-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Τα κόλπα της activa τα έβαλε σε αλλα μοντέλα της η citroen γιατί αν ήταν τόσο καλή μήπως κάτι είχαν σαν τρανταχτό μείον;Χωρίς να έχω οδηγήσει Activa, αυτό που έλεγαν όλοι είναι ότι ήταν μονίμως σαν να είχε πυρετό και να έτρεμε, καθώς το σύστημα δούλευε ακόμα και σε απόλυτη ακινησία, μεταβάλλοντας συνεχώς τις ρυθμίσεις. Κάτι που σίγουρα θα μπορούσε να επιλυθεί πλέον σήμερα, πολύ πιο εύκολα, γρήγορα, απλά και φθηνά....
-
Ηταν πολύ προχωρημένο και ακριβό και η εταιρεία δεν ήταν ισχυρή και αυτόνομη , ενώ οι μανατζαρέοι έκαναν κουμάντο .
Ακόμα δεν είχε μεγάλο αμάξι που θα πούλαγε και θα είχε την δυνατότητα να το στηρίξει αφού η ΧΜ δεν είχε την ζήτηση που θα την στήριζε μια τέτοια πατέντα , ενώ η C6 ήταν μακρυά .
-
Αυτο πρωτη φορα το ακουω πως ετρεμε και ειχε τετοια θεματα. Ουτε απο συνεργεια που ρωταω, ουτε απο τεστ του τυπου το εχω διασβασει, ουτε σε φορουμ. Μηπως η συγκεκριμενη ειχε θεματα με αισθητηρες κτλ;
Το αντιθετο μαλιστα ακουω και διαβαζω, οτι ηταν πιο σταθερη στην ευθεια και πανω απο λακουβες και λιγο πιο σκληρη απο την απλη γεγονος που αρεσε στο κοινο γιατι δεν ζαλιζε τους επιβατες και τα μικρα παιδια στο ταξιδι με ταλαντωσεις συγκριτικα με την απλη ( αυτο ακριβως ελεγαν τα κειμενα της εποχης ). Αλλα παντα εξακολουθουσε να ειναι ποιο ανετη απο τον ανταγωνισμο της.Αλλα ακομα και αν ειναι ετσι συμφωνω πως ειναι παρα πολυ ευκολο να διορθωθει με νεους αισθητηρες και ηλεκτρονικα και το βασικο, παμφθηνα και ευκολα.
Εδω τεστ που δειχνει πως ηταν ελαφρως πιο σκληρη απο την απλη 1.8
https://www.google.gr/url?sa=t&source=w ... kkboU3483q
Αντε τωρα να εξελιξεις απο την αρχη αλλα συστηματα ενω εχεις ομαδα ετοιμη που κερδιζει απο τα αποδυτηρια. Τα οποια ( για αεραναρτησεις λενε οι φημες) σε s class φοριουνται και δεν ειναι αξιοπιστα κοστιζοντας μια περιουσια για να επισκευαστουν, σε απλα σιτροεν θα ναι; τριβουν τα χερια τους τα συνεργεια οταν δουν αεραναρτησεις.
Η υδροπνευματικη περαν του σερβις και της αλλαγης καποιων υγρων στις τελευταιες εκδοσεις ακουω πως δεν ειχε πλεον θεματα. 60 + χρονια εξελιξης και εμπειριας, διορθωθηκαν σχεδον ολα τα θεματα.
Η απλη υδροπνευματικη περαν του θαυμασμου ειναι ο.κ μια καλη αναρτηση. Η ακτιβα ομως ειναι φοβερη.
Θα μπορουσαν να την βαλουν και να την πασαρει το μαρκετινγκ ως ρετρο συστημα της σιτροεν με βελτιωσεις. Που οι ψαγμενοι κτλ την επιλεγουν και θα γλιτωναν εκατομμυρια εξελιξης νεων συστηματων.
