-
Γεια σας εδώ και καιρό σκέφτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου μου .Κανω 10-12000km το χρόνο από τα οποία το 80% είναι χλμ πόλης(Αθήνα).Καθημερινα κάνω 50χλμ νότια προάστια -Πειραιά .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι μέσα στη πόλη έχουν ίδια κατανάλωση εκεί που ξεφεύγει το θέμα είναι εκτός πόλης όπου το diesel υπερέχει .Επειδη δεν αλλάζω συχνά αυτοκινητα το πρώτο το κράτησα 7 χρονια και το δεύτερο 12 θέλω ένα αμάξι για να το κρατήσω τουλάχιστον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάζω Mercedes που φοράει το γνωστό 1.5 DCI της Renault .Aπο υβριδικό το Chr.Yπάσχει μια διαφορά τιμής 4000e.Απο αυτά που διαβάζω τα diesel λένε ότι αν σου πάθει βλάβη το κόστος είναι υψηλό διαβάζω για φίλτρα dpf κτλ.Επισης λόγο μάρκας Mercedes φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι στο θεό .Απο την άλλη το υβριδικό θεωρώ ότι έχει πολύπλοκη λειτουργία και οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή .Ενα άλλο θέμα που με φοβίζει με τα diesel είναι αν όντως έχουν μέλλον η βγει καμία απαγόρευση στην Αθήνα η ακόμα κανένα χαράτσι .Τωρα και τα δυο αυτοκινητα που κοιτάζω από θέμα χώρου και εξοπλισμού υπερέχει το toyota .Εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το Mercedes αλλά από θέμα χωρών αναβαθμισης και εξοπλισμού το toyota .Ελπιζω κάτοχοι diesel και κυριως με τον συγκεκριμένο κινητήρα οπως και κάτοχοι υβριδικών θα με βοηθήσουν μέσα από προσωπικες τους εμπειριες για την επιλογή μου Ευχαριστω για το χρόνο σας
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γεια σας εδώ και καιρό σκέφτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου μου .Κανω 10-12000km το χρόνο από τα οποία το 80% είναι χλμ πόλης(Αθήνα).Καθημερινα κάνω 50χλμ νότια προάστια -Πειραιά .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι μέσα στη πόλη έχουν ίδια κατανάλωση εκεί που ξεφεύγει το θέμα είναι εκτός πόλης όπου το diesel υπερέχει .Επειδη δεν αλλάζω συχνά αυτοκινητα το πρώτο το κράτησα 7 χρονια και το δεύτερο 12 θέλω ένα αμάξι για να το κρατήσω τουλάχιστον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάζω Mercedes που φοράει το γνωστό 1.5 DCI της Renault .Aπο υβριδικό το Chr.Yπάσχει μια διαφορά τιμής 4000e.Απο αυτά που διαβάζω τα diesel λένε ότι αν σου πάθει βλάβη το κόστος είναι υψηλό διαβάζω για φίλτρα dpf κτλ.Επισης λόγο μάρκας Mercedes φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι στο θεό .Απο την άλλη το υβριδικό θεωρώ ότι έχει πολύπλοκη λειτουργία και οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή .Ενα άλλο θέμα που με φοβίζει με τα diesel είναι αν όντως έχουν μέλλον η βγει καμία απαγόρευση στην Αθήνα η ακόμα κανένα χαράτσι .Τωρα και τα δυο αυτοκινητα που κοιτάζω από θέμα χώρου και εξοπλισμού υπερέχει το toyota .Εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το Mercedes αλλά από θέμα χωρών αναβαθμισης και εξοπλισμού το toyota .Ελπιζω κάτοχοι diesel και κυριως με τον συγκεκριμένο κινητήρα οπως και κάτοχοι υβριδικών θα με βοηθήσουν μέσα από προσωπικες τους εμπειριες για την επιλογή μου Ευχαριστω για το χρόνο σας
