-
Ο χρήστης iwsitl έγραψε:
Τρία άτομα με καθίσματα είναι δύσκολα γενικώς. Σε Audi Α4,(σίγουρα ένα μεγάλο αμαξι), με δύο καθισματακια βρεφών κάθεται με πολύ δύσκολια και χωράει ελάχιστα και ο πιο λεπτός ενήλικας. Στο karoq οντως υπάρχει κεντρικό τούνελ αλλά όχι τραγικό - βέβαια με varioflex βελτιώνεται η κατάσταση γιατί γίνονται 3 ξεχωριστά καθίσματα σε σχέση με τα 2,5 στα περισσότερα SUV συμπεριλαμβανομενου του απλού karoq.Δοκίμασα τον 1.6tdi που δε με άρεσε,για τον 1.5tsi όμως διαβάζω παντού τα καλύτερα. Όμως με άρεσε υπερβολικά η οδηγική συμπεριφορά του: βαρετά αποτελεσματική, ευέλικτο και το προτιμώ σε αστικό περιβάλλον σε σχέση με το Α4.
Έχω τα ίδια ακριβώς κριτήρια με σένα με μεγαλύτερη άνεση στη τιμή μιας και θα το κρατήσω τουλάχιστον δεκαετία. Μεταξύ αυτών που λες, χωρίς να έχω κάνει test drive αλλά με επισκέψεις και έρευνα αγοράς, το karoq είναι με διαφορά το καλύτερο πακέτο περιορισμένων διαστάσεων, εσωτερικών χώρων για τετραμελή οικογένεια, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμου. Ακόμα και αντικειμενικά πιο όμορφα μοντελα όπως το XC40 δεν κερδίζουν σε κάποιο τομέα πλην της αίσθησης premium.
Θέμα σου οι τιμές: 1,5TSI με κλίμα, αναφορές παρκαρίσματος μπροστά πίσω, ευκολίες όπως έξτρα φιμε και πακέτο family, varioflex, acc, κάμερα οπισθ,ηλεκτρ.ανοιγμα πίσω βγαίνει 26,5k
Update: Οριστικο, Παραδοση τελευταια εβδομαδα Μαιου 2018(παραγγελια 20 Δεκεμβριου 2017). 5 εβδομαδες καθυστερηση σε σχεση με την αρχικη ημ/νια παραδοσης, περιπου.Συνολικα 5 μηνες αναμονης. Προσωπικα ουτε και γι' αυτο δεν ειμαι σιγουρος, πιστευω θα ερθει το καλοκαιρι πρωτα...
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Οριστικο, Παραδοση τελευταια εβδομαδα Μαιου 2018(παραγγελια 20 Δεκεμβριου 2017). 5 εβδομαδες καθυστερηση σε σχεση με την αρχικη ημ/νια παραδοσης, περιπου.Συνολικα 5 μηνες αναμονης. Προσωπικα ουτε και γι' αυτο δεν ειμαι σιγουρος, πιστευω θα ερθει το καλοκαιρι πρωτα...
αυτα δε είναι καθόλου καλά νέα ελπίζω να είμαι πιο τυχερός! υπομονή!
-
αφήνω εδώ configurator για το karoq, πλεον εβαλαν και τιμές
http://cc-cloud.skoda-auto.com/grc/grc/el-grSent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Απίστευτο! που το ξετρύπωσες?!!! Εγώ απ το σαιτ της σκοντα δε μπορώ να το βρω με τίποτα!
Τελικά η επικοινωνία με πελάτες δεν είναι και στα ατού της σκόντα. Τους έλεγα τότε για την Επιλογή 'DRIVING MODE SELECT' και δεν υπήρχε στα χαρτιά τους. Τώρα τη βλέπω στον configurator! Πιστεύω η ελεγχόμενη ανάρτηση για 124 αξίζει (τιμή με ΦΠΑ)! Το ίδιο και με τον εργοστασιακό συναγερμό. Μετά τους επέμενα για τα φρύδια που δεν υπήρχε τότε στο κατάλογο των εξτρά- για αυτό το έβαλαν, και τώρα το βλέπω στο configurator ως ‘Διακοσμητικά θόλου τροχών’ για 186 (όσο μου ειχαν πει 150+φπα)!
Γενικά ο configurator δίνει ίδιες τιμές με τους πωλητές…πάλι καλά! Επίσης σε μερικά στοιχεία εξοπλισμού υπάρχουν διαφοροποιήσεις ( πχ καθίσματα στην style έχουν στήριξη μέσης ενώ στην ambition όχι, τα αλκαντάρα δεν υπαρχουν σαν επιλογή, κάτι λεπτομέρειες στους καθρέπτες στην style, Διαχωριστικά χώρου αποσκευών και αποσπώμενος φακός LED εμαφανίζεται στο διαμορφωτή ενώ νόμιζα ότι είναι στάνταρντ κτλπ) -
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
Απίστευτο! που το ξετρύπωσες?!!! Εγώ απ το σαιτ της σκοντα δε μπορώ να το βρω με τίποτα!
