-
Εντάξει παιδιά και οι πολύ καλές αλογόνου (όπως πχ οι osram nightbraker unlimited) και όχι οι βασικές λάμπες κερια που δυστυχώς έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα, είναι επαρκεστατες, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας επ ουδενί , στην πόλη υπάρχει επαρκής φωτισμός , το ίδιο και στην εθνική , μόνο σε επαρχιακό δρόμο τα xenon και εργοστασιακά led θα έχουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα με την έννοια ότι θα σου επιτρέψουν να κινηθείς πιο γρήγορα ή να αποφύγεις κάποιο ζωάκι, ποδήλατο χωρίς φώτα κλπ ίσως πιο εύκολα.
Από την άλλη όμως ακόμη και οι καλύτερες aftermarket led (Phillips ,GTR , Morimoto) μόνο τυχαία θα έχουν και καλύτερο brightness και σωστό pattern και να μην στραβωνουν τους απέναντι. Συνήθως φανάρια με καλούς προτζεκτορες και H4 λάμπες μόνο έχουν ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Στο σημείο αυτό νομίζω πως καλύτερη λύση είναι xenon με retrofit προτζεκτορες που όμως είναι ακριβότερα αλλά έχουν πολύ καλό αποτέλεσμα. Υπάρχουν μαγαζιά που στο θέμα xenon έχουν εμπειρία και εφαρμοσμένες λύσεις.
Εννοείται όμως πως τα εργοστάσιακα led και xenon είναι πραγματικά ανώτερα από οποιαδήποτε aftermarket λύση , σίγουρα είναι μεγάλη αισθητική αναβάθμιση για όλα τα αυτοκίνητα , συμβάλουν στην ασφαλέστερη οδήγηση αλλά μην φτάνουμε στο συμπέρασμα πως τα αλογόνου είναι επικίνδυνα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Μόλις μου γεννήθηκε η απορία, εαν κάποιο led φανάρι χαλάσει, παμε για νεφρο??Θα ήθελα και εγώ μια απάντηση εδώ από όποιον ξέρει.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Μόλις μου γεννήθηκε η απορία, εαν κάποιο led φανάρι χαλάσει, παμε για νεφρο??
Θα ήθελα και εγώ μια απάντηση εδώ από όποιον ξέρει.
Προφανώς ρωτάτε για εκτός εγγύησης. Και η πιο λογική απάντηση είναι ότι πιθανότατα ένα LED θα κοστίζει το ίδιο (ή περισσότερο) με ένα xenon φανάρι, άρα στην καλύτερη περίπτωση μόνο το φανάρι θα κοστίζει 1,5Κ€ ή και παραπάνω. Και δυστυχώς εδώ δεν έχουμε κόλπα τύπου ΟΕΜ, μαϊμούδες, αντίγραφα κλπ, μόνο αυθεντικό και μόνο από τον κατασκευαστή....
-
Άρα η απάντηση είναι μην ανησυχείτε ο άνθρωπος ζει και με ένα νεφρό.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Εντάξει παιδιά και οι πολύ καλές αλογόνου (όπως πχ οι osram nightbraker unlimited) και όχι οι βασικές λάμπες κερια που δυστυχώς έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα, είναι επαρκεστατες, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας επ ουδενί , στην πόλη υπάρχει επαρκής φωτισμός , το ίδιο και στην εθνική , μόνο σε επαρχιακό δρόμο τα xenon και εργοστασιακά led θα έχουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα με την έννοια ότι θα σου επιτρέψουν να κινηθείς πιο γρήγορα ή να αποφύγεις κάποιο ζωάκι, ποδήλατο χωρίς φώτα κλπ ίσως πιο εύκολα.Από την άλλη όμως ακόμη και οι καλύτερες aftermarket led (Phillips ,GTR , Morimoto) μόνο τυχαία θα έχουν και καλύτερο brightness και σωστό pattern και να μην στραβωνουν τους απέναντι. Συνήθως φανάρια με καλούς προτζεκτορες και H4 λάμπες μόνο έχουν ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Στο σημείο αυτό νομίζω πως καλύτερη λύση είναι xenon με retrofit προτζεκτορες που όμως είναι ακριβότερα αλλά έχουν πολύ καλό αποτέλεσμα. Υπάρχουν μαγαζιά που στο θέμα xenon έχουν εμπειρία και εφαρμοσμένες λύσεις.
