-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:offtopicviii:
Εγω παλι για να οδηγησω χωρις να χτυπα στην γωνια του ταμπλο το ποδι στο φαμπια αναγκαστηκα να κανω πιο πισω το ολο συστημα ή τερμα κατω το καθισμα και ετσι ο χωρος πισω θυμιζει μινι και οχι σουπερμινι,
Δεν υπαρχει λογος να ανεβαινει καποιος σε κατηγορια ιδιαιτερα στην ελλαδα οταν η κατηγορια μπορει να δωσει ανετα σε χωρους αυτοκινητα, εκτος αν ψαχνει ανωτερο πατημα, τοτε αλλαζει το θεμαΚαι στο ριο το προσεξαν αυτο. Εχει απειρο χωρο για τα γονατα του οδηγου και δεν χτυπουν πουθενα και γενικα πολυ καλους χωρους.
Ο καθένας την έκφραση 'άνετο αυτοκίνητο με χώρους' την εκλαμβάνει διαφορετικά.
Εγώ δεν βρίσκω κανένα απολύτως λόγο να αγοράσω ένα σούπερ μίνι αν αναζητώ χώρους. Π.χ. αν είναι να δώσει κάποιος 17000euro για κάποιο σούπερ μίνι επειδή αναζητά χώρους, αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Εγώ κατέληξα σε σούπερ μίνι υποχρεωτικά λόγω σοβαρού προβλήματος που έχω στη θέση στάθμευσης στην πολυκατοικία που μένω. Οπότε προσπάθησα να βρω την καλύτερη λύση. -
Μα ακριβως για αυτον τον λογο επειδη ξερω το προβλημα ειτε σε πολυκατοικιες ειτε σε παρκαρισμα εξω στους δρομους στις πολεις τα μικρομεσαια δεν ειναι πλεον απαραιτητα . Για αυτο ανεφερα πιο πριν πως ειδικα για την ελλαδα δεν υπαρχει λογος για μεγαλυτερο αυτοκινητο περα απο το προφανες πατημα που θα προσερει και αντε τα εξτρα 50-70 λιτρα του πορτπαγκαζ
Πλεον η κατηγορια σουπερμινι μπορει να προσφερει χωρους οπως μια οκταβια ( μπαλενο αλλα και προτασεις οπως το ριο ειναι πολυ κοντα) 350 λιτρα πορτπαγκαζ και ανω κτλ.
Η φαου βε με τα νεα πολο και ιμπιζα κατι προσπαθησαν να κανουν αλλα οχι πολυ πετυχημενα, το ριο τα πηγε καλυτερα!
Δηλαδη με 17000€ μπορει κανεις να αγορασει 150 αλογα φουλ εξτρα σουπερμινι η βασικο μικρομεσαιο με λιγα αλογα χωρις να εχει αναγκη απο εσωτερικους χωρουςΘεωρω πως τον ρολο των μικρομεσαιων σε λιγο καιρο θα την παρουν τα ευρυχωρα σουπερμινι και τα σουβ θα καλυψουν το κενο της διαφορετικης προτασης ως εναλλακτικη
Περιμενω πως και πως το νεο 208 οπου κατι ακουγεται για μεταξονιο ισο ή και ανω των 2.60μ!!!!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
...
Πλεον η κατηγορια σουπερμινι μπορει να προσφερει χωρους οπως μια οκταβια ( μπαλενο αλλα και προτασεις οπως το ριο ειναι πολυ κοντα) 350 λιτρα πορτπαγκαζ και ανω κτλ...Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός με την αναφορά στο Οκτάβια. Ακόμη και το Rapid εσωτερικά είναι 'αλάνα' μπροστά σε όλα τα σούπερ μίνι που είδα.
Τέλος πάντων. Λεπτομέρειες.
-
Και ομως ετσι ειναι,
Ειναι ισαξια μιας οκταβια παρα τρια εκατοστα στα ποδια και παρα δυο στο πλατος στους πισω επιβατες. Σημειο δηλαδη υπεροχης των μεγαλων αυτοκινητων.
Επισης ο χωρος στους ωμους σε ενα σουπερμινι ειναι ιδιοι πλεον με ενα μεσαιο οικογενειακο. Και τι μεσαιο; το οκταβια!
Ναι το καθε εκατοστο στους πισω επιβατες μετραει αλλα το νοημα δεν αλλαζει πως τα σουπερμινι μπορουν με καλο σχεδιασμο να γινουν οικογενειακα χωρις να ναι και πολυμορφικα, και με τα ιδια χρηματα ευχαριστιεται ο οδηγος τους δυναμη και εξοπλισμο.Και οπως εχω πει παιζει ρολο και ο χωρος στα γονατα του οδηγου που ως συνεπεια αλλαζει τους χωρους και των πισω.
https://www.km77.com/coches/mediciones- ... :5-puertas
Τελος παντων οντως λεπτομερειες, αλλα ευτυχως που γινονται πιο ανετα τα μικρα γιατι πραγματικα υπαρχει προβλημα χωρου. Καθε δεκα με δωδεκα μεγαλα μικρομεσαια που αλλαζουν σε σουπερμινι εξοικονομειται μια θεση παρκινγκ στους δρομους για ενα ακομα σουπερμινι.
-
Καλησπέρα.
Σήμερα πήγα να δω το Stonic και να κάνω ένα 'μικρο' test drive. ΟΚ θα μπορούσαν αν ήθελαν να κρατάνε λίγο περισσότερο αυτά τα test drive !!
Τεσπα , μπόρεσα να τσεκάρω τα περισσότερα που ήθελα. Στενάκια, κάποιοι μεγάλοι δρόμοι και η Βουλιαγμένης μου έδωσε εικόνα. Επειδή δεν μπορώ να συγκρίνω θέση οδήγησης με άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και έχοντας σαν εμπειρία το fiestακι και το Ceed (1η γενιά) , αυτό που μπορώ να πω ότι είναι ψηλότερηη θέση οδήγησης απο τα 2 που αναφέρω (φυσικά) αλλά απο την άλλη δεν ένοιωθα ψηλά στο αυτοκίνητο αλλά αρκετά μέσα (χαμηλά). Το τιμόνι αρκετά καλό με άμεση αναπόκριση , σχετικά ελαφριά πετάλια , επιλογέας με καλά κουμπώματα . Ήταν το μοντέλο με την 1.4 και τα 100 hp. ΟΚ δεν το ζόρισα αλλά είχε μια σχετικά καλή απόκριση σε γκάζι (όσο ήταν δυνατό με την κίνηση των αυτοκινήτων). Καλή ορατότητα μπροστά και πίσω. Περί ανάρτησης , τσέκαρα κάτι λακουβίτσες για να δω πως περνάνε στο εσωτερικό. Νορμαλ , δεν είχα την ίδια αίσθηση με αυτά που γράφονται σε διάφορα άρθρα και σε σχέση με το Ceed που έχει διαφορετική ανάρτηση (πίσω) και στήσιμο (πιο άνετο) είναι λίγο ποιο σκληρό.
Για τους χώρους , εγώ που είμαι 1.82 και αρκετά κιλα , όταν έφταιξα την θέση οδήγησης και έκατσα πίσω ήμουν σχετικά καλά απο την στιγμή που τα γονατά μου δεν ακουμπούσαν στο κάθισμα. Είχα πάρει και τον πατέρα μου μαζί που είναι αρκετά ελαφρύτερος (!!) και λίγο κοντύτερος και ήταν άνετος. Στο RIO (που έχουν το ίδιο πάτωμα) δεν ήμουν καθόλου άνετος , όπως και στο fiesta (το καινούριο). Για τα πλαστικά πάνω κάτω έχετε διαβάσει , σκληρα αλλά αρκετά καλά.
Μου άφησε καλή εντύπωση , δεν μπορώ να πω. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο για δοκιμή αλλά θα τσεκάρω και με άλλη αντιπροσωπεία για ένα δεύτερο test drive.
Σχετικά με τις τιμές.
Όπως τα έχει κάνει ο εισαγωγέας , σχεδόν σου αφήνει μια επιλογή την premium με τον 1.0 (120hp) με την έννοια ότι η προηγούμενη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα (uptown) κοστίζει 17.090 και το μεταλλικό χρώμα +400,00 €. Η premium δίνει επιπρόσθετα κλιματισμό, κάμερα επισδοπορείας και αισθητήρες, cruise control , πίσω φώτα led καλύτερο εσωτερικό με υποβραχίονο, ημιδερμάτινα καθίσματα και sport τίμονι ΔΕΝ χρεώνει μεταλλικό χρώμα ή διχρωμία και κοστίζει 17.660 €. Επίσης για την 1.4 με τα 100 hp η αντίστοιχη έκδοση (premium) πάει στα 17.190 + 400,00 μεταλλικό (ή 600,00 για διχρωμία). Άρα για βενζίνη πας στο 1.0 (120hp) premium. Για diesel δεν κοίταξα. Στα παραπάνω ποσά προσθέτουμε 400,00 € τέλη ταξινόμησης.
'Δυστυχώς' δεν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτό τον καιρό και με χρηματοδότηση 3,9 % εως 4 χρόνια.
Για παράδοση δεν έχουν εικόνα αλλά για ένα ίδιο σε graphite χρώμα τους το έφερναν αρχές Μαϊου (!!!) , καμιά σχέση με αυτά που έλεγαν για 5 μήνες κτλ. Φυσικά δεν ισχύει για όλα , εξαρτάται απο χρώμα , έκδοση , μηχανή κτλ. -
+1000 € τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα που δεν νοείται να μην τα πάρεις σήμερα γιατί αύριο θα είναι στάνταρ σαν το ABS και το ESP .
Αρα 18660 , που πάντως είναι καλή τιμή .
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν αξίζει 100% το πακέτο (το αυτόματο φρενάρισμα αξίζει), όπως επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το 'δεν νοείται'. Επειδή 'αύριο' θα είναι στάνταρ ??? Μπορεί να είναι , αλλά σε πόσα χρόνια ??
-
Αυτό το +1000 για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι ΛΤΠΦ? Είναι στάνταρ ή τιμή ή αλλάζει ανάλογα μ ε τη φορολογική κλίμακα?
-
Μου φαίνεται είναι 1000αρικο ολοστρόγγυλο....
-
Σήμερα,στα 1400 χλμ έγινε η πρώτη προληπτική αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Λάδια eneos 5-30 και συνολικό κόστος 68€.
Έγινε ένας έλεγχος του αυτοκινήτου και διορθώθηκε ο μικροτριγμός στο παράθυρο του οδηγού.
Η εξυπηρέτηση της αντιπροσωπείας άψογη -
Μπήκαν σήμερα και μεμβράνες μπρος-πισω
με την προσφορά της carglass στα 135€.
Αν και είχα ενδοιασμούς για την διχρωμία το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ.
Plus η εξαιρετική συμπεριφορά και επαγγελματική εργασία των παιδιών στο κατάστημα της Λάρισας -
Βάζε καμμιά φωτο...
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Βάζε καμμιά φωτο...Σε δύο ημέρες που θα το πάω για πλύσιμο μιας και η λασποβροχή μας έχει αλλάξει τα φώτα.
Και κλασσικά οταν το πλένω την επόμενη βρέχει -
Elk Τεστ από Autotriti για το Stonic 1.0 : https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 24.asp?a=6.
Επίδοση στα 73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
-
Μετά από πολύ ψάξιμο, διάβασμα και... οδήγημα παρήγγειλα για δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και χρήση αποκλειστικά πόλης, το Picanto 1.0 Premium Navi. Αναμένεται με αγωνία...
-
Κουκλακι ειναι,με το καλο!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο !!!
-
Καλορίζικο! Περιμένουμε κι εντυπώσεις με την παραλαβή.
-
Ευχαριστώ πολύ! Θα γράψω αναλυτικό review με την παραλαβή!
KIA Forum