Μας εχουν ζαλισει με τα ρετρο μινι και τα 500 αρακια. Μια χαρα θα ηταν μια ολοκληρη στρατηγικη μαρκετινγκ με ρετρο αναρτηση. -
Η επίσημη άποψη της εταιρείας για το φαλιμέντο της χάιντρονιουμάτικ:
“Hydraulic suspension will cease because it is an old technology,” Jackson said, adding that future Citroens would provide comparably smooth rides by using new technology. “Comfort suspension is 100 percent part of our DNA,” she said.
Newer technology such as adaptive dampers and air suspensions have allowed automakers to incorporate the advantages of the hydropneumatic suspension such as adjustable stiffness and ride-heights at a lower cost.
-
Να μιλήσω και σαν μέτοχος όπως με θεωρούν κάποιοι φίλοι...
Το μέλλον δεν είναι η αγορά της Ευρώπης που έχει φανέλλες και οι γάλλοι αγοράζουν γαλλικά και οι γερμανοί γερμανικά , αλλά η Κίνα και τα 600 εκατ της νέας Μεσαίας Τάξης που αναδύεται εκεί και ακόμα ίσως και η Αμερική που σκέφτονται στο μέλλον αρχικά με την DS .
Ετσι η υδρό θεωρείται παλαιά τεχνολογία και δύσκολη στην επισκευή σε Κινέζικα συνεργεία , ενώ τις αεραναρτήσεις τις έχουν βάλει πολλοί , μέ μέτρια έως άσχημα αποτελέσματα βέβαια μέχρι τώρα αλλά τελικά μπορεί να βρούν λύσεις στο μέλλον .
-
Βασικά όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Δεν γνωρίζουμε αν η εν λόγω ανάρτηση αντικατασταθεί με κάτι άλλο και πιο θα είναι αυτό, πολλώ δε και πως αυτό θα συμπεριφέρεται. Αναμένουμε.
-
At a lower costs . αυτη η φραση κλειδη. Δηλαδη μας λεει πως θα κοστιζει λιγοτερο στην σιτροεν να εξελιξει νεα ολοκαινουργια αναρτηση απο το να αναβαθιμισει ελαφρως την παλαια,
Η δικαιολογια δε, οτι ειναι παλαια τεχνολογια, ειναι απλα η φραση για να δικαιολογησει την οποια αποφαση της.
Που να δουν εκει στην σιτροεν ποσο παλαια τεχνολογια ειναι η μηχανες εσωτερικης καυσης και τα διαφορικα. Μποροει να σοκαριστουν.
Ισως γινει τελικα μια εξωτεριξη αναθεση, και αγορα απ εξω ετοιμου συστηματος και βαλουν σημα της σιτροεν, οπως στα αυτοματα κιβωτια κτλ.
Κατι μου λεει οτι ετσι οπως παραταει η σιτροεν τα προτζεκτ που ξεκινα ανα καιρους, και εν τελη, θα βγαλει μια c5 με τις αναρτησεις της κακτους
Φυσικα κρινεται εκ του αποτελεσματος, απλα εξω απο τον χορο βλεπω στην σιτροεν υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να δειξουν πως κατι νεο πραττουν συγκριτικα με την παλαιοτερη γενια μηχανικων και συνεχως ανοιγουν και κλεινουν παλαια προτζεκτ.
-
H εταιρεία πάντα προσπαθούσε για το διαφορετικό και συχνά αποτύγχανε . Τα τιμόνια σταθερού κέντρου με 1,5 φορά μεγαλύτερο αερόσακκο δεν άρεσαν στο κοινό .
Αντίθετα τα φωτάκια και την μάσκα του κάκτου την βλέπουμε σε πολλές παραλλαγές σε καινούργια μοντέλα όπως και τις 2 οθόνες που έφαγαν και αυτές κράξιμο όταν βγήκαν .
Από την άλλη και στην Γαλλία έπεσε κράξιμο που άφησαν την υδρό , αλλά μάλλον το μάρκετινγκ θεώρησε ότι ήταν πολύ παλιά για να παραμείνει σαν νέα ιδέα .