Εννοείται όμως πως τα εργοστάσιακα led και xenon είναι πραγματικά ανώτερα από οποιαδήποτε aftermarket λύση , σίγουρα είναι μεγάλη αισθητική αναβάθμιση για όλα τα αυτοκίνητα , συμβάλουν στην ασφαλέστερη οδήγηση αλλά μην φτάνουμε στο συμπέρασμα πως τα αλογόνου είναι επικίνδυνα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Η αλήθεια είναι ότι ένα κακό η μέτριο led έχει χειρότερη απόδοση σε ένα φανάρι σχεδιασμένο για αλογονο από ότι μια υψηλής απόδοσης aftermarket λάμπα αλογόνου.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Μόλις μου γεννήθηκε η απορία, εαν κάποιο led φανάρι χαλάσει, παμε για νεφρο??
Θα ήθελα και εγώ μια απάντηση εδώ από όποιον ξέρει.
Προφανώς ρωτάτε για εκτός εγγύησης. Και η πιο λογική απάντηση είναι ότι πιθανότατα ένα LED θα κοστίζει το ίδιο (ή περισσότερο) με ένα xenon φανάρι, άρα στην καλύτερη περίπτωση μόνο το φανάρι θα κοστίζει 1,5Κ€ ή και παραπάνω. Και δυστυχώς εδώ δεν έχουμε κόλπα τύπου ΟΕΜ, μαϊμούδες, αντίγραφα κλπ, μόνο αυθεντικό και μόνο από τον κατασκευαστή....
https://www.kufatec.de/shop/de/skoda/ko ... kodiaq-ns7
Από αντιπροσωπία 1200 ( το ζευγάρι) και μόνο αν έχεις ήδη LED
-
Ο χρήστης amagawd έγραψε:
https://www.kufatec.de/shop/de/skoda/ko ... kodiaq-ns7
Από αντιπροσωπία 1200 ( το ζευγάρι) και μόνο αν έχεις ήδη LED
1.999 λέει
-
Αν εννοείτε να σπάσει ένα φανάρι λεντ, ναι δίνεις νεύρο.
Αν καεί η λάμπα με 200ρα καθαρίζεις.
Αν χαλάσουν οι μηχανισμοί βάρους, follow me στροφών, κ.ο.κ, με ενα απλό ρεγουλαρισμα γίνεται σαν τα κανονικά φανάρια χωρίς τις πολυτέλειες. -
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
https://www.kufatec.de/shop/de/skoda/ko ... kodiaq-ns7
Από αντιπροσωπία 1200 ( το ζευγάρι) και μόνο αν έχεις ήδη LED
1.999 λέει
Τι ζευγάρι, γιατί πάνε για ρετροφιτ και δεν μπορείς μα τα βρεις αλλιώς.
-
DP
-
2 χιλιαρικάκια για δύο LED φανάρια ? Κάνουνε τίποτα προσφορές εκεί στη VW ? Ή μήπως είναι 'Made in PRC' ?
-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Μόλις μου γεννήθηκε η απορία, εαν κάποιο led φανάρι χαλάσει, παμε για νεφρο??Σε κάποιες εταιρείες χρειάζεται να αλλάξει όλο το φανάρι και σε κάποιες άλλες (παλιότερα στην BMW γινόταν, δεν ξέρω πως είναι τώρα) αλλάζει μόνο το LED Module με σαφώς μικρότερο κόστος.
Πάντως, θεωρητικά τα LED δεν καίγονται ποτέ (ή καίγονται μετά από 10.000+ ώρες), άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
-
Αν τρακάρεις όμως με δική σου υπαιτιότητα...μαύρο δάκρυ!!
-
Γνωστός με Ζ4 τράκαρε (ευτυχώς ο άλλος έφταιγε!!!!) Μόνο το ένα του φανάρι κόστισε αρκετές 100άδες ευρώ!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Γνωστός με Ζ4 τράκαρε (ευτυχώς ο άλλος έφταιγε!!!!) Μόνο το ένα του φανάρι κόστισε αρκετές 100άδες ευρώ!Η Ζ4 είχε Xenon και ναι ήταν αρκετά ακριβό ως ανταλλακτικό το φανάρι. Εγώ τα είχα βρεί μεταχειρισμένα €900 και τα 2 μαζί με όλα τα παρελκόμενα (ballasts, ignitors, λάμπες κλπ.). Καινούργιο, είχε τότε €1.200 το ένα κομπλέ. Μιλάω για την Ε85, η Ε89 είχε ακόμα πιο ακριβά ανταλλακτικά.
-
Βλέπω το Post που είχα κάνει και λέω. Περσινά ξινά σταφύλια.
Αποφάσισα να αφήσω λίγο πίσω την αγορά και όταν ξεκίνησα πάλι με είχε προλάβει το wltp και έχουν έρθει τα πάνω κάτω.Είχα καταλήξει σε τρία μοντέλα.