Τελικά η επικοινωνία με πελάτες δεν είναι και στα ατού της σκόντα. Τους έλεγα τότε για την Επιλογή 'DRIVING MODE SELECT' και δεν υπήρχε στα χαρτιά τους. Τώρα τη βλέπω στον configurator! Πιστεύω η ελεγχόμενη ανάρτηση για 124 αξίζει (τιμή με ΦΠΑ)! Το ίδιο και με τον εργοστασιακό συναγερμό. Μετά τους επέμενα για τα φρύδια που δεν υπήρχε τότε στο κατάλογο των εξτρά- για αυτό το έβαλαν, και τώρα το βλέπω στο configurator ως ‘Διακοσμητικά θόλου τροχών’ για 186 (όσο μου ειχαν πει 150+φπα)!
Γενικά ο configurator δίνει ίδιες τιμές με τους πωλητές…πάλι καλά! Επίσης σε μερικά στοιχεία εξοπλισμού υπάρχουν διαφοροποιήσεις ( πχ καθίσματα στην style έχουν στήριξη μέσης ενώ στην ambition όχι, τα αλκαντάρα δεν υπαρχουν σαν επιλογή, κάτι λεπτομέρειες στους καθρέπτες στην style, Διαχωριστικά χώρου αποσκευών και αποσπώμενος φακός LED εμαφανίζεται στο διαμορφωτή ενώ νόμιζα ότι είναι στάνταρντ κτλπ)Και εγώ στα τελευταια που ανέφερε έχω μπερδευτει, κάποια τα θεωρούσε στάνταρ αλλά τα έχει και εκεί, μέχρι πριν λίγο καιρό που έμπαινε στο λινκ δεν είχε τιμες, μπήκα χθες και είδα οτι τις περασαν
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
Τους έλεγα τότε για την Επιλογή 'DRIVING MODE SELECT' και δεν υπήρχε στα χαρτιά τους. Τώρα τη βλέπω στον configurator! Πιστεύω η ελεγχόμενη ανάρτηση για 124 αξίζει (τιμή με ΦΠΑ)!Δεν νομίζω οτι έχει σχέση με τις αναρτήσεις το συγκεκριμένο. Θα ήταν πολύ ακριβότερο σε αυτή την περίπτωση. Η απόκριση του γκαζιού, το τιμόνι και ίσως λίγο η χαρτογράφηση νομίζω θα αλλάζει.
-
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Τους έλεγα τότε για την Επιλογή 'DRIVING MODE SELECT' και δεν υπήρχε στα χαρτιά τους. Τώρα τη βλέπω στον configurator! Πιστεύω η ελεγχόμενη ανάρτηση για 124 αξίζει (τιμή με ΦΠΑ)!
Δεν νομίζω οτι έχει σχέση με τις αναρτήσεις το συγκεκριμένο. Θα ήταν πολύ ακριβότερο σε αυτή την περίπτωση. Η απόκριση του γκαζιού, το τιμόνι και ίσως λίγο η χαρτογράφηση νομίζω θα αλλάζει.
Ακριβως
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vagkoun83 έγραψε:
αφήνω εδώ configurator για το karoq, πλεον εβαλαν και τιμές
http://cc-cloud.skoda-auto.com/grc/grc/el-grSent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Ωραιος ο διαμορφωτης! 1.6 ντίζελ στάιλ με απλο χρωμα και μολις 1100 ευρω εξτρα επιασε τα 30211 !!!! Εχουν ξεφύγει εκει στην Σκόντα...αφαίρεσα τα παντα απο τα εξτρα πηγε 26800
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
αφήνω εδώ configurator για το karoq, πλεον εβαλαν και τιμές
http://cc-cloud.skoda-auto.com/grc/grc/el-grSent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Ωραιος ο διαμορφωτης! 1.6 ντίζελ στάιλ με απλο χρωμα και μολις 800 ευρω εξτρα επιασε τα 30211 !!!! Εχουν ξεφύγει εκει στην Σκόντα...
Και το ambition μια χαρά είναι!!
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vagkoun83 έγραψε:
αφήνω εδώ configurator για το karoq, πλεον εβαλαν και τιμές
http://cc-cloud.skoda-auto.com/grc/grc/el-grSent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Ωραιος ο διαμορφωτης! 1.6 ντίζελ στάιλ με απλο χρωμα και μολις 800 ευρω εξτρα επιασε τα 30211 !!!! Εχουν ξεφύγει εκει στην Σκόντα...
Και το ambition μια χαρά είναι!!
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Εχοντας συνηθισει απο το 2007 οδήγηση χωρις κλειδι το 2018 να γυρισω να ψαχνω το κλειδι την τσεπη δεν το κανω...
-
Εγώ θυμάμαι την δεκαετία του 60 και του 70 τα λεωφορεία της ΑΣΠΑ και του ΕΚΤΕΛ που είχαν κουμπί και κλειδί και δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει η ιδέα ....
-
Αν εννοείτε το κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί ούτε εγώ έχω ενθουσιαστεί με αυτή την ιστορία.
Ποιο πολύ μου έχει κάνει δύσκολη τη ζωή. Ήδη μου έχουν τύχει διάφορα περίεργα και θέλει και προσοχή. -
Ταλαιπωρία... πάτησε το κουμπί να ξεκλειδώσει...μπες μέσα βάλε κλειδί στο διακόπτη κλείσε το start and stop πάτησε το μπουτον πάτησε συμπλέκτη βάλε πρώτη.... λύσε χειρόφρενο... Ευτυχώς έχω ηλεκτρικό χειρόφρενο και γλιτώνω μια κίνηση.... πάντως είναι ένας ακόμη μπελάς....
-
Ρε παιδιά τόσος κοπος είναι να εχεις κλειδί και να το γυρνας? Και δεν λέω μονο για το karoq αλλά και γενικότερα, κάποια πραγματα είναι ωραία και ευκολίες αλλά και να μην τα έχουμε σιγά τον κόπο, προσωπική άποψη, σέβομαι αυτούς που τα θεωρουν απαραίτητα αλλά μπορεί κάτι τέτοιο αν σε ψήνει ενα αυτοκίνητο να σε κανει να αλλαξεις γνώμη?
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
-
Πάντως αυτή τη στιγμή το karoq style είναι στην ίδια τιμή με το Q3 1.4 tfsi 150 ps .
Επειδή, αλλάζει το μοντέλο στο τέλος του έτους και προσφέρεται με 4 έτη εγγύηση και 4 έτη δωρεάν service!
Χωρίς τον κινητήρα με λειτουργία CoD cylinder on demand.Όμως με μπροστινά φώτα led και διζωνικό κλιματισμό (όπως και το style) -
Ρε παιδιά δεν ξέρω για πια ταλαιπωρία μιλάτε. Έχεις την κάρτα στην τσέπη πατάς το κουμπί στο χερούλι μπαίνεις πατάς το μπουτον και έφυγες! Για πια ταλαιπωρία μιλάμε;! Ούτε να ψάχνεις το κλειδί ούτε να ξανανέβεις στο σπίτι γιατί ξέχασες το κλειδί...
Όσο για τα προβλήματα το μόνο θέμα είναι να ξεμείνει από μπαταρία. Όλες οι κάρτες έχουν και το παραδοσιακό κλειδί σε περίπτωση στραβης πάνω στο μπρελόκ.
Φυσικά καταλαβαίνω αυτούς που δεν τους είναι απαραίτητο. Οι περισσότεροι βέβαια νομίζω δεν το είχαν ποτέ γι αυτό δεν τους λείπει. Αν μάθεις με την κάρτα δύσκολα γυρνάς στο κλειδί.
Τέλος θεωρώ σοβαρό φάουλ για κάθε αμάξι πάνω από τα 20-22Κ να είναι με παραδοσιακό κλειδί. -
Ε καλά, με την ίδια λογική, θα ξαναανέβεις στο σπίτι γιατί ξέχασες την κάρτα...
-
Το παραδοσιακό κλειδί είναι πιο ασφαλές.
Θεωρώ πραγματικά ανούσιο και επικίνδυνο το keyless και το μόνο πράγμα εξοπλιστικά που δεν θα ήθελα στην Χ1. Ένα καλό αναδιπλούμενο κλειδί είναι καλύτερο. -
Όχι φίλε μου το κλειδί το βγάζεις συνεχώς από την τσέπη για να το βάλεις στην μίζα. Την κάρτα μπορείς να την έχεις μήνες μέσα στο μπουφάν σου χωρίς να την πιάσεις ποτέ στο χέρι σου! Αυτό είναι το θέμα το βάλε βγάλε το κλειδί το έχω μαζί μου; το πήρα; την κάρτα δεν χρειάζεται να την εμφανίζεις ποτέ. Τώρα αν πάμε στα θέματα ασφάλειας και τα γνωστά βίντεο με τα ανοίγματα αμαξιών επεκτεινονοντας την εμβέλεια της κάρτας είναι γνωστά. Το θέμα είναι να μην σε βάλουν στο μάτι να σε κλέψουν. Αν σε βάλουν με κάρτα ή με κλειδί θα στο πάρουν.
-
Και το keyless να σου hackαρουν ή καλύτερη εμβέλεια του relay είναι 200 μέτρα. Μετά θα αρχίσουν να ξηλώνουν καλώδια;
Τώρα όποιος φοβάται για τέτοιες κλοπές, φτιάχνει ενα κουτάκι faraday με κόστος 3€ και δεν ανησυχεί για κλοπές.
Στο θέμα μας, επειδή έδειξα και γω ενδιαφέρον για την 1.0 ambition με κάποια έξτρα στα 22κ αλλά απογοητευτικά στη τιμή (μάλλον κλεψιά) για το δικό μου αυτοκίνητο σαν ανταλλαγή, μου το κρατούν στα 2.5κ 2009 Toyota...
Skoda Karoq