-
Μεγεια σου και καλως να ερθει..
Παντως να ξερεις λιγο δυσκολο για ιουλη.Εγω παρηγγειλα μεσα φλεβαρη μου ειπαν αρχικα τελη μαιου αρχες ιουνη και τωρα πηγε ιουλιο.
Ισως σε βοηθησει βεβαια η εκδοση και ο κινητηρας που ειναι λιγο πιο σπανιοι.
Εχω ακουσει οτι ειδικα τα r design,t5 ,d3 εχουν προβλημα.Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Παραγγέλθηκε σε άσπρη πέρλα (707) και με αρκετά έξτρα (ηχοσύστημα, ζάντες, ηλεκτρικά καθίσματα και καθρέπτες, κ.ά.). Υποθέτω ότι καθυστερούν οι παραδόσεις γιατί τώρα ξεκινάει επίσημα η γραμμή παραγωγής. Θα γνωρίζω λεπτομέρειες παράδοσης μέσα στη βδομάδα.
-
Διχρωμία;
Κινητήρας;Καλορίζικο!
-
Ο γνωστός μου πάντως, ενώ αρχικά του είχαν πει για Σεπτέμβριο, βρήκε κάποιον γνωστό μέσα στην Βόλβο και θα παραλάβει Ιούνιο (του έδωσαν το slot κάποιας άλλης παραγγελίας!).
-
Μεγαλος μ...ο γνωστος του γνωστου σου που δουλευει εκει...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Μεγαλος μ...ο γνωστος του γνωστου σου που δουλευει εκει...Δεν θα διαφωνήσω! Βασικά τον έβαλαν στην λίστα των VIP πελατών (ναι έχει και τέτοια η Βόλβο!) οι οποίοι έχουν προτεραιότητα έναντι των υπόλοιπων πελατών.
-
Είναι εύκολο να αναφέρουμε στα αυτοκίνητα που γίνονται παραγγελία περισσότερα στοιχεία οπως κυβικά, εξοπλισμό και τιμή;
Για να δούμε πως κινείται η αγορά από θέμα προσφορών κτλ
-
Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε μονόχρωμο 707 (Inscription). Δεν είναι AWD, πήγαινε κάπου 3800 ευρώ παραπάνω και άλλαζε και κατηγορία στα τέλη κυκλοφορίας (τώρα πληρώνω 288 ευρώ). Ο κινητήρας είναι δίλιτρος με τα 190 άλογα. Στο test drive που έκανα (με πετρελαιοκινητήρα όμως) πήγαινε καλά με το Dynamic Drive mode. Σε Comfort mode, που είναι και το αρχικό, είχε άνεση, και δεν άκουγες, δεν αισθανόσουν τίποτα από το δρόμο.
-
Άρθρο για το D4 απο τους 4τροχούς.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... feteristis
-
Ο χρήστης wolfmandim έγραψε:
Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε μονόχρωμο 707 (Inscription). Δεν είναι AWD, πήγαινε κάπου 3800 ευρώ παραπάνω και άλλαζε και κατηγορία στα τέλη κυκλοφορίας (τώρα πληρώνω 288 ευρώ). Ο κινητήρας είναι δίλιτρος με τα 190 άλογα. Στο test drive που έκανα (με πετρελαιοκινητήρα όμως) πήγαινε καλά με το Dynamic Drive mode. Σε Comfort mode, που είναι και το αρχικό, είχε άνεση, και δεν άκουγες, δεν αισθανόσουν τίποτα από το δρόμο.Αυτο ακριβως το μοντελο κοιταω και εγω αλλα αναρωτιεμαι αν ειναι να μην παω σε τετρακινηση, γιατι να μη διαλεξω τον Τ3. Και γενικοτερα κατα ποσο εχει νοημα αν αποφασισεις να πας σε κομπακτ SUV για αστικη κινηση επι το πλειστον να κοιτας στην Ελλαδα διλιτρο.
Το Τ4 fwd με αρκετα εχτρα βγηκε 50κ+
-
Εμενα που οι αστικες ειναι το 1% των μετακινησεων μου διαλεξα D3.
διλιτρο μεν αλλα οικονομια στη καταναλωση .
Αναμεσα σε t3 t4 για πολη θα επελεγα το πρωτο.Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και εγώ τον Τ3 περιμένω να γίνει κανένα τεστ και να δούμε τι απόδοση έχει. Συμφωνώ με το giannis, για κίνηση σε πόλη και κανένα ταξιδάκι μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τι στην ευχή 26.5 κιλά ροπή βγάζει και 156 ίππους, να είναι ψόφιο δεν γίνεται.