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γεια σας εδώ και καιρό σκέφτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου μου .Κανω 10-12000km το χρόνο από τα οποία το 80% είναι χλμ πόλης(Αθήνα).Καθημερινα κάνω 50χλμ νότια προάστια -Πειραιά .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι μέσα στη πόλη έχουν ίδια κατανάλωση εκεί που ξεφεύγει το θέμα είναι εκτός πόλης όπου το diesel υπερέχει .Επειδη δεν αλλάζω συχνά αυτοκινητα το πρώτο το κράτησα 7 χρονια και το δεύτερο 12 θέλω ένα αμάξι για να το κρατήσω τουλάχιστον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάζω Mercedes που φοράει το γνωστό 1.5 DCI της Renault .Aπο υβριδικό το Chr.Yπάσχει μια διαφορά τιμής 4000e.Απο αυτά που διαβάζω τα diesel λένε ότι αν σου πάθει βλάβη το κόστος είναι υψηλό διαβάζω για φίλτρα dpf κτλ.Επισης λόγο μάρκας Mercedes φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι στο θεό .Απο την άλλη το υβριδικό θεωρώ ότι έχει πολύπλοκη λειτουργία και οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή .Ενα άλλο θέμα που με φοβίζει με τα diesel είναι αν όντως έχουν μέλλον η βγει καμία απαγόρευση στην Αθήνα η ακόμα κανένα χαράτσι .Τωρα και τα δυο αυτοκινητα που κοιτάζω από θέμα χώρου και εξοπλισμού υπερέχει το toyota .Εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το Mercedes αλλά από θέμα χωρών αναβαθμισης και εξοπλισμού το toyota .Ελπιζω κάτοχοι diesel και κυριως με τον συγκεκριμένο κινητήρα οπως και κάτοχοι υβριδικών θα με βοηθήσουν μέσα από προσωπικες τους εμπειριες για την επιλογή μου Ευχαριστω για το χρόνο σας
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν και έχει ξαναγράψει το ίδιο θέμα (καλύτερα βέβαια που άνοιξες εδώ), με τα χιλιόμετρα που κάνεις και το ότι κινείσαι κατά 80 στην πόλη (= θάνατος για Diesel) και τέλος ότι η Α Class έχει ήδη αλλάξει, η λογική επιλογή είναι το CHR.
-
Θα συμφωνησω με τον Φανη. Για κατα κυριο λογο κινησης του αυτοκινητου στην Αθηνα θα απεφευγα diesel λογω φιλτρου dpf και επισης λογω πιθανης απαγορευσης τους στην Αθηνα. Δυστυχως δεν μπορει να ξερει κανεις τι θα γινει με σιγουρια.
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γεια σας εδώ και καιρό σκέφτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου μου .Κανω 10-12000km το χρόνο από τα οποία το 80% είναι χλμ πόλης(Αθήνα).Καθημερινα κάνω 50χλμ νότια προάστια -Πειραιά .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι μέσα στη πόλη έχουν ίδια κατανάλωση εκεί που ξεφεύγει το θέμα είναι εκτός πόλης όπου το diesel υπερέχει .Επειδη δεν αλλάζω συχνά αυτοκινητα το πρώτο το κράτησα 7 χρονια και το δεύτερο 12 θέλω ένα αμάξι για να το κρατήσω τουλάχιστον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάζω Mercedes που φοράει το γνωστό 1.5 DCI της Renault .Aπο υβριδικό το Chr.Yπάσχει μια διαφορά τιμής 4000e.Απο αυτά που διαβάζω τα diesel λένε ότι αν σου πάθει βλάβη το κόστος είναι υψηλό διαβάζω για φίλτρα dpf κτλ.Επισης λόγο μάρκας Mercedes φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι στο θεό .Απο την άλλη το υβριδικό θεωρώ ότι έχει πολύπλοκη λειτουργία και οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή .Ενα άλλο θέμα που με φοβίζει με τα diesel είναι αν όντως έχουν μέλλον η βγει καμία απαγόρευση στην Αθήνα η ακόμα κανένα χαράτσι .Τωρα και τα δυο αυτοκινητα που κοιτάζω από θέμα χώρου και εξοπλισμού υπερέχει το toyota .Εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το Mercedes αλλά από θέμα χωρών αναβαθμισης και εξοπλισμού το toyota .Ελπιζω κάτοχοι diesel και κυριως με τον συγκεκριμένο κινητήρα οπως και κάτοχοι υβριδικών θα με βοηθήσουν μέσα από προσωπικες τους εμπειριες για την επιλογή μου Ευχαριστω για το χρόνο σαςSent from my iPhone using Tapatalk
Έχω και diesel για τα ταξίδια honda CRV & υβριδικό toyota yaris.
Με 80 πόλη 20 εξοχή πας με κλειστά ματια στο υβριδικό. Για μεγαλη διακράτηση το cost of ownership των mercedes είναι κατά κανόνα μεγάλο. Στην Οικονομία σε αστική διαδρομή το υβριδιό είναι καλύτερο και πολύ ξεκούραστο.