-
Θυμαμαι μολις βγηκε το σταθερο τιμονι με τον μεγαλο αεροσακο ειπα επιτελους καποιος το σκεφτηκε. Παει και αυτο.
Μολις βγηκε το υδραυλικο στοπερ ειπα επιτελους, πανεξυπνο.
Τελικα δεν ειναι ισαξιο της υδροπνευματικης αλλα τουλαχιστον αν φορεθει στα c3 και c1 θα φερει σε δυσκολη θεση τον ανταγωνισμο.ειναι ενα και δυο βηματα μπροστα γενικα.Οταν εβγαλε το hybrid air που λειτουργει με την ιδια φιλοσοφια της πιεσης των υδραυλικων οπως οι υδροπνευματικες ειπα επιτελους καποιος το σκεφτηκε, πανεξυπνο. Παει και αυτο προς το παρον.
Σε αυτο το μαρκετινγκ δεν ειδε κατι παλαιο αλλα κατι υπερβολικα συγχρονο,Παλαιοτερα ετοιμαζοταν η ακτιβα με 4ws, φοβερο προτζεκτ, μοναδικο!. Παει και αυτο.
Πρεπει το μαρκετινγκ εκει να περναει απο το r&d και να επιμορφωνεται πριν πεταει μπουρδες ως δικαιολογιες.
Καλα τους εκαναν και τους κραζουν.
Οταν δουλευει κανεις στα κεντρικα στην σιτροεν ειναι σαν να κληρονομει τον παρθενωνα. Ενα θαυμα αρχιτεκτονικης και αναλογιας. Πρεπει να ναι πολυ προσεκτικος, δεν γκρεμιζεις πτερυγες για να δεις τι θα χτισεις απο πανω.
-
H ιδέα να μπει στις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πιθανό να ενδιαφέρει και τη μαμά, την Πεζώ. Ας μην ξεχνάμε ότι παρά το γεγονός ότι ενώ αυτή είχε στη γκάμα της ουκ ολίγα οικογενειακά αμάξια με έμφαση στην άνεση, ουδέποτε υιοθέτησε την υδροπνευματική, πράγμα που θα βοηθούσε να ανεβάσει το ιδιαίτερο αυτό σύστημα όγκους και να φτάσει σε περισσότερο κοζμάκη. Τώρα ίσως να την ενδιαφέρει να έχει κάποια κοινά εξαρτήματα και κοινό ρ+δ.
Κάτι άλλο, οι εξελίξεις στις κοινές αναρτήσεις (ελατήρια-αμορτισέρια) είναι τεράστιες τις τελευταίες δεκαετίες, δεν έχουμε δηλαδή το φαινόμενο των πρώτων ημερών της υδροπνευματικής όπου από τη μία μεριά ήταν αυτή και από την άλλη οι σούστες, τα πρώιμα ελατήρια και τα μη ρυθμιζόμενα αμορτισέρ μονής ενέργειας, χώρια τα ηλεκτρονικά η μαγνητορεολογικά αμορτισέρ που πλέον υπάρχουν σε όλο και περισσότερα μονδέλα.
Έπιασε τεχνολογικό ταβάνι η λεγάμενη, ή απλά τα λεφτά ήταν πάρα πολλά για να είναι ενημερωμένη και ανταγωνιστική με τις τελευταίες εξελίξεις?Επιμύθιο : Η φάση είναι το μπι κοντίνιου, περιμένουμε το επόμενο επεισόδιο.
Τουότα έφη: 'Το hybrid air έχει πρόβλημα στις χαμηλές θερμοκρασίες και στις υψηλές υγρασίες', και μάλλον την πιστεύω. Η Σιτροέν κάποια στιγμή είπε ότι δεν μπορεί να το προσφέρει γιατί οι νόμοι και οι νόρμες της ΕΕ είναι στημένες για τα υβρίδια με μπαταρία.