-
Ψόφιο δε θα ειναι σίγουρα αλλα δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο λόγω του μεγάλου βάρους. Απλα επαρκές περιμένω να ειναι.Πιο πολυ θα με προβληματίζε η τρικύλινδρη φύση του κινητήρα κ φυσικα η έλλειψη τετρακίνησης με αυτόν .
-
Τετρακινηση για μεσα στη πολη για να ανεβαινει πιο ευκολα τα πεζοδρομια??????
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ψόφιο δε θα ειναι σίγουρα αλλα δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο λόγω του μεγάλου βάρους. Απλα επαρκές περιμένω να ειναι.Πιο πολυ θα με προβληματίζε η τρικύλινδρη φύση του κινητήρα κ φυσικα η έλλειψη τετρακίνησης με αυτόν .Σίγουρα φωτιά στην άσφαλτο δεν θα βάζει γι'αυτο πας σε Τ4 & Τ5, ο τρικύλινδρος και εμένα με προβληματίζει αφού είναι ολοκαίνουργος και αποκλείεται να μην βγάλει κάποιες παιδικές ασθένειες το ζήτημα είναι να μην είναι σοβαρές.
Μέσα σε όλες τις αμφιβολίες υπάρχει και κάτι θετικό, το υβριδικό που θα παρουσιάσει θα είναι με τον Τ3 και αυτό είναι σημαντικό για την αξιοπιστία του. -
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Τετρακινηση για μεσα στη πολη για να ανεβαινει πιο ευκολα τα πεζοδρομια??????Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο λόγος που φτιάχτηκαν τα SUV ειναι η εκτος δρομου οδήγηση. Εκει η 4κινηση ειναι ανεκτίμητη.
Αν ο σκοπός ειναι η αστική μετακίνηση δεν ειμαι σίγουρος οτι τα SUV ειναι η καλυτερη επιλογή, εκτος αν κάποιος θελει ψηλό όχημα για να καβαλάει τα πεζοδρόμια ευκολότερα οπως λες, οποτε σε αυτη την περιπτωση ναι μαλλον δεν του χρειαζεται 4κινηση. -
Οντως για αυτο φτιαχτηκαν αλλα πλεον στο 95% των χρηστων ειναι παντελως αχρηστη η τετρακινηση...
Και ισως το suv γενικοτερα αλλα τους αρεσει η υψηλη θεση οδηγησης οι χωροι και δε ξερω τι αλλο...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Οντως για αυτο φτιαχτηκαν αλλα πλεον στο 95% των χρηστων ειναι παντελως αχρηστη η τετρακινηση...
Και ισως το suv γενικοτερα αλλα τους αρεσει η υψηλη θεση οδηγησης οι χωροι και δε ξερω τι αλλο...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι δυο λόγοι που ανέφερες ειναι οι μόνοι λόγοι αγοράς 2κινητου SUV για εμενα.
Οι περισσότεροι που παιρνουν δεν πατάνε καν χώμα οποτε ναι υπό αυτη την έννοια τους ειναι άχρηστη 4κινηση.
Βεβαια στην περιπτωση του xc40 οπως κ σε καθε βολβο εχεις κ τον επιπλέον λόγο της εξαιρετικής ασφαλείας που παρέχει.Ακομα κ ετσι ομως θα προτιμούσα το νεο V60 αν ήθελα χώρους , το οποίο εχει πλαιςο ανώτερης κατηγοριας κ ισως κ να έρθει στα λεφτα του xc40 αν κρίνουμε απο τις τωρινές τιμες του απερχόμενου (υπόθεση εργαςιας).
-
Αν πάρει κάποιος τετρακίνητο suv εκτός των άλλων θα πρέπει να κοιτάξει αν στη διάσταση ελαστικών που έχει αν βγαίνει και κάποιο ελαστικό με ποσοστό εκτός δρόμου(70/30,80/20) αλλιώς ο πρώτος περιορισμός έρχεται από εκεί. Στην περίπτωση του XC40 δεν υπάρχει ελαστικό εκτός εκτός δρόμου άρα την τετρακίνηση την αγοράζεις μόνο για θέμα ασφάλειας και είναι κρίμα γιατί οι 21 πόντοι από το έδαφος σε προδιαθέτουν για εκτός δρόμου διαδρομές. Έτσι μένεις σε διαδρομές με πατημένο χώμα και με βαθμό δυσκολίας σχεδόν μηδενικό για να σε πάει το ελαστικό και να πας πιο άνετα από ένα αυτοκίνητο χωρίς ύψος που θα βρει κάτω.
volvo XC40 / V40 / CMA platform