-
Φίλε, έχεις οδηγήσει τα αυτοκίνητα; Αν ναι, δεν προτμάς κάποιο από τα 2 στο δρόμο;
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Γεια σας εδώ και καιρό σκέφτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου μου .Κανω 10-12000km το χρόνο από τα οποία το 80% είναι χλμ πόλης(Αθήνα).Καθημερινα κάνω 50χλμ νότια προάστια -Πειραιά .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι μέσα στη πόλη έχουν ίδια κατανάλωση εκεί που ξεφεύγει το θέμα είναι εκτός πόλης όπου το diesel υπερέχει .Επειδη δεν αλλάζω συχνά αυτοκινητα το πρώτο το κράτησα 7 χρονια και το δεύτερο 12 θέλω ένα αμάξι για να το κρατήσω τουλάχιστον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάζω Mercedes που φοράει το γνωστό 1.5 DCI της Renault .Aπο υβριδικό το Chr.Yπάσχει μια διαφορά τιμής 4000e.Απο αυτά που διαβάζω τα diesel λένε ότι αν σου πάθει βλάβη το κόστος είναι υψηλό διαβάζω για φίλτρα dpf κτλ.Επισης λόγο μάρκας Mercedes φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι στο θεό .Απο την άλλη το υβριδικό θεωρώ ότι έχει πολύπλοκη λειτουργία και οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή .Ενα άλλο θέμα που με φοβίζει με τα diesel είναι αν όντως έχουν μέλλον η βγει καμία απαγόρευση στην Αθήνα η ακόμα κανένα χαράτσι .Τωρα και τα δυο αυτοκινητα που κοιτάζω από θέμα χώρου και εξοπλισμού υπερέχει το toyota .Εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το Mercedes αλλά από θέμα χωρών αναβαθμισης και εξοπλισμού το toyota .Ελπιζω κάτοχοι diesel και κυριως με τον συγκεκριμένο κινητήρα οπως και κάτοχοι υβριδικών θα με βοηθήσουν μέσα από προσωπικες τους εμπειριες για την επιλογή μου Ευχαριστω για το χρόνο σας
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έχω και diesel για τα ταξίδια honda CRV & υβριδικό toyota yaris.
Με 80 πόλη 20 εξοχή πας με κλειστά ματια στο υβριδικό. Για μεγαλη διακράτηση το cost of ownership των mercedes είναι κατά κανόνα μεγάλο. Στην Οικονομία σε αστική διαδρομή το υβριδιό είναι καλύτερο και πολύ ξεκούραστο.
δηλαδη αξίζουν τα 4000e πάνω για υβριδικο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αφού σε ενδιαφέρει η οικονομία, πας καρφί για φυσικό αέριο. Καταναλώσεις κάτω από τα μισά από αυτά που κοιτάς. Αν για παράδειγμα, το υβριδικό καίει 5 λίτρα μέσα στην πόλη (που δε νομίζω να καίει τόσο λίγο), μιλάμε για 7,5 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Τα μοντέλα με φυσικό αέριο κινούνται στα 3-3.5 (ας πούμε η Octavia).
Θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις στο ποιο μοντέλο θα επιλέξεις γιατί λίγα προσφέρονται με αυτό το καύσιμο. Β200, Octavia, A3, Golf είναι μερικά στα 20-25 χιλιάρικα. Αργότερα αναμένεται και το Arona.
Από πρατήρια φυσικού αερίου σε βολεύει αυτό στου Ρέντη. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αφού σε ενδιαφέρει η οικονομία, πας καρφί για φυσικό αέριο. Αργότερα αναμένεται και το Arona.
Από πρατήρια φυσικού αερίου σε βολεύει αυτό στου Ρέντη.+1000
Με 18000 εχει Octavia απο test drive ... car.gr
Δυστυχώς το Arona αναμένεται περίπου τα Χριστούγεννα
Εδώ εγώ που με βολεύει μόνο 1 πρατήριο (Θεσ/νίκη) περιμένω το Ibiza ... -
Καλημέρα,
όταν βλέπω τέτοια διλλήματα παίρνω και εγώ κουράγιο γιατί συνειδητοποιώ ότι δεν είμαι ο μόνος αναποφάσιστος σε αυτόν το κόσμο...
Αν είσαι μεταξύ αυτών των δύο μόνο σε θεωρώ τυχερό!!!! εγώ είμαι εντελώς χαμένος, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας....
Όπως είχα ξαναγράψει και επειδή έχω την αίσθηση ότι η a class είναι ο κρυφός σου πόθος, σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδη. Αρκεί βέβαια να καλύπτει πέρα από το φαίνεσθαι και τις βασικές σου προτεραιότητες.
