-
Επίσης το look pack προσωπικά δεν μου άρεσε που το είδα από κοντά. Ψευτίζει αρκετά. Θα προτιμούσα ως έξτρα τα προστατευτικά πλαστικά στα φτερά και τις πόρτες.
-
Σε τι χρώμα είναι; Δε φαίνεται καλά στη φωτογραφία
-
Να πω κι εγω δυο τρεις πρωτες εντυπωσεις:
Γενικά είμαι ευχαριστημένος
Μοντέλο 1.5 DCI 4x4 Sportive
Σφιχτές αναρτήσεις ικανοποιητικές επιδόσεις, ήσυχη λειτουργία
Στενάχωρο πίσω για τρεις
Προβληματάκια- το media nav δεν εχει χαρτη Ελλαδας (μου ειπαν από Σφακιανακή για λάθος από εργοστάσιο και πως θα με καλέσουν οταν τους το στείλουν να τον βαλω)
- δεν επικοινωνει το bluetooth με το iphone 6
- H μοκέτα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού είναι κομένη (μαλλον κάτι πηγαν να περασουν από κει κατά λάθος?)
Συνέχεια στο επόμενο...
-
Ο χρήστης regbulk έγραψε:
Σε τι χρώμα είναι; Δε φαίνεται καλά στη φωτογραφίαΜαύρο.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
18000 κόστισε η sportive 4x4.Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοτάξιδο και να το χαρείς! Η τιμή είναι τελική με κλειδί; (έξοδα προετοιμασίας, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ)
-
Μελετώντας τις νέες τιμές του prestige προκύπτει ότι η μείωση των 210 ευρώ αντιστοιχεί σε μείωση 160 ευρώ προ φόρων και δασμών.
Με λίγα λόγια, αντικατέστησαν τις 17άρες με 16άρες μειώνοντας στην ουσία την τιμή του αυτοκινήτου κατά 160 ευρώ...Μόνη έκδοση που βγαίνει κερδισμένη η 4x2 prestige η οποία μάλλον λόγω φορολογικής κλίμακας, μειώνεται κατά 770 ευρώ (175 ευρώ προ φόρων και δασμών).
-
Την εβδομάδα που μας πέρασε, είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ μια αντιπροσωπεία dacia και να κάνω και ένα td σε ένα duster 1.5dci 4x4 sportive.
Λοιπόν, εξωτερικά το νέο duster είναι στις ίδιες διαστάσεις, αλλά πιο μυώδες από τον προκάτοχό του. Οι γυάλινες επιφάνειες όντως είναι μικρότερες και το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση. Είχα την τύχη να περιεργαστώ ένα άσπρο και ένα μαύρο. Ομολογουμένως, τα πιο σκούρα χρώματα του ταιριάζουν.
Εσωτερικά, αντιλαμβάνεσαι εύκολα την πρόοδο στον σχεδιασμό (ίδια σκληρά πλαστικά για τα οποία στην κατηγορία του idc..), με ένα ταμπλό που είναι πιο κοντά σχεδιαστικά στη δεκαετία που διανύουμε. Επίσης, τα καθίσματα είναι αρκετά άνετα με σχετικά καλή πλευρική στήριξη. Μου άρεσαν αρκετά τα μαλακά και 'bumpy' υλικά των καθισμάτων, λες και κάθεσαι σε αναπαυτική πολυθρόνα Βολεύτηκα σχετικά άνετα, βρήκα εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, περιεργάστηκα το απλό και κατανοητό μενού του infotainment και του trip computer (μεγάλο + ότι σου αναγράφει στιγμιαία κατανάλωση) και έβαλα μπροστά για μια βόλτα.
Οι γυάλινες επιφάνειες αν και μίκρυναν σου προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα. Θεωρώ όμως φάουλ τους υαλοκαθαριστήρες που είναι αρκετά μικροί σε μέγεθος και δεν είναι σιλικόνης.
Το τιμόνι μου φάνηκε αρκετά ελαφρύ με καλή υδραυλική υποβοήθηση, στις στροφές έδινε καλή πληροφόρηση και έκανα αναστροφή πολύ άνετα χωρίς κάποια δυσκολία.
Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ μαλακές, αρκετά θετικό το γεγονός ότι απορροφούν τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου.
Οι πρώτες τρεις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλάζουν σχετικά γρήγορα, κάτι που με κούρασε λίγο στα φανάρια. Η 3η με 2000 στροφές πιάνει 30 χλμ/ώρα. Η 5η στις ίδιες στροφές πιάνει 70 και η 6η 90. Τα 120-130 είναι λίγο πιο κάτω από τις 3000 στροφές.
Όσον αφορά τη μόνωση του αυτοκινήτου και τους εξωτερικούς θορύβους.. Ο κινητήρας ακούγεται αρκετά μέσα στη καμπίνα, καταλαβαίνεις ότι είναι diesel (κάτι που αποφεύγεται στο qashqai). To καταλαβαίνεις όμως λιγότερο από τα σου-ζου. Όταν ήμουν σταματημένος στα φανάρια, άκουγα και κάτι περίεργους ηλεκτρονικούς ήχους από τον χώρο της μηχανής. Τέλος, μετά τα 130 ακούγονται αρκετά οι λεγόμενοι 'wind noises' από τους εξωτερικούς καθρέφτες.
Για να καταλήξω κάπου.. Σαν σύνολο και στην τιμή που έχει μου άφησε αρκετά θετικές εντυπώσεις. Θα ήθελα πιο μακριές σχέσεις, κάτι το οποίο μπορεί να συμβαίνει στο 4x2 αλλά δεν το ξέρω. Επίσης, λίγο καλύτερη μόνωση ανάμεσα σε ταμπλό και μηχανή ώστε να μειωθεί ο θόρυβος από τον κινητήρα.
Πήρα προσφορά για 1.5dci sportive με επιπλέον μεταλλικό χρώμα, look pack, αυτόματο κλιματισμό και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι, στα κάτι λιγότερα από 18000 με το κλειδί στο χέρι.
Το θεωρώ hyper-τίμια πρόταση για αυτά που προσφέρει και στη τιμή που έχει, σε σημείο που άρχισα να το σκέφτομαι . Το προτιμώ από vitara, s-cross κτλ της κατηγορίας σε παραπλήσιες τιμές.
Αν το σκεφτόμουν σοβαρά, θα περίμενα το καλοκαίρι για να δω τι θα γίνει με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αποφυγής ατυχημάτων και το μεγαλύτερο σε ίντσες infotainment.
Με σωστό μάρκετινγκ ίσως δούμε να κυκλοφορούν αρκετά από δαύτα
-
Πέτυχα ένα πορτοκαλί... του πάει πολύ, αν και προσωπικά δε θα το αγόραζα.
Τονίζει τις σχεδιαστικές του γραμμές. -
Xplcit η τιμη για 4x4?
-
Sry φίλε μου, αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου με το 4χ4..
Πάντως οι αρχικές τιμές που μου έδινε ήταν οι ίδιες με του τιμοκαταλόγου στο site με λοιπά έξοδα 300-400 ευρώ (το χαρτί προσφοράς είναι 700 χλμ μακριά για να μιλήσω με σιγουριά), εκπτώσεις δύσκολα, ίσως κάποια δωράκια.
Δεν χρεώνεται το άσπρο χρώμα..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Sry φίλε μου, αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου με το 4χ4..
.Δικός μου εισαι εσύ. Το δικό μου 4χ2 το πήρα με κλειστά τα μάτια. Τα συν του σε σχέση με το 4χ4 ήταν τα ακόλουθα:
50 λίτρα παραπάνω αποθηκευτικός χώρος, μειωμένη κατανάλωση λόγω μειωμένου βάρους απουσία της 4κίνησης, φουλ εξοπλισμός όταν στο 4χ4 έπρεπε να μπει με επιπλέον κόστος, και τέλος περισσότερη άνεση και παρά το γεγονός του ημιάκαμπτου καθώς η ρύθμισή της είναι πιο μαλακή. Από εκεί και μετά ουσιαστικές διαφορές στις σχέσεις δεν υπήρχαν και λόγω της θεόκοντης πρώτης μπορεί να περνά από τις κακοτοπιές ως να έχει 'αργό'. Παρόμοια πιστεύω θα είναι και τα συν του τωρινού 4χ2 σε σχέση με το 4χ4. -
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Οι πρώτες τρεις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλάζουν σχετικά γρήγορα, κάτι που με κούρασε λίγο στα φανάρια. Η 3η με 2000 στροφές πιάνει 30 χλμ/ώρα. Η 5η στις ίδιες στροφές πιάνει 70 και η 6η 90. Τα 120-130 είναι λίγο πιο κάτω από τις 3000 στροφές.Το κιβώτιο είναι πράγματι αρκετά κοντό! Βέβαια δεδομένου ότι η 1η υποκαθιστά τον υποπολλαπλασιασμό σχέσεων λογικό είναι με 3η να βγάζει τόσα λίγα km/h. Μάλλον αντιστοιχεί σε κάτι ανάμεσα σε 2α-3η σε πιο νορμάλ κιβώτιο. Με 2α δοκίμασες να ξεκινήσεις;
-
Άνετα. Έπαιξα λίγο με συμπλέκτη από συνήθεια, αλλά δε δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα.
-
-
-
Πρέπει να παίχτηκε αγορά ποσότητας από ΕΛ.ΑΣ. Πήρε το μάτι μου ένα στις ειδήσεις, στα κλεφτά
-
Για τις ανάγκες του λιμενικού πάντως θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή από τα qq.
-
Μετά από 1500χλμ και ένα συγκριτικό με το προηγουμενο duster φίλου τα συμπεράσματα είναι τα εξής :
- Ο δείκτης καυσίμου που είχα πει στην αρχή ότι δεν ήταν ακριβής, πλέον έστρωσε και δουλεύει μια χαρά.
- Η κατανάλωση με προσεκτική οδήγηση είναι στα 5,2.
- Το νέο ναι είναι πιο ήσυχο, πιο ραφιναρισμενο κλπ, αλλά η τεράστια διαφορά είναι το αρκετά πιο σκληρό setup του νέου. Παραμένει άνετο αλλά περνάει από τις ανωμαλίες του δρόμου ως ενιαίο σύνολο. Το παλιό φορούσε latitude και το δικό μου cross contact lx2.
Σενάριο 1ο: Μπαίνεις όπως έρχεσαι με το παλιό σε μια στροφή γέρνει παραπάνω, κρατάει μια χαρά όμως. Το τιμόνι του στην πίεση χάνει εντελώς την αίσθηση και ελαφρωνει υπερβολικά όταν οι τροχοί πλησιάζουν το όριο πρόσφυσης τους. Το νέο γέρνει λιγότερο και το τιμόνι παραμένει όσο βαρύ χρειάζεται.
Σενάριο 2ο: Σε συνεχόμενες στροφές το παλιό έχει έντονες μεταφορές βάρους. Μπαίνεις στην πρώτη στροφή οκ, πας στη δεύτερη νιώθεις τη μεταφορά βάρους, πας στην τρίτη και το φαινόμενο γίνεται πολύ έντονο. Πρέπει να αφήσεις το γκάζι για να έρθει το αμάξι σε ισορροπία και μετα να συνεχίσεις. Στο νέο οι μεταφορές βάρους είναι πολύ λιγότερες και μπορείς να κρατάς μια ροή στην οδήγηση χωρίς να τρομάζεις.
-
Μια ερωτηση για παλιους αλλα και νεους κατοχους Duster. Τελικα εχει νοημα η επιλογη του σαν οχημα αποκλειστικα για ασφαλτινες μετακινησεις; Ειναι αρκετα ραφιναρισμενο πλεον ωστε να συμβιωσει καποιος μαζι του χωρις να κανει χρηση εκτος δρομου; Φυσικα αναφερομαι στο δικινητο.
-
Ζυγίζεις θετικά,(τιμή,εξοπλισμό,κατανάλωση) και αρνητικά,(όνομα,ποιότητα) και αποφασίζεις μόνος σου.
Dacia Duster II