-
Το ιδιο ακριβως προβλημα εχουν και οι μπαταριες λιθιου αλλα διορθωθηκε με εσωτερικα συστηματα διατηρησης της θερμοκρασιας στα ιδανικα επιπεδα.
Η αναρτηση ηταν το σημειο διαφοροποιησης της σιτροεν, ειδαλλως δεν υπηρχει λογος υπαρξης της. Κληρονομηθηκε κατα την εξαγορα.
Οπως ειχε αναπτυξει εκεινη την εποχη την τετρακινηση η αουντι σε σχεση με το γενικο πληθυσμο των φαου βε.Το 405 Μi 16 x4 ειχε χρησιμοποιησει στην πισω αναρτηση τεχνολογια της υδροπνευματικης της σιτροεν. Ως εξαιρεση βεβαια και δεν το συνεχισαν σε αλλες εκδοσεις.
Φυσικα εχουν εξελιχθει οι αναρτησεις των ' απλων' αυτοκινητων, αλλα εχοντας ως αφορμη το τεστ της BMW x2 κανενα σημερινο αυτοκινητο χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν μπορει να ελεγξει τις μετατοπισεις βαρους που το ιδιο παραγει. Σαν αγριοκατσικα ελεγχουν το βαρους τους σε αποτομες εναλλαγες ή θα χρειαστουν αναρτησεις κουτσουρα για να ανταπεξελθουν σε γρηγορη οδηγηση χωρις ηλεκτρονικο φρεναρισμα, αλλα και παλι τα αποτελεσματα πολλες φορες ειναι πιο πολυ στην αισθηση παρα στην ουσια.
Οι σημερινες απλες αναρτησεις δεν μπορουν ακομα να βγαλουν το 100% των ικανοτητων των ελαστικων. Ετσι χρησιμοποιουν σε δευτερο χρονο το συστημα πεδησης για να ελεγξουν τις ελευθερες μετατοπισεις δεξια και αριστερα.
Ναι ειναι πιο αθορυβη η αποσβεση τους λογω ενισχυσης των αμαξωματων σε κυρια σημεια αλλα δεν...Θυμαμαι πως οδηγησα τις προαλλες γερμανικο αυτοκινητο με ηλεκτρικη ρυθμιση των αμορτισερ. Περα απο την οποια διαφορα μεταξυ της σπορ και απλης ρυθμισης δεν ειδα πραγματικη διαφορα σε στροφες. Ισως φταιω και εγω που δεν το καταλαβα. Ηταν πιο βαρυ το τιμονι και πιο σκληρη η αποσβεση και γενικα σαν αισθηση νομιζες πως αλλαξες αμορτισερ, αλλα στα ιδια χιλιομετρα εστριβα πριν και μετα μεχρι να επεμβει το εσπ.
Παντα μιλω και εξυμνω το ολο πακετο της ακτιβα και οχι την απλη υδροπνευματικη.
Συμφωνω πως κατι παιζει με την πεζο πλεον, και εγω αυτο υποψιαζομαι και πως θελει κοινες αναρτησεις με την σιτροεν
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
για αεραναρτησεις λενε οι φημες) σε s class φοριουνται και δεν ειναι αξιοπιστα κοστιζοντας μια περιουσια για να επισκευαστουνΑυτό συμβαίνει όταν παραμεληθεί η συντήρηση τους. Κατά τα άλλα δεν έχουν κάποιο θέμα. ΟΚ, μπορεί να χαλάσουν, όπως μπορεί να χαλάσει και μια υδροπνευματική, αλλά δεν είναι μάστιγα.
Σχετικά με τις υδροπνευματικές, προσωπικά τις σιχαίνομαι λόγω των ταλαντώσεων και κλίσεων. Μιλάω για τις απλές, όχι την Activa, που πρέπει να ήταν εξαιρετική.
Επιμύθιο : Η φάση είναι το μπι κοντίνιου, περιμένουμε το επόμενο επεισόδιο.
