ειναι στα 6.000χλμ μου.
Εξωτερικό
Πρώτη προβλεπόμενη αλλάγή σε 205/50-16. Ίσως και σε 7αρες ζάντες. Ίδωμεν.
Παραπανω παραπανω! Προτεινω 215/45-16 η μηπως να βαλεις και 17αρες να δεις πως θα γεμιζει με 215/45-17;
Εσωτερικό
Ενοχλητικό το 'τρομπάρισμα' για τις ρυθμίσεις των καθισμάτων.
Και εμενα μου φαινοταν φτηνο στην αρχη αλλα πετυχαινεις με ακριβεια τη θεση που θελεις ετσι.
To ταμπλό με τα άσπρα όργανα είναι καλό (έλλειψη η θερμοκρασία λαδιού) με κόκκινο φωτισμό.
Σε ποιανου εργοστασιακου υπαρχει τετοια ενδειξη; Δεν εχω δει κανενα.
Θα μπορούσε το ταχύμετρο να έχει ένδειξη μέχρι 260. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο δεν το έκαναν αφού είναι ειδικό για την TS.
Νομιζω οτι αυτο το ασπρο καντραν ειναι και στην εκδοση sport και στους αλλυς κινητηρες .
H ξεχωριστή θέση του ρολογιού με χαλάει, άσε που απορυθμίζεται πολύ εύκολα.
Απορυθμιζεται; Εμενα ποτε μεχρι τωρα. Να πας να τους πεις να στο φτιαξουν ισως ειναι καμια ασφαλεια. Πες τους Toyota πηρα τι γινεται;
Αμάξωμα - Ανάρτηση
Σε στροφές δεν έχω πάει ακόμα οπότε εντυπώσεις από στρίψιμο και τιμόνι αργότερα
Καλα που ζεις στην Α.Ο.;
Καλοταξιδο!
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Άμα βγάλεις το ντουλαπάκι του συννοδηγού το φτάνεις το φίλτρο αυτό είναι το 'ενεργού άνθρακα' με κόστος στην ΤΟΥΟΤΑ γύρω στα 45 ευρώ αν θυμάμαι καλά... Εμένα στον χρόνο απάνω ήθελε άλλαγμα γιατί είχε στουμπώσει....
Νομίζω ειδικά στην Αθήνα πρέπει να το αλλάζεις κάθε χρόνο....45 Ευρώ????
Στο γιάρις έχει καμιά 15 λίρες,κάντε το υπολογισμό για ευρώ
Βρήκα την απόδειξη και είναι 42Ευρώ... με 18%ΦΠΑ
-
Παίδες σόρρυ που σας την χαλάω αλλα αν και ήμουν φανατικός Ιάπωνας...έχω να πώ τα εξής...δεν σπάει δεν χαλάει ΝΑΙ αλλα ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ κιολας... Είχα στην κατοχή μου κορόλλα του 83 300.000 χλμ σκυλί δέν έκαιγε ούτε λάδια και για 1.5 χρόνο την νέα κορόλλα 3θυρη προ fl 1.4.
Το αμάξι είχε ένα πάρα πολύ καλό κινητήρα...ενά αρκετά καλό εσωτερικό...μου είχε βγάλει βέβαια προβλήματα όπως τρίξιμο στην κεντρική κολόνα που βρίσκεται το σι ντι και θορύβους στα πίσω καθίσματα που έπρεπε να κάνω πατέντα για να κουμπώσουν επιτέλους καλα΄και να μην χτυπάνε...
Θεωρώ πλεόν,αφού τώρα οδηγώ μια 147ΤΙ, έχωντας οδηγήσει και κορόλλα 1.6, κρίνω θα έλεγα καλύτερα το κορόλλα σαν επικίνδυνο αυτοκίνητο όσον αφορά το θέμα στριψίματος...δεν θέλω να σας απογοητεύσω ούτε να σας το παίξω αλλα η διαφορά που είδα εγώ απο το ένα αυτοκίνητο στο άλλο είναι χαοτική...
αυτα...
-
Σαν να λέμε, είμαστε εν δυνάμη δολοφόνοι οι κάτοχοι Corolla...
Όχι και επικίνδυνο ρε φίλε...
Αλήθεια, πως κατάφερες να επιβιώσεις με την Corolla του 83; Ή εγώ με αυτήν του 78; Αν το σημερινό μοντέλο είναι επικίνδυνο εκείνα μόνο με την Christine του Stephen King μπορώ να τα παρομοιάσω!!!
Κανείς δεν είπε ότι στρίβει σαν 147. Αλλά επικίνδυνο...
