Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Kuga
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Kuga
    • 1
    • 2
    • 168
    • 169
    • 170
    • 171
    • 172
    • 265
    • 266
    • 170 / 266
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    5319
    54527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Παίδες, ο πατέρας μου με το Kuga 1.5 θέλει να κάνει ένα remap.

      Στη Ford το κάνετε? Car center το κάνει?

      Sent from my G8141 using Tapatalk

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkarak last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Παίδες, ο πατέρας μου με το Kuga 1.5 θέλει να κάνει ένα remap.

        Στη Ford το κάνετε? Car center το κάνει?

        Sent from my G8141 using Tapatalk

        Το κανει η car center, ειναι επίσημος αντιπρόσωπος των rica και mountune.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης johnkarak έγραψε:

          Παίδες, ο πατέρας μου με το Kuga 1.5 θέλει να κάνει ένα remap.

          Στη Ford το κάνετε? Car center το κάνει?

          Sent from my G8141 using Tapatalk

          Το κανει η car center, ειναι επίσημος αντιπρόσωπος των rica και mountune.

          Α ωραία. Τέλεια! Πόσα άλογα πάει?

          Sent from my G8141 using Tapatalk

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkarak last edited by

            Το βενζινοκίνητο Ecoboost 150 ίππων το φτάνουν νομίζω 190 άλογα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sera2008 last edited by

              Αν μιλάμε για το 1.5 diesel από 120 στα 143 και η ροπή από 270 στα 335.
              Για τον 1.5 βενζίνη δεν γνωρίζω πρέπει να ρωτήσεις.
              Έχοντας κάνει πλέον αρκετά χλμ μετά το remap η αίσθηση είναι ότι απολαμβάνω το αυτοκίνητο και ήταν το μόνο που του έλειπε στην έκδοση st line diesel. Το αμάξι αρπάζει πλέον και από τις 1300-1400 στροφές που πριν σέρνονταν (νιώθω να ξυπνάει το Τούρμπο χαμηλότερα).Επισης τραβάει το ίδιο δυνατά μέχρι τις 3200-3500 στροφές ...
              Η κατανάλωση με σαφώς γρηγορότερους ρυθμούς έχει πέσει περίπου 0.3-0.4l/100km.Ειχα πριν το remap 6.7-6.8l και τώρα 6.3-6.4 για ίδιες ακριβώς διαδρομές!!!
              Τώρα που το σκέφτομαι και το υπολογίζω σε 100.000km (δηλαδή για μένα σε 3-3,5 χρόνια) θα έχω κάνει και απόσβεση του κόστους του remap!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
                Το βενζινοκίνητο Ecoboost 150 ίππων το φτάνουν νομίζω 190 άλογα.

                Ναι σε αυτό αναφέρομαι.

                Sent from my G8141 using Tapatalk

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos_i20 last edited by

                  Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
                  Η κατανάλωση με σαφώς γρηγορότερους ρυθμούς έχει πέσει περίπου 0.3-0.4l/100km.Ειχα πριν το remap 6.7-6.8l και τώρα 6.3-6.4 για ίδιες ακριβώς διαδρομές!!!
                  Τώρα που το σκέφτομαι και το υπολογίζω σε 100.000km (δηλαδή για μένα σε 3-3,5 χρόνια) θα έχω κάνει και απόσβεση του κόστους του remap!!!!

                  Γιατί δεν το κάνει από μόνη της η ford το remap ώστε να διαφημίζει και παραπάνω άλογα αλλά και μικρότερη κατανάλωση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dr-angelo last edited by

                    Εχει σχεση με ρύπους και φόρους/τέλη σε κάποιες αγορες, αλλά και στα έξτρα λεφτά από τον κόσμο της βελτίωσης 😉

                    Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos_i20 last edited by

                      Μειωμένη κατανάλωση (αν πράγματι μπορεί με το remap να την πετύχει) σημαίνει και μειωμένους ρύπους. Δε βλέπω το λόγο να μην το εφάρμοζε αν ήταν εφικτό.
                      Επιπλέον, για τους φόρους, ενδεχομένως θα μπορούσε να το δηλώνει όπως τώρα 120 ίππους αλλά στην πράξη να δίνει 140.
                      Οπότε προκύπτει πολλαπλό 'κέρδος' για την ίδια, και μειωμένη κατανάλωση και λιγότεροι ρύποι και ικανοποίηση του πελάτη ότι καβαλάει έξτρα άλογα από όσα πλήρωσε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andreas61971 last edited by

                        Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:

                        Η κατανάλωση με σαφώς γρηγορότερους ρυθμούς έχει πέσει περίπου 0.3-0.4l/100km.Ειχα πριν το remap 6.7-6.8l και τώρα 6.3-6.4 για ίδιες ακριβώς διαδρομές!!!
                        Τώρα που το σκέφτομαι και το υπολογίζω σε 100.000km (δηλαδή για μένα σε 3-3,5 χρόνια) θα έχω κάνει και απόσβεση του κόστους του remap!!!!

