-
Μια πρακτική απάντηση για το θέμα του στρωσίματος: πάντα με το που παίρνω καινούριο αυτοκίνητο, η κλασική διαδρομή του στρωσίματος είναι μια βολτίτσα μέχρι τη Ναύπακτο, εννοείται από τα βουνά και όχι την Αθηνών-Πατρών. Έχεις ένα μικρό κομμάτι αυτοκινητόδρομου και όλο το υπόλοιπο είναι στροφιλίκι που ενδείκνυται για αυξομειώσεις ταχύτητας. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, είναι ο τέλειος δρόμος για στρώσιμο είτε καθημερινού είτε σπορ αυτοκινήτου.
Είναι ένας δρόμος που (με εξαίρεση τα Σαββατοκύριακα του χειμώνα) δεν έχει κίνηση, έχει εναλλαγές τοπίου για να ξεκουράζεται το μάτι και αρκετά σημεία στα οποία μπορείς να σταματήσεις για καφέ ή φαγητό.
Συνολικά είναι κοντά στα 600 χλμ, αλλά μπορείς να κάνεις και παραλλαγές στη διαδρομή για να αυξήσεις τα χιλιόμετρα. Βάλε και 2-3 βόλτες γύρο Αττικής με φίλους, τα έπιασες τα 1.000 χιλιόμετρα. -
Αμα σου πω πως αυτή τη διαδρομή έχω επιλέξει μέσω Θήβας τι θα πεις;
Θα φτάσω μέχρι Καρπενήσι περνώντας απο τα εκεί χωριά.
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως, δε θα χει θέμα ο κινητήρας που θα δουλεύει τόσες ώρες με κλιματισμό και σίγουρα 30 βαθμούς έξω.
Ιδού το νέο ερώτημα. -
Δεν θα έχει θέμα, γιατί θα είσαι σε συνεχή κίνηση και θα λειτουργούν όλα με άνεση. Δεν θα σταματάς σε κάθε φανάρι, πίσω από το λεωφορείο, οπότε θα διακόπτεται η σταθερή ροή του αέρα προς τα ψυγεία σου. Και μπορεί στην Αθήνα να έχει 30 θεωρητικά, όμως με όλο αυτό το τσιμέντο τριγύρω η κατάσταση επιβαρύνεται. Εκεί θα είσαι στο πράσινο, οπότε τα πράγματα θα είναι σαφώς καλύτερα.
Εφόσον το ψάχνεις το θέμα, υποθέτω ότι θα τηρήσεις τα ενδεδειγμένα όρια στροφών (συνήθως έως 4.000), άρα θα λειτουργεί υπό μερικό φορτίο ο κινητήρας.
Αυτήν ακριβώς τη διαδρομή που σκέφτεσαι (χωρίς το Καρπενήσι) είχα κάνει κι εγώ το 2014 που πήρα το 1.5dCi. Και την έκανα Ιούλιο. Δεν κουνήθηκε καθόλου η ένδειξη της θερμοκρασίας. -
Μην αγχώνεστε, δεν είναι φτιαγμένα από ζάχαρη!
-
1.γουσταρω φαση, στρωσιμο = να εισαι καλα να το φχαριστηθεις
2. τον γάτο θα τον σεβεστε...
διαδρομη στρωσιματος = ολη ασφαλτος, αν και υπαρχει και αλλος τροπος που ειναι μονο για δχ αγροτικα και γατους
λοιπον, αθηνα-ναυπακτος απο κάστρο->ορχομενο->λειβαδια->διστομο->ιτεα
λιγο πριν τον περιφερειακο στη ναυπακτο δεξια αμεσως μολις περασεις τη γεφυρα του μορνου με το ρανταρ - εχει ενα κτεο εκει και πινακιδα προς ορεινη ναυπακτια. μπορεις και να φτασεις ναυπακτο λιγο παρα κατω, καφεδακι σε αρωμα/παλιο τζαθα στο λιμανι ή στο κάστρο επιβαλλεται. αντε και τσιπουρακι στο γριμποβο, διπλα στις κουνιες.
μια 300αρα μεχρι εδω.
εκει που τερματιζει το δρομακι της εξοδου δεξια ή απο ναυπακτο παιρνεις τον δρομο ξηροπηγαδο-δαφνη. στο 1κμ πανω κατω, αριστερα εκει που δειχνει η πινακιδα για πλατανο-σιμο
...ξεκιναει εδω ισως η ομορφοτερη διαδρομη στη δυτικη ελλαδα. γκραβαρα ατ ιτς μπεστ.
μολις περασουμε την Αγια Παρασκευη στο τελος της κοιλαδας του μορνου, μετα απο 500μ εχει μια διασταυρωση δεξια για ανω χωρα, ΑΛΛΑ εμεις παμε αριστερα
περναμε σιμο-ποκιστα-πλατανο
μετα τον πλατανο στη διχαλα αριστερα και φτανουμε αγιο δημητριο στο φραγμα του μορνου.