-
'Επικύνδυνο'... το χαρακτηρίζω διότι πράγματα που κάνω τώρα με την 147 ώς προς τον τρόπο που στρίβω δεν τα είχα διανοηθεί τότε με την κορόλλα...και δεν θέλω να φανταστώ τον τρόπο που θα αντιδράσει το αυτοκίνητο... μπορεί να είναι λίγο τραβηγμένος ο χαρακτηρισμός...αλλα πρέπει να σου πώ οτι με είχε πουλήσει αρκετές φορές όταν το χρειάστηκα το κορολλακι..δεν λέω ότι είστε δολοφόνοι...προς θεού
Με την κορόλλα του 83...έκανα τα χειρότερα και δέν έπαθε τπτ...τρελή αξιοπιστία λέμε
-
toyota ποια αλλα αυτοκινητα φτανουν τοσα χιλιομετρα χωρις αλλαγη μηχανης?? και χωρις να καει λαδια σαν τρελο?
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
'Επικύνδυνο'... το χαρακτηρίζω διότι πράγματα που κάνω τώρα με την 147 ώς προς τον τρόπο που στρίβω δεν τα είχα διανοηθεί τότε με την κορόλλα...και δεν θέλω να φανταστώ τον τρόπο που θα αντιδράσει το αυτοκίνητο... μπορεί να είναι λίγο τραβηγμένος ο χαρακτηρισμός...αλλα πρέπει να σου πώ οτι με είχε πουλήσει αρκετές φορές όταν το χρειάστηκα το κορολλακι..δεν λέω ότι είστε δολοφόνοι...προς θεούΜε την κορόλλα του 83...έκανα τα χειρότερα και δέν έπαθε τπτ...τρελή αξιοπιστία λέμε
Έτσι ναι. Βέβαια άλλα πράγματα ζητάς από ένα Corolla και άλλα από μια 147. Κι αν πήρες Corolla για να μπαίνεις στα στροφιλίκια πήρες λάθος αυτοκίνητο. Το λάθος σου το διόρθωσες παίρνοντας την 147.
Όσο για τον τραβηγμένο χαρακτηρισμό, εγώ θα τον έλεγαμε μία λέξη 'ταμπέλα'. Κι αν αρχίσουμε να μιλάμε για ταμπέλες... άστα να πάνε!Το δικό μου Corollακι ( του 78 ) είχε συμπληρώσει 550.000Km όταν το δώσαμε. Τρεις μήνες πριν το δώσουμε σταμάτησε να λειτουργεί το καλοριφέρ για να μας εκδικηθεί, και για να μη λέμε ότι από βλάβες παρουσίασε το απόλυτο μηδέν...
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Παίδες σόρρυ που σας την χαλάω αλλα αν και ήμουν φανατικός Ιάπωνας...έχω να πώ τα εξής...δεν σπάει δεν χαλάει ΝΑΙ αλλα ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ κιολας... Είχα στην κατοχή μου κορόλλα του 83 300.000 χλμ σκυλί δέν έκαιγε ούτε λάδια και για 1.5 χρόνο την νέα κορόλλα 3θυρη προ fl 1.4.Το αμάξι είχε ένα πάρα πολύ καλό κινητήρα...ενά αρκετά καλό εσωτερικό...μου είχε βγάλει βέβαια προβλήματα όπως τρίξιμο στην κεντρική κολόνα που βρίσκεται το σι ντι και θορύβους στα πίσω καθίσματα που έπρεπε να κάνω πατέντα για να κουμπώσουν επιτέλους καλα΄και να μην χτυπάνε...
Θεωρώ πλεόν,αφού τώρα οδηγώ μια 147ΤΙ, έχωντας οδηγήσει και κορόλλα 1.6, κρίνω θα έλεγα καλύτερα το κορόλλα σαν επικίνδυνο αυτοκίνητο όσον αφορά το θέμα στριψίματος...δεν θέλω να σας απογοητεύσω ούτε να σας το παίξω αλλα η διαφορά που είδα εγώ απο το ένα αυτοκίνητο στο άλλο είναι χαοτική...
αυτα...
Συγνωμη αλλα συγκρινεις ανομοια πραγματα....
Κορολα του 1983 οι εντυπωσεις σου, συγκρινομενο με 147 αντε και του 2002, 20 ολοκληρα χρονια διαφορά τεχνολογιας
Απλα δεν τιθεται θεμα συγκρισεις.......
-
GFON ο 147 ΤΙ ανέφερε ότι είχε και τη νέα Corolla. Φαντάζομαι με αυτή θα συγκρίνει.
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
GFON ο 147 ΤΙ ανέφερε ότι είχε και τη νέα Corolla. Φαντάζομαι με αυτή θα συγκρίνει.Εισαι σιγουρος..???? λεει ''εχοντας οδηγησει''
Ας το διευκρινηση...
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Είχα στην κατοχή μου κορόλλα του 83 300.000 χλμ σκυλί δέν έκαιγε ούτε λάδια ** και για 1.5 χρόνο την νέα κορόλλα 3θυρη προ fl 1.4. **Έχοντας οδηγήσει και Corolla 1.6 λέει.
Εν πάση περιπτώση το αποτέλεσμα της σύγκρισης ήταν μάλλον υπερβολικό και αφορούσε μόνο τον τομέα 'κράτημα'.
TOYOTA FORUM