-
Καλησπέρα στο forum.
Εχω στην κατοχή μου μαζί με τη σύζυγο ένα Vw Golf TSI 09 το οποίο σχεδιάζουμε να κρατήσουμε για μερικά χρόνια ακόμα, αφού η ποιότητα του είναι πραγματικά τέτοια που τα 130.000χλμ δεν έχουν βγάλει κανενα σοβαρό πρόβλημα στο αυτοκίνητο, παρόλο που το αγοράσαμε με 90.000χλμ.
Το δεύτερο βεβαια αυτοκίνητο που σχεδιάζουμε να «διώξουμε» είναι ένα Ford Fiesta 1.6 τρίθυρο sport έκδοση του 2008 με επίσης 135.000χλμ αλλά έχει γίνει απο τη σύζυγο η οποία το οδηγεί -κατα την προσωπική μου άποψη- ολα αυτα τα χρόνια οχι καλή συντήρηση,μεγάλα διαστήματα στα service, είχε 2 μέτρια τρακαρίσματα, το αυτοκίνητο τρίζει αρκετά, δυο απο τις ζάντες αλουμινίου θέλουν αλλαγή μετά απο αρκετά στραβωματα-επισκευές, ενώ εξωτερικά θέλει αρκετά μαζέματα σε βαθουλώματα κτλπ.
Θέλω να ρωτήσω αν αξίζει ένα συμμάζεμα του αυτοκινήτου με πχ 1000e πριν προσπαθήσουμε να το πουλήσουμε σε ιδιώτη έχοντας και το ρίσκο σε έλεγχο απο μηχανικό να φανούν ολα τα προβλήματα συντήρησης,τρακαρίσματα,κτλπ ή όπως είναι να το δώσουμε σε κάποια μάντρα με χάσιμο χρημάτων που στην ουσία ισως τελικά είναι πιο συμφέρουσα λύση; Οι μαντράδες με τα παραπάνω θέματα το παίρνουν;
Δεν ξέρω πως πρέπει να κινηθώ. Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Καλησπέρα στο forum.
Εχω στην κατοχή μου μαζί με τη σύζυγο ένα Vw Golf TSI 09 το οποίο σχεδιάζουμε να κρατήσουμε για μερικά χρόνια ακόμα, αφού η ποιότητα του είναι πραγματικά τέτοια που τα 130.000χλμ δεν έχουν βγάλει κανενα σοβαρό πρόβλημα στο αυτοκίνητο, παρόλο που το αγοράσαμε με 90.000χλμ.
Το δεύτερο βεβαια αυτοκίνητο που σχεδιάζουμε να «διώξουμε» είναι ένα Ford Fiesta 1.6 τρίθυρο sport έκδοση του 2008 με επίσης 135.000χλμ αλλά έχει γίνει απο τη σύζυγο η οποία το οδηγεί -κατα την προσωπική μου άποψη- ολα αυτα τα χρόνια οχι καλή συντήρηση,μεγάλα διαστήματα στα service, είχε 2 μέτρια τρακαρίσματα, το αυτοκίνητο τρίζει αρκετά, δυο απο τις ζάντες αλουμινίου θέλουν αλλαγή μετά απο αρκετά στραβωματα-επισκευές, ενώ εξωτερικά θέλει αρκετά μαζέματα σε βαθουλώματα κτλπ.
Θέλω να ρωτήσω αν αξίζει ένα συμμάζεμα του αυτοκινήτου με πχ 1000e πριν προσπαθήσουμε να το πουλήσουμε σε ιδιώτη έχοντας και το ρίσκο σε έλεγχο απο μηχανικό να φανούν ολα τα προβλήματα συντήρησης,τρακαρίσματα,κτλπ ή όπως είναι να το δώσουμε σε κάποια μάντρα με χάσιμο χρημάτων που στην ουσία ισως τελικά είναι πιο συμφέρουσα λύση; Οι μαντράδες με τα παραπάνω θέματα το παίρνουν;
Δεν ξέρω πως πρέπει να κινηθώ. Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Καλησπέρα στο forum.
Εχω στην κατοχή μου μαζί με τη σύζυγο ένα Vw Golf TSI 09 το οποίο σχεδιάζουμε να κρατήσουμε για μερικά χρόνια ακόμα, αφού η ποιότητα του είναι πραγματικά τέτοια που τα 130.000χλμ δεν έχουν βγάλει κανενα σοβαρό πρόβλημα στο αυτοκίνητο, παρόλο που το αγοράσαμε με 90.000χλμ.