Τα περί απαγορεύσεων στα diesel δε θα τα φοβόμουν. Δε πιστεύω ότι ακόμα και στο ελλαδιστάν θα τολμούσαν να πουν ότι σε πέντε χρόνια απαγορεύεται η χρήση τους στην Αθήνα πχ. Για δεκαετία και πάνω το συζητάμε.... Αλλά τότε ο μόνος φόβος σου θα ήταν η απαξίωση του αυτοκινήτου σου ως μεταχειρισμένου. Και πάλι δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Για την απαξίωση θα έχει φροντήσει ο χρόνος....
Αυτό που ειπώθηκε για το κόστος συντήρησης της merc να το λάβεις σοβαρά υπόψη. Όπου και να κάνεις service τα μαστόρια θα σκέφτονται 'καλώς ήρθε το δολλάριο'.
Προσωπικά μεταξύ των δύο θα πήγαινα στο CHR, αλλά προφανώς έχω άλλα κριτήρια.
Και η ερώτηση που έχω από την αρχή..... 4000€ διαφορά υπέρ της merc πως και έγινε;;; έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στον εξοπλισμό; μπορείς να δώσεις τιμές; -
Ο χρήστης elplat έγραψε:
Και η ερώτηση που έχω από την αρχή..... 4000€ διαφορά υπέρ της merc πως και έγινε;;; έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στον εξοπλισμό; μπορείς να δώσεις τιμές;Τα έχουμε ξαναπεί...η A Class άλλαξε μοντέλο, βγήκε η νέα γενιά ήδη. Οπότε όσα έχουν μείνει στοκ από την παλιά A Class τα δίνουν σε πολύ χαμηλότερη τιμή για να φύγουν.
Μεταξύ των 2 αυτών αυτοκινήτων στο μόνο που υπερτερεί η A Class είναι στο όνομα και το σήμα, τίποτε άλλο. Άρα η επιλογή είναι πολύ εύκολη, αφού πρέπει ο υποψήφιος αγοραστής να διαλέξει μεταξύ σήματος ή καλύτερου αυτοκινήτου, τόσο απλά.
-
Φίλε μου περίπου στο ίδιο δίλλημα εχω βρεθεί αλλά μάλλον έχω καταλήξει. Ανάμεσα σε Chr και Compass.
Τελικά θα πάω στο Jeep παρόλο που δεν φαίνεται ορθολογιστική πρόταση για την δουλειά που το θέλω.
Πως λέμε βλέπω το καλύτερο και το εγκρίνω αλλά κάνω το χειρότερο.
Το αυτοκίνητο προορίζεται βασικά για κίνηση πέριξ της Αττικής και μέχρι να προστεθεί και κάποιο άλλο ιδιόκτητο μέσα στο Καλοκαίρι ή Φθινόπωρο το αργότερο και για τις οικογενειακές μετακινήσεις.
Όσο αφορά την Toyota οι Ιάπωνες έχουν αξιοπιστία, χρηστικότητα και πολλά ακόμη στα συν αλλά τον τελευταίο καιρό έχουν βαλθεί να με τρελάνουν με αυτά τα σχέδια, γωνίες μυτερά σχήματα που ξεφεύγουν βασικά αλλά το τολμούν. Όταν είχε πρωτοβγεί μου είχε κάνει κάπως περίεργο το σχήμα αλλά τώρα το συνήθισα και πλέον δεν ενοχλεί.
Βασικός λόγος για μένα είναι οτι κατασκευάζεται στην Τουρκία οπότε έφαγε άκυρο με τη μια.
Το Jeep απο την άλλη γνωστή σταθερά στην τελευταία έκδοση έφτιαξε αρκετά στο σχέδιο οπότε γιατί οχι. -
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Φίλε μου περίπου στο ίδιο δίλλημα εχω βρεθεί αλλά μάλλον έχω καταλήξει. Ανάμεσα σε Chr και Compass.
Τελικά θα πάω στο Jeep παρόλο που δεν φαίνεται ορθολογιστική πρόταση για την δουλειά που το θέλω.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ το Compass....ίσως το πιο ωραιο SUV της κατηγορίας του για εμένα.
Εάν είχα €40.000, πολύ θα ήθελα ένα βενζίνης, αυτόματο και 4κίνητο...πάει παντού!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φίλε μου περίπου στο ίδιο δίλλημα εχω βρεθεί αλλά μάλλον έχω καταλήξει. Ανάμεσα σε Chr και Compass.
Τελικά θα πάω στο Jeep παρόλο που δεν φαίνεται ορθολογιστική πρόταση για την δουλειά που το θέλω.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ το Compass....ίσως το πιο ωραιο SUV της κατηγορίας του για εμένα.
Εάν είχα €40.000, πολύ θα ήθελα ένα βενζίνης, αυτόματο και 4κίνητο...πάει παντού!