Το έχουμε δει ήδη: Υδραυλικά bump stops.
Οι σημερινες απλες αναρτησεις δεν μπορουν ακομα να βγαλουν το 100% των ικανοτητων των ελαστικων. Ετσι χρησιμοποιουν σε δευτερο χρονο το συστημα πεδησης για να ελεγξουν τις ελευθερες μετατοπισεις δεξια και αριστερα.
Ναι ειναι πιο αθορυβη η αποσβεση τους λογω ενισχυσης των αμαξωματων σε κυρια σημεια αλλα δεν...Θυμαμαι πως οδηγησα τις προαλλες γερμανικο αυτοκινητο με ηλεκτρικη ρυθμιση των αμορτισερ. Περα απο την οποια διαφορα μεταξυ της σπορ και απλης ρυθμισης δεν ειδα πραγματικη διαφορα σε στροφες. Ισως φταιω και εγω που δεν το καταλαβα. Ηταν πιο βαρυ το τιμονι και πιο σκληρη η αποσβεση και γενικα σαν αισθηση νομιζες πως αλλαξες αμορτισερ, αλλα στα ιδια χιλιομετρα εστριβα πριν και μετα μεχρι να επεμβει το εσπ.
Νομίζω το βλέπεις ανάποδα. Απλά έφτασες στα όρια της πρόσφυσης του συγκεκριμένου ελαστικού, στον συγκεκριμένο τάπητα.
-
Συγνώμη ρε Δία αλλά η απλή υδροπνευματική ταλαντώσεις και κλίσεις? Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για το ίδιο πράγμα? Εκτός και αν αναφέρεσαι στην GSA του 83.....
-
Μιλάω για Xantia 1 που είχε ο θείος μου. Στις γρήγορες (λέμε τώρα γρήγορες με 87 ψοφίμια στην 1600) εκκινήσεις σηκώνονταν σαν ταχύπλοο πριν βγει στο plane και κοιτούσες τον ουρανό...
-
Έπρεπε τότε να μπεις σε GSA...θα νόμιζες ότι πάει σε 2 ρόδες....
Άλλωστε έτσι κάνει και το Μ48 όταν ξεκινάει.....
Όσο περίεργο και να φαίνεται,την θεωρώ από τις καλύτερες υλοποιήσεις ever. 'Οσοι τα έχουν δεν θέλουν να τα αποχωριστούν.... -
Έχω μπει σε GS, όχι GSA. Δεν ήθελα να κρίνω την υλοποίηση από ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο, για αυτό δεν το ανέφερα. Ακόμα χειρότερο προφανώς από την Xantia, αν και ίσως πιο άνετο στις λακκούβες!!! Ομολογώ πάντως ότι σε C5 1 (εκείνη με το φαλαινοειδές σχέδιο), μου είχε φανεί λιγότερο floaty. Δεν έγερνε σαν clipper σε καταιγίδα, ούτε σηκώνονταν σούζα, τουλάχιστον όχι τόσο πολύ!
-
Ποιες κλίσεις βρε....
Οκ δεν εχω μπει σε παλιές αλλά οι τελευταίες c5 δεν εχουν τέτοια θέματα -
Ε κοίτα, ο καθένας έχει διαφορετική άποψη περί κλίσεων. Εγώ αυτό το λέω αρκετά μεγάλο:
-
Εχουμε κλίσεις στα αμάξια μας , αλλά έχουμε και μέση σε καλή κατάσταση παρά τα όποια προβλήματα λόγω άλλων θεμάτων ...
Σε αντίθεση με κάτι στημένα που στην σπάνε
-
https://www.autoblog.gr/2018/04/22/h-ci ... -thn-kina/
230 αλόγατα για τους κινέζους δείχνει στην τελευταία φωτό στην έκδοση του μοντέλου...
Στο κείμενο λέει μέχρι 167 βέβαια .
Είπαμε η μεσαία τάξη της Κίνας είναι 2 Ευρώπες...
CITROËN FORUM