εκει απεναντι, νεοχωρι, αραχωβα (οχι αυτη ή αλλη) και μετα απο τρομακτικο δασος βγαινουμε δομνιτσα, κρικελλο
σταση για κολατσοκαφε στο χανι λιολιου πριν το αγιο δημητριο - πεντε σπιτια στη μεση του πουθενα
και προσκυνημα στην αντιγονη στη πλατεια κρικελλου, άντε και στον μαργαριτη. αλλα 120.
μετα απο εκει ραχες και πισω με σταση για λουκανικα στον αι-γιωργη, τα καυτερα ε? 750κμ
α, και μετα τον παλιοπυργο στο μορνο, κλεινεις κλιμα και βαζεις καλοριφερ, ειχα ανεβει αυγουστο με το ντελτα να το στρωσωσκισω και ειχε 6 βαθμους.παρτε ματι εδω
http://www.kravara.com/index.php/galler ... ou-lioliou
http://www.in-karpenisi.gr/εσ ... -antigoni/
https://paroutsas.jmc.gr/karpensite/tourism/rt_domn.htm -
Εγω το χω σκεφτεί να πάω Κρυονερια, Πλάτανο, Προυσο να φάω λουκούμι στο μοναστήρι, να πάρω και μέλι και στο γυρισμό να περάσω απο Θέρμο, να βγω Ναύπακτο να κάνω μπανακι και να φάει αλάτι λιγο η μπογια και επόμενη στάση λιβάδια για σάρκα μετα τα ζυθος...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
1.γουσταρω φαση, στρωσιμο = να εισαι καλα να το φχαριστηθεις
2. τον γάτο θα τον σεβεστε...
διαδρομη στρωσιματος = ολη ασφαλτος, αν και υπαρχει και αλλος τροπος που ειναι μονο για δχ αγροτικα και γατους
λοιπον, αθηνα-ναυπακτος απο κάστρο->ορχομενο->λειβαδια->διστομο->ιτεα
λιγο πριν τον περιφερειακο στη ναυπακτο δεξια αμεσως μολις περασεις τη γεφυρα του μορνου με το ρανταρ - εχει ενα κτεο εκει και πινακιδα προς ορεινη ναυπακτια. μπορεις και να φτασεις ναυπακτο λιγο παρα κατω, καφεδακι σε αρωμα/παλιο τζαθα στο λιμανι ή στο κάστρο επιβαλλεται. αντε και τσιπουρακι στο γριμποβο, διπλα στις κουνιες.
μια 300αρα μεχρι εδω.
εκει που τερματιζει το δρομακι της εξοδου δεξια ή απο ναυπακτο παιρνεις τον δρομο ξηροπηγαδο-δαφνη. στο 1κμ πανω κατω, αριστερα εκει που δειχνει η πινακιδα για πλατανο-σιμο
...ξεκιναει εδω ισως η ομορφοτερη διαδρομη στη δυτικη ελλαδα. γκραβαρα ατ ιτς μπεστ.
μολις περασουμε την Αγια Παρασκευη στο τελος της κοιλαδας του μορνου, μετα απο 500μ εχει μια διασταυρωση δεξια για ανω χωρα, ΑΛΛΑ εμεις παμε αριστερα
περναμε σιμο-ποκιστα-πλατανο
μετα τον πλατανο στη διχαλα αριστερα και φτανουμε αγιο δημητριο στο φραγμα του μορνου.
εκει απεναντι, νεοχωρι, αραχωβα (οχι αυτη ή αλλη) και μετα απο τρομακτικο δασος βγαινουμε δομνιτσα, κρικελλο
σταση για κολατσοκαφε στο χανι λιολιου πριν το αγιο δημητριο - πεντε σπιτια στη μεση του πουθενα
και προσκυνημα στην αντιγονη στη πλατεια κρικελλου, άντε και στον μαργαριτη. αλλα 120.
μετα απο εκει ραχες και πισω με σταση για λουκανικα στον αι-γιωργη, τα καυτερα ε? 750κμ
α, και μετα τον παλιοπυργο στο μορνο, κλεινεις κλιμα και βαζεις καλοριφερ, ειχα ανεβει αυγουστο με το ντελτα να το στρωσωσκισω και ειχε 6 βαθμους.παρτε ματι εδω
http://www.kravara.com/index.php/galler ... ou-lioliou
http://www.in-karpenisi.gr/εσ ... -antigoni/
https://paroutsas.jmc.gr/karpensite/tourism/rt_domn.htmΡισπεκτ!!!!Βρε μπαγάσα πάλι τα κατάφερες να με ταξιδέψεις! Τέτοιας ποιότητας παραγωγή γραπτού λόγου δεν έχω ματαδει!