Με leasing θα βγεί οπότε μιλάμε για 1,6 diesel. (δεν ήθελα να ανέβω παραπάνω). Και επειδή τα κάνουμε όλα ανάποδα κοιτάμε χαμηλή τετρακούνα και ψηλό δικίνητο. Καλό έ;
Πάντως όντως το compass έφτιαξε σε σχέση με το προηγούμενο. Αν και πολλές φορές με το πέρασμα του χρόνου αλλάζω γνώμη. Πχ η Χ1 όταν βγήκε για την κατηγορία που παίζει μου φαινόταν καλή. Τωρα άρχισε να με χαλάει. Αντίθετα το chr στην αρχή με τίποτε τώρα δεν με ενοχλεί ίσα ίσα. -
Και στο δικό μου μυαλό το CHR είναι καλύτερο όμως η αγορά του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο λογική, αλλά και συναίσθημα. Γνωστό και δεδομένο....
Το Compass και εμένα μου αρέσει πολύ, αλλά ρε παιδιά ο μπροστά προφυλακτήρας έρχεται πολύ μπροστά και πολύ χαμηλά... και είναι κρίμα να τον αφήσεις σε νεροφάγωμα....(αν δηλαδή το θέλεις για λίγο off) -
Ο χρήστης elplat έγραψε:
Καλημέρα,
όταν βλέπω τέτοια διλλήματα παίρνω και εγώ κουράγιο γιατί συνειδητοποιώ ότι δεν είμαι ο μόνος αναποφάσιστος σε αυτόν το κόσμο...
Αν είσαι μεταξύ αυτών των δύο μόνο σε θεωρώ τυχερό!!!! εγώ είμαι εντελώς χαμένος, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας....
Όπως είχα ξαναγράψει και επειδή έχω την αίσθηση ότι η a class είναι ο κρυφός σου πόθος, σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδη. Αρκεί βέβαια να καλύπτει πέρα από το φαίνεσθαι και τις βασικές σου προτεραιότητες.
Τα περί απαγορεύσεων στα diesel δε θα τα φοβόμουν. Δε πιστεύω ότι ακόμα και στο ελλαδιστάν θα τολμούσαν να πουν ότι σε πέντε χρόνια απαγορεύεται η χρήση τους στην Αθήνα πχ. Για δεκαετία και πάνω το συζητάμε.... Αλλά τότε ο μόνος φόβος σου θα ήταν η απαξίωση του αυτοκινήτου σου ως μεταχειρισμένου. Και πάλι δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Για την απαξίωση θα έχει φροντήσει ο χρόνος....
Αυτό που ειπώθηκε για το κόστος συντήρησης της merc να το λάβεις σοβαρά υπόψη. Όπου και να κάνεις service τα μαστόρια θα σκέφτονται 'καλώς ήρθε το δολλάριο'.
Προσωπικά μεταξύ των δύο θα πήγαινα στο CHR, αλλά προφανώς έχω άλλα κριτήρια.
Και η ερώτηση που έχω από την αρχή..... 4000€ διαφορά υπέρ της merc πως και έγινε;;; έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στον εξοπλισμό; μπορείς να δώσεις τιμές;26300 το Chr και 22300 το a class.Το θέμα είναι ότι αν φτάσω στα 26300 γιατί να μη δώσω άλλα 1500e για Honda CR-V
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
26300 το Chr και 22300 το a class.Το θέμα είναι ότι αν φτάσω στα 26300 γιατί να μη δώσω άλλα 1500e για Honda CR-VΑυτό είναι μεγάλη παγίδα! Γιατί μετά μπορείς να πείς γιατί να μην δώσω άλλα €1.000 επιπλέον από το CR-V να πάρω BMW X1 ή MB GLA? Και αυτό δεν έχει τελειωμό και φτάνεις εύκολα πολύ ψηλά. Έτσι ξεκίνησε γνωστός μου και κατέληξε με Volvo XC40 των €44.000!!
Επίσης, το CR-V είναι πολύ πιο μεγάλο από το CHR οπότε είναι ένα θέμα εάν χρειάζεσαι τόσο μεγάλο αυτοκίνητο (οπότε μην κοιτάς καν το CHR) ή εάν σου είναι δύσχρηστο ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο.
-
Με -4000€ το Mercedes ξεκάθαρα...
-
η αλήθεια είναι ότι με 22300 η merc μοιάζει με ευκαιρία. Από εξοπλισμό τι λέει;;; αν δεν είναι γυμνή τι να πω...
σου αρέσει, σου κάνει, είναι πιο φθηνή από την εναλλακτική αγορά.... καλοτάξιδη!
Diesel η υβριδικό