Ford Kuga
Τα νέα τέλη το αποτελείωσαν. Δεν είχα τρελαθεί και μετά το test drive.Χ-trail 1.6 energy
Μου άρεσε. Ας βγουν οι τιμές για το 1.3 και βλέπουμε αν αξίζει να περιμένω μέχρι τον 3/2019Karoq 1.5 Ambition
Όταν το είχα πρωτοδεί, δεν το κρύβω ότι μου άρεσε πολύ. Τώρα πλέον όχι. Ειδικά η εξωτερική εμφάνιση, όσο το βλέπω που αρέσει και λιγότερο.Με τις αλλαγές που έχουν γίνει μπαίνουν και άλλα τρία μοντέλα στα υπόψη.
Τα δύο πρώτα είναι μικρότερα από αυτά που κοιτούσα, θα τα δω όταν έρθουν στις αντιπροσωπείες.
500Χ Cross
Vitara 1.4
Kadjar -
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Με τις αλλαγές που έχουν γίνει μπαίνουν και άλλα τρία μοντέλα στα υπόψη.Τα δύο πρώτα είναι μικρότερα από αυτά που κοιτούσα, θα τα δω όταν έρθουν στις αντιπροσωπείες.
500Χ Cross
Vitara 1.4
KadjarΤο 500Χ έχει πάει στις αντιπροσωπείες...για το Vit δεν γνωρίζω, αλλά ανακοινώθηκαν οι τιμές.
Όλα είναι πολύ καλά, αλλά αρκετά διαφορετικά, οπότε σημασία έχουν και τα ζητούμενα:
500Χ, φρέσκο με την ανανέωση, δεν υπάρχει 4κίνητο πια, πολύ καλός εξοπλισμός, μικρός χώρος αποσκευών.
Vitara, έχεις πολλές επιλογές σε αυτόματο, 2WD, 4WD, κινητήρες και εξοπλισμό. Χώρος αποσκευών λίγο μεγαλύτερος από το 500Χ.
Kadjar το μεγαλύτερο από όλα και πλέον με πολύ σύγχρονους και δυνατούς κινητήρες. Άγνωστο πότε θα έρθει Ελλάδα και σε τι τιμές.
Να σημειώσω ότι Xtrail 1.3 βενζίνης ενδέχεται να μην υπάρξει καθόλου.
-
Έχεις δίκιο. Τα ζητούμενα είναι το παν.
Χώροι. Πλέον τολμάω να πω (μετά από αυτό το καλοκαίρι που έβαλα μπαγκαζιέρα οροφής στο Splash και δεν είχα σοβαρά θέματα) ότι ναι μεν θέλω χώρους, αλλά είμαι διατεθειμένος να τους θυσιάσω μέχρι ένα σημείο και όταν χρειαστεί να χρησιμοποιώ μπαγκαζιέρα οροφής, Max δυο - τρεις φορές το χρόνο.SUV ή όχι. Από εκεί και πέρα για τη χρήση που το θέλω δεν είναι απαραίτητο το 4Χ4 (οι χειμερινές βόλτες που πολύ συχνά κάνουμε έχουν περισσότερο πεζοπορία για εμάς και όχι 4Χ4 με αυτοκίνητο. Οπότε απλά ένα ψηλό δικούνητο για κανονικούς χωματόδρομους με καλύπτει).
500Χ - Ο μικρός χώρος είναι ο λόγος που δεν είχα ασχοληθεί στην αρχή. Θέλω να το ξαναδώ
Vitara - Αντίστοιχα μικροί οι χώροι του. ΟΚ λίγο καλύτεροι από το 500Χ, χωρίς όμως τραγική διαφορά. Ο λόγος που δεν είχα ασχοληθεί, εκτός από το 'σκληρό' εσωτερικό του ήταν ο κινητήρας (1.6 120άλογα). Για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρος ότι σύντομα θα άλλαζε και θα ακολουθούσε το trend της αγοράς και είχα δίκιο.
Kadjar - Αναμένω να το δω από κοντά.
x-trail - Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα έρθει. Αλλά άβυσσος η ψυχή τοθ ανθρώπου. Αν δε το δω...
-
Θύμισέ μου αν σου κάνει το φυσικό αέριο ή όχι. Γιατί υπάρχει πλέον το Arona CNG στα 16.650.
Βέβαια, οι χώροι θα είναι σημαντικά υποδεέστεροι από του Xtrail. -
όπως είπα πλέον με τους χώρους είμαι ελαστικός.
Τώρα το αέριο, όχι ότι δε θα ήθελα extra οικονομία, αλλά για λιγότερα από 10.000 km το χρόνο (λογικά κάπου κοντά στα 8.000), δεν είναι στις προτεραιότητες μου. όχι τόσο ώστε να επιλέξω ένα αυτοκίνητο που με αφήνει κατά τα άλλα αδιάφορο.
Επιλογή SUV έως 23.000€