Το δεύτερο βεβαια αυτοκίνητο που σχεδιάζουμε να «διώξουμε» είναι ένα Ford Fiesta 1.6 τρίθυρο sport έκδοση του 2008 με επίσης 135.000χλμ αλλά έχει γίνει απο τη σύζυγο η οποία το οδηγεί -κατα την προσωπική μου άποψη- ολα αυτα τα χρόνια οχι καλή συντήρηση,μεγάλα διαστήματα στα service, είχε 2 μέτρια τρακαρίσματα, το αυτοκίνητο τρίζει αρκετά, δυο απο τις ζάντες αλουμινίου θέλουν αλλαγή μετά απο αρκετά στραβωματα-επισκευές, ενώ εξωτερικά θέλει αρκετά μαζέματα σε βαθουλώματα κτλπ.
Θέλω να ρωτήσω αν αξίζει ένα συμμάζεμα του αυτοκινήτου με πχ 1000e πριν προσπαθήσουμε να το πουλήσουμε σε ιδιώτη έχοντας και το ρίσκο σε έλεγχο απο μηχανικό να φανούν ολα τα προβλήματα συντήρησης,τρακαρίσματα,κτλπ ή όπως είναι να το δώσουμε σε κάποια μάντρα με χάσιμο χρημάτων που στην ουσία ισως τελικά είναι πιο συμφέρουσα λύση; Οι μαντράδες με τα παραπάνω θέματα το παίρνουν;
Δεν ξέρω πως πρέπει να κινηθώ. Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Έχω και'γω παρόμοιο δίλημμα.
Θεωρητικά ένα επισκευασμένο πουλιέται ευκολότερα, από ένα που έχει ατέλειες σε λαμαρίνα και χρώμα.
Από την άλλη, είναι σίγουρο πως στη δεύτερη περίπτωση, θα κληθείς να απαντήσεις σε ερωτήσεις τύπου «εδώ γιατί είναι ξαναβαμμένο/γιατί το έφτιαξες» κλπ.
Στη μια περίπτωση θα πρέπει να ρίξεις την τιμή, στην άλλη ίσως κρατηθεί λίγο παραπάνω η τιμή, αλλά θα έχεις βγάλει εσύ λεφτά από την τσέπη σου, συν τα τρεξίματα σε μηχανικούς και φαναρτζήδες. -
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
...πριν προσπαθήσουμε να το πουλήσουμε σε ιδιώτη έχοντας και το ρίσκο σε έλεγχο απο μηχανικό να φανούν ολα τα προβλήματα συντήρησης,τρακαρίσματα,κτλπ...Ο στόχος της επισκευής δηλαδή, θα είναι να μην εντοπιστούν αυτά απο τον νέο ιδιοκτήτη?
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
...πριν προσπαθήσουμε να το πουλήσουμε σε ιδιώτη έχοντας και το ρίσκο σε έλεγχο απο μηχανικό να φανούν ολα τα προβλήματα συντήρησης,τρακαρίσματα,κτλπ...
Ο στόχος της επισκευής δηλαδή, θα είναι να μην εντοπιστούν αυτά απο τον νέο ιδιοκτήτη?
Αυτο καταλαβες εσυ έξυπνε Έλληνα ε; πονηρέ...
Ο στόχος είναι να μην δώσω 1000e για επισκευές τις οποίες βλέποντας-διαπιστώνοντας ο υποψήφιος αγοραστής να στραφεί σε μάντρα, στην οποία θα μπορούσα να το είχα δώσει απο την αρχή γλιτώνοντας το τρέξιμο-άγχος κτλπ και στο τελος να δυσκολευτώ να το πουλήσω και όταν γίνει να είναι στην τιμή που θα το έδινα σε μάντρα. Εξυπνάκια -
Συγνώμη,αλλά έτσι όπως το έγραψες, και εγώ αυτό κατάλαβα....
Πάντως και να το επισκευάσεις είναι δίκοπο μαχαίρι αν θα πάρεις πίσω έστω ένα ικανό μέρος των χρημάτων σου. Στην θέση σου θα έκανα το εξής. Θα ζητούσα το ποσό που θεωρώ εύλογο αλλά δεν θα έφτιαχνα το αμάξι ώστε ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να ξέρει ακριβώς τι έχει συμβεί εξηγώντας βέβαια ότι θα το πάρει στην πέννα. Ίσως εκτιμήσει την ειλικρίνεια. Με ένα Φόκους που έδωσα πρόπερσι αυτό έκανα και δεν βγήκα ζημιωμένος. -
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Συγνώμη,αλλά έτσι όπως το έγραψες, και εγώ αυτό κατάλαβα....
