-
Συμφωνώ με αυτά. Κι εγώ το ίδιο σκεπτικό έχω.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ισως εκει ευθυνεται και ενα ποσοστο απο τις αυξησεις πωλησεων καινουργιων. Καποιοι την πατησανε και αποφυγανε να ξαναμπλεξουν με μαντραδες. Εγω ειδα και αποειδα... απο μετεχειρο κατεληξα σε new, χρεωνεσαι λιγο παραπανω αλλα εχεις το κεφαλι σου ισυχο. Εχει γεμισει το car.gr μετεχειρα εισαγωγης με 100-120 χιλιαδες χμ εννοειται πραγματικα[emoji38][emoji38][emoji38][emoji23][emoji23][emoji23]
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω αντίθετη άποψη , μεταχειρισμένο απο ιδιώτη, με έμπιστο μηχανικό για ελεγχο και λιγες γνώσεις εσύ , είναι το τελειο. Το καινουριο ειναι πεταμένα λεφτα. Προσωπικά αγόραζα μονο καινουρια , καποτε όταν τα οικονομικά ηταν καλυτερα.
Αυτό είναι το τέλειο όπως λες απο ιδιώτη, εγώ όμως αναφερομουν σε μαντρά. Αρκετοί καταφεύγουν εκεί διότι δεν έχουν το κασέρι, και χρειάζονται χρηματοδοτηση.
Γενικά όμως τα αστέρια των ιδιωτων, δεν προλαβαινουν να ανεβουν σε αγγελία, θέλει τρέξιμο, προσωπικό χρονο και τύχη. Εκτός αν ψαχνεις μεγάλου Κυβισμου.Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολλοί όμως ψάχνουν από ιδιώτη αλλά θέλουν και να το πάρουν φθηνότερα από το σαπάκι του μάντρα.....
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Πολλοί όμως ψάχνουν από ιδιώτη αλλά θέλουν και να το πάρουν φθηνότερα από το σαπάκι του μάντρα.....Εντάξει ,υπαρχουν και υποψήφιοι αγοραστές που παιζουν, δεν έχουν σκοπό να αγοράσουν. Οταν πουλάς ενα κελεπουρι και ο άλλος θέλει να το δωσεις τζάμπα , ή δεν έχει ιδέα ή κανει πλάκα και αν πιασει καλώς ....
-
nonos έγραψε:
Καλα και ο ιδιωτης οπως λες θελει προσοχη. Πηρε γνωστος μου αστυνομικος τηλεφωνο ιδιωτη για αμαξι με χαμηλη τιμη, αριστο οπως δηλωνε και ατρακαριστο. Ο ελεγχος σε ασφαλιστικη εδειξε 6500 ζημια σε καποα φαση... Βεβαια αν κι αυτος το ειχε παρει απο καναν εμπορο, καταλαβες... Οποτε ιδιωτης-πρωτο χερι-book service παρεχουν τη μεγαλυτερη ασφαλεια.Ο ιδιώτης μπορεί να κοροιδέψει για το ατρακάριστο της υπόθεσης, αλλά πιο δύσκολο (νομίζω) θα πέσεις σε ιδιώτη που έχει κατεβάσει χλμ κτλ.
Το καλό ψάξιμο, μόνος σου αλλά και σε συνεργείο είναι απαραίτητο για να αποφύγεις πατάτες.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το http://vinchain.io/report/check για να ελέγξετε τους αριθμούς VIN δωρεάν, είναι καλύτερο από το carfax. Είναι ανοικτό για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Σύντομα θα έχουν τη βάση δεδομένων τους στο blockchain
-
Γιου Εσ βίχικλς όνλι
-
Γνωριζει κανεις αν ειναι εφικτο να αναζητησει υποψηφιος αγοραστης τα πραγματικα χιλιομετρα με βαση αυτη την οδηγια;
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ ... ftokiniton
-
Απο οτι κατάλαβα στο μέλλον όταν περνάμε ΚΤΕΟ θα υπάρχει αναγραφή όλων των προηγούμενων ελέγχων με ημερομηνίες- χλμ που πραγματοποιήθηκαν στο δελτίο ελέγχου που θα πέρνουμε, λογικά στο μέλλον θα είναι πιο δύσκολο να κρύψεις τα πραγματικά χλμ του αυτοκινήτου που πουλάς...στο μέλλον η όποτε αποφασίσουν να το εφαρμόσουν.
-
Δηλαδή εγώ που κάνω 30-35000 το χρόνο αν πριν τον έλεγχο ΚΤΕΟ πάω και κατεβάζω 10-15000 θα το πάρει κανεις χαμπάρι ???
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αντίθετα, θα αποκτήσει και επίσημη σφραγίδα η απάτη.
-
Αν θέλουν να φαίνονται τα πραγματικά χιλιόμετρα οποιαδήποτε στιγμή λύσεις υπάρχουν. Δεν είναι δύσκολο να αποθηκεύεται στον εγκέφαλο ένα log file το οποίο θα στέλνεται ανά κάποια διαστήματα σε cloud.