-
Καλημέρα σας, ξέρετε ποιες είναι οι διαστάσεις του qashqai όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους; Δηλαδή από πόρτα σε πόρτα για τα πίσω καθίσματα και για τα μπροστινά;
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Υπάρχει πουθενά ανεβασμένο το βιβλίο συντήρησης του Qashqai; Ρωτάω γιατί στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως στα 60.000Km θέλουν αλλαγή οι βαλβολίνες, ενώ ο μάστορας που βρήκα έξω μου είπε για 80.000Km. Ας έχω τουλάχιστον το βιβλίο συντήρησης, για να υπάρχει ένας μπούσουλας τι πρέπει να αλλάζεται και κάθε πότε.
ΥΓ. Νομίζω ότι το είχε ανεβάσει παλιότερα ο iceman στο forum, αλλά δεν μπόρεσα να το βρω.
-
Στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου σου δεν το γράφει?
Στο δικό μου το βιβλιαράκι έχει κάτι πίνακες στο τέλος με όλες τις αλλαγές.Καπου στην σελίδα της Nissan είχε το MyNissan ή κάπως έτσι που τα είχε σε pdf. Νομίζω αυτά έβαζε και ο Στέφανος.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Υπάρχει πουθενά ανεβασμένο το βιβλίο συντήρησης του Qashqai; Ρωτάω γιατί στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως στα 60.000Km θέλουν αλλαγή οι βαλβολίνες, ενώ ο μάστορας που βρήκα έξω μου είπε για 80.000Km. Ας έχω τουλάχιστον το βιβλίο συντήρησης, για να υπάρχει ένας μπούσουλας τι πρέπει να αλλάζεται και κάθε πότε.ΥΓ. Νομίζω ότι το είχε ανεβάσει παλιότερα ο iceman στο forum, αλλά δεν μπόρεσα να το βρω.
Δες παρακάτω:
http://hellenicqq.freeforums.net/thread/13/manuals -
Ευχαριστώ πολύ Στέφανε!
-
Άλλαξαν το σήμα του καινούριου qq πάλι σε στρογγυλό;
-
Ρε παιδιά το HSA (hill start assistance) πως βγαίνει;
Είπαμε ωραίο στα αυτόματα αλλά με ταχύτητες σπάει μπάλες.
Θες να φύγεις γρήγορα σε ανηφορικό κομμάτι και τρως την κόρνα της ζωής σου…
Άσε που σε καμιά δύσκολη ανηφόρα σου σβήνει και παίρνεις το δίσκο στο χέρι. -
Σπάει μπάλες για τα δέκατα του δευτερολέπτου που απαιτούνται να απενεργοποιηθεί;;;;;;
-
Μπερδεύεσαι με το αυτόματο. Στο συμπλέκτη δεν ξεκολλάει
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Μπερδεύεσαι με το αυτόματο. Στο συμπλέκτη δεν ξεκολλάειΔες μήπως δεν δουλεύει σωστά. Με το που βάλεις 1η......... βγαίνει εκτός στο χειροκίνητο. Αλλιώς δεν έχει νόημα ύπαρξης.
-
Και στο ξαναλέω, με κάτι άλλο μπερδεύεσαι, η n conn έχει δύο συστήματα, το ένα είναι το αυτόματο χειρόφρενο (auto hold) που όντως με το που βάλεις πρώτη λύνει και πας όπου θες, έχει και ένα ακόμα το HSA (hill start assist) που σου κρατάει το αμάξι για 2 δευτερόλεπτα σε γωνίες από 3% και πάνω και δεν ξεκολλάει αν δεν αφήσεις το 80% του συμπλέκτη, ε εκεί για να ξεκολλήσει θέλει χειρουργική ακρίβεια αλλιώς πρέπει να έχεις αφήσει το φρένο και όταν σε πάρει πίσω ξεκινάς.
Το auto brake έχει κουμπί σβήνει, το άλλο δεν.
-
Εκτός και αν μου είπε παπατζες ο πωλητής οτι έχει δύο συστήματα και το κουμπί που λέει auto hold είναι το HSA και είναι κολλημένο...
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Εκτός και αν μου είπε παπατζες ο πωλητής οτι έχει δύο συστήματα και το κουμπί που λέει auto hold είναι το HSA και είναι κολλημένο...Πολύ πιθανό! Ξέρω για ηλεκτρικό χειρόφρενο,που αν δεν το βγάλεις εσύ εκτός από το μπουτον,δεν ξεκινάς με τίποτα. Για αυτόματο χειρόφρενο τώρα το ακούω και ταιριάζει απόλυτα με τη σωστή λειτουργία του hsa που σου περιεγραψα παραπάνω.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]