Πάντως και να το επισκευάσεις είναι δίκοπο μαχαίρι αν θα πάρεις πίσω έστω ένα ικανό μέρος των χρημάτων σου. Στην θέση σου θα έκανα το εξής. Θα ζητούσα το ποσό που θεωρώ εύλογο αλλά δεν θα έφτιαχνα το αμάξι ώστε ο υποψήφιος ιδιοκτήτης να ξέρει ακριβώς τι έχει συμβεί εξηγώντας βέβαια ότι θα το πάρει στην πέννα. Ίσως εκτιμήσει την ειλικρίνεια. Με ένα Φόκους που έδωσα πρόπερσι αυτό έκανα και δεν βγήκα ζημιωμένος.2 οι εξυπνάκηδες, πονηροί, αλλά εγώ έχω και το ελαφρυντικό της ξανθιάς...
Κι εγώ το ίδιο νομίζω θα έκανα. Πιστεύω είναι καλύτερα να δει ο άλλος ακριβώς τη ζημιά, παρά να βάζει με το νου του διάφορα... -
Τζάμπα είμαστε στη Mensa?
Όσες φορες έδωσα αυτοκίνητο -και τις 14- ήμουν ευθύς και ειλικρινής στο παραμικρό. Σε ένα Μοντέο που έδωσα το 14 χάλασε ο εγκέφαλος του αερίου την επόμενη της πώλησης. Με το που μου το είπε ο αγοραστής- και αφού φυσικά το διαπίστωσα και ο ίδιος- προθυμοποιήθηκα να αναλάβω το κόστος. Ο αγοραστής μόνος του είπε να το ξεχάσω αφού ήμουν εντάξει απέναντι του. Πως το λένε οι Αγγλοσάξονες...honesty is the best policy.... -
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
2 οι εξυπνάκηδες, πονηροί,
3....
Αυτο καταλαβες εσυ έξυπνε Έλληνα ε; πονηρέ...
Ο στόχος είναι να μην δώσω 1000e για επισκευές τις οποίες βλέποντας-διαπιστώνοντας ο υποψήφιος αγοραστής να στραφεί σε μάντρα, στην οποία θα μπορούσα να το είχα δώσει απο την αρχή γλιτώνοντας το τρέξιμο-άγχος κτλπ και στο τελος να δυσκολευτώ να το πουλήσω και όταν γίνει να είναι στην τιμή που θα το έδινα σε μάντρα. ΕξυπνάκιαΑν το πας στο μαντρά τρακαρισμένο θα στο κατεβάσει πάνω από 1000€. Δεν υπάρχει συνταγή για επιτυχία. Πας σε μάντρες και ρωτάς πόσο το παίρνουν. Πας σε συνεργεία και εκτιμούν το κόστος για να σουλουπωθεί. Αναλόγως πράττεις.
Το αυτοκίνητο αν είναι σε μια αξιοπρεπή κατάσταση θα πουληθεί αλλά μην περιμένεις και θες να πιάσει την αξία ενός καλοσυντηρημένου/ατρακάριστου. -
Άποψη μου φτιάχνεις τα απλά εύκολα φτηνά, η κάποια που είναι απλά βαβούρα να ασχοληθείς, ώστε να γλυτώσεις παραπάνω κοψίμο τιμής ή ο αλλος να ξενερώσει με όλα αυτά που θέλουν φτιάξιμο και να στραφεί αλλού (εδώ κερδίζεις ευκολία στην πώληση.