-
Ο χρήστης costasda έγραψε:
Δηλαδή εγώ που κάνω 30-35000 το χρόνο αν πριν τον έλεγχο ΚΤΕΟ πάω και κατεβάζω 10-15000 θα το πάρει κανεις χαμπάρι ???Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε κερδίζεις τίποτα στην μεταπώληση με 10.000 χλμ κάτω ίσα -ίσα μπορεί και να χάσεις αν ο 'μάστορας ' αφήσει σημάδια της παρέμβασης σε πλαστικά ταμπλό - κατράν , με μείον 100 / 200.000 χλμ όπως γίνετε συνήθως απο τα λαμόγια της αγοράς, εκεί είναι η καραμπινάτη απάτη που θα πιάνουν τα ΚΤΕΟ!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Αν θέλουν να φαίνονται τα πραγματικά χιλιόμετρα οποιαδήποτε στιγμή λύσεις υπάρχουν. Δεν είναι δύσκολο να αποθηκεύεται στον εγκέφαλο ένα log file το οποίο θα στέλνεται ανά κάποια διαστήματα σε cloud.στις ρεμουλκες βάζουμε πλέον αναλογικό χιλιομετρητη πάνω στο ρουλεμάν του τροχού!και τα χιλιόμετρα τσεκάρουμε και στη συντήρηση είμαστε οκ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Δηλαδή εγώ που κάνω 30-35000 το χρόνο αν πριν τον έλεγχο ΚΤΕΟ πάω και κατεβάζω 10-15000 θα το πάρει κανεις χαμπάρι ???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε κερδίζεις τίποτα στην μεταπώληση με 10.000 χλμ κάτω ίσα -ίσα μπορεί και να χάσεις αν ο 'μάστορας ' αφήσει σημάδια της παρέμβασης σε πλαστικά ταμπλό - κατράν , με μείον 100 / 200.000 χλμ όπως γίνετε συνήθως απο τα λαμόγια της αγοράς, εκεί είναι η καραμπινάτη απάτη που θα πιάνουν τα ΚΤΕΟ!
Και με τα 30k κερδίζεις, άλλο 100.000χλμ άλλο 130.000, άλλο 60.000 και άλλο 90.000.
-
Στα 100.000 χλμ + - είναι το μεγάλο σέρβις στα περισσότερα αυτοκίνητα , προσωπικά προτιμώ π.χ. ένα με 110.000 χλμ που να το εχει κανει και να εχει αλλάξει τακάκια- δίσκους -συμπλέκτη από το άλλο που θα έχει 80.000 δε θα εχει κανει τίποτα και θα ζητάει και περισσότερα €!
Μη κοιτάτε μόνο τα χλμ , το ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης που σημαίνει ιδιοκτήτη που δεν άρχισε τις τσιπιές μόλις έληξε η εγγύηση και τα τιμολόγια με το τι ακριβώς εχει γίνει στο αυτοκίνητο έχουν για μένα πολύ μεγαλύτερη αξία, έτσι ακόμα και τρακαρισμένο θα αγόραζα αν είχαν γίνει όλες οι επισκευές με καινούργια ανταλλακτικά σε αντιπροσωπεία!
-
Eγώ πάλι θα προτιμούσα να μην έχει κάνει μεγάλο σέρβις για να βάλω ότι θέλω εγώ σε όποιο συνεργείο θέλω. Αν ο άλλος σκόπευε ούτως η άλλως να το δώσει μετά το μεγάλο σέρβις πολύ πιθανόν να βάλει ότι πιο φθηνό σε ανταλλακτικό απλά για να το χει σαν επιχείρημα για να το σπρώξει.
Εκτός βέβαια αν εκμεταλλευτείς τη χαμηλότερη τιμή εφόσον υπάρχει και πας και τα ξανα αλλάξεις. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδή εγώ που κάνω 30-35000 το χρόνο αν πριν τον έλεγχο ΚΤΕΟ πάω και κατεβάζω 10-15000 θα το πάρει κανεις χαμπάρι ???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε κερδίζεις τίποτα στην μεταπώληση με 10.000 χλμ κάτω ίσα -ίσα μπορεί και να χάσεις αν ο 'μάστορας ' αφήσει σημάδια της παρέμβασης σε πλαστικά ταμπλό - κατράν , με μείον 100 / 200.000 χλμ όπως γίνετε συνήθως απο τα λαμόγια της αγοράς, εκεί είναι η καραμπινάτη απάτη που θα πιάνουν τα ΚΤΕΟ!
Και με τα 30k κερδίζεις, άλλο 100.000χλμ άλλο 130.000, άλλο 60.000 και άλλο 90.000.
μα στα πέντε χρόνια θα είναι πάνω από 50000 χλμ μείον και δε θα φαίνεται κιόλας! Δεν τα λες λίγα ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
...το ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης που σημαίνει ιδιοκτήτη που δεν άρχισε τις τσιπιές μόλις έληξε η εγγύηση και τα τιμολόγια με το τι ακριβώς εχει γίνει στο αυτοκίνητο έχουν για μένα πολύ μεγαλύτερη αξία...Μιλάω μόνο για συντήρηση σε εξουσιοδοτημένα η εξιδικευμένα με τις παραπάνω προυποθέσεις
-
Ο χρήστης costasda έγραψε:
Και με τα 30k κερδίζεις, άλλο 100.000χλμ άλλο 130.000, άλλο 60.000 και άλλο 90.000.
μα στα πέντε χρόνια θα είναι πάνω από 50000 χλμ μείον και δε θα φαίνεται κιόλας! Δεν τα λες λίγα ..
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Αν δεις τι ξηλώνουν καθε φορά για να πειράξουν τα κατράν πιστεψέ με δε θα θες να το κάνεις τόσες φορές που υπονοείς , εχω συνεργείο που κάνει αυτή τη δουλειά κοντά στο σπίτι μου και τα βλέπω κάθε μέρα!
Πως βρίσκουμε πόσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. έχει ένα μεταχειρισμένο?