                        Γιατί δεν το κάνει από μόνη της η ford το remap ώστε να διαφημίζει και παραπάνω άλογα αλλά και μικρότερη κατανάλωση?

                        Γιατί η Ford και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία με μηχανήματα εκατομμυρίων δεν ξέρουν. Ξέρει όμως ο κάθε βελτιωτης με τα κονσερβοκουτια που πουλαει προγραμματα και παράλληλους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Η μικρότερη κατανάλωση είναι αποτέλεσμα του τρόπου οδήγησης από ένα πιο έμπειρο οδηγό που νιώθει καλύτερα το αυτοκίνητο και λόγω αυξημένης ροπής σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και μπορεί να κινείται το ίδιο σβέλτα αλλά με μικρότερο φορτίο και στροφές στον κινητήρα.
                          Όταν ξέρεις καλά τις καθημερινές σου διαδρομές ή τον δρόμο σε συχνά ταξίδια , ξέρεις πότε να ρολάρεις , να έχεις μια σχέση παραπάνω , να κερδίζεις χιλιόμετρα σε μια κατηφόρα και να παίρνεις φορά για την ανηφόρα που έρχεται ώστε να βγεις με πιο πολλά χιλιόμετρα και χωρίς να ζορίζεις τον κινητήρα ή να κατεβάσεις κλπ.

                          Σε μια τυποποιημένη όμως δοκιμή κατανάλωσης σίγουρα το remap θα βγάλει χειρότερα νούμερα κατανάλωσης.

                          Είναι κάτι ανάλογο με τα τουρμπάκια TSI παλαιότερα που με κατάλληλο τρόπο οδήγησης σε ταξίδι σε όλες σχεδόν τις διαδρομές εκτός πόλης με πολύ κίνηση ήταν πιο οικονομικά από 1.4 και 1.6 ατμοσφαιρικά.

                          Ως προς τα άλογα και γιατί δεν τα δίνει από την αρχή ο κατασκευαστής θεωρώ πως σε κάποιες περιπτώσεις είναι θέμα μάρκετινγκ καθώς υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα που ίδιοι ακριβώς κινητήρες από πλευράς hardware έχουν διαφορετικές εκδόσεις ιπποδύναμης.
                          Από την άλλη έχουν επιλέξει μια συγκεκριμένη χαρτογράφηση και βάσει αυτής έχουν κάνει όλες τις εξαντλητικές δοκιμές τους ώστε να βγάλουν στατιστικά κάποια συγκεκριμένα συμπεράσματα , δοκιμές οι οποίες θέλουν χρόνο και ακολουθούν τον κινητήρα και την έκδοση του μέχρι την επόμενη ανανέωση του.

                          Αν εσύ επιλέξεις καποια διαφορετική χαρτογράφηση τότε αναλαμβάνεις και το ρίσκο των οποιονδήποτε αστοχιών οι οποίες θεωρώ πως στατιστικά είναι ελάχιστες εάν δεν υπάρχουν υπερβολικές διάφορες από τον κατασκευαστή , δεν είναι απαραίτητη κάποια hardware αλλαγή , και φυσικά ακολουθείς ευλαβικά το εγχειρίδιο συντήρησης.

                          Ακόμη , κάποιοι βελτιωτές δεν είναι...μπακάληδες , έχουν τεχνογνωσία και εμπειρία , και πλέον η τεχνολογία τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές μονάδες των σύγχρονων αυτοκινήτων χωρίς να χρειάζονται επενδύσεις εκατομμυρίων , απλά κάποιο καλά γραμμένο software , και κάποιες δικές τους δοκιμές στην πράξη ώστε να εξασφαλίσουν ένα αποδεκτό επίπεδο αξιοπιστίας και λειτουργίας του προϊόντος τους.