1000 ευρώ πολλά μου φαίνονται δεν νομιζω οτι υπάρχει περίπτωση να τα πάρεις πίσω
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην ίδια κατάσταση είμαι κι εγώ με ένα Corsa του 2000 με 170000 χλμ, που θέλει κάνα χιλιάρικο για να έρθει στα ίσα του. Νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο και θα το πάω για ανακύκλωση. Παλιότερα έδιναν 300-600 ευρώ, ξέρει κανείς αν δίνουν ακόμα ή αν το παίρνουν τσάμπα;
-
Mε μια πρόχειρη ματιά στο car.gr το παλιό μοντέλο του 08 και όχι το μετέπειτα που άλλαξε εντελώς, πάει κοντά στα 4500 ευρώ στα 1400 κ.εκ και ίσως γράφω και πολλά. Το δικό σου εκτός όσων αναφέρεις, έχει και το μειονέκτημα των 1600 κ.εκ. Δηλαδή μεγαλύτερη κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο. Αν δώσεις ένα 1000ρικο και το κάνεις εμφανίσιμο μπορείς με 1600 κ.εκ να το δώσεις 4500 ευρώ; Σκέψου το και αποφάσισε αν αξίζει να τα δώσει. Εγώ θα έφτιαχνα τις ζάντες, θα άλλαζα λάδια - μπουζί και θα κοιτούσα για χαμηλή τιμή.
Ρίξε μια ματιά για το πως κυμαίνεται η τιμή του στο car.gr
[url]https://www.car.gr/classifieds/cars/?condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&make=126&make=126&model=177&offer_type=sale&pg=3®istration-from=>2008®istration-to= -
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις. Αν και νομίζω πως αν το αφήσω έτσι το πρώτο πράγμα που κάποιον θα αποτρέψει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο είναι η εξωτερική εμφάνιση-βαθουλώματακια...
Τα λάδια, φίλτρα, ζάντες έρχονται σε δεύτερη μοίρα στην αρχή τουλάχιστον. -
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Mε μια πρόχειρη ματιά στο car.gr το παλιό μοντέλο του 08 και όχι το μετέπειτα που άλλαξε εντελώς, πάει κοντά στα 4500 ευρώ στα 1400 κ.εκ και ίσως γράφω και πολλά. Το δικό σου εκτός όσων αναφέρεις, έχει και το μειονέκτημα των 1600 κ.εκ. Δηλαδή μεγαλύτερη κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο. Αν δώσεις ένα 1000ρικο και το κάνεις εμφανίσιμο μπορείς με 1600 κ.εκ να το δώσεις 4500 ευρώ; Σκέψου το και αποφάσισε αν αξίζει να τα δώσει. Εγώ θα έφτιαχνα τις ζάντες, θα άλλαζα λάδια - μπουζί και θα κοιτούσα για χαμηλή τιμή.
Ρίξε μια ματιά για το πως κυμαίνεται η τιμή του στο car.gr
[url]https://www.car.gr/classifieds/cars/?condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&make=126&make=126&model=177&offer_type=sale&pg=3®istration-from=>2008®istration-to= -
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις. Αν και νομίζω πως αν το αφήσω έτσι το πρώτο πράγμα που κάποιον θα αποτρέψει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο είναι η εξωτερική εμφάνιση-βαθουλώματακια...
Τα λάδια, φίλτρα, ζάντες έρχονται σε δεύτερη μοίρα στην αρχή τουλάχιστον.Όχι απαραίτητα. Κάποιοι δεν ασχολούνται τόσο με την εξωτερική εμφάνιση όσο με τη σωστή συντήρηση. Σαφώς αν είναι παντού χτυπημένο δείχνει απρόσεκτο οδηγό αλλά αν έχει κάποια ελάχιστα χτυπήματα δεν είναι και τόσο αποτρεπτικός παράγοντας.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα βαψίματα/επισκευές μπορεί να τα βρει εύκολα ένας καλός φαναρτζής. Γνώμη μου είναι να κόψεις από την τιμή τόσα όσα θα κοστίσει το σουλούπωμα στον επόμενο και να δει την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου. Αν πας σε μαντρά θα στο πάρει σίγουρα σε πολύ χαμηλή τιμή γιατί θα το φτιάξει αυτός για να το πουλήσει.
Όπως είπαν και οι άλλοι πάντα ειλικρίνεια, ας σκεφτούμε αν μας άρεσε να μας πούλαγαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες -
To na ftiakseis ta mikromeremetia poy thelei den paei na pei oti ua prpepei na rikseis tin timh an arxisei na se rotaei o allos. Pane re file se opoio mastor thes na kaneis elegxo sto aytokinito efoson fovasai oti prokeitai peri sovaris stoykas. Eidalos, nai itan xtypimeno, to eftiaksa, ayto einai i timi. An to thes pare to allios pame parakato kai pigaine psakse allo amaksi na agoraseis
Επισκευή αυτοκινήτου πριν απο πώληση. Ναι ή Οχι;