                          Δεν είναι και πυρηνική επιστήμη αυτές οι μικρες μεταβολές παραμέτρων στην ηλεκτρονική μονάδα ενός κινητήρα.

                          Sent from my SM-T715 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kilomeater last edited by

                            Απλά το μπριζωνεις και παίζει δηλαδή η.θέλει σκάλισμα;
                            Πχ
                            https://www.racechip.com/shop/ford/kuga ... 240nm.html

                            Αυτό πόσο εύκολο είναι να το βάλεις πάνω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                              Απλά το μπριζωνεις και παίζει δηλαδή η.θέλει σκάλισμα;
                              Πχ
                              https://www.racechip.com/shop/ford/kuga ... 240nm.html

                              Αυτό πόσο εύκολο είναι να το βάλεις πάνω;

                              Πολυ ευκολο... Αυριο παραλαμβανω το RS

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kilomeater last edited by

                                Γράψε αν θες δυο λόγια πως το εγκατέστησες και αν είδες διαφορά κτλ όταν το έχεις.

                                Αν το αφαιρέσεις, συνεχίζει να φαινεται κάπου αν έχεις εγγύηση;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                                  Γράψε αν θες δυο λόγια πως το εγκατέστησες και αν είδες διαφορά κτλ όταν το έχεις.

                                  Αν το αφαιρέσεις, συνεχίζει να φαινεται κάπου αν έχεις εγγύηση;

                                  Το ειχα ηδη μια μερα ολοκληρη πανω πριν αποφασισω να το αγορασω... Εχει 6 χαρτογραφησεις τις δοκιμασα ολες. Στην 6η ρυθμιση το αμαξι μεταμορφωνεται με 30 κιλα ροπη και καμια 25ρια αλογα πανω κατω. Τραβαει καλα απο τις 2000 στροφες μεχρι ψηλα. Σε θεμα οικονομιας με 140 αττικη οδο 8.5 λιτρα.

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kilomeater last edited by

                                    Αν το #6 είναι το πιο δυνατό, Η ρύθμιση #1 τι κάνει;

                                    Που το κουμπωνεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                                      Αν το #6 είναι το πιο δυνατό, Η ρύθμιση #1 τι κάνει;

                                      Που το κουμπωνεις;

                                      Μολις το βαλω θα σου στειλω φωτογραφιες πως μπαινει και που.

                                      Αν θελεις να ρωτησεις και λεπτομερειες avcweber.gr

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
                                        Επιπλέον, για τους φόρους, ενδεχομένως θα μπορούσε να το δηλώνει όπως τώρα 120 ίππους αλλά στην πράξη να δίνει 140.

                                        Αυτό είναι παράνομο.
                                        Συνήθως οι 'βελτιώσεις' έχουν δύο λόγους ύπαρξης. Πρώτον, οι κατασκευαστές βγάζουν για λόγους μάρκετινγκ συγκεκριμένα μοντέλα, με τον ίδιο κινητήρα, αλλά διαφορετική δύναμη, ώστε να έχουν και διαφορά τιμής. Οπότε ο βελτιωτής, απλά ξεφιμώνει το μοτέρ. Δεύτερον οι βελτιωτές παίρνουν ρίσκα, σε θέματα αξιοπιστίας, που οι κατασκευαστές δεν είναι διατεθειμένοι να πάρουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sugarman1975 last edited by

                                          Ερωτηση: Μετά από remap και σε πιθανή μεγάλη βλάβη, μπορεί ο εγκατάστατης να το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση και να μην ανιχνεύεται η όποια μεταβολη; Μιλάω συγκεκριμένα για τον γνωστό αντιπρόσωπο που έχει αναφερθεί κι εδώ και πιθανή άρνηση της FMH να καλύψει κάτι εντός εγγύησης.

                                          Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skous last edited by

                                            Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
                                            Ερωτηση: Μετά από remap και σε πιθανή μεγάλη βλάβη, μπορεί ο εγκατάστατης να το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση και να μην ανιχνεύεται η όποια μεταβολη; Μιλάω συγκεκριμένα για τον γνωστό αντιπρόσωπο που έχει αναφερθεί κι εδώ και πιθανή άρνηση της FMH να καλύψει κάτι εντός εγγύησης.

                                            Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            Θεωρω πως και να μπορεί (λογικά γίνεται), θα έχει καταγραφεί στο log μια σειρα παραμέτρων κατα την λειτουργία, οπότε θα φανεί οτι έχει πειραχθεί κάτι.

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 170 / 266
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr